Vom avea autobuze!

Cele patru autobuze ale primăriei oraşului Buftea, conform declaraţiei date pe e-licitaţie.ro, vor fi furnizate de către S.C. Anadolu Automobil Rom S.R.L.

Cine este S.C. Anadolu Automobil Rom S.R.L?

Este o firma din Turcia şi este cunoscută sub numele Isuzu, având sediul în comuna Ciolpani, Judeţul Ilfov. Numele Isuzu este familiar buftenilor, în special datorita firmelor de maxi-taxi, ce au curse regulate pe teritoriul oraşului nostru. Firma de maxi-taxi „Millenium trans” are câteva autovehicule marca Isuzu Turquoise.

Revenind la licitaţie, observăm că dintre cele două ofertante ce au rămas în competiţie, Isuzu şi BMC (a treia fiind descalificată cum a spus într-un articolul anterior), Isuzu a câştigat în faţa firmei BMC, deoarece a oferit preţul cel mai mic, mai exact de 1.735.986 lei fără TVA. Un simplu calcul matematic ne arată că un autobuz valorează 433996,5 lei adică aproximativ 105.000 Euro fără TVA. Firma va fi invitată în data de 15 iunie la sediul primăriei pentru a semna contractul de achiziţie publică.

După o privire rapidă pe  modelele comercializate în România, Isuzu are patru modele, după cum urmează: Novo, Novo Ultra, Turquoise şi Citimark. Dintre acestea, singurul care corespunde caietului de sarcini impus de primăria Buftea este modelul urban Citimark, singurul cu podea joasă dintre cele patru modele.

Mai multe despre acest autobuz, când Primăria va face un anunţ oficial, al modelului ales din gama Isuzu.

 

 

text: Vlad Lazăr

]]>

8 raspunsuri
  1. the buftean
    the buftean says:

    Vezi ca nu te-ai exprimat corect referitor la companiile implicate in licitatie. Anadolu Automobil Rom este importator de ISUZU. ISUZU este marca Japoneza, nu turceasca 😉 (www.isuzu.com).

    Data viitoare sa fii mai atent 😛

    Răspunde
  2. Petre
    Petre says:

    Nu este nici o sfaraiala pentru cetateni orasului BUFTA ,poate pentru primarie,deci nu se poate spune ca s-a facut ceva pentru cetateni.La un simplu calcul ,daca am abonament RATB pe toate liniile si mai dau pe zi sa zicem cel putin 2 lei(dus-intors),ceea ce cred ca nu va fi numai atat,va rog sa faceti un calcul si o sa vedeti ca ,varianta cea mai ideala era tot RATB-ul.

    Răspunde
  3. alexp
    alexp says:

    Nu era buna varianta deloc Petre.S-ar fi dat niste miliarde/ an de la primarie pt niste autobuze obosite care ar fi circulat duminica din 2 in 2 ore.S-a discutat pe aici destul de mult pe tema ratb si subventia de la primaria buftea.Si s-a mai zis ca vor fi gratis calatoriile cu autobuzele noi(cele4).Eu as pune un pret mic (suportabil de catre toti) si cu banii aia le-as curata….intretine..etc.As mai pune si sistem de inregistrare video (nu mai sunt asa scumpe acum) si as da amenzi mari pt cei care vandalizeaza.Pe vandali i-as pune la un panou al ”rusinii” si as lua mai multe voturi decat de la neghiobii trecuti cu vederea.

    Răspunde
  4. Petre
    Petre says:

    Pentru cine nu era deloc buna varianta ALEX P???
    Cat privesc sumele care s-ar fi dat RATB-ului ,le dau si alte localitati si nu se intampla nimic,decat sa ei niste autobuze la care trbuie sa asiguri soferi ,repararatii e.t.c.si pe urma sa spui din cind in cand ca trebuie sa maresti pretul la bilete ,ca nu mai faci fata cheltuielilor,si tot as. Trebuie ,doar sa ai dorinta sa faci ceva util pentru cetatenii !!! Cursele de pe ruta Mogosoaia nu par deloc obosite si circula f.f des si cetatenii din aceasta sunt f.f.multumiti de alegera facuta de edilul lor.
    Credeti ca cele luate de Primarie, in zilele libere vor circula din 5 in 5 minute ,sa fim seriosi. Este o foarte mare amagire!!!

    Răspunde
  5. Petre
    Petre says:

    EFICIENTA raportuli cheltuieli /rezultate ,se va vede atunci cand cetateni care aveau nevoie(ca de AER) de cursele RATB-ului isi vor exprima, multumirea sau nemultumirea , prin puterea votului care se apropie amenitator.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.