Buftea pe scurt
Inaugurăm o nouă rubrică, de știri, pentru noutățile care nu s-au putut prinde in articolele săptămânii. O să incercăm să apară in fiecare week-end și ne puteți ajuta și voi cu noutăți din oraș, postându-le la comentariile acestui articol sau trimițându-le pe mail la contact@expresuldebuftea.ro.
Granitul este compromis
După cum vă spuneam in articolele trecute, deși a costat o grămadă de bani, granitul pus in fața primăriei se murdărește foarte ușor. De parcă nu ar fi fost de ajuns, un utilaj al ADP-ului l-a compromis definitv, murdărindu-l cu urme de cauciuc!
Joi, o echipă de 10 angajați Rosal, dotați cu perii și ajutați de o cisternă cu apă, au frecat ore in șir granitul! Rezultatul 0! Urmele de cauciuc sunt incă acolo și probabil nu vor dispărea vreodată! Problema e… cine plătește pentru asta? Incompetenții de la ADP care l-au compormis, sau tot noi, contribuabilii?
Tradiționala peticire a asfaltului pe DN1A
DN1A, pe porțiunea Mogoșoaia-Buftea, a intrat in ample lucrări de peticire. Ample, doar in sensul de durată a timpului, dar și de mărimea peticelor. Sunt atât de mari și multe, incât o asfaltare totală nu ar fi fost mult mai costisitoare, iar faptul că lucrarea durează cel putin o săptămână, nu ne mai miră deloc.
In acest timp, e bucuria șoferilor cu aere de meseriași, aceștia bucurându-se de posibilitatea slalomului printre peticele neasfaltate, punând in pericol pe cei ce vin pe contrasens sau care incearcă să depășească. Să le explice cineva că ce fac e periculos, infantil și inutil… gropile nu sunt adânci să rupă mașina și nici nu le pot ocoli pe toate!
Pe același drum, in comuna Crevedia se asfaltează total, lucrându-se chiar și sâmbăta! Oare pentru că cei din Crevedia au primar PDL, iar Buftea și Mogoșoaia, nu?!
Cum rezolvă Poliția Buftea aglomerația din trafic
De ceva vreme, Poliția Buftea s-a pus din nou pe treabă, ca anul trecut in aceeași perioadă. Acum suspendă permise pe bandă rulantă, probabil dorind impuținarea mașinilor din trafic, mulți buftnei rămânând fără permis in ultimel zile. Puncte preferate:
- bariera – stau pitiți după boscheții de la cimitir și ii ard pe cei ce trec pe roșu printre bariere, inainte ca aceastea să coboare
- Strada Viilor – nu ințeleg deloc de ce s-a trasat linie continuă pe toată lungimea străzii, dar cei care nu au răbdare să stea in spatele unui camion obosit, vor pierde permisul
- curba de la Penny – pe Buc.-Târgoviște, dacă incepi depășirea mai devreme, după ce ieși din curbă, linia continuă fiind destul de lungă și puțin vizibilă
- linia continuă din Buciumeni
„Problema e… cine plătește pentru asta? Incompetenții de la ADP care l-au compormis, sau tot noi, contribuabilii?” Nu mai plateste nimeni, am platit o data. Cel mai probabil petele nu vor mai fi asa vizibile odata cu trecerea timpului.
„Tradiționala peticire a asfaltului pe DN1A” traditionala treaba de mantuiala pe bani grei. Apreciez ca macar acum adu adus si un utilaj ce taseaza asfaltul, nu-l mai calca in picioare la propriu, asta primavara tranteau o fleasca de asfalt si apoi 1-2 muncitori il batatoreau cu bocancii. Au ramas zeci de locuri unde nu s-a decopertat desi asfaltul este fisurat sau „valuri”, dar na` tre sa avem mereu de munca. Mi-e teama ca indiferent de culoare politica si indeferent de cine va ajunge la conducere, problema sta in modul de gandire si in caracterul NOSTRU. Spun „NOSTRU” pentru ca nu stiu daca as ajunge „sus”, daca nu as face la fel !? Daca nu as incerca sa ma pun la adapost pe mine si pe apropiati iar mai apoi sa nu ma mai controlez in a aduna avere, de frica zilei cand nu voi mai avea „putere”…
Nu prea este corect zis ”traditionala peticire”…….sau e corect a pt ultimii 5-6 ani.Acum vreo 7 ani (nu mai stiu exact) s-a facut drumul asta DN1A de catre firma Sorocam(statia ploiesti) in cel mai profesionist mod cu putinta.Atunci a fost facut un drum modern si foarte rezistent(printre cele mai rezistente din tara).Faptul ca pe el s-a circulat (cum bine stiti) cu masini supraincarcate in perioada infloritoare 2006-2009..si ca s-a deszapezit prost este alta poveste.Daca aduci vorba de vecinii nostri – iti aduc aminte ca firma care executa ”lucrarea” (mai bine zis ”lucratura”) este eurocontruct(poate iti spune ceva numele).Nu stiu ce utilaj a vazut CAZ..ca eu am vazut doar rable obosite.In schimb eu n-am vazut un utilaj OBLIGATORIU – ”cilindrul compactor” (ala care compacteaza /niveleaza mixtura respectiva adusa ca de fiecare data de euroconstruct in saci de rafie si parlita la fata locului ca porcul de craciun).
Utilaj n-am vazut nici io, doar am presupus ca l-au tasat mai „profesional” ca ultima oara :), dar acest amanunt nu schimba concluzia si anume ca lucrarea este una de mantuiala si lucrul acesta se va vedea in primavara.
Acele ”plombe” au fost compactate cu lopata.Si nu trebuie sa asteptam primavara pt ca deja e mai prost decat era inainte.Ma refer la sensul terminat.Poate am observat doar eu discomfortul la trecerea peste peticele alea.(care ,repet nu au fost compactate cu nimic…….o lucrare demna de lumea a 3-a)
Iar ”lucrarea” de la podul ala este dovada ca la nivel national (pt ca este DN) bataia de joc este mai mare decat la nivelul orasului nostru.Nici primaria buftea nu-l facea asa de ingust.Posibil sa faca 2 benzi pe 1 sens si sa mai construiasca unul alaturi ca la Chitila cu 2 benzi invers.Si atunci o sa zic ca am gresit criticand…..dar pana atunci reabilitarea podului de pe DN1A este o rusine………….o tristete.Sa ma uit pe ultimele normative , dar tot nu cred ca respecta dimensiunile minime.
Politia ar trebui sa stea sambata si duminica la piata din centru sa vada cate masini parcheaza sub indicatoarele de interzis care au fost puse acolo degeaba fiindca nimeni nu le respecta.Acolo se creeaza in fiecare weekend o aglomeratie de nedescris.Oare de ce au mai fosat puse acele indicatoare?
Eu cred ca baiatul ala cu tractorul nu a intrat pe granit de capul lui. De vina e cine l-a trimis acolo, cine i-a spus ce si cum sa faca. Nu e corect sa ne suparam pe topor ca se taie padurea. Nu mai ies din granit petele alea (sau cele de grasime, de cola, etc.) nici cu periuta de dinti. Pacat, ne batem atat de usor joc de tot si toate…
Stie cineva ce termen de garantie are acest tip de granit din fata primariei? 50 de ani sau cat? Mai bine ii faceam si o asigurare.
Mircea, draga, lasa-l asa, din ce bani crezi ca s-ar plati aceasta asigurare?? Poate-i mai bine sa facem asigurare pentru pod….. Dupa cum se vede treaba, va fi mai rau decat a fost inainte!!!
Frumos este ca, in timp ce noi ne rupem rotile in gropile ramate cu freza in asfalt, aseara pe intuneric, pe la 7, cei de la Euroconstruct erau extrem de ocupati sa asfalteze …. parcarea vulcanizarii de la Buciumeni (cea si cu spalatorie)…. Frumos nu?