Orașul Buftea i-a plătit degeaba 136 800 lei net șoferului fostului primar Anton din Corbeanca.

Orașul Buftea plătește 1900 lei net lunar șoferului fostului primar Anton din Corbeanca. De 6 ani îl plătim degeaba. 136 800 lei i-am dat până acum. Brut, orasul Buftea a plătit mult mai mult din bugetul local, peste 200 000 lei total. Schema e simplă:

Cei doi primari cumetri, Pistol și Anton, și-au dorit transport comun între cele două localități.

Astfel au inființat in 2019 o societate de transport comuna. S.C. REGIO SERV TRANSPORT S.R.L. este operator regional deținut de către Orașul Buftea (51%) și Comuna Corbeanca (49%). Pistol și-a propus doi oameni apropiați în conducere, Anton unul, tot apropiat.

Ideea nu a fost rea, cele două localități merită conectate. Doar ca nu s-a întâmplat niciodată. Cel puțin 1 an de zile, compania noastră nu a avut licență, din motive pe care nu le cunoaștem, dar angajații au fost plătiți, inclusiv consiliul de administrație și șoferii. Apoi Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov a introdus o cursă pe traseul Străulești-Chitila-Buftea-Corbeanca-Balotești. Și nu s-au mai deranjat cei doi primari, ca sa nu dubleze cursa.

Respectiva linie STB s-a devedit nerentabilă și a fost scoasă, dar Regio Serv Transport Buftea-Corbeanca tot nu a introdus mașina pe traseu. In 2023 primarul Anton a fost arestat, apoi a pierdut controlul Primăriei Corbeanca.

Compania celor doua primarii a ramas doar pe Buftea si e integrată in Asociația de Dezvoltare Intercomunitară – TPBI. Doar că circulă pe traseul Primaria Chitila – Studiourile Buftea. Deci teoretic deservim Chitila, deși plătim omul din Corbeanca.

Anton Valeriu a pierdut primăria, dar noi tot îi plătim omul.

S.C. REGIO SERV TRANSPORT S.R.L. este operator regional deținut de către Orașul Buftea (51%) și Comuna Corbeanca (49%).

Consiliul local Buftea și Consiliul Local Corbeanca au participat la constituirea societății prin aport în bani, capitalul social fiind de 1000 lei. Operatorul are un parc de 2 autobuze urbane puse la dipoziție de Orașul Buftea. Un al 3-lea e de rezervă, fiind mai mereu defect.

Membrii Consiliului de Administrație sunt numiți de primari și aprobați de majoritatea din Consiliul Local.

Din partea Consiliului Local Buftea, in consiliul de adminsitrație al societății sunt Cristian Zigmund, care e și șeful serviciului, plus Adrian Balea, soțul d-nei consilier local PNL, Carmen Balea. Din partea Consiliului Local Corbeanca, membru in CA al companiei Regio Serv Transport este domnul Vitan C-tin Cristian, încasând indemnizație lunară de 1902 lei din anul 2019. Sumele sunt nete.

Dumnealui apare ca șofer in organigrama Primăriei Corbeanca, dar e si angajat șofer la firma VALICOM PRODEXIM SRL, stația de betoane a primarului. Este evident o sinecură oferită de cei doi primari. De ce plătesc cetățenii orașului Buftea pe cineva din Corbeanca, care nu are absolut niciun aport sau legătură cu Buftea?

Altfel, o linie de transport în comun între Buftea și Corbeanca ar fi foarte utilă pentru ambele comune. Avem exemplul celor din Chitila și Mogoșoaia, a căror asociere a dus la achiziția a numeroase autobuze electrice cu fonduri europene.

Dacă până acum nu s-a putut, de acum, și Corbeanca și Buftea au primari care știu cum să atragă fonduri europene. Ce ne mai împiedică să o facem cum trebuie?


Expresul de Buftea duce mai departe spiritul, atitudinea, exprimarea liberă și lupta pentru adevăr în Buftea, chiar dacă nu ne numim jurnaliști. Susții Expresul să evolueze, susții comunitatea! Vezi cum ne poți susține aici… https://www.patreon.com/ExpresuldeBuftea

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *