In an electoral apare iar proiectul centurii orașului Buftea

Acest proiect a aparut prima data in campania electorala din 2008, apoi in 2012, si cand credeam ca ne-am luat gandul definitiv de la el, iata ca e aruncat din nou pe piata, pentru campania electorala din 2016.

Centura ocolitoare a orasului era foarte necesara in 2008, cand Balalau, puternic sustinut de Pistol, era sigur de un nou mandat. Atunci Soseaua Bucuresti-Targoviste era absolut sufocata de trafic, zi si noapte, cand economia lui Tariceanu „duduia” si afacerile din Buftea si din zona fierbeau. Dupa celebra criza si inchiderea multor afaceri locale, dar si dupa deschiderea autostrazii Bucuresti-Ploiesti, traficul greu de pe DN1A din Buftea a scazut simtitor in intensitate, problemele aparand acum doar in Centru, dimineata si seara, la cele 2-3 treceri de pietoni.

Acestea ar putea fi rezolvate mult mai lejer decat sa arunci 12 milioane de euro pe o centura inutila. Conform Strategiei de dezvoltare a Judetului Ilfov – Orizont 2020,  centura orasului Buftea ar presupune 4 benzi (!), de la intrare, prin Buciumeni, dreapta pe camp spre Tamasi, si revenire la intrarea in Crevedia.

Ar fi utila o centura la banii astia? Fara sa facem legatura cu primarul orasului, care detine foarte mult teren in zona, teren caruia acest proiect i-ar ridica valoarea chiar si daca nu se realizeaza, sau care ar putea fi expropriat pe bani buni, plus cresterea valorii restului.

Realizarea centurii ocolitoare a Oraşului Buftea

Solicitant și potențiali parteneri: Consiliul Județean Ilfov, Consiliul local Buftea Surse potențiale de finanțare: FEDR, fonduri proprii, bugetul de stat, alte surse legal constituite Obiectiv: Principalul obiectiv este reprezentat de fluidizarea circulației şi îmbunătățirea accesului auto între zonele din cadrul județului Ilfov, care atrag şi generează trafic. Activităţi: Se propune realizarea centurii ocolitoare a Oraşului Buftea, care va permite fluidizarea traficului în interiorul oraşului prin redirecţionarea traficului greu pe o lungime de 5.7 km. Şoseaua de centură se va realiza la patru benzi cu trei supra-traversări şi bretele de conexiune la DN1A între km 17+100 şi km 21+700. Rezultate: Prin implementarea acestui proiect se preconizează următoarele rezultate: • Se va oferi o alternativă de traversare a Oraşului Buftea, prin redirecţionarea fluxurilor din oraş în varianta ocolitoare; • Creşterea potenţialului logistic; • Se va îmbunătăţi siguranța circulației; • Se vor diminua timpii de călătorie. Buget estimat: 12.300.000 euro Perioada de implementare: 2017-2020 Grad de prioritizare: 2 Stadiul proiectului (menționarea unor activități deja întreprinse, spre exemplu studiu de fezabilitate realizat, aplicație depusă etc.): Studiu de fezabilitate existent

Alte proiecte ce vizeaza Buftea…

„Promovarea ofertei de servicii turistice și de agrement a județului Ilfov, în parteneriat cu antreprenorii din sector”. Parteneri potențiali: Consiliile locale pe teritoriul cărora se află obiective turistice și infrastructuri de agrement, în special a celor din zonele Snagov, Buftea-Mogosoaia, Pantelimon-Cernica; întreprinzători în domeniul turism/agrement/HORECA. Buget estimat 100 000 euro. Grad de prioritizare 3.
.
„Extinderea și dotarea infrastructurii de sănătate a Spitalului de Obstetrică Ginecologie Buftea”. Buget estimat 2 500 000 euro. grad de prioritizare 1.
 .
Iluminat public prin utilizarea panourilor fotovoltaice, conceperea și marcarea/semnalizarea de trasee turistice în județul Ilfov, reabilitarea și extinderea infrastructurii de furnizare a gazelor naturale.
.
]]>

2 raspunsuri
    • Gabriel Raicu
      Gabriel Raicu says:

      Eu cred ca e un proiect foarte util. Noi locuim chiar la DN1A langa Lidl si nu putem dormi noaptea din cauza camioanelor care trec in mare viteza si fac un zgomot infernal + teribilistii de ocazie care fac curse si drifturi.
      Ar fi extraordinar sa se redirectioneze macar traficul greu. Sa nu mai vorbesc de aglomeratia de dimineata cand plecam la serviciu si ne impiedicam de camioane si autobuze.

      Răspunde

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *