Vede cineva semnul acesta de circulatie?

De câteva zile, la calea ferată dintre Mogoșoaia și Buftea, a fost instalat un indicator STOP. Acesta obligă conducătorii auto să oprească și să se asigure, inainte de a traversa calea ferată fără bariere.

Dacă nu vreti să aveți surprize neplăcute cu Poliția Buftea, fiți cu băgare de seamă, mai ales că suntem obișnuiți să trecem pe acolo cu a 4-a, terasamentul fiind ok! Sunt sigur că majoritatea nici nu ați observat indicatorul! Deja polițiștii bufteni s-au instalat la pândă și riscați să rămâneți fără permis.

N-ar fi o problemă, știm cum se lucrează la circulație, cu pândă și plan de amenzi, dar indicatorul este INUTIL și probabil ILEGAL! Când vii dinspre București, oricât ai opri și oricât te-ai asigura, in dreapta nu vezi absolut nimic din cauza caselor, pomilor și căsuței vechi de pe marginea căii ferate.

Acum inchipuiti-va si ce balamuc ar iesi daca toate masinile ar opri regulamentar pentru a se asigura!

]]>

27 raspunsuri
  1. Dilvish
    Dilvish says:

    Fiind o trecere de cale ferata, nu ar trebui ca semnalul luminos sa aiba prioritate, iar indicatorul sa fie valabil doar in cazul in care acesta din urma nu functioneaza (se intampla des acolo)?

    Răspunde
  2. pacalici de trefla
    pacalici de trefla says:

    Poate nu vezi Crucea sf. Andrei, care te obliga sa opresti fara a o depasi.Semnul Stop are foarte multa logica, ca nu este respectat e alta problema. Daca nu exista energie electrica semnalul luminos este mort, intervine semnul Stop la care esti obligat sa opresti. Asta daca vrei sa-ti fie bine ca sa nu-ti fie rau.

    Răspunde
  3. Instructor Paulian
    Instructor Paulian says:

    Art. 170. – (1) Conducatorul de vehicul este obligat sa opreasca atunci când:

    c) [b]întâlneste indicatorul[/b] „Trecerea la nivel cu calea ferata simpla, fara bariere”, „Trecerea la nivel cu calea ferata dubla, fara bariere” [b]sau[/b] „Oprire”.

    Răspunde
  4. pacalici de trefla
    pacalici de trefla says:

    Auzi la asta care semneaza G. Nu-l contesta pe Pistol, contesta regulile de circulatie, atributiile CFR-ului, ale planetei, ale Universului. La el totul se rezuma la cost. Probabil apucaturi de chelner care dupa ce s-a invatat sa umfle nota de plata, a aparut casa de marcaj si face doar oficiul sa o puna in pliant si sa o duca la masa. pPinge dupa ciubuc si-l vede peste tot.

    Răspunde
  5. G
    G says:

    Pacalici draga mea, mor de tine cand te manifesti aici… mi-e asa drag de tine… cum incerci tu sa-l aperi… 🙂 hai lasa-l vezi de sotul tau, e un dragut.

    Răspunde
  6. Hadrian
    Hadrian says:

    Am postat aici, dat fiind ca subiectul se incadra oarecum in target-ul meu. Cred ca subiectul se incadreaza in cadrul unui articol serios.

    Tu esti sofer, eu nu, cu toate ca imi permit oricand sa-mi cumpar o masina, nu m-am simtit atras niciodata in a conduce, poate si pentru ca am o miopie considerabila la ambii ochi si mai sunt si daltonist.

    Sa revin la intrebarea mea: Ce impresie ai despre cei ce urca bauti la volan? Eu daca as putea, le-as lua carnetul pe cativa ani!
    Eu stiu doua persoane din Buftea ce fac asta. Persoane cu educatie cu joburi beton, unul dintre ei poate fi numit chiar un ceatean de vaza al orasului dat fiind ca viata multora dintre noi e in mainile sale (aici am spus deja prea mult).
    La intrebarea mea cum de se suie baut (nu gustat) la volan, mi-a raspuns ca il cunosc toti politistii din Buftea (?).
    ………………………………………………………………………………………………..
    Revenind la problema mea, iti voi spune ca lucrez in afara tarii dar ajung in Buftea cel putin odata la doua luni si stau pe aici cateva zile. Intr-una din zile ma deplasam de la gara spre Penny pe drumul viilor si dintr-o masina asa in gluma… niste tineri m-au stropit cu bere din cutiile pe care le aveau in mana., totul acompaniat de strigate animalice.

    Ieri, mi s-a intamplat alt episod cretin. Eram in curte la o ora linistita fara trafic (era dupa amiaza) si atentia mi-a fost captata de un sofer ce se deplasa ciudat cu viteza a doua (nu pe banda lui de mers) si claxona intr-una cu toate ca drumul era liber. Cat dureaza curtea mea, cateva sute de metri tipul claxona si radea la un pieton de pe trotuar. Cainii latrau si era o nebunie de nedescris.
    Am scapat o injuratura (am injurat claxonul si pe sofer) iar pietonul in tot vacarmul ala l-a atentionat pe sofer ca l-am injurat de mama.
    A urmat un circ cu cei doi ce imi cereau socoteala, cred ca eram mai castigat daca intram in casa si nu ma bagam in seama cu ei.

    Soferul mi-a replicat ca e pe domeniu public si ca poate claxona, ca isi atentiona amicul sa il duca cu masina ceea ce erau baliverne. Tot o dadea ca ma asteapta intr-un loc din centru si ca imi arata el. Facand un pas in laturi sa-i vad numarul masinii m-a izbit respiratia tipului ce mirosea a vin. Cred ca era nimerit sa sun la politie numai ca imi e sila de politie si de toata birocratia lor.

    Daca doream puteam face sa il dau afara pe acel tip de unde lucra, pentru ca am inteles ca lucreaza ca sofer. Puteam sa ii fac rau si cu toate astea ceva m-a oprit.

    Eu sunt neobisnuit cu genul asta de comportamente, detest violenta etc. Poate si pentru ca afara nu am intalnit ceea ce vad aici in Romania sau la noi in oras.

    In ce oras traim daca betivii se suie la volan si fac ce vor? Banui ca au prins curaj si datorita faptului ca nu prea e politie in Buftea sa stea la panda sa-i prinda. Daca tot ei fac scandal si iti cer socoteala si te ameninta cu bataia? Pe strada mea sunt pusti ce se dau cu skateboard-ul, altii merg cu bicicleta. De ce sa avem parte de nenorociri din partea unora ce clar nu ar trebui sa capete permis auto datorita problemelor de sanatate sau psihice?

    Răspunde
  7. alexp
    alexp says:

    Si daca tot crezi ca are logica indicatorul inseamna ca drumul asta national DN1A nu mai are nicio logica.Si asa e cea mai proasta intrare in Bucuresti din toate pct de vedere(gropi ,ocoluri de ani de zile).

    Răspunde
  8. pacalici de trefla
    pacalici de trefla says:

    N-o vezi este ? Pe stilpul ala din dreapta suv-ului care vine dinspre Bucuresti, crezi ca e pusa pentru aia care trec cu trenul ?

    Răspunde
  9. Cheloo
    Cheloo says:

    [quote name=”Instructor Paulian”]Art. 170. – (1) Conducatorul de vehicul este obligat sa opreasca atunci când:

    c) [b]întâlneste indicatorul[/b] „Trecerea la nivel cu calea ferata simpla, fara bariere”, „Trecerea la nivel cu calea ferata dubla, fara bariere” [b]sau[/b] „Oprire”.[/quote]

    Si atunci de ce mai avem indicator luminos domn instructor?
    La o intersectie unde sunt semafoare si semne de circulatie dupa ce circulati cand semafoarele merg?
    M-ati convins cu dvs o sa faca scoala …

    Răspunde
  10. Bizu
    Bizu says:

    problema este ca vii din Mogosoaia treci pe stop si te opreste politia Buftea si in opinia mea este o problema de competenta ( stopul erea in Mogosoaia si te-a oprit politia Buftea sau invesrs. ) Ar fi foarte interesant de discutat aceasta problema de competenta teritoriala a politiei ( este posibil ca eu sa ma insel ) Dar daca am dreptate ?!!!?!!

    Răspunde
  11. Bizu
    Bizu says:

    [quote name=”Hadrian”]Am postat aici, dat fiind ca subiectul se incadra oarecum in target-ul meu. Cred ca subiectul se incadreaza in cadrul unui articol serios.

    Tu esti sofer, eu nu, cu toate ca imi permit oricand sa-mi cumpar o masina, nu m-am simtit atras niciodata in a conduce, poate si pentru ca am o miopie considerabila la ambii ochi si mai sunt si daltonist.

    Sa revin la intrebarea mea: Ce impresie ai despre cei ce urca bauti la volan? Eu daca as putea, le-as lua carnetul pe cativa ani!
    Eu stiu doua persoane din Buftea ce fac asta. Persoane cu educatie cu joburi beton, unul dintre ei poate fi numit chiar un ceatean de vaza al orasului dat fiind ca viata multora dintre noi e in mainile sale (aici am spus deja prea mult).
    La intrebarea mea cum de se suie baut (nu gustat) la volan, mi-a raspuns ca il cunosc toti politistii din Buftea (?).
    ………………………………………………………………………………………………..
    Revenind la problema mea, iti voi spune ca lucrez in afara tarii dar ajung in Buftea cel putin odata la doua luni si stau pe aici cateva zile. Intr-una din zile ma deplasam de la gara spre Penny pe drumul viilor si dintr-o masina asa in gluma… niste tineri m-au stropit cu bere din cutiile pe care le aveau in mana., totul acompaniat de strigate animalice.

    Ieri, mi s-a intamplat alt episod cretin. Eram in curte la o ora linistita fara trafic (era dupa amiaza) si atentia mi-a fost captata de un sofer ce se deplasa ciudat cu viteza a doua (nu pe banda lui de mers) si claxona intr-una cu toate ca drumul era liber. Cat dureaza curtea mea, cateva sute de metri tipul claxona si radea la un pieton de pe trotuar. Cainii latrau si era o nebunie de nedescris.
    Am scapat o injuratura (am injurat claxonul si pe sofer) iar pietonul in tot vacarmul ala l-a atentionat pe sofer ca l-am injurat de mama.
    A urmat un circ cu cei doi ce imi cereau socoteala, cred ca eram mai castigat daca intram in casa si nu ma bagam in seama cu ei.

    Soferul mi-a replicat ca e pe domeniu public si ca poate claxona, ca isi atentiona amicul sa il duca cu masina ceea ce erau baliverne. Tot o dadea ca ma asteapta intr-un loc din centru si ca imi arata el. Facand un pas in laturi sa-i vad numarul masinii m-a izbit respiratia tipului ce mirosea a vin. Cred ca era nimerit sa sun la politie numai ca imi e sila de politie si de toata birocratia lor.

    Daca doream puteam face sa il dau afara pe acel tip de unde lucra, pentru ca am inteles ca lucreaza ca sofer. Puteam sa ii fac rau si cu toate astea ceva m-a oprit.

    Eu sunt neobisnuit cu genul asta de comportamente, detest violenta etc. Poate si pentru ca afara nu am intalnit ceea ce vad aici in Romania sau la noi in oras.

    In ce oras traim daca betivii se suie la volan si fac ce vor? Banui ca au prins curaj si datorita faptului ca nu prea e politie in Buftea sa stea la panda sa-i prinda. Daca tot ei fac scandal si iti cer socoteala si te ameninta cu bataia? Pe strada mea sunt pusti ce se dau cu skateboard-ul, altii merg cu bicicleta. De ce sa avem parte de nenorociri din partea unora ce clar nu ar trebui sa capete permis auto datorita problemelor de sanatate sau psihice?[/quote]

    prietene betivi la volan sunt in toata lumea , problema e ce cauta pustii aia cu bicicletele si cu sketurile pe strada . nu au parinti sau sunt inconstienti.

    Buftea are noroc cu parcul stirbei si cu baza turistica unde e destul loc sa te plimbi cu bicicleta sau cu sketboardul .
    eu unulstiu destui care au avut permisele suspendate pentru bautura chiar de catre politistii bufteni .
    dar un copil neatente pe bicicleta sau sketboard poate fi accidentat de orice sofer diligent ( ce faci cand iti sare in fata ? )
    Cat despre intamplarile neplacute prin care ai trecut : te-ai gandiot ca e posibil sa atragi astfel de intamplari ?!?!

    Răspunde
  12. Hadrian
    Hadrian says:

    De acord cu tine, doar ca betivi la volan in tarile civilizate nu sunt cat sunt la noi. Acolo ai voie sa conduci dupa o bere sau un pahar cu vin, totul e sa circuli corect si sa nu depasesti viteza permisa.

