6 raspunsuri
  1. cristi_s
    cristi_s says:

    Asta nu stiu ce cauta la rubrica Funny pe situl ala de 220 de lei, ca s-a soldat cu o coma prelungita si niste sechele pe viata. :angry:

    Răspunde
  2. Expresul de Buftea
    Expresul de Buftea says:

    Discutam odata si cu Talash… si nu m-a convins. De ce e asa normal ca pilotul sa-si continue cursa dupa un asemena accident, chiar daca nu era din vina lui?

    Răspunde
  3. Expresul de Buftea
    Expresul de Buftea says:

    Discutam odata si cu Talash… si nu m-a convins. De ce e asa normal ca pilotul sa-si continue cursa dupa un asemena accident, chiar daca nu era din vina lui?

    Răspunde
  4. Talash
    Talash says:

    Obligatia pilotului in asemenea cazuri este de a anunta cat mai repede primii oficiali care au acces la comunicatii (daca masina se mai poate deplasa in conditii normale), pentru a opri cursa si a trimite ajutor (ambulanta, pompieri, etc). Daca masina nu se mai poate deplasa, urmatorul concurent are aceleasi obligatii. Ce s-ar fi intamplat daca el se oprea sa acorde prim-ajutor (asta daca este calificat pentru asa ceva)? Cursa ar fi continuat, ambulanta nu ar fi putut intra pe traseu, organizatorii n-ar fi stiut ce s-a intamplat si victimele n-ar fi primit ingrijirile necesare. Astea sunt regulile si in WRC, e cea mai rapida modalitate de interventie daca nu exista comunicatii cu exteriorul in masina.
    La cursele de raliuri exista ambulante la fiecare 10km, care sunt la dispozitia directorului de cursa si mai nou un medic oficial al raliului, care se afla intr-o masina de curse, condusa de un pilot cu experienta, pregatit pentru cazuri grave.
    Putem face o discutie de 10 pagini legata de acest accident (sau de securitate la cursele de la noi). Vinovatul principal e organizatorul, pentru ca a permis spectatorilor sa stea intr-o zona periculoasa, apoi spectatorii, pentru ca sunt inconstienti. Plus pasivitatea jandarmului responsabil cu zona respectiva, care ar fi trebuit sa intervina mai dur. Exista o filmare in care jandarmul respectiv pur si simplu se roaga de indivizii accidentati sa nu mai stea acolo si este luat peste picior.
    In concluzie, pilotul a procedat corect din punct de vedere legal. Mai departe…

    Răspunde
  5. Talash
    Talash says:

    Obligatia pilotului in asemenea cazuri este de a anunta cat mai repede primii oficiali care au acces la comunicatii (daca masina se mai poate deplasa in conditii normale), pentru a opri cursa si a trimite ajutor (ambulanta, pompieri, etc). Daca masina nu se mai poate deplasa, urmatorul concurent are aceleasi obligatii. Ce s-ar fi intamplat daca el se oprea sa acorde prim-ajutor (asta daca este calificat pentru asa ceva)? Cursa ar fi continuat, ambulanta nu ar fi putut intra pe traseu, organizatorii n-ar fi stiut ce s-a intamplat si victimele n-ar fi primit ingrijirile necesare. Astea sunt regulile si in WRC, e cea mai rapida modalitate de interventie daca nu exista comunicatii cu exteriorul in masina.

    La cursele de raliuri exista ambulante la fiecare 10km, care sunt la dispozitia directorului de cursa si mai nou un medic oficial al raliului, care se afla intr-o masina de curse, condusa de un pilot cu experienta, pregatit pentru cazuri grave.

    Putem face o discutie de 10 pagini legata de acest accident (sau de securitate la cursele de la noi). Vinovatul principal e organizatorul, pentru ca a permis spectatorilor sa stea intr-o zona periculoasa, apoi spectatorii, pentru ca sunt inconstienti. Plus pasivitatea jandarmului responsabil cu zona respectiva, care ar fi trebuit sa intervina mai dur. Exista o filmare in care jandarmul respectiv pur si simplu se roaga de indivizii accidentati sa nu mai stea acolo si este luat peste picior.

    In concluzie, pilotul a procedat corect din punct de vedere legal. Mai departe…

    Răspunde

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.