10 idei pentru a promova o petrecere de Revelion

Pentru prima oară în ultimii 14 ani, primăria nu mai organizează nimic, așa că sunt puține petreceri de revelion în Buftea și anul acesta. . Iată câteva idei de promovare a lor, care pot majora profitul și pot încuraja și pe alții să organizeze. Valabile, desigur, și pentru alt gen de petreceri.

10 idei de promovare

  1. Nu vei avea asistența dorită la petrecere dacă nu o promovezi serios pe Facebook. Era afișelor lipite și a telefonului fără fir a apus!
  2. Poate ai luat decizia de a organiza cam târziu, și ai pregătit din timp, dar e greu să mai convingi pe cineva când vii cu anunțul în ultima săptămână. Trebuie făcut înainte de Crăciun, mai ales dacă organizezi si petrecerea de Crăciun, prilej perfect pentru a-ți promova la fața locului Revelionul.
  3. Începe cu un preț mai mic și anunță când expiră aceată ofertă, cu câteva zile înainte de data petrecerii. Gen: „preț redus 290 lei, până pe 25 decembrie, apoi preț întreg 390 lei”. NU INVERS. Am văzut greșeala asta cu „ofertă last minute”. NU merge așa ceva în entertainment. Vezi cum se vând biletele la spectacole… întai preț redus, apoi se mărește. Dacă faci invers, îți va afecta brandul și oricum nu vei convinge, pentru că lumea devine suspicioasă, bănuiește că nu e ceva mișto și n-ai clienți dacă ai redus.
  4. Dacă totuși vânzarea biletelor nu merge bine, în ultimele zile, în loc să reduci prețul, oferă ceva. Adaugă valoare, căci e mai convingător decât să dai înapoi. Idee… oferă celor care cumpără last minute un voucher cadou, în valoare de 50 de lei, pe care îl pot folosi în perioada următoare la restaurant. Face bine și la brand, iar în felul acesta, îi aduci înapoi la tine, vor cheltui încă ceva la tine, poate chiar vor vorbi despre tine cu prietenii lor.
  5. De Revelion lumea vrea să se distreze, nu doar să mănânce și să bea. Adu neapărat un band bun care să cânte live, un DJ, eventual bonus un număr de magie, stand-up comedy, o vedetă care să țină un discurs simpatic, să fie 30 de minute altceva.
  6. Prezintă obligatoriu înainte, imagini de la show-uri trecute ale formației care va cânta. Vorbește cu trupa, cu siguranță au un video de prezentare, evident cu imagini de la petreceri, ei știu ce se cere. Clientul nu vrea să aibă emoții, că vor fi sau nu manele, rock sau un pianist matol.
  7. Prezintă imagini de la revelionul trecut organizat de tine, sau dacă e prima oară, de la orice petrecere organizată în acea locație. Clientul vrea să știe la ce să se aștepte, dacă e pe gustul lui, dacă e suficient pentru el. Alungă-i temerile!
  8. Plătește 100 euro unui profesionist să-ți facă un afiș ca lumea. E prima impresie care agață pe Facebook! Îți scoți banii sigur. Dacă ți-l face gratis un prieten sau angajat amator care se pricepe la Paint, te va încurca rău. Nu pune o tonă de text pe afiș, ci doar elementele definitorii. Grosul textului va fi în postare.
  9. Fă video din culise! Filmează pregătirile, în bucătărie, în sală, la aprovizionare, așa amatoricește, e ok, să se vadă munca, implicarea, curățenia, să crești emoția, să ardă clientul de nerăbdare. Nu poți convinge doar cu un afiș!
  10. Pregătește petrecere de Revelion de la începutul anului. Dacă ai postări constante și de calitate, care oglindesc exact activitatea din locație, petrecerea de Revelion, de sfârșit de an, va fi ca cireașa pe tort. Revelionul se va vinde singur la super preț.

✅  BONUS: Anunță din timp o tombolă cu premii, dar spre finalul revelionului, să rămână oamenii cât mai mult. Cu cât e petrecerea mai lungă, cu atât e mai memorabilă! Oferă premiu o cină în 2 de Sf. Valentin sau de 1 Martie! Sau vezi tu ce…

📍  OBLIGATORIU: Daca nu publici imagini de la petrecere, înseamnă că n-ai avut petrecere! Postează live pe Facebook de la petrecere să vadă alții ce au pierdut. Imediat, a 2-a zi, să postezi poze cu toată lumea, să dea share, și ulterior un video rezumat. Astfel, anul viitor va fi mai ușor pentru tine. Și profitul mai mare.

La mulți ani, la mulți bani și petrecere de succes!

scris de Bogdan Tobă pe Haiclick

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *