Cum m-a scos Pistol la tablă in fața Consiliului Local

Inainte să vă informez cum a decurs ședința consiliului de azi, ce a fost pe ordinea de zi si ce discutii au fost, am să vă povestesc despre cum am fost pus la zid, la final, de către primar și consilieri.

Am fost absolut singurul cetatean care a participat la sedinta, afara de consilieri si angajati ai primariei, fiind prezent doar un parinte care depusese o adresa prin care solicita sprijin pentru fiica sa.

In incheiere domnul primar a tinut sa-mi adreseze niste cuvinte, pe un ton, de care nu am crezut că e capabil, deși auzisem multe despre comportamentul dâsului. M-au avertizat multi că nu vor rata ocazia să mă distrugă in ședința de consiliu, că o să văd eu când se va lua Pistol de mine și vor sări și ceilalți consilieri! Bănuiam că nu e exclus, dar mi-am asumat acest risc și merg la fiecare ședință. Din păcate, fără să vină și alți cetățeni, care pot fi martori.

Sper să redau cat mai exact discuția și fiți convinși că așa au stat lucrurile, am câștigat de mult increderea voastră și nu aș putea distorsiona relatarea, mai ales că imi place să privesc in ochi consilierii și nu-aș spune lucruri neadevărate. In plus, e foarte posibil ca lingăul de Szilvassy, care e plătit din banii  noștri să apere imaginea primarului și consilierilor, să fi inregistrat discuția.

Inchipuți-vă primarul, altfel foarte politicos și amabil, devenit acum grețos de agresiv și arogant.

– domnu Tobă, v-am rugat să veniți mai aproape, spuneți-ne și nouă, că văd că nu sunteți atent, stați pe telefon… (imi notam o idee din ședință pentru a vă relata). Că tot știți doar să criticați și să dați din taste din spatele ecranului, fără să propuneți nimic… ce propuneri aveti? Spuneti acum!

– domnule, pe langa critici, am avut si numeroase propuneri

– unde?

– tot acolo unde ati vazut criticile

– nu ma intereseaza pe mine, eu nu stau să mă uit pe internet. Eu nu m-am uitat pe site-ul tău de 7 luni, a și venit cineva recent să-mi spună că ai scris nu-știu-ce și i-am zis că nu mă interesează. Spune acum ce ai de spus, ce propui!

– imi pare rău, nu e momentul să vă inșir acum niște propuneri, vi le fac chiar si in mod oficial, dacă vreți, și vi le prezint data viitoare.

– nu, nu, nu… păi ce, iți dau temă pentru acasă? ce-i asta? spune acum.

– păi și mai bine mă scoteți la tablă in fața consiliului, nu?

– da, e lucrare de control.

– vreți neapărat o confruntare cu mine aici?

– păi văd că tot ești tare pe internet acolo, că te iei de orice, ba că e un stâlp pe mijloc, ba că nu știu ce (după fiecare replică pe care mi-o adresa, se intorcea cu privirea către consilieri și, mimând negația, parcă cerea să fie aprobat) aduci acolo mereu niște acuze și jigniri… aici nu mai zici nimic? (in sensul de „acum nu mai ești șmecher?”)

– dacă vă deranjează ceva aveți două soluții… fie mă dați in judecată, fie incercați să convingeți oamenii că nu am dreptate

– ce faci, imi impui mie ce să fac? imi dai tu mie soluții?

– spuneați că nu urmăriți site-ul, că nu vă interesează, dar vorbiți de 5 minute de problema asta.

– n-o să stau eu să-ți dau explicații ție, ai venit la mine vreodată să mă intrebi ceva? să discutăm?

– de ce nu coborâți dumeneavoastră de acolo să dați explicații cetățenilor?

– unde, oi vrea pe site-ul tau!

– nu, nu, in ziarul primariei, pe site-ul primariei (care apropo, nu merge de ceva timp), aveti solutii in 2016

(intorcandu-se către consilieri și spunându-le lor, ignorându-mă pe mine) nu stă nimeni să meagă din poartă in poartă sa explice, nu avem timp, ca pierdem finanțarea. Stâlpii ăia au căzut pe mijlocul trotuarului pentru că (a bâjbâit niște explicații despre cadastru, despre stereo, despre oamenii care nu știu ce au făcut cu gardul curților, timpul scurt și pierderea finanțării)

– și de ce spuneți asta consilierilor? nu mai bine spuneți cetățenilor?

(intorcandu-se la mine cu o privire agresivă și degetul arătător spre mine) să te inscrii la cuvânt dacă vrei să vorbești

– păi nu mi-ați cerut să vorbesc?

– am văzut că ne-ai dat și in judecată… (am contestat in instanță hotărârea de invalidare a mandatului meu)

– am acest drept… am dreptul să-mi spun și părerea despre orașul ăsta și consiliul local

(in ce mai pur stil de ciocoi) ești prea sărac să ai păreri! (continuă să explice consilierilor, după care se intoarce către mine zeflemitor, zicând din senin) oricum eu nu consum shaorma! (incheie, intorcându-se mândru spre consilieri, mimând sila)

– ce legătură are replica asta cu ce discutăm? (am zis absolut dezamăgit de atitudinea lui, pentru că nu il credeam in halul ăsta, deși mulți mi-au spus că ăsta e)

Vă inchipuiți ce capacitate de om sau de primar poate incheia o discuție cu o astfel de replică? Vă inchipuiți mândrie pe el ironizând in stilul asta faptul că eu trăiesc dintr-o afacere mică in domeniu? Și ce legătură are cu subiectul replica asta pe care a invățat-o de la lingăul lui, Szilvassy, care a făcut o pasiune pentru viața mea?

Mi-au dat cuvântul intr-un final, dar n-am mai apucat să zic mare lucru, că a sărit domnul consilier UNPR-PMP, Mihai Cojocariu care, făcând doi pași spre mine, a tunat, de față cu toate doamnele și fiica sa de langă el: „Ai scris și de fi-mea pe internet, că e pizdă nasoală!”

Am rămas prost!

Despre partea asta nasoală, vă povestesc in curand… numai să fac niște căutări și legături cu tâmpenia asta. Si apoi si despre cum au sărit și alți consilieri să mă sfâșie… Deocamdată incerc să-mi revin după săpuneala grosolană luată de la primarul care nu a făcut doi pași pe stradă in 4 ani și nu a discutat cu cetățenii decât dacă aceștia au făcut coadă la mașina lui sau la biroul lui, după aprobarea doamnelor secretare.

Nu sunt curios ce (sau daca) au notat ceva doamnele in procesul verbal al sedintei pe marginea discutiei ăsteia, căci sunt sigur că nu au notat varianta mea.]]>

42 raspunsuri
  1. EugenD
    EugenD says:

    Mai dezamăgitoare ca atitudinea primarului mi se pare atitudinea consilierilor locali și mai ales a domnului Cojocaru. Îmi amitesc foarte bine cum Szilvassy, cu ceva timp în urmă, a încercat o manipulare ieftină, plecând de la o afirmatie a ta, Bogdan, care NU VIZA o persoană anume și a direcționat-o intenționat către persoane anume, din dorința vădită de a-ți face rău. Nu mă așteptam atunci ca cineva să pună botul la o așa manipulare ieftină. Credeam chiar că domnul Cojocaru o să-i reproșeze individului că a nominalizat-o, cu nume și prenume, pe fiica domniei sale, sugerând în mod fals și rău intenționat că afirmația de blam i se adresa personal.
    Felicitări pentru Szilvassy care reușește, cu trucuri infantile, ieftine, să manipuleze oameni mari. Îi prevăd o colaborare bună cu actualul consiliu care pare destul de ușor de convins, fie că e vorba de o simplă șmecherie pe internet sau, de ce nu, de reînnoirea unui contract.
    Sunt tare curios care este atitudinea, spre exemplu, a domnului Proțiuc față de Szilvassy?! În campania electorală, pe site-ul celui din urmă, a apărut un articol absolut mizer și neadevărat la adresa domniei sale. A dispărut, cei drept, în câteva ore, nici nu se putea altfel, dar totuși Tobă e inamicul numărul 1 al tuturor. Alții, până nu de mult, erau „stahanoviști” și lista poate continua.
    Nu merge așa! Consiliul local împreună cu primarul trăiesc într-o mare minciună. Nu întotdeauna am fost de acord cu Bogdan Tobă, și e normal să fie așa pentru că orice om greșește, dar este complet anormal să nu vedem nimic benefic în toată munca lui investită în acest site. Personal cred că dacă nu se va ajunge la o comunicare civilizată, pe bază de argumente, între consiliul local și societatea civilă (DA! există și-n Buftea o societatea civilă, nu numai oameni cumpărați), reprezentată în acest moment de Bogdan Tobă, prin expresuldebuftea.ro, lucrurile se vor degrada din ce în ce mai rău. Iremediabil!
    Nu ne cereți domnilor să vă închinăm ode! Cu toții ne-ați promis transparență, oferiți-o fără să vă forțăm și fără să ne scoateți la tabla!

    Răspunde
  2. Radu
    Radu says:

    Niste securisti ordinari, specialisti in arta diversiunii si a manipularilor.
    Tic-tac, usor usor, vremea voastra trece, viermilor! Tine-te tare Bogdane, te sustinem si vom fi din ce in ce mai multi!

    Răspunde
  3. Laur
    Laur says:

    Omul e unul lipsit de caracter si se stia lucrul acesta. Destul de urat, s-a comportat fatarnic, imoral si destul de infantil. El ar trebui sa stie ca e primarul tuturor, mai ales al celor ce nu l-au votat. El de fapt fiind primarul tiganilor se comporta ca atare.
    Consiliul local e vai de capul lui… Toti sunt pusi sa-si aranjeze traiul in perioada in care sunt acolo.
    Un primar care e asociat cu un individ ca Szilivasy, e un om de cea mai proasta calitate.
    Dorea sa stie ce propuneri sau plangeri ai? Ii spun eu cateva:
    Lipsa dezinsectiei… Anul asta cred ca e primul an in care nu s-au efectuat stropiri antitantari. Vara asta ne-au imbolnavit tantarii si mustele.
    Faptul ca masinile matura strazile fara sa se stropeasca inainte, Buftea fiind un oras superprafuit. Toate lucrarile publice s-au facut si inca se fac in bataie de joc.
    Nu ne simtim protejati de politia Buftea (traim in zgomot, trafic infernal cu incalcarea regulilor de circulatie etc).
    Si multe alte lucruri…

    Răspunde
  4. Cris
    Cris says:

    Partea cea mai trista este ca stalpii astia sunt CHIAR in mijlocul trotuarelor ceea ce le face impracticabile.
    Nu conteaza acum ce explicatii mai dau ci doar poate ar trebui sa reconsidere pozitia stalpilor ca daca au gasit bani sa-i puna asa, sigur gasesc bani si pentru alte asezari.
    Vai de noi!!

    Răspunde
  5. Bizu
    Bizu says:

    Ce inteleg eu din acest articol este ca in cadrul sedintei de consiliu local domnul primar te-a intrebat daca ai vro propunere/opinie cu privire la proiectele discutate si tu ai spus ca nu ai .
    Adica ai spus ca ai scris pe site . pai daca ai scris pe site de ce nu le-ai spus si in sedinta de fata cu toata lumea ?
    Nu atitudinea domnului Primar nu a fost agresiva , ti-a dat ocazia sa-ti expui public intr-o sedinta oficiala ideile. Si tu nu ai avut nimic de spus .
    Pe site in schimb ai idei critici ( de fapt numai asta faci)
    Ai candidat si ai si obtinut voturile necesare sa fii consilier local , te erijezi in voce a cetatenilor , dar cand vine vorba de ceva constructiv NIMIC NIMIC NIMIC
    Ai fost intrebat ce idei ai si ce propuneri si ai raspuns”domnule, pe langa critici, am avut si numeroase propuneri” adica pe site. Si cand ai avut ocazia sa le expui tacere …… sau poate ideile de pe site nu iti apartin ti le-a soptit cineva si le-ai uitat dpa ce le-ai scris

    Răspunde
    • Radu
      Radu says:

      Ce ar trebui sa intelegi e ca astfel de practici existau doar in comunism. „Ia zi-ne tu bai Gogule, ia iesi tu aici in fata tuturor si zi-ne cum sta treaba” Asa, deodata, in fata multimii. Si cand dai sa zici ceva sa fii intrerupt asa…sistematic, cum au invatat ei la Stefan Gheorghiu. Mama lor de securisti!

      Răspunde
    • ll
      ll says:

      Bai BIZONULE.Sa-ti explic cum sta treaba cu internetul.Am avut o amenda care s-a prescris.Am fost la taxe sa platesc alta amenda si mi-a zis doamna ca NU s-a prescris pt ca am fost instiintat pe situl primariei de datorie (un fel de ”urmarire nustiucum”).Asta se intampla acum vreo 7 ani.Deci internetul e SPATIU PUBLIC *****cenzurat***** ce esti.Cu primaru n-am nimic dar cu tine si alti cativa idioti din primarie,consilii si alte institutii publice am o problema ca traiti din banii nostri ba *****cenzurat*****.SI da esti *****cenzurat***** daca spui ca Bogdan a avut numai de criticat…..mai ales tu care urmaresti ….vierme.

      Răspunde
      • Bizu
        Bizu says:

        Domnule „II” diferenta dintre noi este ca tu stii cine sunt eu dar eu nu stiu cine esti dumneata , eu postez cu acest preudonim pentru ca asa ma cunosc oamenii nu pentru ca ma ascund .
        pentru cultura ta generala eu nu am lucrat in viata mea la stat , am platit tot timpul impozite si taxe in tara asta , si nu mici .
        In ceea ce priveste postarile pe acest bloc sau oriunde altundeva mi le asum .
        Nu cred ca l-am jignit in vreun fel pe Bogdan . dar asa cun tu consideri ca ai dreptul sa ma injuri sub protectia anonimatului , la fel am si eu dreptul sa imi spun parerea pe fata barbateste .
        PS . Ma bucur ca nu ai nimic cu „primaru”

        Răspunde
        • ll
          ll says:

          mai domnule bizu.Zici ca nu l-ai jignit.ok.Ai zis doar ca :”Pe site in schimb ai idei critici ( de fapt numai asta faci)” , ”cand vine vorba de ceva constructiv NIMIC NIMIC NIMIC”, ”ideile de pe site nu iti apartin ti le-a soptit cineva si le-ai uitat dpa ce le-ai scris”.Deci zice numai de rau ,nimic constructiv si defapt si alea sunt soptite si le-a uitat.Astea nu ti se par jigniri?Le zici frumos ca sa nu strici imaginea, ca altfel ce-ai mai injura……Vai in ce mod dragut i-ai spus ca e tantalau si il pun altii sa scrie…si uita ce-a scris

          Răspunde
        • ll
          ll says:

          Si nu doar ca n-am nimic cu primaru.Chiar l-am votat.Mi s-a parut ca e singurul dintre toti candidatii care poate face ceva.Si asta imi da dreptul sa critic.Nu neaparat pe el cat mersul lucrarilor….uneori proasta calitate alteori intarzieri.Si sa mai stii ceva Bizu : Bogdan a zis de bine de primar in chestiunea cu lacul Buftea, lucru care mi se pare mult mai important pt oras decat faimosii stalpi sau mai stiu eu ce trotuar.Si apoi sa vi sa spui aici ca Bogdan stie doar sa critice……nu stiu….la un moment dat pareai ca vrei sa comunici cu cetatenii,nu sa-i certi.A mai zis ca e bine ca se izoleaza blocurile dar merg greu lucrarile ceea ce e adevarat.

