Protecția țiganilor in Buftea

Subiect tabu in Buftea! Cine are curaj să se ia de ei? Cetățenii onorabili nu, presa nu, oamenii politici nu, primăria nu! Poliția? Nu prea, poate doar când se intâmplă belea mare…
Țiganii domină și vor domina Romania! Normal, și Buftea! Nu are nici un rost să exemplificăm, toți le știm de frică! Toți tăcem, toți facem pe noi in fața lor!
Acum mulți ani nu suflau in Buftea, nu deranjau pe nimeni, ba chiar li se trasa cu cretă perimetrul pe care nu aveau voie să-l depășească in discotecă. Și nu e legendă! Cu timpul au prins curaj, ca să nu zic aripi, iar acum nu mai țin cont de nimic! Cele 3 cartiere de țigani din Buftea sunt focare de infracționalitate!
Nu-i bag pe toți in aceeași oală desigur, sunt destui care nu merită, dar știm cu toții la ce specie ne referim! Comuniștii au incercat să le insufle ceva responsabilițăți, dar nu s-au lipit de ei, cum nu se lipește apa de gâscă și au rămas in Buciumeni cu o „povară” grea… ulița pe care stau (in general degeaba) are un nume care s-ar potrivi perfect in parodiile lui Kusturica… Bulevardul Muncii! Ca și dincolo… in Țigănie cineva le botezase strada cu un mare umor negru… Mareșal Antonescu! Exemple demne de brandul Caracal!
Poliția Buftea nu se complică
Comunitatea lor a luat un avânt senzațional in ultimii 8-10 ani, n-ai cum să te mai ințelegi cu ei! Iți bat copiii, taci, te injură, treci pe trotuarul celălalt, iți iei o palmă, intorci și celălalt obraz, te agresează in trafic, tragi pe dreapta, nu poți să dormi de ei, iți bagi vată in urechi, te fură, te faci că nu vezi… Ne e frică chiar și să apelăm la poliție! Așa că i-am invățat prost și pe polițiști! Ei iși fac treaba doar dacă sunt sesizați și presați de diferiți oameni sau evenimente!
Polițiștii nu sunt proști și nici fricoși, doar că ăsta e sistemul! (mă-sa a dracu de sistem, că am găsit pe cine să dăm vina mereu!) Am avut nefericita ocazie să văd cum se descurcă când prietena mea a fost injunghiată la scara blocului in Buftea! S-au descurcat bine… că individul a făcut doar câteva luni de pușculiță, nu mai e vina lor! Tot sistemul… așa e! Când mi-au furat mașina din fața blocului, n-a mai fost cazul să se descurce bine. Sistemul!
Știu că poate e greu să apelezi la poliție in unele cazuri, și mie mi-a fost, când mi s-a pus cuțitul la gât in Buftea, doar pentru că n-am intors și al 4-lea obraz. Ce trebuie să ințelegem de aici? Că poliția trebuie presată să-și facă treaba! Trebuie să-i sesizăm noi, altfel nu se mai implică, vor da vina pe… Știți voi, sistemul! De ce să-și riște viața pentru un salariu de 12 milioane? Răspunsul il dau eu… Pentru că asta au ales! Asta le-a plăcut, nu să dea cu sapa sau să scrie romane! Majoritatea au gândit, că pe lângă salariu se mai descurcă și ei, că d-aia sunt polițiști! Unii au fost chiar prinși cu fofârlica, punând botul in cel mai jenant mod la banii țiganilor. Evident, n-au pățit mare lucru!
Trec de 3-4 ori pe zi prin Țigănie, dar nu am văzut niciodată vreo mașină de poliție pe acolo, așa măcar in treacăt, să-și mai arunce un ochi, să mai cunosacă fețele! Vă inchipuiți cât de des ajung ei pe bd-ul Muncii sau in Oțetărie, care sunt cartiere cu drumuri infundate! Poate doar dacă se intâmplă vreo belea să intre acolo! Intrebați-i pe românii din Oțetărie cât li s-a furat și cât li se fură in continuare din curți și nimeni nu face nimic! Intrebați-l pe Paul Cambera câte s-au furat din curtea Comnordului!
Cum ii protejează primăria
Nu știu cât le-a dat Rovinaru, probabil i-a ținut pe câte un mic și-o bere in campania electorală, dar odată cu inscăunarea lui Bălălău, țiganii au disctat tot in oraș, de la afaceri, până la campania electorală, simțindu-se ca acasă pe holurile primăriei și bătându-se pe burți cu cei de la conducerea orașului.
Drept răsplată pentru că au contribuit substanțial la alegerea ca primar, Bălălău le-a făcut asociație și le-a direcționat fonduri. Click aici pentru a vedea despre ce e vorba. Primăria Buftea a fost nevoită să plătească 35 000 de euro, bani evaporați prin asociația țiganilor din oțetărie pe vremea pedelistă. N-am mai auzit nimic ca actuala conducere a primăriei să tragă pe cineva la răspundere! S-a ingropat mizeria sub preș?
In același timp, febra terenurilor și oportunităților de afaceri i-a turbat… toată lumea avea săbii și pistoale! Oamenii serioși ai orașului nu aveau idee ce se intâmpla la nivelul acela, aveau impresia că locuiesc intr-un oraș liniștit.
In campania electorală din 2008 țiganii bufteni au jucat un rol extrem de important. Echipele rivale ce vroiau primăria, se concentrau aproape exclusiv pe cele 3 zone, unde prin influența unor capi (majoritatea foști și viitori pușcăriași), puteau strânge voturi in masă. Buciumeniul, Oțetăria și Țigănia au dictat in alegeri! Fiecare partid avea omul potrivit in zonă, care trebuia să aducă voturi. Binețeles li se promitea că in cazul victoriei vor căpăta protecție și desigur, avantaje materiale, astfel că multe dispute s-au tranșat cu sabia pe masă și amenințările au curs in campanie.
Instalându-se primar, tot cu un mare ajutor de la comunitățile de țigani, Stoica a inceput aparent curățenia… I-a indepărtat pe țiganii lui Bălălău din primărie și i-a băgat pe alții, chiar cu riscul unor amenințări urâte.
Ajutoarele sociale curgeau, țiganii făcând cozi la primărie șă-și ia dreptul. Fumau, beau cafele si scuipau pe scările primariei, injurând de mama focului…”să iasă primarul afară să ne dea banii, că asta e bătaie de joc!”. Aveau pretenția să li se aducă banii acasă, la poartă, nu să facă vreun efort! De muncă in folosul comunității pentru acele ajutoare sociale nici nu poate fi vorba…
A venit criza și mulți au inceput să chițăie de foame. Cei mari nu mai erau așa mari, cei mici au devenit și mai mici! Ca să-i țină “in priză” până la alegeri, mai ales pe praful ăsta, jupânii i-au alimentat in continuare… Cică le e milă de ei, săracii! Pistol le-a dat lemne de foc, iar Stoica le-a tăiat porci in fiecare cartier de sărăbători.
Li s-au asfaltat ulițele din cartier și li s-au făcut trotoare, ca să se invârtă zarurile de la barbut cum trebuie. I-a lăsat să se desfășoare cum vor ei in piață, transformând-o in țigănie jegoasă, le-a făcut bâlciuri cu manele și comerț infect de 1 și 8 martie. Și mai interesant… deși există o hotărâre a Consiliului Local privind interzicerea depozitelor de fier vechi pe raza localitării, ele funcționează fără problema, ba chiar de aici pornind scandaluri celebre intre “concurenți”.
Consecințe… sânge și teroare!
Pe lângă găinăriile pe care le fac acum, țiganii s-au apucat și de lucruri mai moderne, s-au adaptat vremurilor de criză, strângându-se in clanuri. Nu ești intr-un clan, nu ești țigan jmecher! Adică respectabil! Căutați youtube-ul și veți găsi specimene din Buftea jucându-se de-a clanul! Inclusiv pe ucigașul de săptămâna trecută!
Ziceam de domnul vice că a dat declarații surprinzatoare la tv, dar e oarecum normal din funcția lui. Nu putea omul să arunce cu vorbe grele, cum clanurile din Buftea fac legea, că ne facem de povești in toată țara. Sau putea spune ca buftenii ar trebui să se teamă? Că ar trebui să plătească taxă de protecție? Nu… a dat și dânsul vina pe alcool, pe sistem… normal!
Cum ar fi fost ca dânsul să amintească in același interviu că ucigașul este același protagonist al incăierării de anul trecut din liceu de la gară, care s-a lăsat cu injunghieri! Liceu condus de soția dânsului și al cărui elev era infractorul respectiv. Vedeți video de la sfârsitul articolului, de la PrimaTV… cei de la care a pornit scandalul și injunghiați in acel incident, sunt tocmai criminalii de săptămâna aceasta!!! Și mama criminalului striga… „ne e frică să ne mai trimitem copiii la școală!”. Halucinant!… Dacă ei ii e frică să mai trimită criminalul la școală, noi ce să mai zicem? Ce credeți că iese dacă presa centrală face legătura intre cele două incindente? Așa că e de ințeles declarația dânsului…
Ce nu ințeleg… de ce nimeni n-a luat măsuri in privința acelor indivizi, despre care toată lumea știa ce poame sunt și că sunt capabili de crime cu sânge rece. De ce a trebuit să moară un om, poate nevinovat, pentru a se lua oarece măsuri? De ce sunt protejați astfel de indivizi? Sunt ei buni la ceva? La altceva decât să manevreze mase electorale sau să arate sabia cui nu e cuminte in preajma alegerilor?
In serile imediat următare crimei din Țigănie, o coloană de mașini din cartier, a dat roată primăriei, claxonând și ambalând motoarele, dar și scandând chestii curioase de genul… “ieșiți afară, hoții, criminalilor, răzbunare”. Știu că omul, la supărări de genul acesta, nu mai poate fi lucid, dar e curios…
In 2011, Buftea s-a făcut cunoscută in presa centrală doar prin scandaluri sângeroase… Unde vreți să ajungem? Cât ii mai protejați pe țigani?
Liceu sub teroare
Şi-a executat vărul în plină stradă
Bătaie cu bâte şi pietre între două clanuri de romi din Buftea
Un bărbat din Buftea a ameninţat că se aruncă de la înălţime dacă va fi arestat
Un tânăr de 32 de ani a fost împuşcat în faţa unui bar din Crevedia!
]]>

De de parte am citit cel mai tare material pe anul asta!Bravo si felicitari!P.S Ungurul-sef de la fituica de buftea are foarte multe de invatat de la tine!
m au trecut toti fiorii cititnd acest articol.. daca pana acum ieseam noaptea pana la non-stop si inapoi doar, de acum incolo cred ca nu mai ies deloc.. 🙂
wow. cum ar fi dc ai reusi sa fi la o asemenea inaltime creativa de fiecare data si dc ai reusi sa nu te mai lasi tras in mocirla mondenului si balacaririlor obisnuite?
felicitari pentru articol!
Da ai perfecta dreptate dar nu sti cine a taiat miei si si de 3 zile da de toate. in tiganie? si apropo de fire vechi stiti cine le-a dat autorizatie,nuuuuuu?aceasi persoana care se da deja sef al orasului si viitorul nostru primar. A rupt usile CJIlfov cu ei si pentruca nu a vrut primarul sa le semneze autorizatia a fost un scandal enorm si ia taiat anumite sume care trebuiau sa vina la buftea si Asa am primit de 3ani. ZERO lei sunt acte de dovedit se vede pe buget.Acele masini crezi ca au venit Asa ca au vrut sa impresioneze?Nu a fost un mesaj la primar parerea mea coordonat de stiti cine? Ati ghicit ,,,,,,,,,,,,o sa redeem pin a la alegeri dar sper din tot sufletu sa reziste actulalul primar.Apropos ce a Mai facut accost CJudetean de cind a fost ales de noi la judet,,,,,,nimic bete in roate
tiganii umblau azi ,dupa ora 3 calare pe cai , pe Oltului, incurcind circulatia …..crezi ca ii pasa cuiva din politie? sint convins ca nu….
Te felicit pentru articol si sa fi convins ca aia cu creta nu era legenda!
2012 15-01-2011 15:57
Terenurile care au trecut prin mana familiei Pistol depasasc 1000 de hectare pentru ca unele dupa ce le-a cumparat le-a instrainat . Bineinteles ca a fost in cardasie cu Balalau si Nelutu , cei care i-au tinut spatele dandu-i informatiile de care avea nevoie si chiar conditionandu-i pe cei ce urmau a fi pusi in posesie . Punerea in posesie cu cei 6% a fost sub conducerea tehnica a ,, cinstitului ” Pistol . Sunt foarte multi cetateni carora li s-a schimbat amplasamentul terenurilor , pe care aveau titlu de proprietate , pentru a-i facilita lui Pistol parcele compacte . Pentru aceste fapte se pot autosesiza institutiile abilitate . Nu putem sa producem noi probele aici pe site ca sa-i dovedim administratorului ca spunem lucruri concrete . De fapt aceste institutii s-au autosesizat si de aceea Pistol doreste cu tot dinadinsul o umbrela politica . Rostul nostru pe un site ,, de atitudine si opinii libere ” este sa aducem in spatiul public faptele care aduc atingere interesului public si sa luam atitudine . Noi nu putem fi procurori dar putem sa ne unim glasurile pentru a protesta impotriva indivizilor hrapareti care pentru a-si satisface interesele personale actioneaza contra interesului public .
Citat
#65 2012 15-01-2011 18:31
Asta ne-a mai ramas de facut : dupa 4 ani cu Balalau , avem 4 ani cu Nelutu si ni se propune 4 ani cu Pistol . Un prieten spunea in 2008 ca daca ar fi sa aleaga intre Balalau si Dracu , l-ar alege pe Dracu . Cred ca acelasi lucru vom putea spune in 2012 despre Pistol . Daca nu vom spune asa in 2012 sigur vom spune asa in 2016 .
Citat
Expresul spunea: Acum mulți ani nu suflau in Buftea, nu deranjau pe nimeni, ba chiar li se trasa cu cretă perimetrul pe care nu aveau voie să-l depășească in discotecă. Și nu e legendă! Cu timpul au prins curaj, ca să nu zic aripi, iar acum nu mai țin cont de nimic! Cele 3 cartiere de țigani din Buftea sunt focare de infracționalitate!
……………………………………………………………………………………………………..
Aici gresesti… Tiganii in Buftea mai mereu au fost periculosi. Incepand cu 87-88 parca simtind schimbarea ce venea sa vina… si-au luat nasul la purtare. Erau pusi pe mici jafuri si gainarii. Dupa 89 va mai aduceti aminte de cum si-au luat nasul la purtare? Erau grupuri de tuciurii gelati si cu freze periculoase, imbracati cu pardesie lungi (ei le souneau parpalace). Luau la colindat liceele din Buftea si cereau bani elevilor, ii bateau si ii dezbracau la chiloti. Mai grav: luau fete cu japca si le violau. Unii au fost arestati… altii au scapat. Si eu era sa fiu injunghiat de un grup la liceu. In clipa aia am simtit cum se comprima timpul si cum se intuneca in jur. Nu pot descrie senzatia ce-am simtit-o.
Imi pare rau pt prietena ta.
De vina e sistemul!!! Pe vremea regelui si chiar a comunistilor, nu se intampla asa ceva!
Romania nu se va schimba nici macar in 50 de ani atata timp cat 8000 de insi ies in strada si canta la trompete si ei mor de foame ..nu ma mira ca niste tigani sa conduca cartiere…
Prin tari precum Serbia Ungaria unde garzile de stanga isi fac treaba…exemple poti vedea la stirile de pe la maghiari unde apar scenarii precum…o familie de rromi a fost asasinata de la tata pana la copil..autor necunoscut! ..sarbii le dau foc …noi cantam cu ei la masa si ne bucuram ca au tarafe renumite…..
Asa ca nu ma mira …cel mai bine e sa se omoare intre ei..
cum distrugi o comunitate?simplu nu te duci peste ei..ci ii lasi sa se omoare intre ei alimentand cu fel de fel de intrigi! dar din pacate nu suntem nici unguri si nici sarbi si nici macar nu avem putin curaj ca poporul grec!
Ma amuza termenul Clan …..aa si Mafiot…destul de amuzant ca unor maimute analfabete le sunt puse astfel de etichete….mafioti si clanuri au auzit si ei de la alte maimute care se dau sefi in melodii pe la televizor.
E si mai amuzant faptul ca se dau imparati si isi iau nume de tigani importanti cand se intorc de la CERSIT ! ……
Articolul e bine scris si atat. Se exagereaza ca in romanele lui Mario Puzo, stiu foarte bine cartierele, cunosc cam pe toti cei aflati in discutie. Gagaie cu ai lui sunt un caz izolat, locul lui si al celor ca el e la parnaie. Asta nu inseamna ca toti sunt la fel. Generalizarile astea sunt periculoase. Sunt de acord cu tine ca tiganii dau jos primarul. Rovinaru a pierdut pe mana lor, Balalau ia luat locul si a pierdut tot din cauza lor. Sunt o forta la alegeri, pentru ca romanii NU VOTEAZA. Tiganimea e usor de manipulat cu bani (aparent), pentru ca s-a mai desteptat in ultima vreme. D-asta toti se poarta cu manusi.
Cu Dobrescu e alta problema, cineva trebuie sa stranga fierul vechi, problema e ca unii nu se mai satura de bani si ar vrea sa acapareze ei toate afacerile din Buftea (spatii, carciumi, terenuri, piete), ca sa se puna la adapost pe viitor, in caz ca nu mai pica Braila la alegeri.
Inca ceva, barbutul se joaca pe patura, nu pe asfalt, ca „sare zarele”.
Am multi prieteni tigani si sunt mandru de ei si de faptul ca am avut prilejul sa-i cunosc.
Felicitari pentru articol!!! As vrea sa fie citit de cat mai multa lume!!!
Este cel mai frumos si adevarat articol pe anul asta,felicitari si toata stima ca ai avut curajul sa dai cartile pe fata,bravo si acum chiar sunt mandru de Expresul de Buftea
De ce SI sistemul?! Vreau doar sa prezint o analiza si o parere personala. Liceul D.D. trecutul (Gheorghiu), un liceu in general calm, linistit, curat, fara incidente majore, activ pe plan sportiv si in care se facea carte (raportat la acum), fara dezavanje mari. Trecutul apropiat (Eliza a.k.a. Apolodor) pusa politic de catre PD-L, ulterior tinand cu dintii de scaun. Zvonuri spun ca a refuzat transformarea in liceu din grup scolar. A desfintat o clasa (filologie parca) si intentiona sa axeze liceul ca tre un profim mai mult tehnic (unde stia si ea sa predea, cica). Dezvoltand putin aceasta idee: la T-uri si la SAM-uri, NU SE FACE CARTE DELOC. Nici o schimbare in liceu! Avantaje: – Prezentul si viitorul (Ganescu) o palarie prea mare. Carte nu se face mai deloc!
Unde vroiam sa ajung, valorile liceului: apruti si acceptati in regimul PD-L (Eliza a.k.a. Apolodor) pampone, putere, eros, elvis, gagae, edu + prietenii si pretenele lor (care nu au nici o legatura cu scoala)! Stau prin liceu se iau de elevi, distrug, injura. Ce fac profesorii?! Nimic, le este frica! ce face primaru? Nimic. Ce face cineva ceva?! Da elevii isi iau siguri apararea iar cei mai viteji ii potolesc!
Solutie: nu ar fi bine sa se stranga un grup de oameni sa plateasca alt grup de oameni profesionisti in ale „bataii” sa ii rupa pe astia cu bataia, da rau! sa ii potoleasca. Este discriminare nu? intrebati fetele din liceu daca este discriminare, intrebati elevii de clasa a 9a daca este discriminare, intrebatii pe cei „slabi” daca este discriminare, intrebatii pe elevii bufteni din bucuresti daca este discriminare (a da, ei au preferat naveta si costuri mai mari pentru ca orasul nu ofera educatie, sistemul nu ofera educatie in astfel de orase)!
Este un subiect de care ar fi foarte bine daca te-ai ocupa, ar fi un articol interesant, mai ales acum ca incepe scoala si inca este sezonul cald si se pot arunca galeti cu apa.
Ce legatura are sistemul, are. Are ca legea lui Funeriu este foarte permisiva, are ca punem in functii Elize care au obligatii sa accepte aceste acte de teribilizm care vin din partea unor „protejati” ai liderilor de masa PD-L din tiganii sau au nevoie de astfel de elevi pt a nu inchide liceul pe motiv de neindeplinire a nr de copii, are pentru ca liceele in loc sa evolueze, ele involueaza cum am spus mai sus, are pentru ca scolile nu sunt pazite cum ar trebui, pentru ca aceste persoane ar trebui amendate, pt ca aceste amenzi ar trebui platite, pt ca legea ar trebui respectata! Aici este NUMAI SISTEMUL DE VINA! Pt ca fara sistem, am anuntat solutia mai sus!
Lucrul trist este ca: majoritatea profesorilor chiar stiu carte! Lucul si mai trist este ca restul nu stiu de loc carte, dar asta este un alt subiect!
Sunt multe detalii pe care nu le-am spus in ideea de a nu plictisi, dar este o experienta interesanta studiul desfasurarii unei saptamani din liceele buftene, nu mai vorbesc despre maturizarea „in lumea juglei” pe care o primesti intr-un an de studii acolo!
Un articol excelent! Mai trist este faptul ca nu am gasit inca modalitatea de a lua si atitudine, ci ne-am adunat aici ca la o sedinta a Alcoolicior Anonimi, ne plangem umilinta si neputinta, ne povestim experiente halucinante care ne-au marcat si in urma carora ne este FRICA! Eu sunt convisa de faptul ca EXISTA SOLUTII, fara sa aratam cu degetul spre autoritatile locale, care oricum niciodata nu vor avea interesul sa ia vreo atitudine fata de infractionalitatea din Buftea deoarece stim cu totii ca sunt parte din ea!
1. Daca ar avea toti cetatenii locuri de munca crezi ca ar mai avea timp, unii dintre acestia, de combinatii, ciordeli si clanuri?
2. Daca cetatenii care ar refuza sa munceasca ar fi atent supravegheati de catre politie si la prima abatere minora de la conduita normala ar incasa 2-3 de puscarie fara drept de apel, crezi ca le-am mai arde unora sa stea toata ziua cu burta la soare gandindu-se cum sa mai combine ceva si ce sa ciordeasca?
3. Daca la puscarie n-ar avea televizoare, telefoane, sali de sport si multe alte beneficii ale vietii in libertate. Daca ar fi ciomagiti din cand in cand si ar fi obligati sa faca munca in folosul comunitatii, crezi ca le-ar mai fi atat de indiferent daca intra acolo? (ii auzeam pe unii de mult vorbind intr-o discoteca ceva de genul: Il omor ma si gata, ma duc la puscarie si stau linistit acolo, da stiu ca l-am omorat!)
4. Daca statul ar acorda ajutoare sociale doar pentru primul copil nascut intr-o familie saraca iar de la al doilea n-ar mai acorda nici pentru primul deoarece implicit se presupune ca are cu ce sa-i creasca nu crezi ca ar descuraja traitul din ajutoare pe spatele unor copii nevinovati si fara niciun viitor? Nu crezi ca ar fi mai putini copii ratati? Mai putini tineri predispusi sa se apuce de infractiuni?
Acum te intreb expresule, cine e de vina? Nu cumva sistemul? Crezi ca daca ne-am schimba noi, cetatenii onesti, atitudinea si am deveni foarte impulsivi si represivi cu cei care incalca legea si se simt superiori tuturor am ajunge undeva? Crezi ca am rezolva ceva? Eu nu cred! In cel mai bun caz ar fi scandal la fiecare colt de strada si in jumatate de an s-ar injumatatii populatia Romaniei. Unii la Raiciu si altii la Vacaresti!
Din punctul meu de vedere, singura solutie pentru iesirea din situatia in care am ajuns, este inasprirea legii. Legea trebuie inasprita si corect aplicata in timp ce persoanele defavorizate trebuiesc integrate in societate si educate!
PS: Sper ca ai observat ca nu am folosit termenul de[i] tigan[/i] tocmai pentru ca nu numai ei incalca legea sau nu toti, asa cum ai specificat si tu.
cred ca acesti cetateni au fost incurajati de primarie ( 70%) si de politie (30%). ati fost in piata . politia este politia pe care o stim cu toti
Salut Expresule , articolul este cu mult peste presa Bufteana. M-as bucura ca o discutie de genul sa aibe loc in sala de conferinta a primariei cu toata conducerea orasului si a judetului si sa vedem atunci cine ce mai zice. Ne este frica sa mai iesim din casa, sa mai trecem pe strazile negre si nici nu stii pe cine sa mai saluti sau pe cine sa eviti.
Azi la ora 20.00 oe OTV un reportaj senzațional de la fața locului!
[quote name=”Marinescu”]Da ai perfecta dreptate dar nu sti cine a taiat miei si si de 3 zile da de toate. in tiganie?
.Acele masini crezi ca au venit Asa ca au vrut sa impresioneze?Nu a fost un mesaj la primar parerea mea coordonat de stiti cine? Ati ghicit ,,,,,,,,,,,
[/quote]
Bănuiesc, dar n-am vrut să zic in articol pentru că nu am dovezi. Așa cum nu am dovezi nici despre familii „importante” din Buciumeni care s-au legat ilegal la un tablou electric al primăriei, iar primaria tace și plăteste.
[quote name=”2011″]
Rostul nostru pe un site ,, de atitudine si opinii libere ” este sa aducem in spatiul public faptele care aduc atingere interesului public si sa luam atitudine . Noi nu putem fi procurori dar putem sa ne unim glasurile pentru a protesta impotriva indivizilor hrapareti care pentru a-si satisface interesele personale actioneaza contra interesului public .
[/quote]
Exact… lumea ar trebui sa conștientizeze că nu e bine să tacă!
[quote name=”nume”] Asta nu inseamna ca toti sunt la fel. Generalizarile astea sunt periculoase.
Am multi prieteni tigani si sunt mandru de ei si de faptul ca am avut prilejul sa-i cunosc.[/quote]
Am zis și in articol că nu generalizez, ci mă refer la o anumită parte a lor, pe care o știm cu toții.
[quote name=”Vasile”]tiganii umblau azi ,dupa ora 3 calare pe cai , pe Oltului, incurcind circulatia …..crezi ca ii pasa cuiva din politie? sint convins ca nu….[/quote]
Veneau de la inmormântare, tipului mort ii plăceau caii…
Eugen… eu am făcut o analiză locală a situației, nu mă preocupă la nivel național, are cine să dezbată asta.
„Veneau de la inmormântare, tipului mort ii plăceau caii…”
si din cauza asta mergeau haotic pe strada si se asezau tocmai in calea masinilor, blocind soseaua? pt ca mortului ii placeau caii? sau poate din cauza tupeului obraznic si nesimtirii care caracterizeaza etnia respectiva, ?
Sper că n-a ințeles nimeni că cel ce a semnat mai sus cu Marinescu are vreo legătură cu vicele. V-aș ruga să evitați a vă semna cu nume de genul acesta.
[quote name=”Expresul de Buftea”]Azi la ora 20.00 oe OTV un reportaj senzațional de la fața locului! .[/quote]
http://www.expresuldebuftea.net/photo/28082011-008-1?context=user
Este prima data cand comentez un articol de al tau. Citesc adesea ceea ce publici pe site si la un moment dat chiar mi-a placut pentru ca mai gaseam cate o informatie, doua, despre ce se intampla in oras, eu ,de cele mai multe ori, nefiind la curent cu noutatile. Avand in vedere anumite articole ale tale, foarte bune si utile, ma asteptam ca acest articol, sa „condamne” fapta si modul prin care ea a avut loc. Insa, intreg articolul tau nu face decat sa loveasca in tigani, nu face decat sa ii scoata pe ei ca fiind oile negre ale societatii. Intreaga omenire evolueaza in fiecare secunda si este inuman, inacceptabil si josnic, ca in secolul in care traim, sa intelegem ca dreptatea se face cu toporul,lopata sau mai stiu eu ce.Din tot ce s-a petrecut trebuie sa intelegem ca nu suntem animale sa ne omoram intre noi. Dumnezeu a dat omului ratiunea, tocmai pentru a-l deosebi de animale.Nu tiganii sunt vinovati de tot ceea ce se intampla si am imrepsia ca asta reiese din articolul tau.Despre toti cei care prin comentariile lasate ii jignesc,ce ai avea de spus ?Ti se par superiori tiganilor?Tigani,evrei,romani,nemti,toti suntem oameni si fiecare dintre noi ar trebui sa fie mai tolerant cu celalalt.Si romanii fura, vorbesc urat, nu se spala, sunt analfabeti, nu doar tiganii.Nu ii inteleg pe cei care prin faptul ca nu sunt tigani, se simt superiori si isi permit sa jigneasca.Nu zic acum sa ne luam toti in brate,sa ne pupam si sa mancam din aceeasi farfurie,dar trebuie sa respectam omul de langa noi.Nu avem niciun drept sa jignim,sa umilim.Nu trebuie sa ne intereseze daca cei implicati in astfel de evenimente sunt tigani sau nu, ci trebuie sa ne ingrozeasca faptul ca in realitatea sociala actuala, exista oameni capabili de asemenea barbarii.Asta inseamna ca pe undeva toti avem o vina, nu am evoluat destul, nu suntem suficient de educati.Ar trebui sa ne gandim cum sa prevenim astfel de fapte…
Frumos scris Ana , dar oare dc pe ei ii evita toti din Societate si la fel ca Bogdan nu ma refer la „Tigani” ma refer la o anumita parte a lor. Am prieteni tigani care poate sunt mai destepti ca mine si mai cunoscuti dar si ei la o fapta ca asta critica acele persoane care manjesc denumirea asta de Tigani , pentru ca pana la urma si eu sunt brunetel poate ca si eu am avut neamuri tigani sau ceva gen …dar lumea nu ma catalogheaza a fi tigan pentru ca nu ma comport ca ei.
Ana du-te in centru si uita-te urat la un baiat de pe strada… vei starni cateva zambete poate si o intrebare cu ce ai patit. Iti propun sa faci acelasi lucru in „Tiganie”. Cand vei veni cu un ochi umflat sa nu mai intrebi de ce unii oameni sunt vazuti pentru adevarata lor fata
vis – a-vis de comentariul lui Eugen… are dreptate… eu am lucrat cu multi din etnia rroma pe vremea raposatului Ceausescu la vata…90% erau oameni de treaba, munceau si isi vedeau de treaba… cu multi dintre ei ma mai intilnesc prin buftea , ne salutam si vb….. problema este cu cei veniti din urma , care nu au altceva de facut decit sa fure , sa sara la bataie pt nimic… varul meu invata la energetic si a venit acasa batut , fara haina si ceas , atacat fiind de o gasca din tiganie, pe drumul spre casa…… apropo , va mai amintiti ce demonstratie de forta au facut locuitorii din tiganie , cind a fost impuscat, pina in revolutie , caraliu, fotbalistul de la rapid , cind a incercat sa evadeze de sub escorta, arestat fiind pt viol , mi se pare?
Ana are si ea dreptate…..asta inseamna idealul civilizatiei….dar te porti ca om cu un om, nu cu un criminal….nimeni de aici nu acuza general etnia tiganilor… doar un anume segment care a reusit sa faca tot poporul roman de ris in europa
„in Țigănie cineva le botezase strada cu un mare umor negru… Mareșal Antonescu! Exemple demne de brandul Caracal! „
Umoru nu se termina aici ! Acum strada cum se numeste ? 23 august ? ei bine la aceasta data in 1944 Mareșal Antonescu era arestat 🙂 , comic 🙂 , ty google 🙂
[quote name=”Ana”] ma asteptam ca acest articol, sa „condamne” fapta si modul prin care ea a avut loc. Insa, intreg articolul tau nu face decat sa loveasca in tigani, nu face decat sa ii scoata pe ei ca fiind oile negre ale societatii. [/quote]
Mă bucur că a venit și un comentariu de acest gen și aș vrea să mai clarific o dată dacă nu s-a ințeles.
SIgur că fapta e de condamnat, nici nu avea rost să discutăm, și o condamnă justiția, opinia publică și Ăl de Sus, nu e nevoie s-o condamn neapărat eu in articol. Eu condamn situația care e la noi in oraș, cum treaba in Poliția Buftea scârție evident și cum politicienii orașului susțin pur si simplu infracționalitatea. Asta e inadmisibil in secolul in care trăim!
Cum ar fi ca cineva să finanțeze inmormântarea cu fast și in acelasi timp să instige si sa arunce vina asupra rivalului politic? Ce-ai crede, Ana, despre asta?.. Ce ar iesi?.. presupunând prin absurd, binențeles!
Nu discut aici decât despre infractori, nu despre nespălați, analfabeți sau inchiși la culoare! Și până la proba contrarie infractorii din Buftea care prezintă pericol public sunt in proporție covârșitoare din rândul țiganilor!
Probabil, Ana, tu nu prea te lovești de ei, nu lucrezi in Buftea și nu prea ieși in acest oraș! Lucrez de 11 ani in Buftea și ies des pe afară seara… crede-mă cunosc etnia și știu fooooarte mulți țigani ok. Dar iar repet… nu despre ei e vorba!
[quote]Nu avem niciun drept sa jignim,sa umilim[/quote]
Dar cei despre care vorbim noi de ce au?
[quote name=”alt.buftean”]”in Țigănie cineva le botezase strada cu un mare umor negru… Mareșal Antonescu! Exemple demne de brandul Caracal! „
Umoru nu se termina aici ! Acum strada cum se numeste ? 23 august ? ei bine la aceasta data in 1944 Mareșal Antonescu era arestat 🙂 , comic 🙂 , ty google :)[/quote]
Numele de 23 august e o prostie sadică, nu are niciun umor!
Vasile… ne-am ingrozi dacă am afla exact câți părinți și-au primit acasă copiii bătuți și umiliți in liceele din Buftea!
Caraliu a fost pentru furt, nu viol… Mi-aduc aminte că familia polițistului implicat a fost păzită serios mult timp!
tu ai copii , expresule? eu am si ma ingrozesc in fiecare zi
de caralaliu, am zis ” mi se pare” a trecut mult timp, dar imi amintesc de ce desfasurare de forte a avut loc atunci….
Stiti stau de multe ori si citesc comentariile voastre fara sa indraznesc sa va contrazic sau sa va aprob dar de data asta chiar nu mai pot, sa vad atata nedreptate, tigani sau romani suntem toti oameni si aceasta tragedie se putea intampla si la romani,dar stiti ca criminali de fapt ei sunt romani si doar victima era tigan ,daca va interesati o sa aflati ca ei sunt romani de fapt dar traind de douazeci si ceva de ani intre tigani toti zic ca si ei sunt tigani.Dar sa trecem peste asta ,vroiam sa va mai spun ca victima si fratii lui faceau cat 100 de romani care stau si se vaita ca nu au de munca ,ei de dimineata pana seara alergau sa aiba ce pune familiei pe masa ,ba la iarba,ba cu pepeni faceau tot ce puteau si erau respectuosi de nu am cuvinte………in schimb familia Ciocate numai in puscarie a stat pentru furt benzina ,crima etc…copilul Gagae pana sa vina tacsu de la puscarie acum un an dadea buna ziua si la cainii de cand a venit tacsu si-a tras baiatu Clan (CLANUL GAGAE) si a inceput sa faca numai nenorociri ,pe care cred ca majoritatea le stiti .Si ce face politia buftea ? nimic ,ia bani din galeta de la tigani si se mai pun si pe youtube. Sa le fie rusine a murit un om bun si a ramas o copila vaduva si un baietel de trei anisori ,tristi si cu mare durere.Nu cred caci Cristi isi va gasi linistea pana nu se va face dreptate. DUMNEZEU SA-L IERTE!
Andrei, cred ca ii evita toti din societate, pur si simplu pentru ca asa ne-am obisnuit, pentru ca asa e mai usor, pentru ca e mai la indemana sa aruncam cu pietre. Daca cineva ar dori vreodata sa conceapa un proiect prin care tiganii din Buftea sa fie ajutati sa se integreze mai bine in societate, oare care ar fi reactiile? Ati fi oare de acord? Poate ca acea parte a tiganilor, care e asa cum e, ar putea fi schimbata. De ce ne-am obisnuit si de ce ne place atat de mult sa ne plangem de mila?
Gabi, eu nu ii aparam pe tiganii care stau in zona respectiva, daca asta s-a inteles. Sunt de aaaaani, huliti si indepartati, dar nimeni nu s-a gandit vreodata ca exista sanse ca si ei sa fie „modelati”. In legatura cu propunerea ta, sunt convinsa ca si in centru as fi injurata. Chiar pot sa pun pariu. E de ajuns sa treci prin fata primariei seara sau p-acolo pe unde se mai aduna lume, fara sa te uiti urat, ca tot ti se zice ceva.
Expresule, ne convine sa credem ca majoritatea infractorilor din Buftea este alcatuita din tigani. Asta ii face pe unii sa se creada superiori. Cum se face ca majoritatea dintre cei care la orice ora iti fac rost de droguri, iarba, sau alte chestii dintr-astea, ca nu ma pricep, sunt romani ? Astia nu mai sunt infractori? Astia nu reprezinta pericol public? Sau nu sunt luati in vizor pentru ca se imbraca frumos, stau frumos pe bancuta, ies la terase si doar sunt copii unora mai…importanti, sa zicem?
In fine, fiecare dintre noi poate avea o viziune diferita. nimeni nu vrea sa convinga pe nimeni ca o anumita parere este cea ok. Din ce am postat anterior si din ce am scris mai sus, as fi vrut sa reiasa faptul ca nu numai tiganii sunt infractori, nu numai ei reprezinta raul acestei societati. Articolul pare ca asta vrea sa scoata in evidenta sau poate am pierdut eu esenta, defapt. Cred ca fiecare avem o vina pentru nivelul la care am ajuns astazi.
Sint puscariile pline de tigani. Unde auzi de un furtisag, o gainarie, o cersetorie, o ciupeala fara munca, poti fi 99 % sigur ca sunt tigani. Ne-au facut de ris in toata Europa, ne confunda toti cu tiganii, de asta ne striga pe toate stadioanele „tiganii, tiganii”, nu ca sa ne laude.E bine ca se omoara intre ei, desi fac tirle de copii, viitori infractori, hoti, violatori. Cu burtile alea mari, vorbind tare, ascultind manele si cu un jaf de BMW inmatriculat in Bulgaria, vin la Don Nelu la ajutoare, ca nu-l mai voteaza. E o coada la primarie de zici ca e meci la stadion. Daca tiganii si cainii n-ar fi asa de multi Romania ar fi altfel.
Fiecare familie de tigani are cel putin unu sau doi membrii in puscarie.
as vrea sa il vad si eu pe cel de etnie rroma care sta cu fundu in sus la soare si pigule la rosii sau la castraveti si apoi din truda lui ii scoate la vanzare in piata… cum se tot declara. Daia nu se mai duc ei in angro si apoi vand in piata.
[b]Clanul GAGAE ii aduce lui Stoica voturi,le tine partea infractorilor[/b] 😡 a umplut piata de tigani bisnitari,de la Luta la Togan.Bravo :-*
ceai bah cu tiganii ? esti rasist? lasa-i in plata domnlui ..ceai vrea ? sa fie k pe timpu lui hitler??
Tobita unii te felicita pentru articol. Dar care articol? Este vorba de niste informatii rupte din context si de o ordinara propaganda fascista. Este clar ca nu te duce prea mult capul.
De ce e propaganda ma?Ati vazut voi roman in Buftea sa dea in cap cu toporul?Oricum problema tiganilor e nationala si nu locala.Era mult mai bine daca politia se implica………dar cum am mai zis in alte comentarii in buftea nu prea mai exista politie.Nu exista un plan de restabilire a ordinii / de prevenire, caci scandalul intre aia e sigur mai vechi.Politia locala nu are nicio putere…….iar primaria niciatat(si nici interes dpdv electoral).Pur si simplu le este frica sa le spuna tiganilor in fata ca au certificate de producator false(sau luate pe naspa).Am asistat in piata la o replica intre 2 tigani: ”ti-am zis sa pleci de aici….ce vrei sa ne suparam”.Probabil ca se merge pe ideea ca toti au familii si edilii si politistii….si cetatenii normali.Spre exemplu unii politisti intervin cand sunt sunati ca se pun manele la maxim in ”bmw”, insa sunt altii care fac pe prostii.
Nicule ,pacat ca esti negru la piele si suflet mai baiatule!propaganda pe naiba,ai auzit pana acum un buftean sa se planga ca fostul primar a fost tigan sau ca actualul este????????Rasisti si propagandisti sunteti voi tiganilor,voi nu suportati romanii si mai si mancati si rahat cu rasismul si alte nimicuri!
@Ana: Ceausescu a incercat sa-i integreze in societate si a esuat. Astia nu s-au putut integra in nici o societate(vezi urmele lasate prin europa), pentru ca sunt o natie de hoti si criminali, Evident, exista si exceptii, dar alea doar confirma regula.
Solutii sunt, dar sunt prea mari interesele electorale.
Totusi, ar trebui inceput cam asa:
Dreptul de vot sa vina la pachet cu diploma de bacalaureat.
@marius: Permite-mi sa nu fiu de acord cu tine. Diploma de bacalaureat este o simpla hartie, fara nici cea mai mica valoare. Un singur exemplu iti dau, desi exista mii si mii de altele: in anul in care am dat eu bacalaureatul, in clasa in care dadeam proba la economie, o tanti a intrat efectiv cu rezolvarile si a intrebat „Cine sunt X si Y?”. Le-a fost pus baremul pe banca, iar la rezultate erau fericiti nevoie mare. Asa ca, din punctul meu de vedere, pica ideea ta cu privire la vot si diploma de bacalaureat, ca sa nu mai luam in considerare ca dreptul de vot este un drept constitutional, care nu poate fi ingradit sub forma ideei tale.
Referitor la ceea ce tu numesti „natie de hoti si criminali” nu sunt eu in masura sa te fac sa iti schimbi parerea. Noi, ca natie, oare cum am putea fi caracterizati? Eu zic ca suntem o natie de snobi, cu un nivel de educatie sub mediu, cu doamne fandosite si domni care poarta camasi uzate si galbene la gat,pufaie din tigari ieftine, fie de pe scaunul unui birou, loc in care au ajuns cu ajutorul verilor cu ceva mai multa scoala si relatii; domni si doamne cu copii rasfatati si extrem de prost crescuti. Insa, si eu cred ca exista exceptii…
Articolul despre tigani a strarnit reactii (multe)… ceea ce ma satisface pe mine pe zi ce trece este ca „ba asta care ti-a murit frizerul ” o suge in continuare singur. Site-ul oficios a crapat, ciorbarul moare de foame, Stirbeiul a epatat ultima lui sursa de pomana.
Ana astept sa vad can iti va fi furat telefonul sau geanta in maxi sa vedem ce descriere dai la politie.
Inchei pentru ca vad ca e prea multa naivitate.
Tiganii… si aici numesc pe cei cu comportament in asa masura nu pot fi integrati in societate.
Persoanele de etnie rroma care sunt cu capul pe umeri nu sunt incluse, dar si voi stiti ca sunteti putini.
oare de ce este vorba ca tiganul e tigan si in ziua de pasti?
sau ca tiganul tot tigan ramne….etc
Ciorbarul moare, dar nu se preda. E hulit din toate partile, e blamat de toti, dar rezista. La fel cum rezista coafura aia din reclama, ciorbarul inca spera. Ce? Nici el nu stie.
Cred ca a trecut neobservat ceea ce preciza simona: ucigasul este roman iar victima este tigan.
simona 29-08-2011 21:05
Stiti stau de multe ori si citesc comentariile voastre fara sa indraznesc sa va contrazic sau sa va aprob dar de data asta chiar nu mai pot, sa vad atata nedreptate, tigani sau romani suntem toti oameni si aceasta tragedie se putea intampla si la romani,dar stiti ca criminali de fapt ei sunt romani si doar victima era tigan ,daca va interesati o sa aflati ca ei sunt romani de fapt dar traind de douazeci si ceva de ani intre tigani toti zic ca si ei sunt tigani.Dar sa trecem peste asta ,vroiam sa va mai spun ca victima si fratii lui faceau cat 100 de romani care stau si se vaita ca nu au de munca ,ei de dimineata pana seara alergau sa aiba ce pune familiei pe masa ,ba la iarba,ba cu pepeni faceau tot ce puteau si erau respectuosi de nu am cuvinte………in schimb familia Ciocate numai in puscarie a stat pentru furt benzina ,crima etc…copilul Gagae pana sa vina tacsu de la puscarie acum un an dadea buna ziua si la cainii de cand a venit tacsu si-a tras baiatu Clan (CLANUL GAGAE) si a inceput sa faca numai nenorociri ,pe care cred ca majoritatea le stiti .Si ce face politia buftea ? nimic ,ia bani din galeta de la tigani si se mai pun si pe youtube. Sa le fie rusine a murit un om bun si a ramas o copila vaduva si un baietel de trei anisori ,tristi si cu mare durere.Nu cred caci Cristi isi va gasi linistea pana nu se va face dreptate. DUMNEZEU SA-L IERTE
Ce legatura are, asa cum il numiti voi „ciorbarul”, cu subiectul in discutie. Aveti un fix, chiar si moartea unui om va conduce tot in nimicurile voastre de sfada. Mici mai sunteti, o gasca de neispraviti! Daca ar fi dupa putina voastra minte ar trebui sa avem razboi civil in Buftea.
[quote name=”cornelia”]Cred ca a trecut neobservat ceea ce preciza simona: ucigasul este roman iar victima este tigan.
simona 29-08-2011 21:05
[/quote]
Ii poti vedea parintii si prietenii in filmuletul de pe Prima. Asa vei afla daca e sau nu
[url]http://www.primatv.ro/stiri-focus/liceu-sub-teroare.html[/url]
nu ca ar avea culoare infractionalitatea, dar stim cu totii despre ce e vorba aici.
Autoritatile sunt de vina ca nu asigura linistea si ordinea publica. In rest este vorba de aceeasi bascalie locala unde fiecare „lider politic” are o gasca de tigani in spate. Acolo este adevarata cauza, tiganii sunt masa de manevra si intimidare. De ce nu luati atitudine fata de cei care dau asa zisele pomeni, inclusiv mici privilegii, electorale ca sa le capete simpatia? Aceia sunt la baza infractionalitatii. Politica de clan, lupta pentru ciolan. Toba nu se lupta cu Silivasi sa-i ia astuia din urma ciolanul? Cate un ciolan la fiecare nivel, suntem o societate bolnavaaaa.
am ajuns pe OTV. suntem de rusine !!! tigani romani ce mai conteaza. am facut orasul de rusine. Cand a murit Bogdan la baza toti care mai decare ati sarit cu gura ca era drogat, Nici unu nu stiati cine este doar din auzite.
De fiecare data cand moare cineva toti trebuie sa ne facem cunoscuti. Toti trebuie sa dam declaratii. Ne simtim cineva. Cu totii ne facem ca ii cunosteam, Sa le fie tarana usoara si sa ne vegheze de sus sa nu ii intalnim prea repede. Desi multora ne e dor de ei. Respect COZMA. Miss you.
Inca o chestie. In tigaine este cumva plantatie de pepeni? sau de legume?
Ce va mai place sa dati vina pe autoritati.
Frate si mie mi-ar place sa dau un telefon si sa se rezolve treaba cand e pe cale sa mi se ia permisul…cui nu i-ar place?
Nu zic… e un sistem care are uscaciunile sale…insa tot noi suntem de vina ca nu stim sa ne comportam.
Nu cred ca primarul sau politia ne dau topoare sa ne omoram pe strada. Nu iau apararea nimanui dar frate… sa ajugem sa ne omoram pe strada…
Eu sincer acum… daca se da vreunu la mine si ameninta ca ma bate fug frate…de ce sa fiu smardoi? sa apar la otv intre 4 scanduri?
Imi pare rau pentru baiatul care s-a dus… imi pare rau pentru toti care pleaca devreme dintre noi si nu apuca sa isi spuna cuvantul… dar asa am construit societatea si asa traim in ea. De la votul pe care il dam pentru a lua suta le deli pana la toporul care il dam in cap oamenilor
Cornelia,daca nu esti tiganca(altfel nu prea ai avea motive sa te exprimi asa,cu multa dragoste de tigani),iti doresc ca de acum sa ai parte numai de tigani,de la suti pana la doctori sau judecatori:)) !Daca nu esti tiganca,inseamna ca ai creierul tare rau spalat si meriti un 2 de la comunitatea romaneasca(si necorcita cu tigani) asa ca te poftesc sa iei un loc la tine-n banca!
[quote name=”cornelia”] De ce nu luati atitudine fata de cei care dau asa zisele pomeni, inclusiv mici privilegii, electorale ca sa le capete simpatia? [/quote]
Acest articol care a starnit atatea reactii este atitudine! Sau vrei sa ma duc sa le dau in cap lui Stoica sau Pistol, ca sa insemne atitudine?
[quote]Toba nu se lupta cu Silivasi sa-i ia astuia din urma ciolanul?[/quote]
Nici in gluma sa nu zici asta! Daca il cunosti pe individ, rezuma-te la el, nu te avanta doar de dragul de a ma face de rahat pe mine, ca vad ca nu mai aveti loc unii de importanta mea!
Cine ti-a spus ca esti important? De rahat te faci singur cu o consecventa greu de imaginat. Nu noi te-am numit „nimeni”, asta esti oricat te agiti tu sa pari important. Tu faci comentarii rasiste, tu inciti la ura etnica.
Cornelia,*****cenzurat*****!Daca expresul a atras atentia la ceva ce cu greu mai putem tolera,asta nu inseamna ca incita la ura etnica,*****cenzurat*****! Clasic,voi aveti dreptul sa faceti orice ca sunteti tigani,primiti si ajutoare sociale din banii nostri iar atunci cand incercam si noi sa ne plangem de ceva,gata ati si tipat” üra etnica” si ne faceti repede rasisti!Asta denota cat va este de frica sa nu ne unim,lasilor!
[quote name=”cornelia”]Cine ti-a spus ca esti important? De rahat te faci singur cu o consecventa greu de imaginat. Nu noi te-am numit „nimeni”, asta esti oricat te agiti tu sa pari important. Tu faci comentarii rasiste, tu inciti la ura etnica.[/quote]
[quote]ca vad ca nu mai aveti loc unii de importanta mea![/quote]
Era o autoironie, prostule care te semnezi mereu altfel… Nu te-ai plictisit, oligofrenule?
Asta denota cat va este de frica sa nu ne unim,lasilor!
Citat
Era o autoironie, prostule care te semnezi mereu altfel… Nu te-ai plictisit, oligofrenule?
Citat
Sa va uniti la ce?, vreti sa va uniti intr-un klu-klus-klan?
Vezi bai obsedatule cine este oligofren! Cenzurezi la greu pe cei care-ti spun cat esti de prost dar incitarile la ura etnica te faci ca nu le vezi. Nu te juca de-a fascistii! Nu ai acest drept nici moral si nici legal! Este prea mare palaria pentru tine, vezi-ti de chioscul tau!
Tu vrei audienta prin orice mijloace. Ai comportament de cimpanzeu. Cand nu suporti cenzurezi sau arunci pe 2012, caruia i-ai publicat ip-urile intr-un gest de maxima inteligenta. Ti s-a defectat mecanismul gandirii desi cred ca la tine este un defect de fabricatie.. Cum s-ar spune: Prostul satului si-a tras site.
Ca sa vezi cat esti de ticalos si de fatarnic, te faci ca nu vezi ca-l citezi de fapt pe 2012(?) si nici nu intelegi ca in comentariu era vorba de cu totul altcevaa……..
Expresul de Buftea 28-08-2011 14:56
Citez pe 2011:
Rostul nostru pe un site ,, de atitudine si opinii libere ” este sa aducem in spatiul public faptele care aduc atingere interesului public si sa luam atitudine . Noi nu putem fi procurori dar putem sa ne unim glasurile pentru a protesta impotriva indivizilor hrapareti care pentru a-si satisface interesele personale actioneaza contra interesului public .
Exact… lumea ar trebui sa conștientizeze că nu e bine să tacă!
Este peste mintea ta bolnava, preocupata de scandal interetnic, incapabila sa vada cauzele unui fenomen social.
Cornelia, daca te erijezi in purtatorul de cuvant al lor, scuza-ma ca iti zic ca esti incapabila de orice discutie. Lasa pe altcineva mai cu carte sa va sustina, banuiesc ca in curand o sa incepi cu un vocabular de-al fustelor largi, vii colorate.
Nu e nicio Cornelie, e tot oligofrenul meu preferat…
[quote name=”Expresul de Buftea”]e tot oligofrenul meu preferat…[/quote]
Asta ? Cica CLE. MELE. Saracu’ …. e retard.
[quote name=”nume”][quote name=”Expresul de Buftea”]e tot oligofrenul meu preferat…[/quote]
Asta ?
Adica asta :
http://www.expresuldebuftea.net/photo/retard?context=user
Se bazeaza pe o lingurea de aluminiu si o ciorba din burta lu’ Buganu.
[quote name=”Expresul de Buftea”]Nu e nicio Cornelie, e tot oligofrenul meu preferat…[/quote]
[quote name=”Expresul de Buftea”]Nu e nicio Cornelie, e tot oligofrenul meu preferat…[/quote]
……………………………………………………………………………………………………..Am intalnit si aici si pe bufteni si pe blogul lui Duta maimuta un lucru comun.Ce anume? Acuzati oameni ca folosesc mai multe pseudonime sau nume, idem ip-uri… Cu ce va deranjeaza asta daca chiar asa este? Alt lucru intalnit in media bufteana este ca daca cineva posteaza un comentariu ce nu place majoritatii, imediat este acuzat ca face parte din Pdl si ca o face sub mai multe nume ca sa para mai multi. Penibili fratilor!!! In loc sa va bucurati ca va viziteaza cineva, voi faceti contrariul.
Cat despre oligofrenul tau preferat, da-l in gat aici daca te-a deranjat chiar asa de rau.
interesant dar ar fi util sa faci o scrisoare unde trebuie sa spui cele relatate eu cred ca sa-ar putea face ceva util ,eu sunt in alt stat dar din cauza unor persoane ostile, primaria a montat camere si sisteme de alarma in oras si in toate casele la costul de 1 euro pe zi ceace funtioneza foarte bine imi trece prin cap rusia cand a lasat moscova goala si au pierdut nemnti totul se poate combate ,sunt soluti sper sa se implice cine trebuie,e foate dureros cand se intampla lucruri nedorite,avem nevoie de colaborare respect si cultura, va multumesc
[quote name=”Nu mai conteaza”][quote name=”Expresul de Buftea”]Nu e nicio Cornelie, e tot oligofrenul meu preferat…[/quote]
[quote name=”Expresul de Buftea”]Nu e nicio Cornelie, e tot oligofrenul meu preferat…[/quote]
……………………………………………………………………………………………………..Am intalnit si aici si pe bufteni si pe blogul lui Duta maimuta un lucru comun.Ce anume? Acuzati oameni ca folosesc mai multe pseudonime sau nume, idem ip-uri… Cu ce va deranjeaza asta daca chiar asa este? Alt lucru intalnit in media bufteana este ca daca cineva posteaza un comentariu ce nu place majoritatii, imediat este acuzat ca face parte din Pdl si ca o face sub mai multe nume ca sa para mai multi. Penibili fratilor!!! In loc sa va bucurati ca va viziteaza cineva, voi faceti contrariul.
Cat despre oligofrenul tau preferat, da-l in gat aici daca te-a deranjat chiar asa de rau.[/quote]
Eu nu ma bucur ca ma viziteaza o mizerie de om, care are probleme psihice si ar da orice sa ma vada mort. NU mai dau explicatii in privinta lui, cine a urmarit si e interesat si-a dat seama despre el. Cine, nu, imi pare rau, sa ma considere cum vrea, imi asum riscul!
Nu stric tot site-ul si cheful oamenilor destepti si civilizati de a intra aici, pentru un dobitoc ! Ii voi sterge toate mesajele si gata, nu mai dau explicatii, mai ales unor anonimi care in loc de buna ziua incep cu „Duta maimuta”
@Marius
Primaria noastra a montat camere video in tot orasul platind sute de mii de euro din banii nostri si ghici ce… camerele nu merg de 4 ani! Sa le mai punem o data tot din banii nostri?
primmaru-stoica,lea promis lea dat si le da in continuare , nu ia nicio masura,comandantul politiei sa face ca nu vede nu stie(ziua trece leafa merge) dinsul sta mai mult in birou ca si cum nu avem POLITIE. Stoica primarul nostu cel mai iubit, nul intereseaza daca ai promiti ca il votezi face ori ce, cu alte cuvinte in buftea e localitae fara stapin.
esti gogoman, asa cum zici
Ce porcarie de blog. Cine este idiotul care si l-a deschis? Copil facut din laba, masa curva si tacsu pacalici. De cand nu mai este securitatea nu mai aveti cui sa suflati maimutoilor si v-ati tras blog.
Treci pe bufteni.ro. Acolo se foloseste limbajul asta, prin reprezentantul latos, zoios si bozgorit. Asa semeni cu latosul incit ori esti el, ori sosia lui.
[quote name=”Ana”]Este prima data cand comentez un articol de al tau. Citesc adesea ceea ce publici pe site si la un moment dat chiar mi-a placut pentru ca mai gaseam cate o informatie, doua, despre ce se intampla in oras, eu ,de cele mai multe ori, nefiind la curent cu noutatile. Avand in vedere anumite articole ale tale, foarte bune si utile, ma asteptam ca acest articol, sa „condamne” fapta si modul prin care ea a avut loc. Insa, intreg articolul tau nu face decat sa loveasca in tigani, nu face decat sa ii scoata pe ei ca fiind oile negre ale societatii. Intreaga omenire evolueaza in fiecare secunda si este inuman, inacceptabil si josnic, ca in secolul in care traim, sa intelegem ca dreptatea se face cu toporul,lopata sau mai stiu eu ce.Din tot ce s-a petrecut trebuie sa intelegem ca nu suntem animale sa ne omoram intre noi. Dumnezeu a dat omului ratiunea, tocmai pentru a-l deosebi de animale.Nu tiganii sunt vinovati de tot ceea ce se intampla si am imrepsia ca asta reiese din articolul tau.Despre toti cei care prin comentariile lasate ii jignesc,ce ai avea de spus ?Ti se par superiori tiganilor?Tigani,evrei,romani,nemti,toti suntem oameni si fiecare dintre noi ar trebui sa fie mai tolerant cu celalalt.Si romanii fura, vorbesc urat, nu se spala, sunt analfabeti, nu doar tiganii.Nu ii inteleg pe cei care prin faptul ca nu sunt tigani, se simt superiori si isi permit sa jigneasca.Nu zic acum sa ne luam toti in brate,sa ne pupam si sa mancam din aceeasi farfurie,dar trebuie sa respectam omul de langa noi.Nu avem niciun drept sa jignim,sa umilim.Nu trebuie sa ne intereseze daca cei implicati in astfel de evenimente sunt tigani sau nu, ci trebuie sa ne ingrozeasca faptul ca in realitatea sociala actuala, exista oameni capabili de asemenea barbarii.Asta inseamna ca pe undeva toti avem o vina, nu am evoluat destul, nu suntem suficient de educati.Ar trebui sa ne gandim cum sa prevenim astfel de fapte…[/quote] ce miloasa esti *****cenzurat***** sa dea Dumnezeu sa traiesti in mijlocul lor…..*****cenzurat*****
Expresule, ne convine sa credem ca majoritatea infractorilor din Buftea este alcatuita din tigani. Asta ii face pe unii sa se creada superiori. Cum se face ca majoritatea dintre cei care la orice ora iti fac rost de droguri, iarba, sau alte chestii dintr-astea, ca nu ma pricep, sunt romani ? Astia nu mai sunt infractori? Astia nu reprezinta pericol public? Sau nu sunt luati in vizor pentru ca se imbraca frumos, stau frumos pe bancuta, ies la terase si doar sunt copii unora mai…importanti, sa zicem?
[/quote]eu pot face pariu ca te pricepi foarte bine la asta…eu nu vad la tv ca ala cuminte cu ochii rosii care iese la terasa si sta pe bancuta linistit da’ in cap face crime violuri si mai stiu eu ce…..viva alcoolul si toporul …
[quote name=”cornelia”]Ce legatura are, asa cum il numiti voi „ciorbarul”, cu subiectul in discutie. Aveti un fix, chiar si moartea unui om va conduce tot in nimicurile voastre de sfada. Mici mai sunteti, o gasca de neispraviti! Daca ar fi dupa putina voastra minte ar trebui sa avem razboi civil in Buftea.[/quote] si pe tine sa te ridicam in teapa si pe Ana =)))))) si sa te punem la intrarea in oras…. :))))daca criminalul si tacsu’ sunt ROMANI inseamna ca eu sunt Bill Gates dar ce sa cerem unor ******cenzurat*****
mancamiai *****cenzurat***** si tu cu cenzura ta
sunt o natie de pizde si de manelisti nu meritam culoarea alba doar o miscare legioanare e solutia
[quote name=”citronada”][quote name=”Ana”]Este prima data cand comentez un articol de al tau. Citesc adesea ceea ce publici pe site si la un moment dat chiar mi-a placut pentru ca mai gaseam cate o informatie, doua, despre ce se intampla in oras, eu ,de cele mai multe ori, nefiind la curent cu noutatile. Avand in vedere anumite articole ale tale, foarte bune si utile, ma asteptam ca acest articol, sa „condamne” fapta si modul prin care ea a avut loc. Insa, intreg articolul tau nu face decat sa loveasca in tigani, nu face decat sa ii scoata pe ei ca fiind oile negre ale societatii. Intreaga omenire evolueaza in fiecare secunda si este inuman, inacceptabil si josnic, ca in secolul in care traim, sa intelegem ca dreptatea se face cu toporul,lopata sau mai stiu eu ce.Din tot ce s-a petrecut trebuie sa intelegem ca nu suntem animale sa ne omoram intre noi. Dumnezeu a dat omului ratiunea, tocmai pentru a-l deosebi de animale.Nu tiganii sunt vinovati de tot ceea ce se intampla si am imrepsia ca asta reiese din articolul tau.Despre toti cei care prin comentariile lasate ii jignesc,ce ai avea de spus ?Ti se par superiori tiganilor?Tigani,evrei,romani,nemti,toti suntem oameni si fiecare dintre noi ar trebui sa fie mai tolerant cu celalalt.Si romanii fura, vorbesc urat, nu se spala, sunt analfabeti, nu doar tiganii.Nu ii inteleg pe cei care prin faptul ca nu sunt tigani, se simt superiori si isi permit sa jigneasca.Nu zic acum sa ne luam toti in brate,sa ne pupam si sa mancam din aceeasi farfurie,dar trebuie sa respectam omul de langa noi.Nu avem niciun drept sa jignim,sa umilim.Nu trebuie sa ne intereseze daca cei implicati in astfel de evenimente sunt tigani sau nu, ci trebuie sa ne ingrozeasca faptul ca in realitatea sociala actuala, exista oameni capabili de asemenea barbarii.Asta inseamna ca pe undeva toti avem o vina, nu am evoluat destul, nu suntem suficient de educati.Ar trebui sa ne gandim cum sa prevenim astfel de fapte…[/quote] ce miloasa esti *****cenzurat***** sa dea Dumnezeu sa traiesti in mijlocul lor…..*****cenzurat*****[/quote]
Daca tie ti se pare ca mila este sentimentul predominant care reiese din ceea ce am scris eu, scuza-ma ca iti spun ,dar ai probleme cu intelegerea unui text scris. Nu intru in polemici cu tine pentru ca am citit in ce mod te exprimi si nu consider ca esti persoana potrivita cu care sa am o discutie. Eu nu am intrat aici ca sa injur pe cineva, indiferent de punctul sau de vedere. Daca tu nu esti capabil/capabila sa-ti exprimi parerile decat in acest fel, n-ai decat.
Vai mama noastra,suntem de belea. Mai moi ca noi nu e decat untul in lunile de vara.Bravo celor care au mai multi obraji,au ce sa intoarca!Noi le-am dat puterea,cand doamne iarta-ma am fost noi uniti?