Pistol a vândut transportul local din Buftea către Firea

Acesta a fost şi planul pe care l-am anticipat incă de anul trecut, de la 1 iunie 2019, când primarul a decis, aparent inexplicabil, să suspende transportul local, liniile 101 şi 102, cele 4 autobuzele locale, aparţinând Primăriei Buftea.

Iniţial a justificat această măsură prin nevoia infiinţării unei noi firme de transport, care să aparţină de Buftea şi Corbeanca, care să facă legătura intre cele două localităţi, deşi nu era nevoie, căci autobuzele ambelor primării ajungeau la Gara Buftea şi făceau deja legătura.

Primarul a dus-o un an de zile din minciună in minciună, pentru a ascunde de fapt intenţia iniţială, cedarea transportului local Buftea in favoarea STB-ului d-nei Firea, astfel mutând banii noştri la Bucureşti. In an electoral se sparg banii şi nimeni din Buftea nu simte, toată lumea e mulţumită că are transport, la fel şi Firea că face rost de bani.

Primarul nostru a cedat in faţa mafiei transportului Bucureşti-Ilfov.

Pistol va motiva in continuare că nu-l lasă Soros sau nişte oameni răi să mai folosească transportul şi autobuzele locale, in timp de soţul d-nei Firea, primarul Pandele din Voluntari are peste 100 de autobuze ale primăriei, care oprerează 16 trasee in tot Ilfovul, nu doar Voluntari şi Bucureşti.

In acest timp, autobuzele locale stau de un an de zile trase pe dreapta. In 2019 Buftea a plătit peste 1 000 000 lei pentru 3 trasee STB, estimarea pentru 2020 fiind de cel puţin 2 000 000 lei plătiti de noi către Firea pentru cele 5 trasee. Mai mult, buftenii vor plăti 1.50 lei pe o călătorie, faţă de 1 leu cât plăteau pe autobuzele locale, iar banii lor nu vor mai merge la bugetul local, ci la cel al capitalei.

Iată liniile STB care operează acum pe Buftea, 4 dintre ele suprapunandu-se total pe intreg orasul. Una dintre liniile 466 sau 462, va trece prin Flămânzeni abia când strada Independenţei va fi gata, iar ambele vor intoarce in curând la poarta Studiourilor Buftea.

R436 Dămăroaia – Studio
R469 Străuleşti – Remat Chitila – Studio
R402 Străuleşti – Remat Chitila – Buftea – Corbeanca – Moara Vlăsiei – Sitaru
R466 Remat Chitila – Studio
R462 Remat Chitila – Studio

Programul lor îl găsiţi pe site-ul stb.ro, selectând fiecare linie.

]]>
2 raspunsuri
  1. Bizu
    Bizu says:

    Ca de obicei mincuini si speculatii fara sens .
    o sa iti explic asa sa intelegi si tu .
    o data cu infiintarea societatii metropolitane de transport ( prin hotarare a Consiliului Judetean Ilfov si a Consiliului general al municipiului Bucuresti ) , serviciile de transport individuale ale consiilor locale au incetat .
    cu toate acestea Primarul s-a implicat si a reusit sa aduca in Buftea mai multe autobuze decat avea operatorul local .
    Practic numarul curselor a crescut si urmeaza sa mai creasca .
    cu alte cuvinte Primarul nu a vandut nimic nimanui ( dar tu cam vinzi piela ursului din padure )

    Răspunde
  2. Bogdan Tobă
    Bogdan Tobă says:

    Ca de obicei, minciuni, domnule consilier PNL.
    După cum vedeți și in articol, serviciul de transport al Consiliului Local Voluntari funcționează foarte bine, atât in Ilfov, cât și in București. De altfel, insuși primarul a inființat o altă societate de transport Buftea-Corbeanca, impreuna cu CL Corbeanca, dar la care a renunțat.
    In timp ce plătim tone de bani pentru STB, cele 4 autobuze locale stau de peste 1 an in parcare.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *