Sens giratoriu in intersecția de la Săbăreni

Intersecția de la Săbăreni dintre drumul județean ce străbate Buftea și DN7 ce intră in București prin Chitila, va beneficia curând de mult așteptatul sens giratoriu,



discuții in acest sens având loc la noi pe site incă de acum 2 ani.

 

Probabil și la insistențele Priăriei Buftea, dar și a unor simpli cetățeni, CNADNR va incepe lucrările curând, deși ni se promisese demult că va face ceva, dar nici măcar o restricție de viteză nu au pus in zonă.

In intersecția respectivă a făcut dealungul anilor numeroase accidente, unele soldându-se, din păcate, cu victime chiar din Buftea.


Precizari Ion Stoica

Restrictie de viteza in intersectia Sabareni

Un pas mic intr-o problema mare

Urban Iulian despre problemele noastre

Intersectia Săbăreni face victime

]]>

11 raspunsuri
  1. mircea
    mircea says:

    Sper ca asta sa nu insemne devierea traficului greu prin Garoafelor-Agricultori-Chitila pe sensul dinspre Buftea-Bucuresti si inchiderea definitiva a podului….

    Răspunde
  2. Expresul de Buftea
    Expresul de Buftea says:

    Credd că dacă aveau asta de gând o făceau la inceputul verii.

    De la aceeași sursă am aflat că in cazul in care podul nu va fi terminat pana la 20 decembrie se va deschide pe ambele sensuri pana la primăvara, cand se vor relua lucrarile.

    Răspunde
  3. mircea
    mircea says:

    Ambele sensuri? Care ambele sensuri? Unul e tocat! N-au nicio sansa sa termine pana la 20 decembrie. Mai mult, au facut un mare rahat cu podul, o carpeala romaneasca. Nu inteleg nici acum de ce nu s-a facut un alt pod pe 4 benzi, ca ma Chitila, mai ales ca existau solutii constructive, iar treaba iesea mult mai bine.
    Eu stiu ca ei au vrut de la inceput sa-l inchida tot, ca sa lucreze (a se citi sa doarma) in liniste, dar s-a opus primaria. La fel cum stiu ca au cerut sa mearga cu traficul pe devierea de care spuneam mai sus, dar s-a opus primaria, pentru ca starea strazii Agricultori este sub forma de varza calita, iar la Sabareni lipsea un sens giratoriu 🙂
    Parerea mea este ca daca se apuca si de remediat strada Agricultori, clar se va devia traficul pe acolo.

    Răspunde
  4. Caz
    Caz says:

    Daca ar lucra “la norme europene” ar termina podul pana la 20 decembrie, ar face sensul giratoriu de la Sabareni si ar mai inaugura si 10 km de autostrada intre Cuca Macaii si Dansa Intransa… dar revenind la sistemul nostru “unu inainte, doi inapoi”, ramanem cu speranta de mai bine 😐
    O zi buna !

    Răspunde
  5. advocatul
    advocatul says:

    dupa doi ani de zile de cand am primit raspuns oficial din partea autoritatilor in urma sesizarii se aude de sens giratoriu acolo…dar trecere de pietoni o sa se faca in satul ala? cum trec oameni strada acolo …pe la ferma (chitila)…cand o sa avem sens giratoriu si in studiou la intrarea spre media pro?sau in centru?cat dureaza sa intri in DN? sa nu mai spun de militie care nu sta seara la bariera sa reglementeze traficul sa uni stau ca prostii si jmecherii se baga in fata si te mai si injura…..vin alegerile …macar acum sa se faca veva…iar de podul de la buciumeni …..il renoveaza fostul cccf nu au utilaje …intr-o dimineata spargeau betonul cu dalta si ciocanul….au bagat atata pamant pentru trotuar si au ingustat strada….parca se faceau 4 benzi pana in buftea? cand……?………..cred ca o sa cansdidez la primarie la anu……………

    Răspunde
  6. Caz
    Caz says:

    “Succesuri !” Pregateste sacosele cu “di tati”, excursii in locuri sfinte, injectii la adresa celorlalti si cam atat… aaa… ai votul meu si al altor 20-30 insi daca faci un autocar si ne duci in excursie in Amsterdam ! 😆

    Răspunde
  7. Expresul de Buftea
    Expresul de Buftea says:

    Cred că exagerați cu trecere de pietoni la Săbăreni (probabil va fi lesne de făcut odată cu sensul giratoriu), cu sens giratoriu la Studio sau in Centru, ca și cu 4 benzi pe pod… In Chitila sunt 4 benzi pe toată lungimea localității, la noi ar fi desene animate să fie 2 peste tot, iar pe pod 4!

    Răspunde
  8. mircea
    mircea says:

    Nu chiar! Pentru inceput 2 pe pod ar putea fi folosite pentru directii separate la coborare (stanga pe Fulgerului, dreapta spre Bucuresti, respectiv stanga pe Razboieni, dreapta spre Buftea) si respectiv banda de urcare pentru vehicule lente in partea de urcare, urmand ca atunci cand se va trece la 4 benzi (proiect care exista de cand s-a facut sectorul Bucuresti-Centura), podul sa se marcheze cu 2 benzi pe sens.
    Cat despre sensuri giratorii in Buftea, vor aparea volens-nolens la darea in functiune a centurii orasului (in care secol va fi si asta) dar fi chiar benefice in anumite zone chiar si acum – imi vine in minte intersectia dintre Mihai Eminescu si DN1 A unde un sens giratoriu ar reduce viteza de circulatie in zona si ar permite inscrierea in trafic la orele de varf.

    Răspunde
  9. alexp
    alexp says:

    Una peste alta ….podul asta al nostru e muci cu iaurt.Sa vedeti ce latime va avea la final- demna de cetate medievala.Chiar nu putem fi optimisti cand se lucreaza-stand si cu materiale gen mortar(mai gasesti si catre un beton obosit pe ici pe colo).Dar observam ca sunt nelipsite celebrele prefabricate din seria borduri, pavele separatoare de sens si separatoare de trotuare.

    Răspunde
  10. Ela
    Ela says:

    Vorbiti, vorbiti….mai bine faceti rost de aparate de sudura si dati o mana de ajutor!! N-ati vazut ca au nevoie? Luati fiecare ce aveti prin casa, prin curte…nu-i asa o mare tehnologie sa repari un pod!! Pai, ce, vreti utilaje moderne?! Ati vazut ca se poate si cu tehnici vechi de cand lumea!!! Suntem romani, las’ ca merge si asa!!!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.