          Răspunde
  6. Bizu
    Bizu says:

    Primarul pe care tu impreuna cu o mana de nostalgici sau nemultumiti il balmati a schimbat in bine fata oarsului , l-a adus in secolul 21 . Da mai sunt lucruri de facut si se vor face. Ceea ce e de remarcat este ca acum in 2016 dupa un mandat de primar Buftea arata ca un oras european din multe puncte de vedere ….
    Sa critici e usor mai ales cand nu ai altceva mai bun de facut …. De construit ? E asta este mult mai greu presupune munca , ambitie, inteligenta …..
    Va propun un exercitiu de sinceritate voua” criticilor fara frontiere ” cautati o fotografie facuta undeva aiurea in oras in 2012 si mergeti in acelasi loc acum . sunt convins ca in 9 cazuri din zece veti constata o uimitoare schimbare in bine .

    Răspunde
    • Gina
      Gina says:

      @Bizu: care secol 21? Inaintea Erei noastre, poate…Avem cumva scoli noi, gradinite sau crese? Avem cumva firme noi care-si fac sediile in Buftea si care ofera locuri de munca? Avem cumva strazi asfaltate si trotuare civilizate in toata Buftea? Avem cumva blocuri reabilitate si nu am aflat noi? Avem parcuri si cartiere fara caini si mizerie (cu exceptia celor doua noi)? V-ati uitat un pic catre Mogosoaia sau Otopeni sau chiar si Chitila? In ce secol sunt oare aceste localitati, fata de Buftea?

      Răspunde
      • Bizu
        Bizu says:

        Da Gina
        avem toate aceste lucruri : blocuri realbiltate, scoli moderne, strazi asfaltate in apropae tot orasul , parcuri frumoase si multe altele . Si da mai sunt lucruri de facut si se vor face ……

        Răspunde
        • Gina
          Gina says:

          Asa e, aveti dreptate. Avem blocuri reabilitate: 2 bucati (unul terminat, celalalt inceput, cine stie cand va fi terminat…), avem strazi asfaltate de trei-patru ori in cativa ani si apoi sparte si surpate. Nu cred ca exista vreo strada in Buftea in acest moment cu asfalt ca-n palma de la un capat la altul. Trebuie sa se mai gaseasca de spart pentru vreo conducta uitata sau pentru vreun cablu etc. Sa nu mai vorbesc ca toate sunt valuri-valuri… S-au bagat probabil miliarde in aceste asfaltari, dar nimeni nu a supravegheat temeinic lucrarile, nu s-au mai pus straturile esentiale dedesubt, iar urmarile sunt dezastruoase…Din intamplare am avut ocazia sa vad zi de zi asfaltarea ca la carte a unei sosele din Ilfov: au pus 3-4 straturi de pietris si pamant alternativ, bine compactate si abia apoi au venit cu 2 straturi de asfalt…La noi nu am vazut niciodata asemenea etape, cred ca s-au sarit… Si nu inteleg cum se fac procesele verbale la fiecare etapa a lucrarii (daca se fac..), dar receptiile? Probabil doar dupa cum arata la final: arata frumos, pe urma, dupa folosirea drumului/soselei, Dumnezeu cu mila! Mai rupem intr-un loc, mai carpim in altul, ca merge asa…Ca doar sunt banii prostilor!!! Le gat de parcuri: in afara de parcurile mari (2-3) pazite, restul zonelor ce ar trebui sa fie verzi sunt pline de boscheti si infectie. Zona Casei de Cultura este un WC public, cu sobolani si excremente de caini, peste tot. LA DOI PASI DE PRIMARIE!!! Micile parcuri dintre blocuri arata jalnic cu jucarii vechi, din fier, un real pericol pentru toti copiii. Ce sa mai vorbesc de trotuarele vechi dintre Studio si Centru? Scolile si gradinitele? Aceleasi de acum 40 ani, fara nimic in plus! Si mai sunt,nu nenumarate lucruri de facut, ci TOATE SUNT DE FACUT, exact cum erau si acum 4, 8 sau 12 ani!!! Nu stiu unde locuiti dvs., dar Buftea este departe rau de un orasel european. Oraselul Baicoi, de exemplu, are mai multe activitati culturale, concerte si festivaluri decat a avut Buftea in 10 ani (adica balciurile din fata Primariei si fasolea cu ciolan din corturi, clar nu le iau in calcul!) Concluzia: doar impaunare cu lucruri marunte, dispret fata de noi toti, atitudine de zeflemea din partea tuturor din Primarie si nimic mai mult! Lucruri prost facute de la un capat la altul!

          Răspunde
    • Silvia
      Silvia says:

      Bizu draga,
      Iti scriu acest mesaj fara sa vreau sa ma cert cu tine! Buftea este prafuita, ruginita, lasata in paragina, cu blocuri ce stau sa cada! Daca tu ai fost in asemenea oras , ma refer la partea civilizata a Europei, si ai vazut asemenea oras inseamna ca eu nu am vazut tot!
      Buftea nu este in absolut deloc in secolul XXI, arata oribil, murdar, inghesuit, imputit! Nu stiu ce a promis primarul, nici nu-mi pasa, dar de facut nu prea s-a facut ceva vizibil! Si mizeria cu lcuintele pentru tineri, multe, multe magarii! Nu as vrea sa intru in polemici pentru ca nu face sens, dar orasul Buftea arata infect si este pacat ca are potential insa nu are primarul care ar putea sa-l ridice la un alt nivel! Mai du-te prin Oradea, am vazut ca mergi des pe la Sibiu, Baia Mare, Cisnadie si lista poate continua, acelea chiar arata precum niste orasele Europene!

