Sondaj: Va mai câștiga Ion Stoica incă un mandat?
Nu știu dacă ați observat, dar avem mai mult de o săptămână de când n-am mai discutat pe site de politica din oraș, ceea ce nu e un lucru rău, dar e un record, să recunoaștem.
Revin cu un subiect, să nu ne ieșim din mână, mai ales ca mai e doar un an
și un pic până la următoarele alegeri. Apele in politica locală sunt departe de a fi limpezi, in sensul ca incă nu este clară lista candidaților la viitorul mandat de primar, dar nouă nu ne trebui prea multă minte, să intuim că lupta se va duce, mai mult ca sigur, intre Ion Stoica și George Pistol.
In sondajul următor, vă rog să votați cu capul… nu cu interesul, nu cu gura, nu cu sufletul, sau alte părți ascunse ale corpului! Votați sincer, lucid și obiectiv… Nu contează cu cine simpatizezi, ci doar pronosticul tău! Doar părerea ta, in baza la ce a realizat sau nu până acum actualul primar, sau cum reușește sau nu opozantul său să-i stea in coastă.
Votează… părerea ta, pronosticul tău! Votează in sondajul de pe site-ul nostru, sondaj pe care il găsiți in drapta-jos, sub ultimele comentarii.
eu ma gandesc la ce surprize ne asteapta inainte de votari 😀 ce drumuri vor mai fi asfalatate, ce parcuri renovate, si alte dastea inainte de votari :))
Nu stiu ce relevanta ar putea avea acest sondaj. Sa fim seriosi, cei ce pun botu’ la 50 de lei nu frecventeaza expresuldebuftea.ro
Inca ceva, apropo de ce a spus dragoshel, una dintre greselile pe care a facut-o fostul primar este exact acest heirupism de dinaintea alegerilor, s-a asfaltat, betonat, dalizat in 3 / 4 luni cat nu s-a facut in 4 ani de mandat, iar lumea a taxat chestia asta. Cine repeta greseala risca aceleasi rezultate.
Pentru ca o persoana sa fie revotata in functie trebuie sa fi facuta in vechiul mandat ceva cu care sa iasa in evidenta (lucruri bune bineinteles). Dar eu acum ma uit pe geam si vad ca nimeni nu s-a sinchisit sa dea zapada dupa strada, trotuarele sunt pline de gheata, de ce as mai vota? ok, mi se poate spune ca de trotuare trebuie sa se ocupe locatarii,..Dar daca aceea persoana publica care poate decide sa se dea amenzi de ce nu face asta? Cumva ca ii e frica ca nu mai este votat? Asteptam sa se faca cald si sa se topeasca. Ieri in Chiajna, pe o strada laturalnica erau oameni, cred ca de la adp, care aruncau cu nisip si sare. Ce chestie, la ei de ce se poate? Trotuarele ce duc spre Penny arata in ultimul hal, cand ploua trebuie sa mergi pe strada ca altfel nu se poate. Tin sa presizez ca NU sunt din nici un partid, vad ca se poarta sa se spuna asta daca ai vreo parere negativa, dar ca sa observi cele spuse de mine mai sus, nu trebuie decat sa te iesi afara ….
[quote name=”nume”]Nu stiu ce relevanta ar putea avea acest sondaj. Sa fim seriosi, cei ce pun botu’ la 50 de lei nu frecventeaza expresuldebuftea.ro
[/quote]
Sigur că nu are relevanță… doar nu suntem naivi! Nu poți face niciun sondaj politic pe net, pentr că partidele iși trimit imediat postacii.
E doar o discuție… Atenție, nu e despre cine simpatizăm, sau despre ar fi bine să iasă. E doar un pronostic pe care il dăm, avand in vedere cunoștințele noastre despre situație.
Ca la fotbal… eu țin cu Dinamo, dar ținând cont de situația actuală, nu am cum să pariez că ei vor fi campioni!
[quote name=”andreea”]Pentru ca o persoana sa fie revotata in functie trebuie sa fi facuta in vechiul mandat ceva cu care sa iasa in evidenta (lucruri bune bineinteles). [/quote]
Ba nu e așa, Andreea… n-ai invățat nimic din poitica noastră? Pentru ca o persoană să fie (re)votată, nu e important doar să fi făcut ceva, ci e mult mai important anturajul, spatele, banii de care dispune, proiectele de viitor, lumea underground pe care o controlează, partidul din care (va) face parte, eventuala alianță politică, etc…
In funcție de ce știm noi despre asta, puteți răspunde la intrebarea din sondaj.
Intre Stoica si Pistol?
