6
raspunsuri
Lasă un răspuns
Want to join the discussion?Feel free to contribute!
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
_ga | 2 years | The _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site’s analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors. |
_gat_gtag_UA_153104088_15 | 1 minut | This cookie is part of Google Analytics and is used to limit requests (throttle request rate). |
_gid | 1 day | Installed by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website’s performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously. |
Asta nu stiu ce cauta la rubrica Funny pe situl ala de 220 de lei, ca s-a soldat cu o coma prelungita si niste sechele pe viata. :angry:
Asta nu stiu ce cauta la rubrica Funny pe situl ala de 220 de lei, ca s-a soldat cu o coma prelungita si niste sechele pe viata. 🙁
Discutam odata si cu Talash… si nu m-a convins. De ce e asa normal ca pilotul sa-si continue cursa dupa un asemena accident, chiar daca nu era din vina lui?
Discutam odata si cu Talash… si nu m-a convins. De ce e asa normal ca pilotul sa-si continue cursa dupa un asemena accident, chiar daca nu era din vina lui?
Obligatia pilotului in asemenea cazuri este de a anunta cat mai repede primii oficiali care au acces la comunicatii (daca masina se mai poate deplasa in conditii normale), pentru a opri cursa si a trimite ajutor (ambulanta, pompieri, etc). Daca masina nu se mai poate deplasa, urmatorul concurent are aceleasi obligatii. Ce s-ar fi intamplat daca el se oprea sa acorde prim-ajutor (asta daca este calificat pentru asa ceva)? Cursa ar fi continuat, ambulanta nu ar fi putut intra pe traseu, organizatorii n-ar fi stiut ce s-a intamplat si victimele n-ar fi primit ingrijirile necesare. Astea sunt regulile si in WRC, e cea mai rapida modalitate de interventie daca nu exista comunicatii cu exteriorul in masina.
La cursele de raliuri exista ambulante la fiecare 10km, care sunt la dispozitia directorului de cursa si mai nou un medic oficial al raliului, care se afla intr-o masina de curse, condusa de un pilot cu experienta, pregatit pentru cazuri grave.
Putem face o discutie de 10 pagini legata de acest accident (sau de securitate la cursele de la noi). Vinovatul principal e organizatorul, pentru ca a permis spectatorilor sa stea intr-o zona periculoasa, apoi spectatorii, pentru ca sunt inconstienti. Plus pasivitatea jandarmului responsabil cu zona respectiva, care ar fi trebuit sa intervina mai dur. Exista o filmare in care jandarmul respectiv pur si simplu se roaga de indivizii accidentati sa nu mai stea acolo si este luat peste picior.
In concluzie, pilotul a procedat corect din punct de vedere legal. Mai departe…
Obligatia pilotului in asemenea cazuri este de a anunta cat mai repede primii oficiali care au acces la comunicatii (daca masina se mai poate deplasa in conditii normale), pentru a opri cursa si a trimite ajutor (ambulanta, pompieri, etc). Daca masina nu se mai poate deplasa, urmatorul concurent are aceleasi obligatii. Ce s-ar fi intamplat daca el se oprea sa acorde prim-ajutor (asta daca este calificat pentru asa ceva)? Cursa ar fi continuat, ambulanta nu ar fi putut intra pe traseu, organizatorii n-ar fi stiut ce s-a intamplat si victimele n-ar fi primit ingrijirile necesare. Astea sunt regulile si in WRC, e cea mai rapida modalitate de interventie daca nu exista comunicatii cu exteriorul in masina.
La cursele de raliuri exista ambulante la fiecare 10km, care sunt la dispozitia directorului de cursa si mai nou un medic oficial al raliului, care se afla intr-o masina de curse, condusa de un pilot cu experienta, pregatit pentru cazuri grave.
Putem face o discutie de 10 pagini legata de acest accident (sau de securitate la cursele de la noi). Vinovatul principal e organizatorul, pentru ca a permis spectatorilor sa stea intr-o zona periculoasa, apoi spectatorii, pentru ca sunt inconstienti. Plus pasivitatea jandarmului responsabil cu zona respectiva, care ar fi trebuit sa intervina mai dur. Exista o filmare in care jandarmul respectiv pur si simplu se roaga de indivizii accidentati sa nu mai stea acolo si este luat peste picior.
In concluzie, pilotul a procedat corect din punct de vedere legal. Mai departe…