    Nu cred ca atrag intamplarile astea, nu cred ca posed vreo forta negativa sau malefica… Nici vopsit aiurea in cap nu sunt, nici machiat ca rockerii de la Kiss ca sa zici ca eu atrag scandalul sau mistourile, Nu sunt decat un buftean din tata in fiu cu puternice radacini aici si care m-am saturat de scandalurile publice facute de liceeni prin oras: de la tipetele animalice pe strada, la ruperea arbustilor ornamentali sau de ce nu la aruncarea cu bere din mersul masinii in trecatori.

    Faptul ca am injurat in curtea mea un bou ce claxona incontinu de peste un minut, iar alt cretin beat de pe strada l-a atentionat pe sofer ca l-am injurat ce inseamna? Sa stam ca prostii si sa rabdam mizeriile tuturor tampitilor? Apoi tot ei cei beti au venit la gard si nu mai plecau ca doreau sa dau socoteala.

    Cred si sunt sigur de ceea ce spun. Peste jumatate din cei ce au obtinut permis de conducere, daca ar fi supusi unor examene ca la carte (medicalo- psihologice) nu ar vedea carnetul in veci. De asta avem atata teribilism si accidente pe strazi. Eu daca nu deranjez pe nimeni cer si astept acelasi lucru de la cei din jur.

    Tu zici ca avem baza turistica sau stirbei; cati din pustii din ziua de azi mai agreaza acele locuri?

    Răspunde
  13. pacalici de trefla
    pacalici de trefla says:

    alexp, nu e o problema ca n-ai stiut de ‘noua’ cruce a Sf.Andrei ( e atit de noua incit semnul este recunoscut international cam de 73 de ani ). Imi pare rau ca ma intrebi daca am carnet, ca si cum daca n-am – si nu am – ar fi obligatoriu sa nu stiu.

    Asa este, nu am carnet, cunosc insa absolut toate semnele de circulatie si semnificatia lor in trafic. Cit despre logica indicatorului, ma dezamagesti iarasi. Pai daca nu sunt bariere, daca e ceata sau noapte, daca curentul e cazut, exista riscul sa te pupi cu acceleratul de Suceava si nu cred ca te simti placut in imbratisarea lui.

    Toti vitejii astia plini de idei lipsite de logica si alimentate de adrenalina, toti care considera ca soseaua e a lor, de la mama primita, sfirsesc destul de des intr-un morman contorsionat de fiare, lasind in urma suflete inecate de durere si ochi umezi de lacrimi permanent.

    Beleste ochii la semne, respecta-le, nu le comenta stupid, ca multe minti au creat acest sistem – pe care daca-l respectam – ajungem cu bine acasa. DN1A este un drum national. Nu ca vrea Pistol, nu ca asa vor muschii tai, asa este catalogat prin importanta lui. Da tu bani sa demolezi 85 de case intre buftea si laromet si lateste-l, fa-l pe 22 de benzi. La idei sintem primii, la critica la fel, practica si pusul in practica ne lasa lati, cu privirea timpa. DN-urile nu sint autostrazi, citeste un pic si informeaza-te inainte de a face afirmatii. O sa vezi – daca poti – diferentele si nu o sa te mai intrebi aberatii.

    Dar chiar, tu ai carnet ? Daca da, cred ca l-ai luat pe oua, pe cirnati sau pe tuica de prune. Altfel, sper sa nu fiu in vreo masina si sa ma intersectez cu tine. Vezi ca au mai aparut niste semne noi, frumos colorate, acu vreo 10 ani. Ia o cola si o punga de seminte, deschide cartea cu numarul paginilor in jos, sa nu o pui invers si sa zici saptamina viitoare ca s-au pus gresit indicatoarele prin tara si prin toata lumea. Succesuri.

    Răspunde
  14. simplu
    simplu says:

    adevarul este undeva la mijloc… daca nu foarte clar… si sub semafoare gasesti indicatorul stop…asta nu inseamna ca daca este verde trebuie sa te opresti si sa acorzi prioritate…si daca opresti…cui acorzi? ca ai verde…. Acel indicator este acolo pentru momentul in care semnalele luminoase nu isi mai fac treaba dintr-un motiv sau altul, iar atunci conform legislatiei in viguare se respecta semnificatia indicatoarelor.

    De ce spun ca adevarul este la mijloc…pentru ca oricum in ciuda faptului ca este trecere la nivel cu cale ferata, loc unde ar trebui sa circuli cu grija, se conduce ca la raliu in zona aceea.

    Răspunde
  15. alexp
    alexp says:

    Cata teorie pt un rahat de INDICATOR. Si daca te pricepi asa bine: ce rost au ambele? (crucea sf Andrei si STOP)……….poate cade vreunul ca nu e bine prins? Ai luat permis mondial acum 73 de ani? Eu nu mi-l amintesc din 99…..pe asta care e acum.Ar fi loc sa largeasca dn1a.Dar ei n-au fost in stare sa-l peticeasca calumea.Tu nu vezi nicio diferenta intre starea drumului asta si alte drumuri nationale?Ti se par in regula valuririle si fagasele alea la un drum ”reabilitat” acum 1-2 ani?

    Răspunde
  16. alexp
    alexp says:

    Si inca ceva.Ai spus mai sus ca ar fi normal (civilizat si mondial si euroatlantic) sa oprim la inainte de a traversa calea ferata.Tu circuli pe acolo zilnic?? Tu platesti rovigneta pt drumuri sa stai??? Platesti acciza in benzina sa stai la plaja la padure??? Esti pe langa nene.Esti din alta lume.Adica as putea spune ca tu aberezi cu respectarea in cazul asta.

    Răspunde
  17. G
    G says:

    Pacalici, draga mea, de ce il induci in eroare pe baiat. Ai carnet si conduci foarte prudent. Totul in viata ta este condus prudent si ordonat si daca dai meditatii eu sunt primul care se inscribe la orele tale 🙂

    Răspunde
  18. Claudiu
    Claudiu says:

    Azi am trecut si eu pe la trecerea peste calea ferata, venind dinspre Bucuresti spre Buftea. Ma grabeam sa ajung acasa si nu am oprit, doar am incetinit nitel. Imediat cum treci calea ferata pe dreapta este un indicator care anunta ca ai intrat in orasul Buftea. Imediat dupa indicator un logan alb cu fata catre mine (fara girofar). Nu i-am dat prea mare importanta pana ce nu am vazut ca din el a sarit un politist si mi-a facut semn sa opresc pe dreapta. Mie si la inca doua masini care au trecut dupa mine fara sa opreasca nici ele la trecerea peste calea ferata.

    Cand a venit la mine, politistul m-a intrebat daca am vazut indicatorul STOP si de ce nu am oprit inainte de acesta.

    Toata distractia si graba m-a costat 9 puncte amenda (9 x 90 = 810 lei, 405 in 48 de ore) si 6 puncte de penalizare.

    Aveti grija cand treceti pe acolo!

    VA SFATUIESC SA OPRITI inainte de a trece calea ferata!

    Răspunde
  19. Trifu22
    Trifu22 says:

    In priomul ramd, daca barierele, semibarierele sau semnalele luminoase si acustice nu functioneaza, cireculatia se desfasoara dirijata de agentul de cale ferata (regulament 006 CFR remorcare si franare).
    In al doilea rand, trecerea la nivel cu soseaua este administrata de CFR si nu de Drumurile Publice.

    Răspunde
  20. fara nume
    fara nume says:

    Aveți grija ca daca este montat semnul STOP pe o bariera centralizata CED înseamnă ca este scoasa din funcție.Se fac modificări pt preluarea noii instalații a Statiei Buftea in2015.Așa ca aveți obligația de a opri.Se considera bariera scoasa din funcție.

    Răspunde
  21. fara nume
    fara nume says:

    CFR-ul are obligația de a asigura pasajul rutier cînd bariera este defecta cu organ CFR atunci când are cumpene s-au semicumpene.Vezi bariera de la Buftea-Corbeanca s-auDarza….

    Răspunde
  22. fara nume
    fara nume says:

    Numai la cele cu semicumpene s-au cumpene(vezi bariera de la Buftea-Corbeanca s-au Dârză) CFR-ul are obligația de a asigura pasajul rutier si de a face circulație..

    Răspunde
  23. bizu
    bizu says:

    [quote name=”fara nume”]Aveți grija ca daca este montat semnul STOP pe o bariera centralizata CED înseamnă ca este scoasa din funcție.Se fac modificări pt preluarea noii instalații a Statiei Buftea in2015.Așa ca aveți obligația de a opri.Se considera bariera scoasa din funcție.[/quote]
    Aasa este dar semnul ala este acolo de mult si in timpul asta semnalul a functionat .
    ma bucur ca s-au rezolvat toate problemele pe care politia le are de rezolvat in oras si acum de plictiseala vineaza soferii sa dea amenzi

    Răspunde

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *