39 raspunsuri
  1. nume
    nume says:

    Nu, ca nu se da drumul la autobuze e un lucru rau, dar acest material nu e decat un atac la adresa lui G. Pistol. Maniera stahanovista de „asa da, asa nu”, aduce aminte de Reflectorul de pe vremea „primei televiziuni din viata ta”. Reporterul e „de casa”.

    Răspunde
  2. adrian nicu
    adrian nicu says:

    NU ma gandeam ca Primarul poate fi o persoana atat de josnica , nu ii e rusine ?…de fapt incearca sa ascunda faptul ca *****cenzurat*****.cu scarba il vom trata la anul, ce semeni aia culegi !

    Răspunde
  3. adrian nicu
    adrian nicu says:

    Cand esti un administrator prost suporti consecintele, inveti ceva din greseli , lasi capul jos si pe viitor gandesti de doua ori inainte sa risipesti jumatate de milion de euro, fara sa analizezi bine situatia si fara sa ai toate acordurile impuse de lege ! Dar aici e vorba de smecherie , de manipulare si de a incerca sa acoperim intr-un fel hotia, nu vi in fata noastra facand pe victima , ca sincer nu credem !

    Răspunde
  4. Bogdan Tob
    Bogdan Tob says:

    Imi pare rău, dar in primul mesaj exagerezi cu jignirile și acuzele grave fără deovezi . Cu riscul de a te supăra pe mine și de a mă blama toți cretinii că cenzurez, iși voi sterge mesajul. NU vreau așa ceva aici, ci argumente și păreri civilizate!

    Răspunde
  5. adrian nicu
    adrian nicu says:

    Daca nu ne putem spune parerile, atunci ce putem spune?…daca era ceva pro la superlativ ti se mai parea ca exagerez? si imi stergeai mesajul ?

    Răspunde
  6. richard gioarsa
    richard gioarsa says:

    Si daca ar fi votat „pentru” domnul Pistol, rezultatul ar fi fost acelasi. Pacat ca zac autobuzele la stadion, iar oamenii se chinuiesc cu maxi, ingramaditi, in conditii inumane.

    Răspunde
  7. alexp
    alexp says:

    Problema transportului e grava aici de multi ani.Chiar sa nu fi obtinut toate aprobarile pt linie..si Pistol trebuia sa voteze pentru autobuze(avand in vedere ca deja sunt cumparate).Chiar putea sa mai convinga 2-3 colegi sa voteze.E o rafuiala politica de 2 bani la care sincer nu ma asteptam.Mai cu seama ca acum PDL se lupta cu UNPR pe plan local.Ce ciudat…(sau nu…)

    Răspunde
  8. Adi
    Adi says:

    Este pacat ca cineva incearca sa faca ceva, iar unii cetateni arunca cu pietre desi cu toti (poate cu exceptia lu’ Nicu din PDL)
    am stat la coada si am calatorit precum cartofii in celebrele maxi-taxi. Fratilor nu ar trebui sa conteze cine e primar sau cine va castiga urmatoarele alegeri ci ce este mai bine pt. cetatean. Atat Stoica cat si Pistol ar trebui sa lupte pt. aceleasi cauze chiar daca unul e primar si celalalt vrea sa fie chiar daca unul a venit cu ideea si nu celalalt. Poate vine si Pistol cu ideea sa se faca o linie aeriana intre Buftea si Bucuresti si atunci si Stoica ar trebui sa-l sprijine, ca amandoi sunt pusi acolo pentru cetateni si prin votul cetaneilor nu pentru a-si da suturi in testicule unul altuia.

    Răspunde
  9. Pistol George
    Pistol George says:

