Din ciclul: "Scoal' de te culcă că azi e mâine!"

Magistrala 4 de metrou transformă Nordul Capitalei: Pasaj rutier, ecluză și metrou pe sub lac. VEZI CUM VA ARĂTA

Extinderea Magistralei 4 de metrou până la Lac Străulești va transforma radical zona. Autogară şi peron subteran pentru autobuze, amenajat chiar în staţia de metrou, deasupra un stadion de fotbal, plus o parcare pe trei etaje, cu spaţii verzi pe acoperiş. La acestea se adaugă un nou pasaj rutier, debarcader și ecluză pentru ambarcațiuni mici pe Lacul Străulești, dar și o linie de metrou până la centura Capitalei, construită sub lac.

În zona stației Străulești, în subsolul fostei baze sportive, actualmente teren viran, va apărea staţia de metrou Străuleşti, care va fi ridicată sub formă de depou cu şase peroane. Tot acolo vor fi construite o autogară, un peron subteran pentru autobuze, amenajat chiar în staţia de metrou, plus o parcare pe trei niveluri, cu spaţii verzi pe acoperiş. Un lucru nemaiîntâlnit pentru o staţie de metrou din Bucureşti îl reprezintă parcările de pe laturile staţiei-depou. Practic peroanele vor fi dotate cu locuri de parcare, astfel încât călătorii să se poată transborda fără a ieşi la suprafaţă.

“Chiar pe capacul depoului va fi realizat un teren de sport. De asemenea, se lasă posibilitatea continuării proiectului cu realizarea unei baze sportive. Aceasta din urmă nu este inclusă în investiția de bază pentru extinderea magistralei 4, dar va fi avută în vedere pe viitor”, a precizat pentru B365.ro, arhitectul Sorin Gabrea, proprietarul Western Outdoor, una din firmele care a realizat proiectul pentru investiția Metrorex.

Citeste intregul basm aici…

]]>

2 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.