      Răspunde
    • buftean
      buftean says:

      Domnule Bizu, poate ne spui ceva despre aceste proiecte, pentru ca eu nu vad decat cativa stalpi pe mijlocul trotuarelor si strazi nereabilitate. Despre spatii verzi si aliniamente stradalenu mai vorbesc. Multumesc anticipat pentru raspuns.Modernizarea arhitecturala si peisagistica a spatiilor verzi corespunzatoare aliniamentelor stradale, in orasul Buftea
      Modernizarea arhitecturala si peisagistica a spatiilor verzi corespunzatoare aliniamentelor stradale, in orasul Buftea
      Modernizarea arhitecturala si peisagistica a spatiilor verzi corespunzatoare aliniamentelor stradale, in orasul Buftea
      Stadiu proiect: In implementare
      Tema prioritara: Alte infrastructuri sociale
      Program Operational: Programul Operational Regional
      Axa Prioritara: Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor – poli urbani de crestere
      Domeniul Major de Interventie: Planuri integrate de dezvoltare urbana
      Cod SMIS: 20929
      Nume beneficiar: CONSILIUL LOCAL AL ORASULUI BUFTEA
      Buget total: 10.797.299,74 LEI
      Buget eligibil : 8.676.695,66 LEI
      Numar ctr. finantare: 3884
      Data ctr. finantare: 16.10.2013
      Numar cerere finantare: BI/1/1.1//2/4/3/09.03.2010
      Data cerere finantare: 09.03.2010
      Modernizarea infrastructurii rutiere si refacerea suprafetei carosabile, in orasul Buftea
      Stadiu proiect: In implementare
      Tema prioritara: Drumuri locale/regionale
      Program Operational: Programul Operational Regional
      Axa Prioritara: Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor – poli urbani de crestere
      Domeniul Major de Interventie: Planuri integrate de dezvoltare urbana
      Cod SMIS: 20928
      Nume beneficiar: CONSILIUL LOCAL AL ORASULUI BUFTEA
      Buget total: 61.668.851,81 LEI
      Buget eligibil : 48.872.972,51 LEI
      Numar ctr. finantare: 3914
      Data ctr. finantare: 30.10.2013
      Numar cerere finantare: BI/1/1.1/CU/2/4/1/09.03.2010
      Data cerere finantare: 09.03.2010
      Cereri de rambursare (CR:)
      Dezvoltarea si modernizarea sistemului de iluminat public , cu retea subterana, in orasul Buftea
      Stadiu proiect: In implementare
      Tema prioritara: Alte infrastructuri sociale
      Program Operational: Programul Operational Regional
      Axa Prioritara: Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor – poli urbani de crestere
      Domeniul Major de Interventie: Planuri integrate de dezvoltare urbana
      Cod SMIS: 20919
      Nume beneficiar: CONSILIUL LOCAL AL ORASULUI BUFTEA
      Buget total: 19.953.877,06 LEI
      Buget eligibil : 16.121.621,34 LEI
      Numar ctr. finantare: 3907
      Data ctr. finantare: 23.10.2013
      Numar cerere finantare: BI/1/1.1/CU/2/4/4/09.03.2010
      Data cerere finantare: 09.03.2010

      Răspunde
    • Mihai
      Mihai says:

      Domnule Radu Dorobantu daca dumneata vezi secolul 21 in orasul nostru, atat prin planificare urbanistica si cosmetizare va recomand sa mergeti in Banja Luka, Prizren, Veliko Trnovo sau Pnjavor. Toate aceste mici orase sunt in secolul 21, serios.
      Nu au caini, proiectele de urbanism au avut reguli stricte aplicate, cladirile istorice au fost conservate si/sau reabilitate cu banii primariilor locale, strazi curate si ingrijite, facilitati sportive pentru tineri, iluminat public la standarde europene (fara stalpi gresit amplasati-Stereo 70 pe curu’ ma-sii) si mai mult… trasnparenta si ambitie.
      Fata orasului Buftea este neschimbata de cel putin 4 ani domnule Dorobantu, doar proiectul de apa-canal (cel contractat de RAJA) a adus ceva benefic; in rest tot o apa si un pamant.
      Va inteleg sustinerea pentru actualul primar dar incercati un exercitiu…puneti-va si in papucii altora.

      Răspunde
    • ll
      ll says:

      Uita-te cu street view pe distanta studio-centru si o sa vezi ca nu s-a schimbat mare lucru.Aceleasi maghernite de magazine.S-a mai facut un gard roz.Ce naiba incerci sa ne convingi cu ceva care nu exista ….adica ne iei de prosti?S-au facut destule (asa era normal)….dar multe se fac in bataie de joc.Apropo poti sa ne spui si noua de acolo din cercul optimistilor de ce nu s-a lucrat deloc in lunile iulie-august ???Nu erau noroaie de imprastiat?

      Răspunde
    • Iulian
      Iulian says:

      Citind aceasta postare m-a cuprins initial un profund sentiment de jena. Jena fata de toti locuitorii din Buftea, jena fata de penibilul in care va bagati si in care bagati oamenii pe care aveti impresia ca astfel ii aparati. M-am gandit apoi ca poate chiar credeti in ceea ce spuneti si atunci am avut un mic sentiment de panica, pentru ca soarta noastra sta totusi in mainile unora ca dumneavoastra.
      Sper totusi ca o faceti doar pentru a puncta in fata superiorilor ierarhici pe linie politica si administrativa, desi nu faceti altceva decat sa-i expuneti oprobiului public. Nu va mai erijati in purtator de cuvant pentru ca o faceti extrem de prost si cu pagube imense.