    Conform art II alin. (1) şi alin. (2) din OG 27/30.08.2010 pentru modificarea si completarea O.U.G. nr. 109/2005 privind transporturile rutiere, programele de transport prin servicii regulate in trafic judetean si interjudetean isi mentin valabilitatea pana la data de 30 aprilie 2013, iar perioada de valabilitate a licentelor de traseu este egala cu perioada de valabilitate a programelor de transport.
    Ulterior, prin Legea 163/2011 pentru modificarea si completarea Legii serviciilor de transport public local nr. 92/2007. Lege nr. 163/2011, s-a reglementat ca programul de transport public de persoane prin curse regulate intre judetul Ilfov si municipiul Bucuresti, prelungit in conformitate cu prevederile art. II alin. (1) din Ordonanta Guvernului nr. 27/2010 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 109/2005 privind transporturile rutiere, să fie preluat si gestionat de catre Consiliul Judetean Ilfov ca program judetean de transport, respectandu-se termenul de valabilitate al acestuia.”
    În aplicarea textului de lege sus menţionat, prin Hotărârea nr. 149 din 22.09. 2011 a Consiliului Judeţean Ilfov, s-a aprobat preluarea şi gestionarea programului de transport public de persoane prin curse regulate între judeţul Ilfov şi Municipiul Bucureşti. (site CJ Ilfov, sectiunea Hotărâri – 2011, data – 22.09.2011), respectându-se termenul de valabilitate stabilit prin OG nr. 27/2010, respectiv 30 aprilie 2013.
    Procedura de eliberare a licenţelor de traseu cuprinse în Programul judeţean de transport Ilfov (preluat în baza Hotărârii nr. 149 din 22.09. 2011 a Consiliului Judeţean Ilfov cu menţinerea termenului de valabilitate) este supusă prevederilor Ordinului nr. 353 din 23 noiembrie 2007 pentru aprobarea Normelor de aplicare a Legii serviciilor de transport public local nr. 92/2007, cu modificarile şi completările ulterioare.

    Potrivit art. 17 lit. b) din Ordinul 353/2007, „în perioada de valabilitate, programele de transport judeţene pot fi actualizate prin prelungirea traseelor existente, respectiv modificarea unuia sau ambelor capete de traseu, dar numai la iniţiativa autorităţilor administraţiei publice judeţene şi după aprobarea prin hotărâre a acestora, cu condiţia ca acestea să nu se suprapună peste traseele existente; prin introducerea de noi trasee, la iniţiativa autorităţii administraţiei publice judeţene şi după aprobarea prin hotărâre a acesteia”. Conform art. 21 alin. (1), pct. e) pentru un traseu nou-introdus în programul de transport judeţean (care nu trebuie să se suprapună cu cele existente pentru care există licenţe de traseu valabile până în anul 2013), cursele se vor atribui în cadrul unor şedinţe de atribuire organizate cu 60 de zile înainte de împlinirea unui an, respectiv 2 ani, de la data intrării în vigoare a programului de transport judeţean.
    Atribuirea traseelor se face electronic prin sistemul naţional, pentru fiecare judeţ, urmând ca pe baza rezultatelor acesteia comisia paritară să emită propuneri privind traseele atribuite. Pe baza propunerii comisiei paritare se atribuie licenţa de traseu prin hotărâre a Consiliului Judeţean. În vederea formulării propunerilor de atribuire a traseelor, autoritatea judeţeană de transport convoacă comisia paritară în maximum 5 zile de la data afişării rezultatelor privind traseele atribuite. (art. 19, alin. (1), alin. (2) şi alin. (4))
    În conformitate cu prevederile art. 20 « în situaţia în care pentru un traseu s-a depus o singură solicitare valabilă, acesta este atribuit operatorului de transport rutier respectiv. În situaţia în care pentru un traseu s-au depus mai multe solicitări de către mai mulţi operatori de transport rutier, aceştia sunt departajaţi pe bază de punctaj, traseul fiind atribuit solicitantului care întruneşte cel mai mare punctaj ».
    Metodologia de punctare, criteriile de evaluare şi punctajele care se acordă în cazul atribuirii curselor în trafic judeţean sunt prevăzute în Ordinul 3353/2007.
    În concluzie, nu există nicio legătură între proiectele de hotărâri aflate pe ordinea de zi a şedinţei Consiliului Judeţean din data de 28.11.2011 şi obţinerea licenţelor de traseu de către oraşul Buftea.
    Proiectul de hotărâre privind avizul de principiu pentru utilizarea şi a autobuzelor urbane pe traseele dintre municipiul Bucureşti şi localităţile din judeţul Ilfov a fost supus aprobării conform prevederilor art. 1 din Legea nr. 163/2011, respectiv « pentru efectuarea serviciului de transport public de persoane prin curse regulate, pe traseele dintre municipiul Bucureşti şi localităţile judeţului Ilfov, operatorii de transport care deţin licenţele respective pot utiliza şi autobuze urbane, în condiţiile în care Consiliul Judeţean Ilfov stabileşte astfel în licenţele de traseu. “ Se referă clar la operatorii care deţin deja aceste licenţe şi care sunt valabile până la data de 30 aprilie 2013.
    Achiziţionarea unor autobuze nu conferă implicit şi dreptul de a obţine licenţe de traseu. În condiţiile în care pentru Buftea şi Chitila există licenţe de traseu valabile până în anul 2013 şi ţinând cont de faptul că la atribuirea unui traseu îsi pot depune opţiuni un număr nelimitat de operatori de transport, cine poate garanta că oraşul Buftea (societatea înfiinţată pentru acest lucru) obţine cel mai mare punctaj pentru a ii fi atribuit un traseu ?

