Vocea bufteanului… Apa trece, mizeriile rămân!
Subiectul este vechi, l-am tot dezbătut , dar il readucem in actualitate, odată cu primirea unui mail cu un filmuleț de la un cetățean.
Au trecut mai multe luni de când RAJA Constanța a preluat servicul de apă in Buftea, cu mari promisiuni in ceea ce privește calitatea apei furnizate. Până acum nimic!
Am putea ințelege că e complicat să rezolvi problema și in niciun caz atât de repede! Dar ceva deranejază… Săptămâna trecută la mai multe scări de bloc au fost lipite afișe ale RAJA prin care aceasta soma asociațiile de locatari să-și plătească datoriile, in caz contrar urmând a sista furnizarea apei in tot blocul.
Desigur, apare din nou problema celor care sunt buni platnici, dar vor avea de suferit din cauza altora. In privința asta, soluția recomandată de RAJA ar fi instalarea unui contor pe fiecare scară sau pe apartament. Ar costa ceva, dar ar fi mai sigur pentru cei ce sunt cu plățile la zi, n-ar mai depinde de consumul la comun.
Care e șemcheria? Pentru că in ultimul timp găsim tot mai multe șmecherii prin oraș… Instalarea contoarelor ar trebui făcută stric sub supravegherea RAJA, cu o firmă agreată și recomandată de ei. Care este această firmă? Desigur, Buftea Admin Cons, firma Consiliului Local, care a fost băgată celor de la RAJA pe gât la semnarea contractului cu Primăria Buftea.
Astfel, Buftea Admin Cons va avea de lucru, iar cei 30 de angajați iși vor justifica salariile. Nici asta n-ar fi o problemă, dar voi arăta curând cum le plătim noi, prin Bugetul Local, salariile celor mai inceți și nestresați muncitori din lume!
Una peste alta, RAJA este indeptățită să facă astfel de presiuni și să sisteze furnizarea apei, dar nu inainte de a furniza calitate! Să rezolve problema și apoi să taie in carne vie! Sau poate se așteaptă mai intâi imbolnăvirea cuiva, că așa e la noi!
Cei de la (V)raja au inceput sa umble pe la gospodarii cu dosarele proprietarilor si sa-i intrebe de constructii ce suprafete au si diverse alte lucruri.
Probabil urmeaza sa platim si apa pluviala.
Pai ziua e cam pluviala.Si o platesti cred.
Felicitari pentru articol si filmulet!!! In sfarsit, cineva deschide acest subiect!! Poate citeste si primarul. I-am trimis multe mail-uri referitoare la…..(V)RAJA, nu mi-a raspuns in nici un fel. E tare ocupat, n-are timp de noi!
Un articol bun. In cateva cuvinte mica mea aventura cu RAJA in Buftea. Am facut imprudenta sa cunpar o garsoniera intr-un bloc in care o singura scara are cativa restantieri, Nici nu m-am mutat bine ca soc, s-a oprit apa. Sun administratorul, acesta amabil isi cere scuze si imi spune ca pentru o factura de 500 de lei RAJA a oprit apa, desi doamna administrator a promis ca in ziua urmatoare va achita factura. Sun la RAJA, iar personalul de la tehnic pe un ton arogant, imi spune ca daca nu am platit ei ce sa faca. Eu avand platile la zi la fel ca si ceilalti 90 de locatari. Am trimis urmatorul e-mail Domnului Director General de la RAJA , prin care mi-am exprimat nemultumirea fata de modul mai mult decat arogant al personalului de la RAJA BUFTEA: „Stimate Domnule Director,
cand ati fost investit sa conduceti acesta firma cu siguranta, una din prioritatile dumneavoastra a fost respectul fata de colaboratori si angajati. Cand ati preluat furnizarea serviciilor de apa in Buftea, m-am bucurat enorm, stiam ca o echipa de profesionisti vin la noi in oras, iar calitatea serviciilor va creste, asa cum s-a si intamplat. Din pacate ca si intr-o padure si la dumneavoastra mai exista si uscaciuni. Astazi mi-a fost dat sa traiesc un moment mai mult decat jenant, care ar prejudicia imaginea imaculata, care prin eforturi se consolideaza intr-o firma, spun asta pentru ca si eu conduc o societate. Nu stiu daca acest e-mail va fi citit de catre Directorul RAJA, insa in calitate de client am speranta. Astazi angajatii dumneavoastra de la Buftea, au oprit apa intr-un bloc cu 92 de apartamente pentru o datorie ce va fi achitata maine de aproximativ 550 de lei, iar eu nu contest corectitudinea deciziei, ci modul de abordare al departamentului Tehnic de la Buftea. Eu in calitate de beneficiar al serviciilor dumneavoastra, cu factura achitata la zi , am „indraznit” sa intreb de ce sa oprit apa pe scara in care locuiesc. Din pacate raspunsul si atitudinea doamnei si domnului de la departamentul tehnic de la Buftea mi-a lasat un gust amar. Un dispret total pentru un client care pe un tot mai mult decat amabil, a cerut o informatie, am fost tratat cu aroganta si jigniri pentru faptul ca am pus o banala intrebare. Mi-as dori sa cred ca este doar un caz izolat si ca angajatii dumneavoastra stiu sa vorbeasca si civilizat, in orice situatie. Va rog sa faceti demersurile necesare ca astfel de evenimente deplorabile sa nu mai aiba loc in cadrul companiei dumneavoastra.
Cu respect si consideratie,
Ciprian Dobrin „. La mai putin de 48 de ore am fost sunat de personalul RAJA Buftea care si-a cerut scuze si ma invitat la o cafea. Cand aveti probleme cu RAJA BUFTEA nu ezitati sa reclamati la Directorul General si nu confundati RAJA BUFTEA cu compania mama, sunt doua lucruri total diferite.
[quote name=”CIPRIAN”] Cand aveti probleme cu RAJA BUFTEA nu ezitati sa reclamati la Directorul General si nu confundati RAJA BUFTEA cu compania mama, sunt doua lucruri total diferite.[/quote]
Da.Adica raja buftea e vechiul tasm.
Tanti Filofteia, vecina mea, are 78 de ani. Chiar acum a dat fuga pe net sa-i scrie directorului de la centru ca are apa potabila nepotabila. Sa vezi ce-i face…
Domnul Richard eu va cunosc ca un om saritor, chiar nu puteti sa ajutati cu cateva randuri pe net o doamna de 78 de ani?
Pe site-ul ciorbarului se dezvaluie identitatile celor care scriu sub pseudonim. Taman el, care regurgiteaza permanent acuze la administratorul acestui site. O fi scris unul din fam. Costea ceva sub anonimat si EL, justitiarul orasului, investigatorul si datatorul in git, a gasit de bonton sa-i dezvaluie identitatea. Mama, ce-as vrea sa-i dea Costea un cap in gura, poate-i trece ciolanarului de profesie cheful de „anchete”.
Off, dragul meu, Păcălici… ești mai naiv decât ți-o arată numele!
Acolo se intâmplă lucruri pe cât de evidente, pe atât de jegoase. S-a creat o echipă care face diversiune de pe mai multe nume, cum faceau si aici, pentru ca sunt interesati de ceva. Sunt aceiasi care au vrut să folosească acest site pt mizeriile lor și au primit eject. O să vina si momentul când o să vă spun povestea lor!
Un alt exemplu afară de cazul Costea… Domnul Nini Stan care posta pe aici, sub pseudonim, acum 1-2 ani, a făcut greseala să scrie ceva si la el. Imediat s-a lăudat domnul Stoica la mine că a aflat cine e…
La fel s-a lăudat și in cazul lui Marian Gavrilescu care postase niste chestii foarte amuzante și naive de pe alt nume. Din păcate Marian a fost convins că eu am turnat.. Probabil la fel si dl Stan.
Domnul Richard poate confirma că a fost turnat și dânsul de alt gornist, Gelu, care a inviat acolo sub alte nume și care e extrem de ofuscat de subiecte ce le are pe suflet demult… balul bobocilor și casa lui Laurentiu.
Iar mi-am adus aminte… Mă intâlnesc cu Stoica intâmplător pe stadion la Titu și mă intreabă sincer nevinovat și nerpiceput… „Dar la tine pe site cum se pot vedea ip-urile?” Explicându-i insistent că nu se poate așa ceva, i-a scăpat porumbelul… „Păi cum, că Gelu m-a invațat cum să le văd la el pe site!” Astfel am aflat și eu cum se face și am văzut cum iși comenta singur Gelu toate articolele :)))
Cel mai mult imi place securistul ăla care nu mai are loc aici și posteaza de pe tableta din maxi-taxi, cica! hahahahaha… nu i-o fi pornit masina de lux de dimineata?
Absolut senzationali indivizii, dar te rog, sa nu le mai facem reclama, ca sunt periculosi!
Felicitari, Ciprian!! M-am „racorit” putin. Am sa scriu si eu referitor la calitatea serviciilor oferite de (V)RAJA!