      Răspunde
    • buftean
      buftean says:

      Ceea ce e de remarcat este ca acum in 2016 dupa un mandat de primar Buftea arata ca un oras european din multe puncte de vedere ….
      Sa critici e usor mai ales cand nu ai altceva mai bun de facut …. De construit ? E asta este mult mai greu presupune munca , ambitie, inteligenta …..
      Va propun un exercitiu de sinceritate voua” criticilor fara frontiere ” cautati o fotografie facuta undeva aiurea in oras in 2012 si mergeti in acelasi loc acum . sunt convins ca in 9 cazuri din zece veti constata o uimitoare schimbare in bine .
      Domnule Bizu, astept un raspuns de la dumneavoastra, SFATUITORUL domnului PRIMAR. Toate proiectele cu finantare europeana nerambursabila au fost finalizate. Unde sunt rezultatele? Va multumesc anticipat pentru raspuns.
      Modernizarea arhitecturala si peisagistica a spatiilor verzi corespunzatoare aliniamentelor stradale, in orasul Buftea. Buget total: 10.797.299,74 LEI;
      Modernizarea infrastructurii rutiere si refacerea suprafetei carosabile, in orasul Buftea.
      Buget total: 61.668.851,81 LEI;
      Dezvoltarea si modernizarea sistemului de iluminat public , cu retea subterana, in orasul Buftea. Buget total: 19.953.877,06 LEI

      Răspunde
    • Vasile de la Primarie
      Vasile de la Primarie says:

      Domnule Bizu, ce va face sa credeti ca partea care ieste din cavitatea dumneavoastra bucala si-a schimbat configuratia si nu mai este asa aspra ca in experientele Logistic , Rompetrol, etc? Sunt sustinator al primarului George Pistol, insa ma gandesc serios sa ma retrag. Daca se inconjoara de astfel de personaje, inseamna ca a fost intoxicat si el precum fostii primari si ramane cu pleava baloasa. Da, este un pas inainte pentru Buftea, insa treaba cu Secolul XXI mi se pare… Ma intreb, de ce acesti indivizi nu candideaza niciodata si raman cu prima parte a cuvantului candid…

      Răspunde
  7. Laur
    Laur says:

    @Bizu: da secolul 21 la nivel de caruta. Despre ce nostalgici vorbito domnu apropiat al primariei?
    Va inselati amarnic. Nu puteti pricepe ca nu toti cetatenii sunt asemeni celor de teapa domnueidomniei voastre, nu toti putem fi cumparati…
    Nu puteti concepe ca unii va sunt superiori, ca au o altfel de gandire si ca isi doresc altfel de lucruri?
    Pana acum, nu vad nimic sa fi facut domnul pe care nu l-am votat deloc in cele 2 mandate pentru oras. Pot intra in amanunte si sa fiu subiectiv cu ce a facut rau dar nu ma mai obosesc.

    Răspunde
  8. Laur
    Laur says:

    Primarul stie ca la Dumitrescu nu s-au adunat numarul de elevi pentru formarea claselor? Stie ca parintii din Buftea nu isi dau copiii aici la liceu? Ca incepe restrangerea cadrelir didactice din lipsa de elevi? Ca tot zicea cineva de liceul Stirbei ca ar trebui sa fie inchis… Uite ca la Dumitrescu situatia e neagra ca sa nu zic penala, pentru ca ar trebui sa fie trasa la raspundere conducerea pentru proasta manageriere.
    Ca sa nu mai spun ca liceul inca nu e inaugurat si functionabil. Ba scuze… de inaugurat a fost inaugurat. Ca la Buftea!

    Răspunde
    • Cris
      Cris says:

      Da liceul a fost inaugurat, l-am si vizitat chiar dar nu stim inca daca anul scolar va incepe in noul liceu.
      Daca nu incep copiii acolo , a fost doar praf in ochi…
      Oricum jenant sa inaugurezi si sa nu mai utilizezi locul.
      Cum bine zicea Laur ca la Buftea!!!

      Răspunde
  9. Bobei Horia
    Bobei Horia says:

    Ieri, in sedinta Consiliului Local a orasului Buftea, singurul consilier local care a strans sufragiile a peste 500 dintre bufteni (noi ceilalti candidand pe liste), a fost atacat pentru informatiile pe care vi le ofera pe site-ul propriu expresuldebuftea.ro . Am intervenit, cum era firesc. Am o datorie fata de cei 1000 de oameni care ne-au trimis acolo. Le amintesc celor care spun ca va reprezinta si care sunt deranjati, articolul 30 din Constitutie: „Art. 30 – Libertatea de exprimare
    (1) Libertatea de exprimare a gândurilor, a opiniilor sau a credinţelor şi libertatea creaţiilor de orice fel, prin viu grai, prin scris, prin imagini, prin sunete sau prin alte mijloace de comunicare în public, sunt inviolabile.” La dispozitia dumneavoastra, Horia Bobei.

    Răspunde
  10. Mihai Zaharia
    Mihai Zaharia says:

    Toti sunt deranjati de atitudinea lui Bogdan, dar asta nu-l face pe Bogdan un om rau sau rau-voitor. Daca domnul pprimar facea uz de diplomatie altfel stateau lucrurile azi. Dar ii lipseste, lui cat si celorlalti din Consiliu.
    Partea buna este ca stim acum cine/ce si cum in relatia Primar-Consiliu, propunere/decizie.
    Recomand pe aceasta cale lui Bogdan sa intocmeasca rapoartele necesare clarificarii necunoscutelor si deficientelor semnalate in timp pe EdB.
    Aceste raporte, la urmatoare sedinta si in cazul in care sunt intrate pe ordinea de zi (nu asa cum vrea Pistol: i-a spune bai pustiu’ ce vrei…) ele vor fi prezentate caz cu caz celor care vor sa asculte.
    Bafta Bogdan!

    Răspunde
  11. ion de la raion
    ion de la raion says:

    Libertatea de exprimare e una. jignirile alta. Toba face afirmatii pe care ar trebui sa le sustina, acuza de mita, de incompetenta, ce il recomanda sau ce probe are sa isi poata sustine afirmatiile ? Daca le are, sa le dea, altfel o sa platerasca o amenda pentru ofensa si injurii de o sa-l usture poponetul.

    Răspunde
  12. Gilda
    Gilda says:

    O mizerie de oras.Cum curtea unei case e oglinda proprietarului asa e si Buftea oglinda consilierilor si a primarului. Doar te uiti la the boss,care din „dragoste ” pentru oras a venit pe un salariu de 3500 de lei.Apropo,pana si latoasa aia slinoasa de ziarizda de casa castiga mai bine decat primarul,cel putin eu asa am auzit,mi se pare cel putin dubios.Norocul lor a fost ca anul asta nu a avut contracandidat la alegeri si au iesit la vot doar pigmeii de pe Muncii,mai vb peste 4 ani …

    Răspunde
  13. Bogdan Toba
    Bogdan Toba says:

    Ceea ce am uitat să vă spun despre felul cum s-a comportat Pistol cu mine in ședința consiliului local, mi-a adus aminte ziarizdul. Mi-a aruncat ca un adevărat ciocoi pedelist, după ce i-am spus că am dreptul să am păreri despre oraș și consiliul local…. „ești prea sărac să ai părerei!”
    Atitudinea asta mi-a spus clar, ca daca pana acum nu m-a considerat un pericol si m-a lasat in pace, de acum va lupta impotriva mea cu adevarat.

    Răspunde
  14. Un consilier
    Un consilier says:

    Am urmarit cu atentie comentariile mai multor cetateni din Buftea dupa sedinta de consiliu,am fost chiar prezent la cele afirmate de Bogdan Toba,(scoase oarecum din context)unde am remarcat ca aceelesi personaje aduc critici la tot ceea ce face Primarul si implicid Consiliul Local.Trebuie spus deasemenea faptul ca nu toti cetateni orasului urmaresc internetul,iar Toba daca avea ceva de spus, propuneri sau chiar critici, trebuia sa le faca publice intr-un cadru legal,la sedinta de consiliu.Altfel spus, galgara si campanie electorala pana la alegeriile viitoare poate iese ceva eventual un consilier local,asta daca nu tot ce posteaza sunt ideile si criticile altcuiva,Toba fiind doar mesagerul.Totul ar fi ok, daca criticile sunt constructive,dar sa critici de dragul de a critica sau de promova alte interese mi se pare penibil si de condamnat.

    Răspunde
    • Gina
      Gina says:

      Si cam cat de cosntructive ati vrea sa fie criticile, domnule Consilier? Nu cumva vreti sa ‘construim’ noi tot si dvs. sa va luati salariul ca si pana acum? Criticile sunt critici si toate sunt foarte pertinente si de bun simt. Nu vrea nimeni autostrazi suspendate sau aerodrom sau bazin olimpic (desi nu ne-ar strica…). Daca sunteti oameni echilibrati si cu bunavointa, asezati-va in sedinte si luati-le pe toate cele scrise aici si analizati-le si incercati sa faceti ceva pentru a le aplica sau pentru a imbunatati ceva! Sau poate aceasta echipa nu are cum…Cum spune si Gilda mai sus, daca omul nu-i gospodar si nu are nicio inclinatie catre logica, ordine, curatenie, disciplina etc., n-ai ce sa-i ceri…Suntem cat se poate de realisti! Da, vedem, s-a reconstruit reteaua de apa, s-a construit statia de epurare, s-a facut o piata noua si s-au terminat lucrarile le liceul D. Dumitrescu, (toate, dupa multi ani de lucru!), dar nu simtim inca nicio imbunatatire inca…si ne-am cam pierdut rabdarea…Pentru un om de bun simt, toate aceste critici reprezinta idei si pot fi valorificate!

      Răspunde
  15. Bogdan Toba
    Bogdan Toba says:

    N-ati reusit nici in 2016 să depășiți nivelul unui consilier local de la țară, a cărui biblie e Antena 3! Căci numai acolo mai vin politicieni expirați care se spală și se scuză cu replici de genul „scoase din context”. Dvs ați scăpat și un „oarecum”, că v-a fost rușine să mințiți chiar in ultimul hal. Tot de acolo ați invățat-o și pe asta cu ideile altcuiva, promovat alte interese și mesagerul cuiva, când nu vă vine să credeți că un simplu cetățean v-a stricat toate ploile din consiliu.
    Sunteți total depășit de modul de a face politica din 2016… Să spuneți că trebuia să fac propuneri si critici intr-un cadru legal? Uluitor!… Să nu băgați voi in seamă oamenii pe internet in 2016, când și ultimele rebuturi de politicieni o fac? Asta e incompetență crasă și o să vedeți că la următoarele alegeri locale o să săriți din consiliul ăsta. Vă dau scris acum dacă vreți!
    Coborâți de unde v-ați urcat și băgați cetățenii in seamă, că de aceea nu au niciun pic de respect față de funcția voastră! De ce nu ii băgați in seamă in stradă, dacă ziceți că nu toți au internet?
    Să vă zic și cum e cu internetul ăsta in 2016… eu zic că 50% din buftenii cu drept de vot sunt conectați la internet, iar cel puțin 30% din ceilalți aud informații locale imediat de la aceștia… vecini, părinți. Ignorați-l in continuare, cineva o să se bucure de asta, dar profitați de mandatul ăsta de consilier, pentru care n-ați făcut nimic ca să-l obțineți, căci va fi ultimul, la cum ii văd pe bufteni că se dezgheață!

    Răspunde
  16. ion de la raion
    ion de la raion says:

    Subtire Toba, subtire. Ai inceput sa te ratoiesti la toti care au alta parere decat a ta, ai inceput sa crezi ( ceea ce e destul de grav ) ca le stii pe toate, ca esti exponentul cetatenilor locali. Pina la urma, in cel mai fericit caz esti cel sustinut de 600 de oameni, asta reprezinta foarte putin in conditiile in care vin la vot 9- 10 mii. Nu vorbi tu in numele meu, al prietenilor si cunostintelor mele care nu te-au votat si nici nu te vor vota vreodata. Te-au votat 3 % din totalul de 18 mii de votanti, vorbeste pentru cei 3 %, nu in numele tuturor. Vorbesti de Antena 3 de parca ai fi Ghita de la postul concurent. Nu crezi ca te supraestimezi ? Sa avem un simt al masurii, al decentei, lucru pe care vad ca nu il ai. Nu poti fi in razboi cu toti, tu nu spui niciodata despre un lucru bine facut, nu vezi decit nenorociri, poate din cauza asta consilierul ala de mai sus a spus ca esti ghidonat, ca esti doar o coada de topor. Fa-ti un partid, lupta-te, ca asa, cu sfaturi populiste in care substanta e doar critica e foarte usor. Pina atunci, incearca sa te porti civilizat, sa ai un dialog conform cu un tip care era sa ajunga consilier. Intr-adevar, accidental, dar era sa ajunga. Eu cred ca te vei pierde pe drum cu atitudinea asta belicoasa, dusmanii pe care tii faci vor fi multi si puternici, ai sanse reduse de proliferare. Sa nu uiti sa tai bonuri fiscale, DNA-ul vegheaza pentru linistea noastra !

    Răspunde
  17. Bogdan Toba
    Bogdan Toba says:

    Dialog civilizat cu astia ca tine, lipitori pe bugetul local, care acuza si jignesc din anonimat, in loc să aibă măcar decența sa taca si să suga in continuare? Nu se poate, sorry! Doar la tupeiști ca tine mă rățoiesc, că nu nu aveți bun simț.
    Dă-i drumul și filmează-mă in continaure pe ascuns, boschetarilor, că doar asta știți să faceți, să amenințați și să intimidați, mai ales din anonimat !

    Răspunde
      • Bogdan Toba
        Bogdan Toba says:

        poate corect e „nu mai sug de nicaieri”… cred ca ești foarte tupeist să crezi că voi accepta pe site-ul meu mesaje jignitoare și acuze nefondate la adresa mea de la un anonim. Nu confundati libera exprimare cu nesimtirea!

        Răspunde
  18. Bizu
    Bizu says:

    vezi Bogdan , Tu te-ai suparat pe baietii astia ca nu au fost de acord cu tine si ti-au facut observatie . Ca formator de opinie se intampla sa nu fie toti de acord cu tine .
    Il ataci pe primar si consiliul local de peste 4 ani si cu toate acestea nici primarul nici consilierii nu au fost violenti in limbaj la adresa ta . Tu ai explodat pur si simplul la conetariul cetateanului de mai devreme ….
    sau numai tu ai voie sa te enervezi ……… ?

    Răspunde
  19. Goma
    Goma says:

    Pistol o sa fie primar vesnic in Buftea, mai ceva ca Tutankamon, dupa ce o sa termine cantina „saracilor” din tiganie si o sa le dea de mancare,trei mese pe zi din banii nostri tuturor asistatilor social .Acum vad ca acestei cantine i se termina etajul,stai sa vezi cand o sa ii dea drumul in prag de alegeri,o sa-l urce rromii pe tron,o sa-l faca bulibasa.Sa vezi atunci juisare,limbi in dos pe consilieri si pe ziarizd in fituica de buftea…

    Răspunde
  20. @pion de la raion
    @pion de la raion says:

    Esti oligofren sau rau voit?Eu am o mica afacere si prefer sa nu dau bon atunci cand pot.De ce sa se duca banii mei pe salariul unui pseudoziarist cacacios care freaca menta si ia 2000$ sau unor consilieri cu probleme penale sau sa stau la coada la anaf si sa ma umilesc incercand sa-mi platesc impozitul?L-ati filmat ca nu dadea bon si il amenintati cu dna-ul?Bai berbecilor,asta e contraventie nu infractiune.Cand o sa faca dna-ul ordine in procuraturi,judecatorii,primarii,politie,anaf,etc,atunci sa vii si sa mananci rahat cu perje pe unde apuci.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *