Coasta Rasnov 2010

In acest week-end s-a desfasurat la Rasnov etapa din Campionatul National de Viteza in Coasta, la care a participat si sportivul buftean, Bogdan Talasman, cu un Citroen Saxo, sustinut fiind si de Consiliul Local Buftea.

Dupa numeroase peripetii, Talasman a prins un loc 2 la grupa sa N2, si un loc 15 din 22 de participanti la grupa N.

Povesteste Talaș:

 


 

 

“Miercuri la orele 16 plec impreuna cu platforma sa iau masina de la C-lung, unde a suferit o revizie, strans blocantul, reparat puntea spate. Masina se parcheaza la Rasnov la o pensiune, eu merg inapoi la Buftea. Joi, plec cu Iulica la Rasnov, dam masina jos de pe platforma, plecam in teste, dupa 500 m, la o schimbare 1-2 zgomot mare si urat, nu mai merge decat treapta 1, restul inexistente… Sunat Dode, care era inca la C-lung, vine cu piese de cutie, purces la treaba infernala, de la 4 seara la 3 dimineata se face o cutie de strada. Eu am muncit mai putin, adica deloc, pen’ca-s afon la asa ceva. Iulica, Cristi si Marius (mecanicul no1 al lui Dode) au tras tare pe un frig napraznic… Eu la 1 am mers la somn, a doua zi trebuia sa fiu fresh.

Vineri, prima cursa. Descopar o cutie infernal de lunga, fata de ce aveam inainte, incerc sa ma obisnuiesc, dar nu prea merge cum trebe. Dau jos secunde la fiecare urcare, ceea ce e bine, inseamna progres. Primesc critici de pe margine, binevenite dealtfel, pe care mi le insusesc si incerc sa le asimilez corect. Reusesc sa imbunatatesc ceva viraje, dar mai ramane mult de lucru. De mentionat ca am reusit performanta de a ma rasuci in timp ce incalzeam cauciucuriele, chestie hilara, dar destul de neplacuta (pierdere de incredere). Am aflat ulterior ca n-am fost singurul, de-a lungul timpului. Cu aceasta ocazie am mers si am urmarit colegii si am intebat care-i varianta optima de incalzit gumele, asa ca am mai invatat ceva. Apoi seara petrecere, ziua lui Dode. Sambata – zi de relas, refacere, antrenament. Fac doua urcari cu Vladut Teodor, incerc sa corectez ceva din ce am gresit vineri, aflu si o a doua parere. De mentionat ca Vladut e un tip care merge foarte tare cu un Opel Kadet rosu, merita urmarita evolutia lui. Duminica – dimineata ud, plecat pe intermediare, in prima urcare gasesc un Logan rasucit pe traseu, merg in spatele lui, urcare ratata. A doua urcare incerc trase, franez din timp. A treia se face pe uscat cu slick-ri, bat timpul de vineri, fara sa fortez si cu ceva erori. Is multumit, constient ca pot scoate timp mult mai bun, plec in mansa de concurs destul de linistit. Insa, in al doilea ac de par, intr-un moment de deconcentrare, franez tarziu si ratez virajul, din fericire nu erau parapeti sau alte obstacole si ies pe pietris… Pierd ceva timp, dar merg mai departe, cu masina intreaga. Mai e o mansa, deci am posibilitatea de a imbunatati timpul. Astept in parcul de service plecarea, dar cu 5 minute inainte de startul meu se aude “de la postul 4 in sus ploua, chiar grindina”. Schimbam repede slickurile cu intermediare si plec. Merg bine, dar precaut, nu aveam cum sa imbunatatesc timpul… Se termina totul cu bine, prind locul 2 la grupa, medalie si sampanie. De mentionat ca, desi de 20 de ani nu am avut nici o problema, uichedul asta m-a durut o masea cat pentru toata viata… Maine ma infiintez la Banditu’ pentru reparatie. Urmatoarea cursa e la Campulung peste 3 saptamani, ultima de anul asta. Va astept in numar cat mai mare, poate sarbatorim ceva! Multumesc tuturor care au contribuit la reusita acestor doua etape, se stiu ei. Si multumesc tuturor celor care au fost aproape, chiar daca nu prezenti fizic la cursa.”


      ]]>

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.