Stoica poate avea marele avantaj sau marele dezavantaj ca vine dupa un mandat care il face sa straluceasca sau il face sa paleasca. Dupa era Rovinaru care era din alta epoca putem compara ce a facut Balalau cu ce face Stoica. La fel putem compara ce asteptari aveam de la Balalau (unele foarte mari in cazul meu) cu ce asteptari avem de la Stoica.
La fel putem tine cont de partidul din care face parte conducerea consiliului judetea cu partidul din care este Stoica. La fel ne putem gandi cum o sa fie daca castiga Pistol de la PDL (la primarie unde se voteaza omul) iar la conducerea CJ nu o sa mai iasa PDLul (unde oamenii voteaza partidul).
Este prima oara cand dai dovada ca ai simtul umorului ADMIN. Intrebarea e retorica. Pentru ca cineva sa candideze este nevoie sa intruneasca niste conditii legale cum ar fi sa nu ai cazier. E valabil pentru toti candidatii. Deocamdata primarul are niste explicatii de dat. Ramane sa aflati ce si unde. Observ ca nici unul dintre voi, cei trei muschetari, nu cunoaste problema. Deocamdata mai este de oferit si anume tupeul. Este starea cu care pot fi convinsi fostii sustinatori ca se mai poate.
Raspunsul cel mai clar l-a oferit chiar de . Va amintiti reportajele referitoare la Pistol? N-as incerca nimic daca as avea incredere in imaginea mea.
Eu pun o alta intrebare: Dupa Valcea Craiova Stefanesti si Arges oare ce urmeaza?
Raspunsurile le veti afla in hotelurile de pe langa DN7, Predeal si alte pensiuni unde se poate bea o cafea buna.
Explicatiile pe care primarul unei localitati le are de dat sunt cele legale, legate de modul in care a fost cheltuit banul public. La ce va gandeati?
[quote name=”turtle ninja”]
Raspunsurile le veti afla in hotelurile de pe langa DN7, Predeal si alte pensiuni unde se poate bea o cafea buna.[/quote]
Pai daca se bea o cafea buna si este totul frumos este in regula. Inseamna ca este un administrator bun si putem sa-l votam in continuare.
Tanti Vuvuzela ( http://vuvuzela1.blogspot.com/ ) va spune doar atat: Ion Stoica nu merita sa termine nici primul mandat, dar sa se gandeasca la un al 2-lea……
2 se bat si al treilea castiga trageti concluziile
Cred ca nu stiti ca stoica si pistol merg impreuna si sunt prieteni buni se intilnesc mereu la stirbei si calu balan. este o alianta intre prietenii lor gen Gelu. Gavrilescu etc carora le place sa imbirlige lucrurile si sa dezinformeze pentru a obtine anumite facilitati pentru ei dar nu mai au succes este pre a tirziu se stie ce se urmareste unu nu Mai are contract si arunca cu tot ce poate dar a uitat ca a mincat mult si nu a facut mimic.Ba da mult rau atit lui stoica cit si lui pistol si face in continuare cind scrie sub nume ca 2012,ninja etc Diversiune gen atac la persoana
Marin, ce s-a intamplat cocoselule, stai prost cu glicemia mancati-as? Sau a apasat sefu-ti pe butoane? Nu cred ca e nevoie sa scrii nu stiu ce sub nu stiu care cifre animalut nervos. Nu nevoie sa scrie tata sub 2012 sau sub turtle asta al vostru. Cand o sa am de zis ceva am sa semnez stiind ce riscuri imi asum si asta pt ca inca mai cred in lege.
stoica se poate intalni cu pistol cat vor, doar sunt politicieni insa trebuie sa se asigure ca mai are ce oferi intr-o eventuala asociere in participatiune.
Gavrilescu nu stiu ce mai face, nu a mai scris pe blog nimic.
Contractul era o chestie temporara se stia iar de facut am facut. E liber acum puteti sa dovediti ca faceti voi mai mult dar cu certitudine va spun ca TEHNIC e imposibil.
nus tiu cine-i 2012 saau ninja dar adminii in general au o situatie a ip-urilor care comenteaza pe site-uri pentru a evita calomniatorii, defaimatorii sau persoanele care se folosesc de net in scopuri ilegale.
Asa ca baga matale o lingura de zahar cu apa si te vei simtii mai bine. Daca ma cunosti iesi la interval ca vad ca tastele… ITI DAU ARIPI… 🙂 Inca ceva, orice sef de-al tau raspunde pentru faptele lui. Puterea e instrument care, odata scapat de sub control, produce daune.. Hai pa la revedere
[quote name=”Marin”]Cred ca nu stiti ca stoica si pistol merg impreuna si sunt prieteni buni se intilnesc mereu la stirbei si calu balan. este o alianta intre prietenii lor gen Gelu. Gavrilescu etc carora le place sa imbirlige lucrurile si sa dezinformeze pentru a obtine anumite facilitati pentru ei dar nu mai au succes este pre a tirziu se stie ce se urmareste unu nu Mai are contract si arunca cu tot ce poate dar a uitat ca a mincat mult si nu a facut mimic.Ba da mult rau atit lui stoica cit si lui pistol si face in continuare cind scrie sub nume ca 2012,ninja etc Diversiune gen atac la persoana[/quote]
Si asa ma durea capul, dar acum nu mai suport. Mai Marine, tu daca citesti ce ai scris, intelegi?
Destul de multa lume este bolnava de „scenarita”. In loc sa ne manifestam ca cetateni liberi intr-o tara libera ne tinem de scenarii, politica de berarie si pronosticuri. Nici timpul, 20 de ani de democratie, nici ceea ce ni se intampla din ce in ce mai rau nu reuseste sa ne trezeasca din securisto-comunista toropeala orientala. Atunci cand cerem explicatii persoanelor ce ocupa functii sau demnitati publice nu inseamna ca-i denigram pe acestia, este dreptul nostru. Ca sa nu se considere, de unii, „diversiune” ar trebui doar sa platim impozite iar despre modul de cheltuire al acestora sa nu intrebam nimic?
NU EXISTA NICIO LEGATURA INTRE MINE SI GELU, INTRE MINE SI ALTCINEVA CARE SE EXPRIMA PE ACEST SITE.
La urmatoarele alegeri locale mi-ar placea sa se intample ca „2 sa bat si al treilea castiga”, dar acesta sa fie un independent si care, pentru a fi reprezentativ, sa fie votat majoritar de cei nehotarati si satui sa astepte o schimbare in bine. Sa auzim de bine.
Să câștige un independent, ă? Ți-am mai zis că trăiești in lumea lui Mickey Mouse?
Tot bați monedă cu independentul… vrei să arunci o pastilă, dar nu știi cum! Ce independent crezi tu că ar avea șanse să ia măcar 200 de voturi in Buftea? A… poate să renunțe Stoica la PRM și să candideze independent… Sau să candideze de la PSD și Marinescu să o facă independent?
Că doar nu te gândești, că după ce l-au dat pe Gavrilescu afară din PNL va candida el independent și va obține mai multe voturi decât numărul membrilor familiei lui…
sigur un independent va iesi cel putin pe locul 3 ,va lua sigur fata pnl care la noi este un mare 0
[quote name=”mircea t.”][quote name=”Marin”]
:)))
[quote name=”mircea t.”][quote name=”Marin”]Cred ca nu stiti ca stoica si pistol merg ……………………………………..Si asa ma durea capul, dar acum nu mai suport. Mai Marine, tu daca citesti ce ai scris, intelegi?[/quote]
:)))
Mircea, si cand te gandesti ca e doar inceputul
[quote name=”2012″]Destul de multa lume este bolnava de „scenarita”. ……………………………………………La urmatoarele alegeri locale mi-ar placea sa se intample ca „2 sa bat si al treilea castiga”, dar acesta sa fie un independent si care, pentru a fi reprezentativ, sa fie votat majoritar de cei nehotarati si satui sa astepte o schimbare in bine. Sa auzim de bine.[/quote]
2012 vezi ca esti oaia neagra! :))) esti vanat mai ceva ca mistretul!!! Nu mai scrie si tu contra… baga comunisme
[quote name=”Expresul de Buftea”]Să câștige un independent, ă? Ți-am mai zis că trăiești in lumea lui Mickey Mouse?
Tot bați monedă cu independentul… vrei să arunci o pastilă, dar nu știi cum! Ce independent crezi tu că ar avea șanse să ia măcar 200 de voturi in Buftea? A… poate să renunțe Stoica la PRM și să candideze independent… Sau să candideze de la PSD și Marinescu să o facă independent?
Că doar nu te gândești, că după ce l-au dat pe Gavrilescu afară din PNL va candida el independent și va obține mai multe voturi decât numărul membrilor familiei lui…[/quote]
Subscriu! insa omul a zis ca i-ar placea. Stoica are inca cele mai multe sanse insa din urma vine Pistol care a dovedit ca a fi bogat poate fi un avantaj si pentru cei multi. Marinescu e constant si va avea un cuvant greu de spus la alianta!!!
Si eu cred ca un independent cu o personalitate puternica si cu un program credibil si ambitios poate sa iasa „cel putin pe locul trei”. Asta inseamna ca poate iesi, in turul doi, chiar pe locul intai. Cred ca oamenii s-au saturat mai mult ca oricand de politica si promisiuni sforaitoare.
Stoica inca nu si-a terminat mandatul, conteaza destul de mult ce se va intampla anul acesta si asa ca este prematur de evaluat. Mandatul ofera avantajul de a fi la timona dar cere si responsabilitatea de a da socoteala pentru modul de utilizare al resurselor.
Pistol nu are nici un as in maneca in afara de „inedita” imagine de Tanase Scatiu contemporan si de lider al bulevardului Muncii, deloc magulitor pentru el din unghiul de vedere al cetatenilor onesti.
Marinescu este inert, prectic nici nu se vede, fiind liderul mentinut artificial al unui partid important dar cu reprezentare slaba in Buftea.
Liberalii, inca nestructurati la nivelul orasului, nu au lider, miza pentru ei fiind doar: doua , trei locuri in consiliul local.
Se va „lucra” insa puternic cu permanenta mita electorala daca nu va scoate o lege care sa pedepseasca aspru astfel de practica. Dar numai ca in situatia grea prin care foarte multi oameni trec s-ar putea ca printr-o mobilizare inteligenta sa creasca simtitor procentul cetatenilor care vor merge la vot. Bineinteles ca mai raman ca necunoscute posibilele violente, intimidari, fraude la vot sau la numararea voturilor.
Diferenta in mod sigur o vor face cetatenii cu drept de vot care, daca vor constientiza importanta votului lor pentru dezvoltarea viitoare a acestui oras si implicit pentru imbunatatirea conditiilor lor de viata, vor iesi la vot.
Am mai spus-o de multe ori, unii s-au grabit sa deturneze sensul unei discutii principiale, ca opiniile exprimate aici ar tebui sa creasca simtul civic al celor „4000” de vizitatori ai acestui site. Altfel ne pierdem timpul intr-un partizanat gaunos sustinut de discutii suspicioase care faulteaza orice idee de bun simt civic.
[quote name=”2012″]
Am mai spus-o de multe ori, unii s-au grabit sa deturneze sensul unei discutii principiale,[b] ca opiniile exprimate aici ar tebui sa creasca simtul civic al celor „4000” de vizitatori ai acestui site. [/b] [/quote]
Asta o tot spune site-ul asta de 3 ani de la inființare… n-ai inițiat-o tu,
Totuși… ești printre primii care se grăbesc să deturneze sensul unei discuții principiale! Nici acum nu vrei să-mi răspunzi la intrebările pe care ți le pun, ci bați apa-n piuă.
Și ca să te lămuresc de ce mă iau de tine mereu, să nu-ți faci alte gânduri…. Văd in tine – dpdv al site-ului – două imagini, una negativă, alta pozitivă. Ori ești un escroc incomod, ori ești o mană cerească pentru un site independent.
Și d-aia te tot agit, vreau să-mi dau seama ce ești… doar-doar imi demonstrezi că ești bine intenționat și independent. Escrocul nu e de niciun folos, ba din contră, iar și una și alta nu are niciun farmec…
Iar te dai ranit in orgoliu. Eu nu am intrat pe acest site decat de doua luni de zile, asa ca nu stiu ce tot faci tu aici de trei ani de zile.
Sa ne intelegem bine: Pe mine nu ma intereseaza parerea ta despre mine. Neincrederea, care-ti apartine in exclusivitate, trebuie sa ti-o lamuresti singur. Sa inteleg ca toti cei care se exprima pe acest site au trecut de chestionarul tau? Sau eu „ma bucur” de un regim preferential?
Intrebarile tale sunt retorice. M-am exprimat intotdeauna ca un independent, independenta care tot timpul a iritat o tabara sau alta, uneori si pe tine. Iar ca sa fiu sincer cu tine trebuie sa-ti spun ca si eu te suspectez de o voalata simpatie portocalie.
Pana una alta, participarea mea pe acest site sunt in stare singur sa o evaluez. Sunt convins ca interventiile mele au adus un plus de continut discutiilor. Pretuiesc dialogul aplicat si civilizat, apreciez oamenii de cuvant, bine crescuti….. si nu pescuiesc in ape tulburi. In mod sigur, timpul le va clarifica pe toate.
[b]2012,[/b] crezi ca, in jurul „ruletei” in independent va avea vreo sansa.
De dragul discutiei putem fi utopici.
Cu PIDU aprobat esti ca si votat.
Ramane de vazut daca buftenii vor face diferenta la vot intre a cheltuii bani europeni si a face management administrativ eficient, intre a tranti niste pavele de dragul fimelor intermediare si sosele si drumuri cu garantie pe multi ani de acum inainte (ramane sa vedem caietele de sarcini ale licitatiilor, intre [b]CHELTUIELI si INVESTITII[/b] (caci e o diferenta). Pana atunci nu ne ramane decat sa carcotim si sa stam cu ochii pe modul in care sunt folositi banii.
Nu-l mai blamati pe MATEMATICIAN. Stie ce face… Aduna procente unul cate unul. Daca pui un 1% pe luna si aduni cate luni au mai ramas plecand de la cat are in prezent…
In forta vine si un alt viitor candidat care a inceput sa semene simpatie rezistand la atatea contre cate i-au fost puse fara sa piarda nimic, ba din contra. In plus, chiaburul, si-a pus la bataie o parte din ce are pentru a DA, acum, pe praful asta, cozi imense formandu-se la usa unui birou in preajma sarbatorilor. In alte parti, campionii si olimpicii au primit… cateva banane, corcoduse cate un biscuite si ce e mai important: APRECIERE SINCERA !!!
2012 vad ca stie multe , il admir ca are curaj sa le spuna.
si eu sunt de acord cu o ehipa de independenti {atat primarul cat si consilierii}
„De dragul discutiei putem fi utopici”, spune Gelu. Dar de dragul copiilor si parintilor nostri putem sa nu ne blazam alegand o atitudine fatalista? Nu vom obtine nimic fara o atitudine responsabila si fara implicare. Intotdeauna vom avea conducatorii pe care-i meritam.
„Cu PIDU aprobat esti ca si votat”, spune Gelu. Nu am inteles daca ceea ce numesti tu PIDU este o formula magica.
„Ruleta” in jurul careia adulmeca aspirantii la functia de primar ar trebui sa se bazeze pe votul unor cetateni responsabili. Putem aspira la o stare de normalitate fara ca noi sa ne comportam normal? Functia de primar este o demnitate publica, persoana care o castiga trebuie sa fie demna de respectul si aprecierea cetatenilor care l-au ales. Respectul si aprecierea acestora nu poate fi decat rodul muncii oneste in folosul comunitatii. Nu avantajele materiale personale ale celui ce se afla intr-o demnitate publica ci amprenta realizarilor lui, in istoria orasului, este recompensa in lumea civilizata spre care aspiram dar pentru care nu prea facem mare lucru. Persoana respectiva capata notorietate, devine o personalitate recunoscuta si apreciata. Familia acestei persoane capata respect si admiratie. Dar pentru asta noi trebuie sa devenim cu adevarat cetateni. Daca vom sta la coada sa prindem o ciosvarta de la unul sau altul dintre candidati, pe langa faptul ca gestul si al celui care da dar si al celui care primeste este mult sub limita minimei demnitati, nu avem dreptul sa ne plangem ca orasul nu merge bine, ca tara nu merge bine, ca noi traim din ce in ce mai rau. Este asa de greu de inteles ca soarta noastra este in mainile noastre?,…nu au trecut suficienti ani de ratacire?
Pentru ca exista prea mare diferenta intre „cheltuieli si investitii” nu avem canalizare, apa potabila, strazi asfaltate si trotuare, iluminat public, transport de persoane, amenajari pentru sport si timpul liber, activitati culturale, etc. Spune Gelu: „Nu-l mai blamati pe MATEMATICIAN. Stie ce face… Aduna procente unul cate unul. Daca pui un 1% pe luna si aduni cate luni au mai ramas plecand de la cat are in prezent..”
Nu vreau sa cred ca este un mod de a aprecia smecheria ieftina, smecheria care ne-a facut, pana acum, incapabili sa votam pentru interesul nostru. Stiu ca mai sunt oameni care gandesc cum ca cel care ajunge in fruntea bucatelor este fraier daca nu-si face cea mai mare parte lui. Deocamdata, insa refuz sa cred ca nu ne mai facem bine.
[quote name=”BOTE”]2012 vad ca stie multe , il admir ca are curaj sa le spuna.[/quote]
Așa sunt curajoșii… anonimi!
Și tu ai fost curajos când te-ai luat de Sorin Dumitrescu fâcându-l in toate felurile la adăpostul anonimatului?
Cu așa curajoși rupem pisica-n pe genunchi…
[quote name=”,luis”]si eu sunt de acord cu o ehipa de independenti {atat primarul cat si consilierii}[/quote]
Pe bune? V-am zis… ca-n lumea lui MIckey Mouse.
Inteleg ca nu esti de acord cu alte pareri, parerea ta fiind singura valabila, este de la sine inteles(?) tu fiind singurul calificat, dar nu inteleg de ce esti suparat?
Recunosc ca nu mai ma uit, de mult timp, la desene animate.
Dar iar ai provocat o intreaga discutie despre modul in care ai fost tu amendat. Pentru aceasta situatie hilara nu ai gasit nici o asemanare in lumea desenului animat? Desi conduc zilnic in Buftea nu am mai luat amenda de multi ani de zile, mai precis din 2003. Incearca sa conduci regulamentar pentru ca nimeni nu este mai presus de lege, nici chiar consilierul de care vorbesti dar nu poti sa-i dai numele(?). Despre simtul civic spuneai: „Asta o tot spune site-ul asta de 3 ani de la inființare… n-ai inițiat-o tu,”
Pentru cultura ta generala, in situatia in care ne propui un subiect dar te deranjeaza opiniile noastre, primarul este seful comisiei de ordine publica, din comisie facand parte si comandantul politiei care este obligat sa prezinte rapoarte primarului. Iata ce important este primarul. Ce zici, mai luam in deradere simtul civic? Politia poate fi acuzata, daca vrei, de lipsa de activitate. Dar tu nu poti sa faci acuzatii la adresa politiei din postura de contravenient si nici prietenii care-ti tin isonul, vorbesc doar de cei care recunosc cum conduc in stare de ebrietate.
Doamne fereste!,…ce iterlocutori seriosi ai!
Inteleg ca ai o slabiciune pentru un anume domn, consilier local, dar nu este adevarat ca Bote l-a facut „in toate felurile”, exagerezi din nou, pentru ca asa cum noi ne ascundem numele tu ne ascunzi textul. Ascunzandu-ne numele, incalcam vreo lege?, tu ti-ai ascuns vreodata numele?, crezi ca semnand cu numele tau dar lamentandu-te pentru o situatie in care, de fapt, esti vinovat, esti mai barbat decat noi? Hai sa ramanem la lucruri serioase.
Parca spuneai despre mine: „Totuși… ești printre primii care se grăbesc să deturneze sensul unei discuții principiale!”
Despre ce discutie principiala este vorba?
Nu ne place ce se intampla cu noi, cu viata noastra, cu orasul nostru, dar suntem complici atunci cand lucrurile rele nu ni se intampla noua si lasam „ciocul mic” atunci cand este vorba despre un consilier local, indiferent ca gospodareste fotbalul sau este pavaza amenzilor de circulatie. In schimb suntem smecheri si luam in deradere pe cel care ne vorbeste despre simtul civic. Daca o tinem tot asa vom ramane smecheri si cu pantalonii rupti in fund iar altii, mai smecheri decat noi, vor specula indaratnicia noastra. Noaptea este un sfetnic bun. Noapte buna!
[url]crezi ca semnand cu numele tau dar lamentandu-te pentru o situatie in care, de fapt, esti vinovat, esti mai barbat decat noi?[/url]
Da, decât tine sunt mai bărbat …
In rest, ești prea plictisitor să-ți mai dau replici.
[quote]crezi ca semnand cu numele tau dar lamentandu-te pentru o situatie in care, de fapt, esti vinovat, esti mai barbat decat noi?[/quote]
Da, decât tine sunt mai bărbat …
In rest, ești prea plictisitor să-ți mai dau replici.
Cum sa nu mai castige un mandat? Pai ce face ala care pune pavele prin tot orasul, pe camp, pe pereti, pe sub apa, pe apa? Da faliment? Nuuu…Trebuie sa mai suga din seva orasului, doar are contract pe ani multi , si culmea, are contract de REPARATII nu de executarea investitiilor. Castiga, cum sa nu castige cand umbla pe la usile PSD-uui, ale PNL-ului, doar-doar Negoita sau Petrache il propun candidat. Banuti are, in patru ani a luat 4-5 milioane de euro pavelarul si isi permite sa-l sustina de Don Nelu inca patru. Cum sa nu castige cand e curat ca fecioara din Orleans? La bune e initiativa lui, la nasoale sunt de vina altii. Lingea mana domnului Balalau si pe la spate Brutus (pardon Nelutu…)ascutea satarul. Mai avea putin si pupa cainii, copacii,bordurile promitind marea cu sarea apropiatilor si tuturor celor care le cersea,cu fatarnicie, votul. I-a prostit pe PSD-isti cu postul de vice, le-a inchis gura, si ii manipuleaza cum doreste. Pe cei ai lui Pistol i-a momit cu fotbalul, pe liberali ii luase la pachet, mama si fiul, pe cheliosul de la ADP l-a pastrat si nevasta-sa s-a dat cu el, cum sa nu castige? Don Nelu e in toate, in cele ce sunt si-n cele ce maine vor ranji la soare. Cum s-au cheltuit banii orasului, don Nelu, asta sa ne spui. Nu baliverne, nu pupaciuni de papagal, ca nu suntem fraieri. Cum ti-ai rezolvat camarila, cum le-ai dat posibilitatea sa ciordeasca bani, cum ii numesti in functii pe cei fideli, cum manipulezi fondurile orasului, asta sa ne spui, DON Nelu…
Dar nu le putem nici eu zice mai bine. Cum puteti sa-l acuzati pe don nelu ca fura? E cinstit. Oare masinile sunt provenite din donatii? dar oare mai sunt apartamente de vanzare prin oras? dar oare mai are cineva de vandut un teren? Dar cum puteti sa-l acuzati pe don nelu ca e implicat in toate astea? E atat de cinstit. e ales de cetateni si lucreaza pentru ei. vai dar cum puteti sa ziceti ca e bogat? nu nu e bogat. ce aveti cu don nelu? RUSINE!!! Maria sa nu construieste nici un hotel pe DN7 ca nu are bani. poate imprumuta. cum, vai, incearca sa mituiasca, sa sperie, sa intimideze orice om care sufla ceva? nu cred. asta o faceau si membrii ai clanului Gambino si uite unde au ajuns. Cum, a folosit mai multe nume din anturajul sau pentru a incheia tranzactii imobiliare? E curat lacrima
Intre 2004 si 2008 don Nelu se gudura pe langa Pistol si Balalau si le lingea mainile. Ba punea si biroul la dispozitie pentru tranzactii. Ca orice sluga care se respecta, cand prin votul negativ buftenii l-au pus primar, a inceput sa muste taman mainile care-l hranisera. Deh, suflet de sluga ajunsa arendas…Locul lui e tot in caciuma, cu servetul pe brat…Cum trece el cu masina spre primarie, intrand pe interzis, sfidand pe toti si toate. Cum convinge el consiliul sa voteze ce doreste, sa aloce bani unde vrea muschiul lui…Brava don Nelu, *****cenzurat*****
Păstrați un limbaj decent, vă rog! Nu cred că e șmecherie dacă ii numărați ouălele s-au il luați la un mișto de 2 bani.
Mamicule, cred ca a inceput campania…N-ar fi o belea dar incepe stramb. Tot cu jigniri, acuze si balacareala. E clar, pentru mine e tarziu sa vad o chestie de asta facuta cu bun simt si fondat. Te doare capul cand citesti combinatiile, legaturile, imbarligaturile…
d-le richard gioarsa a inceput sau nu campania electorala oricum nu conteaza locuitorii orasului au saracit si nimeni nu ai ajuta ,s au saturat de combinatiile celor din primarie ………….etc
silviuebinebak
Si mai poate Don Nelu sa ne spuna cum de consilierul personal, Fifi, cara pamant cu basculantele pe banuti frumosi, cum consilierul Costea castiga lucrari in oras platite de primarie, cum de reuseste sa angajeze la societatea aia a lui ,admin, persoanele care il deservesc (stie el la cine ma refer),cum n-a avut bani sa cumpere o masina care sa ridice autoturismele parcate ilegal, dar are economii,cum nu se fac procese verbale de receptie la lucrarile pavelarului (sau se fac fictiv), cum Consilierul Stoica suge si la asigurari,si la rosal,si la indemnizatia de consilier, cum accepta ca Dumitrescu sa isi voteze personal alocarea de fonduri catre echipa de fotbal si tot el le cheltuieste, cum e cu aia 6% pe care unii l-au luat, unii nu, iar cei care l-au luat au un drumeag de 3 km si lat de un metru, usurand lui Pistol cumpararea terenurilor, cum il, angajeaza pe Iordan director la casa de cultura (ce sa faca acolo????), cum a angajat-o pe sotia lui Fifi la Crucea Rosie sa taie frunza la caini…Poate ne spune…
Sa completez lista de intrebari:
Cum ani de zile d-na Florea,consilier local si dirctor la scoala din centru, si-a votat propriul buget pentru scoala si bugetul ADP-ului unde sotul era director?
Pentru ce „permanent directorul” Florea are nevoie da masina de serviciu?,… doar pentru ca s-a pliat pe situatie?
Cum firma „pavelarului” a „castigat o licitatie pe tot mandatul primarului”?Cine a verificat calitatea lucrarilor?
Cum nu s-a dispus nicio ancheta pentru sectia de pavele care a facut o mare paguba acoperita din bugetul local?Ce persoane importante erau implicate?
Cum nimeni nu raspunde de imensele cheltuieli facute pentru fotbal, de unde foarte multa „lume buna” s-a infruptat?
Cum vice primarul foloseste masina de serviciu in interes personal, sa mearga, probabil sa predea(?), la anonima lui facultate?De ce acesta si consilierii lui au trecut „la remorca primarului” care le face instructaj inainte de sedintele de consiliu?
Cum nimeni din consiliul local nu sesizeaza modul fraudulos de cheltuire al bugetului local?Ce avantaje le-a creeat primarul distinsilor consilieri „alesi de noi dintre noi”?
Pe ce au fost cheltuite, in 2 ani, 12 milioane de euro?
Cum se aproba fondurile pentru curatenie si deszapezire din calitatea de consilier dar si „director”(?) la Rosal?
De ce nu se publica pe site-ul primariei lista cheltuielilor astfel incat contribuabilii sa afle cat a costat fiecare lucrare, cine a facut-o, cine a verificat-o, cata garantie are?
De ce?De ce?De ce?
Si, nu in ultimul rand, de ce organele abilitate ale statului nu verifica toate aceste nereguli?
Sa speram ca nu este timpul trecut!
M-ar interesa cat plateste domnul Stoica chirie la primaria noastra pentru spatiul ocupat in fosta primarie pentru afacerea dumnealui de mii de lei lunar la firma OMNIASIG..DECI CATI BANI PLATESTE LUNAR LAUN PROFIT DE PESTE 25.000 LUNAR?
Primarul actual l-a atacat pe fostul primar.Domnul stoica a ocupat abuziv acest loc de pe vremea domnului Balalau, pe care se pare l-a atacat permanent cu un limbaj dur.Inca o dat, domnule primar comunicati-ne cat plateste acest om pe care il ocrotiti?Profit?Bani?
Auzi ma dobitocule cu numele de STOICA I, de ce iti asumi identitatea altuia si scrii mizerii?
Te comporti ca o curva lasa si ca toti mizerabilii de pe la colturi care nu sunt in stare sa fie barbati ca sunt fatalai. Si ca tine mai
sunt si alte loaze care folosesc cuvinte pompoase si acuza pe toata lumea ca ia spaga, iar ei sunt salvatorii natiei ascunsi sub paginile unui biet site unde pot scrie orice mizerii si unde pot face pe viu apocalipsa.
[quote name=”luis”]Dar nu le putem nici eu zice mai bine. Cum puteti sa-l acuzati pe don nelu ca fura? E cinstit. Oare masinile sunt provenite din donatii? dar oare mai sunt apartamente de vanzare prin oras? dar oare mai are cineva de vandut un teren? Dar cum puteti sa-l acuzati pe don nelu ca e implicat in toate astea? E atat de cinstit. e ales de cetateni si lucreaza pentru ei. vai dar cum puteti sa ziceti ca e bogat? nu nu e bogat. ce aveti cu don nelu? RUSINE!!! Maria sa nu construieste nici un hotel pe DN7 ca nu are bani. poate imprumuta. cum, vai, incearca sa mituiasca, sa sperie, sa intimideze orice om care sufla ceva? nu cred. asta o faceau si membrii ai clanului Gambino si uite unde au ajuns. Cum, a folosit mai multe nume din anturajul sau pentru a incheia tranzactii imobiliare? E curat lacrima[/quote.Felicitari Luis eu tip de cateva luni de zile si ma intreb intruna de unde au rasarit banii la Dom Nelu.Dupa 2 luni de la alegeri a cumparat BMW X 6 oare de unde o fi avut bani?Dupa aceea a cumparat si terenul vecinului pentru ca a vrut neaparat sa_si faca piscina moderna,si multe altele dar nu conteaza .Daca ar mai fi fost legea 18 acum eram curios sa vad de unde a avut atatia bani Dom Nelu.
faceti un sondaj pe strada ca oameni de rand sau cei de varsta 3 nu au acces pe net sa vedeti acolo pareri si opini.
asta este o intrebare care pe uni ii framanta cam devreme . oricum are un scop foarte nobil / pt a trage un semnal de alarma pt uni.
cel mai puternic si intelept va castiva
Poate reuseste sa ne spuna cat a costat revelionul, baloanele obsedante cu urari banale, cat a costat masa de sfarsit de an cu salariatii si camarila de la Stirbey, cat au costat vraful de proiecte platite cu zeci de mii de euro si nerealizate, cat costa florile pe care le planteaza prin oras in noiembrie si mai ales de unde si de la cine le cumpara (au boschetii aia un pret de intepenesti pe loc), cum a cumparat bancile care sunt imprastiate prin oras la pret dublu fata de cel real, cum sta politia comunitara pe banii nostri la el la poarta, cum, cum, cum…Si mai sunt multe, multe intrebari. Somnul dulce si linistit nu se obtine cu DNA-ul la poarta. Se strange chinga, incet-incet. Cred ca tacerea lui Marinescu a fost cumparata, altfel nu vad de ce tace. Suge si el o tata de la vaca, ii convine. Merge la aratarea aia de facultate cu masina primariei, nevasta directoare, papa gratis la cal si la stirbey, iar ca vice nu respira, nu transpira…Astia sunt, cu astia nu cred ca mai defilam. Chiar nu e nimeni cat de cat nedalmatian…
Un escroc de talia lui stoica poate fi arestat!