    CRITERIILE DE EVALUARE ŞI PUNCTAJELE
    care se acordă în cazul atribuirii curselor în trafic judeţean
    (conform Ordinului nr. 353/2007)

    1. Vechimea parcului de vehicule:
    ─ anul de fabricaţie (AF) este acelaşi cu anul atribuirii (AA): 20 de puncte;
    ─ AF = AA ─ 1: 20 de puncte;
    ─ AF = AA ─ 2: 19 puncte;
    ─ AF = AA ─ 3: 18 puncte;
    ─ AF = AA ─ 4: 16 puncte;
    ─ AF = AA ─ 5: 14 puncte;
    ─ AF = AA ─ 6: 11 puncte;
    ─ AF = AA ─ 7: 6 puncte;
    ─ AF = AA ─ 8: două puncte.

    2. În funcţie de structura parcului de vehicule utilizat pentru executarea acelei curse sau acelui traseu, se acordă:
    ─ 10 puncte pentru fiecare vehicul aflat în proprietate sau deţinut cu contract de leasing.

    3. Gradul de confort al autovehiculelor, clasificate pe categorii sau stele:
    ─ 4 stele: 13 puncte;
    ─ 3 stele: 11 puncte;
    ─ categoria I: 9 puncte;
    ─ două stele: 8 puncte;
    ─ o stea: 7 puncte;
    ─ categoria II: 6 puncte;
    ─ categoria III: 5 puncte;
    ─ categoria IV: două puncte.

    4. Operatorul de transport rutier va fi depunctat cu câte un punct pentru fiecare copie conformă a licenţei de transport prin curse regulate suspendate în perioada de valabilitate a programului de transport judeţean.

    5. Vechimea neîntreruptă pe traseu:
    ─ 6 ani şi mai mult: 10 puncte;
    ─ 5 ani: 8 puncte;
    ─ 4 ani: 6 puncte;
    ─ 3 ani: 4 puncte;
    ─ 2 ani: două puncte;
    ─ un an, mai mult de 6 luni: un punct.

    Răspunde
  10. Adi
    Adi says:

    Ce vrea sa spuna domnul Pistol mai sus este ca: De ce sa mai plecam la razboi cand exista posibilitatea sa nu-l castigam? Pana la urma nu a murit nimeni folosind transportul de pana acum. Si chiar daca o muri cineva, conform baladei Miorita atat de caracteristica poporului roman, din inmormantare o sa facem nunta si asta e, suntem romani, ne este interzis sa speram la lucruri bune.

    Răspunde
  11. Valy
    Valy says:

    [quote name=”Pistol George”]Conform art II alin. (1) şi alin. (2) din OG 27/30.08.2010 pentru modificarea si completarea O.U.G. nr. 109/2005 privind transporturile rutiere, programele de transport prin servicii regulate in trafic judetean si interjudetean isi mentin valabilitatea pana la data de 30 aprilie 2013, iar perioada de valabilitate a licentelor de traseu este egala cu perioada de valabilitate a programelor de transport.
    Ulterior, prin Legea 163/2011 pentru modificarea si completarea Legii serviciilor de transport public local nr. 92/2007. Lege nr. 163/2011, s-a reglementat ca programul de transport public de persoane prin curse regulate intre judetul Ilfov si municipiul Bucuresti, prelungit in conformitate cu prevederile art. II alin. (1) din Ordonanta Guvernului nr. 27/2010 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 109/2005 privind transporturile rutiere, să fie preluat si gestionat de catre Consiliul Judetean Ilfov ca program judetean de transport, respectandu-se termenul de valabilitate al acestuia.”
    În aplicarea textului de lege sus menţionat, prin Hotărârea nr. 149 din 22.09. 2011 a Consiliului Judeţean Ilfov, s-a aprobat preluarea şi gestionarea programului de transport public de persoane prin curse regulate între judeţul Ilfov şi Municipiul Bucureşti. (site CJ Ilfov, sectiunea Hotărâri – 2011, data – 22.09.2011), respectându-se termenul de valabilitate stabilit prin OG nr. 27/2010, respectiv 30 aprilie 2013.
    Procedura de eliberare a licenţelor de traseu cuprinse în Programul judeţean de transport Ilfov (preluat în baza Hotărârii nr. 149 din 22.09. 2011 a Consiliului Judeţean Ilfov cu menţinerea termenului de valabilitate) este supusă prevederilor Ordinului nr. 353 din 23 noiembrie 2007 pentru aprobarea Normelor de aplicare a Legii serviciilor de transport public local nr. 92/2007, cu modificarile şi completările ulterioare.

    Potrivit art. 17 lit. b) din Ordinul 353/2007, „în perioada de valabilitate, programele de transport judeţene pot fi actualizate prin prelungirea traseelor existente, respectiv modificarea unuia sau ambelor capete de traseu, dar numai la iniţiativa autorităţilor administraţiei publice judeţene şi după aprobarea prin hotărâre a acestora, cu condiţia ca acestea să nu se suprapună peste traseele existente; prin introducerea de noi trasee, la iniţiativa autorităţii administraţiei publice judeţene şi după aprobarea prin hotărâre a acesteia”. Conform art. 21 alin. (1), pct. e) pentru un traseu nou-introdus în programul de transport judeţean (care nu trebuie să se suprapună cu cele existente pentru care există licenţe de traseu valabile până în anul 2013), cursele se vor atribui în cadrul unor şedinţe de atribuire organizate cu 60 de zile înainte de împlinirea unui an, respectiv 2 ani, de la data intrării în vigoare a programului de transport judeţean.
    Atribuirea traseelor se face electronic prin sistemul naţional, pentru fiecare judeţ, urmând ca pe baza rezultatelor acesteia comisia paritară să emită propuneri privind traseele atribuite. Pe baza propunerii comisiei paritare se atribuie licenţa de traseu prin hotărâre a Consiliului Judeţean. În vederea formulării propunerilor de atribuire a traseelor, autoritatea judeţeană de transport convoacă comisia paritară în maximum 5 zile de la data afişării rezultatelor privind traseele atribuite. (art. 19, alin. (1), alin. (2) şi alin. (4))
    În conformitate cu prevederile art. 20 « în situaţia în care pentru un traseu s-a depus o singură solicitare valabilă, acesta este atribuit operatorului de transport rutier respectiv. În situaţia în care pentru un traseu s-au depus mai multe solicitări de către mai mulţi operatori de transport rutier, aceştia sunt departajaţi pe bază de punctaj, traseul fiind atribuit solicitantului care întruneşte cel mai mare punctaj ».
    Metodologia de punctare, criteriile de evaluare şi punctajele care se acordă în cazul atribuirii curselor în trafic judeţean sunt prevăzute în Ordinul 3353/2007.
    În concluzie, nu există nicio legătură între proiectele de hotărâri aflate pe ordinea de zi a şedinţei Consiliului Judeţean din data de 28.11.2011 şi obţinerea licenţelor de traseu de către oraşul Buftea.
    Proiectul de hotărâre privind avizul de principiu pentru utilizarea şi a autobuzelor urbane pe traseele dintre municipiul Bucureşti şi localităţile din judeţul Ilfov a fost supus aprobării conform prevederilor art. 1 din Legea nr. 163/2011, respectiv « pentru efectuarea serviciului de transport public de persoane prin curse regulate, pe traseele dintre municipiul Bucureşti şi localităţile judeţului Ilfov, operatorii de transport care deţin licenţele respective pot utiliza şi autobuze urbane, în condiţiile în care Consiliul Judeţean Ilfov stabileşte astfel în licenţele de traseu. “ Se referă clar la operatorii care deţin deja aceste licenţe şi care sunt valabile până la data de 30 aprilie 2013.
    Achiziţionarea unor autobuze nu conferă implicit şi dreptul de a obţine licenţe de traseu. În condiţiile în care pentru Buftea şi Chitila există licenţe de traseu valabile până în anul 2013 şi ţinând cont de faptul că la atribuirea unui traseu îsi pot depune opţiuni un număr nelimitat de operatori de transport, cine poate garanta că oraşul Buftea (societatea înfiinţată pentru acest lucru) obţine cel mai mare punctaj pentru a ii fi atribuit un traseu ?

    CRITERIILE DE EVALUARE ŞI PUNCTAJELE
    care se acordă în cazul atribuirii curselor în trafic judeţean
    (conform Ordinului nr. 353/2007)

    1. Vechimea parcului de vehicule:
    ─ anul de fabricaţie (AF) este acelaşi cu anul atribuirii (AA): 20 de puncte;
    ─ AF = AA ─ 1: 20 de puncte;
    ─ AF = AA ─ 2: 19 puncte;
    ─ AF = AA ─ 3: 18 puncte;
    ─ AF = AA ─ 4: 16 puncte;
    ─ AF = AA ─ 5: 14 puncte;
    ─ AF = AA ─ 6: 11 puncte;
    ─ AF = AA ─ 7: 6 puncte;
    ─ AF = AA ─ 8: două puncte.

    2. În funcţie de structura parcului de vehicule utilizat pentru executarea acelei curse sau acelui traseu, se acordă:
    ─ 10 puncte pentru fiecare vehicul aflat în proprietate sau deţinut cu contract de leasing.

    3. Gradul de confort al autovehiculelor, clasificate pe categorii sau stele:
    ─ 4 stele: 13 puncte;
    ─ 3 stele: 11 puncte;
    ─ categoria I: 9 puncte;
    ─ două stele: 8 puncte;
    ─ o stea: 7 puncte;
    ─ categoria II: 6 puncte;
    ─ categoria III: 5 puncte;
    ─ categoria IV: două puncte.

    4. Operatorul de transport rutier va fi depunctat cu câte un punct pentru fiecare copie conformă a licenţei de transport prin curse regulate suspendate în perioada de valabilitate a programului de transport judeţean.

    5. Vechimea neîntreruptă pe traseu:
    ─ 6 ani şi mai mult: 10 puncte;
    ─ 5 ani: 8 puncte;
    ─ 4 ani: 6 puncte;
    ─ 3 ani: 4 puncte;
    ─ 2 ani: două puncte;
    ─ un an, mai mult de 6 luni: un punct.[/quote]

    Zi frate pe romaneste ca NU SE VREA si gata! Ce atata vrajeala.

    Răspunde
  12. Adi
    Adi says:

    [quote name=”pacalici”]Hai ca v-a spart George Pistol. V-au iesit autobuzele pe nas, or sa mearga cind o zbura porcul.[/quote]
    Pacalici daca nu esti din Buftea nu te baga! Ori te bucuri ca te-a spart si pe tine alaturi de noi (Buftenii) in cazul 2 nu esti prea inteligent.

    Răspunde
  13. mircea t.
    mircea t. says:

    Domnule Pistol, ati avea rabdare sa mai cititi o data textul postat? O singura intrebare am: daca se vota cu DA in Consiliul Judetean, autobuzele puteau sa circule?

    Răspunde
  14. PISTOL GEORGE
    PISTOL GEORGE says:

    Va pun la dispozitie Proiectul de Hotarare si procesul -verbal de sedinta conform cu originalul si nu ciorne inventate de un ziarist „celebru” . Stoica Ion a mai comandat la bunul sau prieten Valentin Mondoc ziarist de „investigatii contra cost” la Realitatea Tv. Va rog sa intelegeti ca acest proiect nu s-a referit la Buftea ci numai la operatorii existenti care au licente pana in 10 aprilie 2013.

    Răspunde
  15. Adi
    Adi says:

    [quote name=”PISTOL GEORGE”]Va pun la dispozitie Proiectul de Hotarare si procesul -verbal de sedinta conform cu originalul si nu ciorne inventate de un ziarist „celebru” . Stoica Ion a mai comandat la bunul sau prieten Valentin Mondoc ziarist de „investigatii contra cost” la Realitatea Tv. Va rog sa intelegeti ca acest proiect nu s-a referit la Buftea ci numai la operatorii existenti care au licente pana in 10 aprilie 2013.[/quote]
    Astept cu nerabdare procesul verbal.

    Răspunde
  16. Pistol George
    Pistol George says:

    [img]D:ComunCONS JUD BUN1.jpg[/img]
    [img]D:ComunCONS JUD BUN2.jpg[/img]
    [img]D:ComunCONS JUD BUN3.jpg[/img]
    [img]D:ComunCONS JUD BUN4.jpg[/img]
    [img]D:ComunCONS JUD BUN5.jpg[/img]
    [img]D:ComunCONS JUD BUN6.jpg[/img]
    [img]D:ComunCONS JUD BUN7.jpg[/img]
    [img]D:ComunCONS JUD BUN8.jpg[/img]
    [img]D:ComunCONS JUD BUN9.jpg[/img]

    Răspunde
  17. rex
    rex says:

    Neverosimil!! are cineva impresia ca articolele de lege citate sunt normale?!?! are cineva impresia ca CEDO par example ar da vreodata castig de cauza boilor care au gandit astfel de articole? iar voi… cei ce ne reprezentati… aveti impresia ca este ok sa nu va puneti aceste intrebari si sa nu ridicati un deget ca sa luptati pentru niste drepturi normale si chiar pentru un mediu concurential care sa duca la un transport mai eficient?!?!!?
    nu stiti decat sa va urmariti interesul politic… atat…

    Răspunde
  18. pacalici
    pacalici says:

    Ziaristul „celebru” de care zice domnul Pistol, sa fie cumva unul *****cenzurat***** cu numele usor maghiarizat ? Ar fi culmea ca taman specimenul asta sa fie, el care o face pe documentatul si ne balacareste ziua nationala luind la misto pe toti si toate !

    Răspunde
  19. Adi
    Adi says:

    [quote name=”Pistol George”][url]http://imageshack.us/g/406/68446814g.jpg/[/url][/quote]
    [quote name=”Pistol George”][url]http://imageshack.us/g/406/68446814g.jpg/[/url][/quote]
    + paginile 2-10 din procesul verbal daca se poate.

    Răspunde
  20. mircea t.
    mircea t. says:

    Domnule Pistol, eu nu mai inteleg nimic. Intr-adevar, in documentele prezentate de dumneavoastra, nu s-a supus votului traseul Buftea-Bucuresti. Dar din materialul de pe Realitatea, reiese ca ati votat si v-ati abtinut in legatura cu autobuzele noastre, asa cum singur ati afirmat.

    Răspunde
  21. adrian nicu
    adrian nicu says:

    Asa cum era de asteptat , totul este fabricat la comanda de niste oameni josnici , sunt in stare de orice ca daca pierd ciolanul va fi vai de ei !…e logica remarca daca stam sa ne gandim, cine a fost fifi inainte de a fi consilier ?, cine au fost inainte multi din cei ce acum formeaza clica rozatori de ciolan ? …cine si ce a fost inainte Stoica ?…raspunsul e simplu, doar sa nu vrei sa vezi si evident sa-ti convina sa vezi !

    Răspunde
  22. pacalici
    pacalici says:

    Mai mare caramida nu puteau sa primeasca Don Nelu si latraul. I-a taiat Pistol mai rau ca diareea prin somn. Cred ca le e rusine sa iasa din primarie, dupa ce au dat cu laturi intr-un om, cu dovezi fabricate, pe genunchi. Eeeee, pai o serie de intrebari tot se pun. Cine e de vina pt. cumpararea autobuzelor ? Cine raspunde de banul public risipit aiurea ? Cum cine ? George Pistol. Hai, ca acu chem televiziunea, le dau o ciorba la cal si un brad de Craciun si anunta deseara ca George Pistol avea cu Bin Laden o firma si planuiau sa fure bila de pe ASE. Cum nu credeti ? Se jura si „celebrul” ziarist pe cuvintul lui de bozgor, doar i-a vazut pe amindoi (Pistol si Bin Laden) cind serva sub masa ciorba de burta de la Taverna, cum semnau contractul de asociere. Are si poze, si inregistrari, tot tacimul. Hai ca ridicolul e un compliment in comparatie cu rusinea lui Nelutu si a „celebrului” ziarist de dezvaluiri senzationale . Marsh, bozgore !

    Răspunde
  23. PISTOL GEORGE
    PISTOL GEORGE says:

    Cu acel reporter am avut o discutie de 15 min dar dansul a trunchiat discutia cum a dorit domnia sa. Acum am sunat la Realitatea si mi-au spus ca nu vor sa mai auda de acest reporter, in momentul de fata lucreaza la [b]Rtv[/b].

    Răspunde
  24. adrian nicu
    adrian nicu says:

    CINE SAPA GROAPA ALTUIA CADE SINGUR IN EA !!!!….eu unul as crapa de rusine, cum se pot preta la lucruri asa josnice???…oamenii astia sunt capabili de orice…vroiau sa doarma linistitii cu spaga sub perna, dupa ce au risipit banii publici, si cu vina aruncata pe altii ! Asta da scenariu , 😆 , cred ca le-a luat ceva timp sa il puna la cale . Eu , unul , zic sa vina DNA-ul sa deslusim o data misterele din primarie , disparitia misterioasa a banilor de care domnul Primar nu mai pomeneste nimic, era interesant sa vorbeasca la REALITATEA si despre asta , sa se clarifice cu toata povestea asta cu banul public, sa isi asume cineva toata risipa care se face si s-a facut ! Daca vrea sa isi faca campanie sa o faca pe buzunarul lui , nu pe al nostru , si nici daca cheltuie tot bugetul local pe campanie nu stiu cine o sa-i mai voteze …

    Răspunde
  25. mircea t.
    mircea t. says:

    [quote name=”PISTOL GEORGE”]Cu acel reporter am avut o discutie de 15 min dar dansul a trunchiat discutia cum a dorit domnia sa. Acum am sunat la Realitatea si mi-au spus ca nu vor sa mai auda de acest reporter, in momentul de fata lucreaza la [b]Rtv[/b].[/quote]

    Banuiam… Dar totusi sa vedem si reactiile celeilalte parti.

    Răspunde
  26. CIPRIAN
    CIPRIAN says:

    [quote name=”PISTOL GEORGE”]Va pun la dispozitie Proiectul de Hotarare si procesul -verbal de sedinta conform cu originalul si nu ciorne inventate de un ziarist „celebru” . Stoica Ion a mai comandat la bunul sau prieten Valentin Mondoc ziarist de „investigatii contra cost” la Realitatea Tv. Va rog sa intelegeti ca acest proiect nu s-a referit la Buftea ci numai la operatorii existenti care au licente pana in 10 aprilie 2013.[/quote]

    Nu confundati REALITATEA TV CU ROMANIA TV, sunt doua lucruri total diferite. Fac parte din doua trusturi media diferite. Reporterul respectiv nu este angajat al postului REALITATEA TV, ci colaborator la ROMANIA TV.

    Răspunde
  27. nume
    nume says:

    Unii au impresia ca lumea e proasta si tampita. Pe bufteni.ro se prezenta o lista cu cei care au votat impotriva proiectului / s-au abtinut. „Document” fara nici un antet, stampila, facut pe genuche. Cum am zis, pseudo-reportajul e tendentios si suna a comanda. In orice caz, lasand la o parte disputele politice, acele autobuze trebuie sa circule, daca tot s-au cumparat. Ideea nu e rea deloc.

    Răspunde
  28. alexp
    alexp says:

    Mi se pare ca aici se discuta 2 lucruri diferite.Ce inteleg eu : 1 Nu era cazul autobuzelor din buftea la respectivul vot ; 2 exista sau nu exista autorizatii arr pt autobuze.Probabil ca adevarul e la mijloc caci Eugen spune ca a obtinut toate autorizatiile(si cred).Nu inteleg insa de ce atata opozitie dura fata de autobuze.Sa lasam partea cu ”s-au cheltuit banii orasului” ca e demagogie ieftina in acest caz.Va reamintesc ca se platesc bani multi pe alte prostii (sunt curios de ajutoarele sociale de toate felurile incepand cu anul acesta daca tot a venit vorba de cheltuieli).Ne-am poticnit in autobuze.Mai bine sa stea degeaba in parcare.Chiar nu se poate vota?? (nu cunosc procedurile dar inteleg ca doar votul consiliului mai lipseste).Si apoi daca se invoca legile domnilor politicieni(toti) ,in loc sa va ascundeti dupa legi mai bine ati pune piciorul in prag si ati spune firmei respective ca este in ilegalitate.Mai precis au castigat licitatia cu niste isuzu ,si apoi folosesc niste rable vara ,atunci cand isuzu sunt folosite pe alte trasee turistice.Ieri am vazut un microbuz cu oameni sprijiniti pe bord.Le permit legile alea asa ceva??

    Răspunde
  29. simplu
    simplu says:

    Bun,
    Ma bag si eu in discutie pentru ca sunt cetatean al orasului Buftea si am acest drept.

    Va invit pe toti pacalicii de aici ce aruncati in stanga si in dreapta cu vorbe goale sa faceti un drum dimineata la ora 6 cu maxi taxi. Vom face abstractie de cei ce vor fi lasati la urma pentru ca usa masinii nu se va mai putea inchide fizic.
    Suntem cu totii cetateni ai acestui oras si cu totii muncim in bucuresti(majoritatea) si de asemenea cu totii trebuie sa ajungem la munca.
    De ce vine un individ si spune ca nu sunt de acord cu autobuzele ca s-au cheltuit bani multi aiurea pe ele. BA (imi permit sa spun asa pentru ca eu votez eu decid)! BA cati bani se cheltuie abuziv anual?lunar? zilnic? ce mai conteaza amaratele alea de autobuze? lasa frate consatean dreptul oamenilor sa nu se mai calce in picioare in maxi si sa mai circule si cu autobuzul. Vor fi cozi si acolo…dar nu in halul asta.
    Din punctul meu de vedere nu prea conteaza cine este primar… Observ ca unii sunteti incapabili sa vedeti realitatea. E primar si nu poate obtine aprobari pentru un amarat de autobuz. Primar. De ce? pentru ca este atata hotie si toti vor sa fie sus. Toti vor sa ajute tara. Dar de ce nu ajutati prin a-i sprijinii pe cei care sunt deja acolo? Nu spun ca avem un sistem perfect, dar cu toate astea tot omul nostru romanasul este de vina.
    Vom ajunge la urne pe urmele personalului turmentat. Eu cu cine votez?
    Putin imi pasa mie ca isi face Ion Stoica hotel sau ca isi cumpara George Pistol hectare… Ce interes am eu acolo? 0.
    Sunt o persoana care munceste. Am nevoie de transport catre locul de munca. Sunt o persoana care circula prin oras. Am nevoie de parcuri, strazi asfaltate, curate, frumos amenajate, ca atunci cand vine verisorul din tara sa aprecieze locul unde locuiesc; deabia atunci voi putea cu adevarat sa apreciez munca celor care ne conduc.
    Sunt curios ce s-ar intampla daca domnii pe care voi i-ati ridicat in prim-plan in aceasta problema, daca dumnealor s-ar imprietenii si ar face de comun lucruri pentru oras.
    Nu ar fi bine?
    Sa va vad scumpii mei la anu, cand parintii vostrii sau voi bugetari/pensionari vvor avea iar de suferit, cand veti plati 5 lei la maxi taxi sa stati „claie peste gramada” pentru ca litrul de benzina/motorina va ajunge la aproape 10 lei. Sa va astep pe cei care propuneti fel de fel de proiecte cati le-ati realizat si cati ati facut ceva util ORASULUI Buftea nu voua.

    Astept sa veniti cu argumente plauzibile, si ma astept la comentarii gen: ala a furat, ala a fauct;
    Concluzia o trage fiecare cum vrea.
    Mai avem de lucrat la mentalitate si sa gandim mai putin cu portofelu si mai mult cu mintea… ca daca nu ai minte vai de portofelul tau.

    Răspunde
  30. simplu
    simplu says:

    imi permiti sa iti raspund pe acelasi mod? esti incult.
    Nu eu ci noi! Urli aici pe net ca esti tare in corzile vocale… intra in audienta si cere dreptul tau… Oricum 5 insi pe un forum nu vor reusi sa schimbe nimic in orasul asta care pune stampila pentru 100 ron sau chiar mai putin.
    Apreciez initiativa site-ului insa…

    Răspunde

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *