VIDEO: Tun financiar dat de Pistol

Ne grăbeam cu toții să-i cântăm prohodul lui George Pistol, după ce știam cu toți că prețul terenurilor a scăzut, și mai ales, după ce văzusem că banca il execută pentru



o datorie imensă. Vezi aici…

 

Amatori fiind și nepricepuți, nu ne-am dat seama că de fapt ăsta e un tun imens dat de Pistol pe timp de criză.

]]>

87 raspunsuri
  1. PISTOL GEORGE
    PISTOL GEORGE says:

    Este curios de observat , la comanda cui actioneaza Domnul Valentin Mondoc reporter Realitatea Tv , care de ceva timp , pare foarte interesat de viitorul MEU !
    Dupa convorbirea telefonica pe care am avut-o cu dansul , a fost sincer si mi-a marturisit ca Primaria Buftea l-a contactat , in legatura cu publicatiile de vanzare. I-am explicat reporterului , ca am accesat un credit de 2 mil. euro in trei etape , iar in 2010 banca nu a acceptat recalcularea dobanzii , adaugand majorari si penalitati de 636.000 euro.
    Onorabilul domn de investigatii , nici nu a tinut cont de convorbirea telefonica , ba mai mult , spune ca nu am fost de gasit si ca imprumutul meu ar fi fost de 5 mil. euro , TOTAL ERONAT . Cand am obtinut creditul , am adus in garantie imobile in valoare de 4.5 mil. euro , evaluate la acea data.
    Consider ca nu am dat niciun tun !
    Tot Domnul Valentin Mondoc a fost prezent si la reportajul cu apartamentul din Sos. Buc-Targv. , la rugamintea primarului Ion Stoica si a INEDITEI secretare Alina STEFAN ( care in 13 ianuarie se straduieste sa treaca examenul pentru functia aleasa , fara concurent…….) .
    Oare sa mi se traga toate acestea , de la faptul ca inainte cu o zi, a vizitei Realitatea Tv ( apartamentul) , i-am solicitat printr-o cerere primarului Ion Stoica cateva informatii de INTERES PUBLIC , privind achizitiile publice din 2008 pana in prezent ?
    Sa nu credeti ca am primit raspuns la acea cerere , doar este un DISTINS DOMN IMACULAT !!

    Răspunde
  2. nume
    nume says:

    Reportajul asta miroase a comanda. Daca sa zicem ca banca pierde bani, e vina ei ca nu a luat in calcul riscul unei astfel de afaceri. Ar trebui sa fie ultima grija a romanilor ca o banca a luat teapa.

    Răspunde
  3. mircea t.
    mircea t. says:

    haide domne, ce aveti?…george nu are nicio treaba cu tepele…nu mai au aia de la stiri subiecte

    si chiar daca nelutu a comandat reportajele, care e problema?

    Răspunde
  4. ssp
    ssp says:

    „cine l-o fi învăţat pe nenea ăsta?” O fi strain partidul de la conducere sau ne intoarcem in timp cu povestile bancilor BANCOREX, ALPINA, etc, ca nu le stiu pe toate ca eram copil pe atunci. Dar se pare ca exist miliardarii de carto. Au reaparut. Pe langa toti interlopii, traficantii de orice fel din tara asta mai exista si hotii banului public. Iar NOI, cetatenii onesti, cui sa dam crezare, pt ca atunci can Ridzi sau Udrea fura, ni se baga pe gat interlopi de la Nemt, Galati, judecatori, procurori corupti si de fapt toti sunt o apa si un pamant. Cine crede ca in tara asta exista dreptate se inseala, am trait-o pe pielea mea, trebuie doar sa distantezi, sa fii un pic „dus” ca sa faci fata sau pleci

    Răspunde
  5. alexp
    alexp says:

    La cate tunuri au dat bancile in ultimii 10 ani………aproape ca ma bucur ca-i mai trage si pe ei cineva in piept.
    Cu toate banca poate sa tina terenul(care va creste la loc) si poate sa faca agricultura cu subventii.

    Răspunde
  6. tot un buftean
    tot un buftean says:

    Nu a spus cineva degeaba ca ” prostu moare de grija altuia…”, acum s-a confirmat banuiala 😀 Totusi activitatea asta a domnului primar imi da o idee 😉 , in calitate de cetatean al acestui oras ar trebuii sa chem si eu televiziunea oridecate ori ne sunt incalcate drepturile sau banuim ca domnul primar conduce dupa propria lege …oridecate ori se ridica masini in mod preferential si lista poate continua, sunt sigur ca ar fii multe de scos la lumina dar probabil toate la timpul lor….

    Cat de prost sa fii sa crezi ca banca ar incheia vrodata o afacere care sa fie in dezavantajul ei, sau cat de prost sa fii sa crezi ca cineva intreg la minte ar crede astfel de minciuni… Se stie foarte bine ca nici o banca din tara asta nu acorda usor un biet credit sa-ti iei o masina , nu mai spun de sume mai mari….iti cer o gramada de acte si garantii pe care le evalueaza dupa criteriile lor, adica iti impun un pret cu mult sub pretul pietei ,tocmai pentru as acoperi niste riscuri neprevazute,incat iti vine sa renunti, au o armata de specialisti pe la trece dosarul tau pana la a fii aprobat ….si daca e aprobat se stie sigur ca dupa calculele pe care si le fac…e mai rau ca la camatarii ,asa ca nu mai purtati de mila bancilor ca ele nu pierd niciodata, cati oameni nu au ramas fara masini si fara case dupa ce au platit dobanzi imense???….titlu mi se pare prostie curata….ca sa spui ca ar fii un tun financiar dat de cineva , atunci se presupune ca acel lucru ar ceva premeditat si ar trebuii sa ma convingeti ca acel cineva a pornit aceasta criza financiara 😀 😀 😮 ca sa scada pretul terenurilor si sa piarda banca……chiar nu vedeti cat de penibil suntetii 😡 😡 ….Asa disperati sunteti incat inventati scenarii incredibile….totusi poate iesi ceva bun si din asta 😀 , propun echipei de la primarie cu imaginatie asa bogata sa se reprofileze….sa devina scenaristii , sigur ar avea succes pe stilul penibilo- sf si ar fii pacat de imaginatia lor sa o iroseasca asa printre hartoage 😀 😀
    Iar domnului asta de la realitatea-fictiva ii dau o sugestie in calitate de telespectator al acestui canal si ii spun ca din cauza unor reporterii ca dansul ajunge omul sa sara peste postul realitatea ….e pacat domnule…ori sunteti reporter al realiatatii ori ce naiba sunteti… Am vazut cu ochii nostri in hartia postata pe site ca suma nu este de 5 mil asa cum ati afirmat, era asa greu ca in vizita spre biroul domnului primar sa faceti o oprire la avizier si sa spuneti suma corecta???….cum va permiteti sa mintiti in halul asta asa pe fata stiind ca oricine are acces la aceea informatie….m-am convins ce televiziune sunteti ….
    Ma uimeste faptul cum ca aceasta secretara nu are concurent pentru functia aleasa…asta e chiar culmea batjocurii , la cati someri sunt in orasul asta, oare sa nu-si doreasca nimeni sa concureze pentru acest post?????…..dar cum sa concurezi daca nu stii….si daca stii evident ca , cartile sunt deja facute asa cum se intampla si cu licitatiile la care subit apare un singur personaj interesat …
    Ar fi interesant sa vedem si noi ,cetatenii, aceste liste ale achizitilor publice din 2008 pana in prezent, la urma urmei e dreptul nostru si banii nostrii ,si am sa va rog in mod public daca veti primi aceste liste de la domnul Primar, poate veti avea bunavointa sa le postati pe acest site, sunt sigur ca sunt multi interesati, oricum eu sunt sigur ca Domnul Primar va respecta legea , nu preferential doar cu ce ii convine si va da aceste informatii …altfel s-ar putea sa ma vad obligat sa cred ca are ceva de ascuns… :-*
    Domn’ Primar acum imi dau seama ca va e frica si incercati in orice fel sa scapati de cineva…..va amintesc o veche zicala :” de ce ti-e frica de aia nu scapi ‘!!!!!!!

    Răspunde
  7. sachs@morgan
    sachs@morgan says:

    S-a scos baiatul cu toate ca nu stiu de ce credeati ca o sa ii cantati prohodul.Parca averea lui Pistol este estimata la 30 mil euro.P.S. Bancile nu au profit mereu,isi mai iau si tepe si stiu asta chiar de la un bancher!

    Răspunde
  8. toteu
    toteu says:

    … de lege si de consecintele ei ar trebui sa le fie frica.
    Totusi cred ca, cu sau fara „dedicatie” DNA va face legea in Buftea.
    Sa fie George sau Nelutu.
    Cine e mai expus public?

    Răspunde
  9. zuzi
    zuzi says:

    in niciun caz nu a facut d-ul pistol cerere pentru achizitii publice cu o zi inainte de sosirea realitatii Tv. ulterior difuzarii reportajului cu locuinta ocupata ilegal, de acest post a facut acea cerere nesimtita solicitand acele mii de acte stiind ca e imposibil sa ii fie scanate sau copiate din cauza numarului prea mare. cererea a facut-o politic si nu de dragul urbei si al corectitudinii. intr-adevar nu cred ca a dat vreun tun cu acele imprumuturi ca sunt 2 si nu doar unul daca am vazut eu bine, fiindca banca daca din vanzarea terenurilor nu obtine banii, se indreapta asupra altor bunuri ale debitorului, insa fara a avea privilegii constituite, ci venind in concurs cu alti creditori ai debitorului. si nu inteleg care e problema cu secretarl orasului cand chiar domnl pistol isi pune apropiatele directoare la diverse servicii deconcentrate. asta ca sa nu dau nime si sa nu ma bag in amantlacuri politice murdare.

    Răspunde
  10. sacalul
    sacalul says:

    cred ca cineva imbirliga lucrurile si vrea sa scape de amindoi acele documente sunt afisate pentru ca ii obliga legea si am verificat sunt persoane multe din buftea si influente care sunt executati multi de ofelia chiar va minunati cite apartamente se vind dar george este consilier judetean si a deranjat pe multi si nu din buftea ba mai mult citi detin functii importante in judet apropiati lui si se lauda ca ia pus el dar ei sunt de partid numiti acolo are dreptate zuzi dar nu spune mai mult ar fi interesant dar cred ca este de ochi lumii astia vor fii impreuna dar acum e ceva ciudat

    Răspunde
  11. rex
    rex says:

    ia uite ce bine lucreaza pdl-ul online si la nivel de ilfov… nu numai de tara… bai fratilor… voi chiar n-ati inteles ca pdl-istii sunt imaculati?!?! ce dreaq tot acuzati niste oameni nevinovati?!?!? comunistilor!

    Răspunde
  12. gino
    gino says:

    George chiar nu poti sa intelegi frica si teama Tovarasului Primar care o are pentru tine?Asta este scopul lui sa te distruga si sa ramana singur sa faca ce vrea di satucul nostru.Nu vede lumea asta ca inainte de alegeri era vai de mama lui si dupa 2 luni nu stia ce masina sa_si mai ia.Se lauda la prieteni ca daca apare si Q 7 prima masina va fi a lui.Este rusinos si dureros ce se intampla dar asta este.Oricum am auzit ca sotia lui il face mereu taranus…Oricum nu mai are pe nimeni langa el,toti au fugit ca au vazut interiorul lui infect.As pute sa comentez pana maine dar oricum o fac degeaba pentru ca nimeni nu vrea sa vada adevarul gol golut.Si am uitat cu probe va dovedesc.De fapt el oricum ameninta pe toata lumea fara frica,ca de daca se intampla ceva cheama repede gealatii de la Buc si rezolva problema.Mai da 1 hectar si gata.Apropos cand va mai duceti la el in birou si va spune sa vorbiti ca nu va aude nimeni sa nu o faceti,ca are arsenal de microfoane ca de,,,,,, e capo di tutti capi……Va las si va urez Craciun fericit si cine stie poate va veni un an mai bun pentru noi toti.NUMAI BINE.

    Răspunde
  13. Iulia
    Iulia says:

    La Valentin Mondoc minciuna si magariile, stirile neverificate si imbogatite cu adaosuri personale sunt ceva firesc. Acuma…..nu oricine poate fi Cristoiu, dar ca un jurnalist sa ajunga din formator de opinie mancator de rahat , ar trebui sa dea de gandit.

    Răspunde
  14. STOICAI
    STOICAI says:

    Ma intreb ca sa ma aflu in treaba cati bani au lut cei de la taxe si impozite care au dezvaluit date confidentiale despre situatia domnului Pistol.Bufteni primaria Buftea incalca legea si distribuie informatii confidentiale despre dumneavoastra contra cost la ziare.Ce nu face romanul pentru bani?Intrebati domnii si doamnele de la taxe si impozite Buftea de ce fac acest lucru?Va asigur ca vor raspunde pentru transmiterea unor informatii cofidentiale.Nu il apar pe domnul Pistol, dar condamn apucaturile fostei securitati.

    Răspunde
  15. ZUZI
    ZUZI says:

    Auzi ma dobitocule cu numele de STOICA I, de ce iti asumi identitatea altuia si scrii mizerii?
    Te comporti ca o curva lasa si ca toti mizerabilii de pe la colturi care nu sunt in stare sa fie barbati ca sunt fatalai.

    Răspunde
  16. 2012
    2012 says:

    Citez pe Zuzi: „nu inteleg care e problema cu secretarl orasului cand chiar domnl pistol isi pune apropiatele directoare la diverse servicii deconcentrate. asta ca sa nu dau nime si sa nu ma bag in amantlacuri politice murdare”.
    Dar tu cum ai obtinut un apartament de la ANL, fara sa lucrezi sau sa locuiesti in Buftea?
    Administrator public cum ai devenit asa deodata?
    Dar „inedita secretara” cum a obtinut si ea un apartament de la ANL? Se stie cati oameni, desi aveau dreptul la un apartament ANL, au fost exclusi ca sa se faca loc unor asa zise „pile” ca voi? Vad ca acum sunteti in stare sa mancati norii,…sunteti datoare nu este asa?Ceva decenta nu v-ar stica.Rusinea, pentru voi, este un sentiment care nu cred ca l-ati exersat vreodata.

    Răspunde
  17. pacalici
    pacalici says:

    Te iubesc, 2012. Chiar daca ficatul lui Don Nelu e cat galeata, chiar daca adminul se ia de tine, ai coloana si esti destept. Nu face jocul nimanui si exprima-ti in continuare crezul, gandurile. Sunt clare, viabile, pertinente. FELICITARI !

    Răspunde
  18. ZUZI
    ZUZI says:

    Auzi, obraznicul cu pseudonimul de 2012, ai face bine sa iti pui sursele sa scarme prin acte mai bine, si nu mai minti ca orice loaza care se pretinde politician bine intentionat. Prima mea cerere pentru locuinta am depus-o in 2003 cand era Primar Rovinaru. Asa ca nu mai insinua ca un magar alte lucruri. Ultima cerere am depus-o cand era Primar Balalau in 2004. Actele mele de identitate mentionau domicilul pe Buftea asa ca nu te mai da destept, iar HG Nr. 60/2004 si HG 816/2005 au permis consiliului local sa stabileasca, cu avizul Ministerului Transporturilor, o cuprindere teritoriala pentru locul de munca de 30 de Km. in jurul orasului Buftea. Asa ca scuteste-ma cu aere tale de justitiar mincinos, fals si las . Iar referitor la AlinaStefan, din cate stiu, la ora actuala nu ocupa o locuinta ANL. Asa ca scuteste-ma cu mizeriile si minciunile pe carele debitezi. Si mai citeste legislatia inainte cand vrei sa ma acuzi de ceva. Iar referitor la postul pe care il ocup, cred ca experienta si cunostiintele mele imi permite sa il ocup fara sa fie nevoie sa ma tavalesc prin vreun asternut.

    Răspunde
  19. ZUZI
    ZUZI says:

    LOÁZĂ s. v. derbedeu, lăstar, lepădătură, lichea, mladă, mlădită, netrebnic, puslama, scârnăvie, secătură, smicea, vită de vie, vlăstar.

    E la alegere. Ia-l pe care il preferi !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Răspunde
  20. 2012
    2012 says:

    Deci se confirma cele spuse de mine. Ai facut o smecherie cu o mutatie pe buletin si ai ocupat locul altuia care era mult mai indreptatit decat tine. La fel ca si „apropiata” de care vorbesti, care desi locuia in Bucuresti si-a pus o mutatie pe buletin la o colega in Buftea. Aceasta lucra la Primaria Buftea iar tu la Prefectura Ilfov. Deci care este diferenta intre tine si aceasta „directoare”? Ea fiind tot jurista, ca si tine a invartit legea in favoarea sa. Iata cum esti tu lupul moralist!
    In privinta postului pe care-l ocupi, din ceea ce spui, ti s-a verificat competenta si experienta, tot asa de mult, ca si „directoarei” de care te plangi. In ceea ce priveste „cunostintele”, de care vorbesti, te cred, insa te rog sa ma corectezi daca am inteles gresit(?).
    Daca tot sari sa o aperi si pe „inedita” Stefan Alina, ori nu stii toata istoria, ori mergi dupa zicala care spune „corb la corb nu scoate ochii”. Aceasta doamna cu o „ascensiune fulminanta”, asta este o alta discutie, dupa ce obtinuse un apartament ANL, a fost sfatuita sa renunte pentru ca „batea la ochi”. Si ea a folosit tot o chichita juridica, sustinand ca nu avea unde locui, apartamentul din PM8 fiind pe numele socrilor.
    Dar nu a renuntat, de fapt, la apartamentul ANL, acest apartament a intrat intr-o pseudoconservare fiind „atribuit” unei rude a doamnei Stefan Alina careia i-a pus, in viteza, o mutatie pe buletin in Buftea si a angajat-o de urgenta la ADP.
    Lucrurile pot fi usor verificate. Continuarea te mai intereseaza? Deci, aceeasi smecherie dar alta marie (in cazul acesta pot scrie fara majuscula). Credeti voi ca daca lucrati la primarie sunteti mai smechere si ne intimidati cu exprimari suburbane. Asta trebuie sa afle cetatenii despre voi nu citate din DEX.
    Iata cine asigura legalitatea actului administrativ! Atunci de ce ne mai miram cum se cheltuie bugetul local? De ce nu se fac publice, explicit, aceste cheltuieli?

    Răspunde
  21. ZUZI
    ZUZI says:

    Care e legatura intre mine si cheltuielile pe care le fluturi din decembrie incoace? Si apropo, mutatie inseamna resedinta loaza ce esti. Eu am avut domiciliul. Mai citeste si tu despre actele de stare civila. Iar daca tot cauti de astia care au ocupat pe pile aceste locuinte ce ar fi sa cauti mai bine si sa nu ne mai acuzi de marsavii pe noi doua. Vorbesti cam mult si cam prost. Si apropo de competentele mele profesionale, nu cred ca esti in masura sa te exprimi si sa ma judeci tu o curva lasa ascunsa in spatele unui site. Nu e cazul deloc. Nu te mai da asa corect ca nu ma cunosti. Si ai mai avut odata nesimtirea sa imi spui ca imi pica faramiturile de masa primarului. Mai controleaza-te, si nu face ca o jigodie penala acuzatii mincinoase care doar dau bine la public. Politica se face pe strazi si prin fapte, iar tu esti doar un mare anonim. Si nu ma lua tu pe mine cu lupul moralist ca nu ma cunosti si nu stii ce fac, cu ce ma ocup si din ce traiesc. Nu e cazul sa ma judece o paiata care se crede viitor politician si e doar un babuin ce foloseste cuvinte pompoase. Iar in privinta legalitatii stai tu linistit ca eu stiu cat de bine si de sever ma ocupam. Canalie!!!!!!!!!!!!!!!! Meriti sa fii politician. Nu te deosebesti cu nimic de jigodiile celelalte. Minciuna te caracterizeaza din plin. macar de ai avea bunul simt sa fii obiectiv si nu doar rau intentionat.

    Răspunde
  22. richard gioarsa
    richard gioarsa says:

    Loaza,curva lasa,jigodie penala(?),paiata,babuin,canalie…Ce caracterizare elevata, demna de un angajat al primariei. Nu va cunosc doamna Zuzi, dar nu in acest fel il puteti convinge pe 2012 ca „vorbeste mult si prost”, ca nu are dreptate. In aceasta maniera, in stilul „ba pe-a matii”, doar aruncati un pic de gaz peste foc. Nu ar fi mai corect sa-i raspundeti cu argumente ? Cine ar fi doamna Zuzi „jigodiile celelalte”? Ca pare-din exprimare-ca tot ce este politician e…

    Răspunde
  23. ZUZI
    ZUZI says:

    Nu am pe cine sa conving, dar isi permite cam multe la adresa mea si capacitatii mele profesionale si a modalitatii in care mi-a fost evaluata. Si ma refeream la clasa politica in general, si nu la cineva in mod particular. Iar cu privire la vocabularul meu, imi aduc aminte cum spuneati ceva legat de o buda atunci cand cineva v-a atacat modalitatea de imbogatire. Nu mi s-a parut atunci ca nu turnati gaz pe foc si ca nu v-au enervat minciunile si afirmatiile calomnioase.

    Răspunde
  24. ZUZI
    ZUZI says:

    Iar faptul ca lucrez in primarie nu are legatura cu toti mincinosii de pe paginile de net care isi permit sa se pronunte asupra mea fara sa ma cunoasca . Si daca nu ma insel, la ora asta nu imi exercit atributiile de serviciu.

    Răspunde
  25. luis
    luis says:

    domnule 2012 vad ca stiti multe secrete de ce nu le spuneti pe nume ca sa stie toata lumea?si aveti dreptate cine nu a facut politica nu a primit casa la anl

    Răspunde
  26. Stoica I
    Stoica I says:

    Bai zuzi esti un mare mincinos si daca lucrezi in primaria Buftea esti reflezia vie a nerealizarilor acestor ultimi 3 ani plini de minciuni.Ai cunva si un Audi/ Este unul parcat zilnic in fata primariei si mi-am dat seama ca cea mai buna varianta este sa lucrezi in primarie si sa ai AUDI

    Răspunde
  27. ZUZI
    ZUZI says:

    Tu asta care nu esti in stare nici sa iti alegi un pseudonim, nu e cazul sa vorbesti cu privire la bunurile pe care nu le posed. Iar cu privire la realizari, cred ca s-au facut destule fata de ce nu s-a facut in 18 ani si nu a mai deranjat pe nimeni. E adevarat ca au ramas multe de facut, dar nu e cazul sa aruncati cu pietre asa doar de amorul artei politice. Si daca tot esti nesimtit, iti spun eu ca desi lucrez de ani buni in administratie nu am acumulat averi asa cum ai tupeul sa afirmi si tu si altii.

    Răspunde
  28. pacalici
    pacalici says:

    Tzatza Zuzi nu stie decat sa jigneasca, sa caraie ca o cioara, sa scuipe ca un mitocan. Mai stie sa ridice statui de nisip lui Don Nelu, in loc sa-l convinga sa raspunda la noianul de intrebari si dileme. Cand „nu isi exercita atributiile de serviciu” este de confundat cu fetele dintre Otopeni si Voluntari, in limbaj si atitudine. Toti suntem idioti, doar camarila lui Don Nelu e treaza si munceste pe rupte, pentru binele orasului. Ce sari asa cu ANL-ul? Buganu, ginerele lui Lupsa, Fata lui Manolache? Iti spun ceva numele astea? Si mai sunt destule…Daca vrei le insir pe toate, dar mi-e sila. Zii arendasului sa nu mai intre pe interzis ca nu e tarlaua lui. Semnele sunt pentru toti, nu excepteaza primarul. Mai degraba nu s-a furat in 18 ani cat s-a furat in trei, nu de realizari e bine sa vorbesti ci de cum a cheltuit arendasul banii urbei. Ce secret e de nu-l spune nimeni? Poate o sa-l spuneti oficial, incepand cu „subsemnatul…”. Ce va doare 2012, mama-mama…Parca da cu toporul cand zice ce zice. Doare al dracului…

    Răspunde
  29. nume
    nume says:

    @Zuzi
    Parerea mea este ca faci de ras institutia unde lucrezi si ca ar fi fost mai bine daca nu intrai in polemici cu oamenii. Nu vreau o controversa cu tine, e doar o parere. Succesuri !

    Răspunde
  30. Expresul de Buftea
    Expresul de Buftea says:

    Te simți mai bărbat acum? Ă, ia spune! După cum te semnezi… nu!

    Te simți mai deștept? Ă? Tu de ce nu te semnezi? Ți-e rușine cu numele? După cum te semnezi… da!

    Nu e obligat nimeni să-și dea numele, nici eu să-l deconspir și nici altcineva!

    Valabil pentru toți… respectați-vă partenerii de discuție!

    Răspunde
  31. Expresul de Buftea
    Expresul de Buftea says:

    … de Demostene [b]Bote[/b]z!

    Miaunica , e o pisica
    Mica , mica , mititica
    Cu mustatile de nea
    Si botic de catifea.
    Paru-i negru matasos,
    Subtirel, dar e frumos.
    În picioare e-ncaltata
    Cu ghetute moi de vata.
    Astea-s ghete? sau pernute.
    Sta cu cele cinci gherute
    Si cum vede-un soricel
    Țipa, țipa dupa el.

    Răspunde
  32. Expresul de Buftea
    Expresul de Buftea says:

    Ești obraznic… și cu obraznici nu am nevoie să fac o cerere scrisă pentru a mă baga in seamă la mine pe site!

    Asta una… a doua… Faptul că impun niște reguli de bun simț nu inseamnă că cenzurez sau ca nu sunt transparent! Libertatea de exprimare nu inseamnă că poți scrie toate rahaturile la mine pe site. Dacă vrei să continui in sitlul ăsta ne despărțim fără regrete, nu contribui cu nimic bun la nicio discuție, deci ce nevoie are comunitatea de tine?

    Trei… văd că postacii pedeliști actionează la greu pe site-ul ăsta. Nu mă refer la orce pedelist, ci la cei care nu au nimic de spus și fac doar praf. Văd că vă place la greu să apăsați pe butoanele verzi și roșii de la comentarii, in funcție de interesele voastre.

    Patru… Cum ar fi să spun și eu pe site cine ești, cu nume și prenume, așa poate află și domnul Dumitrescu cine a vorbit in halul ăla despre el și despre băiatul său. Ințeleg că nu mai sunteți in aceeași barcă, dar să fii atât de josnic ar putea să fie periculos pentru tine.

    Eu zic să o lași mai moale, că nu ești tu in măsură să o deconspiri pe „administratora”… sau ce-o fi aia de zici tu acolo, că n-am auzit in viața mea de termenul ăla.

    Răspunde
  33. 2012
    2012 says:

    Zuzi, ai reusit un recital de „balacareala ca la usa cortului”.
    Totodata ai reusit sa confirmi ca tu ai fost numita administrator public, fara concurs, tot asa cum „domnul pistol isi pune apropiatele directoare la diverse servicii deconcentrate. asta ca sa nu dau nume si sa nu ma bag in amantlacuri politice murdare”.
    Cand ne tot ametesti cu diferenta intre mutatie si domiciliu nu faci decat sa ne arati cum ca smecheria folosita de tine a fost „beton”. Te faci ca nu intelegi? Eu am vorbit de apartamentul care in curind „si-l va adjudeca” Stefan Alina. Garantezi ca se va intampla astfel? Daca ti-ai luat rolul de avocat al „ineditei secretare” chiar nu stii al cui este AUDI-ul din parcajul primariei? Adica la ce nu-ti convine nu raspunzi si cum nu ai raspuns la nici una din intrebari trebui sa intelegem ca „anonimii” care-ti platesc salariul sunt la dispozitia ifoselor tale.
    Cand spui ca „in privinta legalitatii stai tu linistit ca eu stiu cat de bine si de sever ma ocupam” sa intelegem ca acum nu te mai ocupi? Atunci pentru ce esti platita?
    Poti, cel putin, sa ne spui daca, pentru transparenta cheltuirii bugetului public, nu ar fi normal sa publicati pe site-ul primariei lista explicita a cheltuielilor? Pentru a explica astfel, anonimilor cetateni care va platesc voua salarii, cum „politica se face pe strazi si prin fapte”.
    Sper sa nu raspunzi ca ar trebui sa cerem ceea ce voi aveti obligatia sa informati. Dupa aceea, ai sa vezi daca nu deja banuiesti(?), ce discutie interesanta putem avea. Ca intre adevarati profesionisti, asa cum lasi tu sa se inteleaga.

    Răspunde
  34. ZUZI
    ZUZI says:

    2012, iar minti ca un magar veritabil. Concursul meu a avut loc pe 18 si 19 septembrie 2008, iar prin Dispozitia nr. 1004/2008 am fost angajata pe acest post in urma organizarii concursului. Iar daca vrei sa avem o discutie juridica si profesionista poti sa te deplasezi la sediul institutiei, ca vad ca tii mortis sa fii las in continuare, dar stii sa fii ipocrit si sa arunci fel si fel de mizerii pe care altii sa le creada.

    Răspunde
  35. ZUZI
    ZUZI says:

    Iar referitor la ocupatia mea de baza acum, ca iar iti place sa arunci cu pietre, eu vad cam toate documentele din aceasta institutie si discut cu ceilalti angajati toate actele cu probleme mai mari, acte pe care se pare ca unii angajati ti le prezinta si tie, ca tot te crezi la serviciile secrete. Pacat ca nu vezi si cheltuielile. Incearca la Trezorerie!!!!!!!!!!! Poate acolo iti merge!!!!!!!!!!!!! Si nu mai bate apa in piua ca la TV cu salariile platite bugetarilor de contribuabili. Numele tau e calomnia si nu 2012. Pacat ca nu mai e incriminata de Codul Penal.

    Răspunde
  36. mircea t.
    mircea t. says:

    Daca esti destept si gasesti portite in lege, de ce sa nu profiti? Ca doar o faci legal. Nu cred ca e moral, dar in zilele astea grele cui ii mai pasa de moralitate?

    Răspunde
  37. Expresul de Buftea
    Expresul de Buftea says:

    Mie, de exemplu…

    Și nu cred că e nimic moral când o gașcă de masculi anonimi atacă o doamnă, indiferent dacă au sau nu dreptate, indiferent cine e respectiva și ce a făcut.

    Nimeni nu poate face față niciunui fel de discuție, indiferent de pregătire, când e singur contra mai multora, mai ales anonimi.

    Dacă aș fi in locul ei, nu m-aș agita atât. Mie mi-ar conveni, că iese trafic… dar unde e moralitatea?

    Lătrăii sunt invitați in continuare să susțină că sunt finanțat să iau apărarea echipei primarului.

    Răspunde
  38. rex
    rex says:

    stai linistit ca e mult peste ei 🙂
    indiferent de numarul lor tot sub nivelul ei se situeaza 🙂
    iar de mojicie ce sa zic… e de culoare portocalie daca nu se stia inca…

    Răspunde
  39. mircea t.
    mircea t. says:

    Poate ca limbajul dumneaei i-a incitat mai mult pe cei care o ataca. Oricum aia cu magarul veritabil care minte mi-a placut la nebunie. 🙂

    Dar tu, Expresule, ce castigi din trafic?

    Răspunde
  40. 2012
    2012 says:

    Nu mai este o noutate cand pentru functii publice „concursurile” se tin la secret, cand de fapt nu este decat un singur candidat si cand postul este scos la concurs „cu dedicatie”. Pai cum ar putea fi altfel, atata timp cat postul de administrator public este asociat cu mandatul primarului? Eu vorbeam de un concurs adevarat, nu de un concurs aranjat „beton”, in dulcele obicei ramanesc unde a fi moral este o figura de stil. A avea tupeu este adevarata calitate. Ca doar de asta se spune: „minte-ma frumos”.
    Vad ca avem un dialog al surzilor. De aceea vreau sa fiu succint si sa repet o parte din textul de mai sus, partea cea mai importanta, cea care in mod constant este ocolita:

    Tot afirmi ca te ocupi de „actele cu probleme mai mari”. Cheltuirea bugetului local este o problema mica sau mare?

    Răspunde
  41. 2012
    2012 says:

    Corectura:
    Vad ca avem un dialog al surzilor. De aceea vreau sa fiu succint si sa repet o parte din textul de mai sus, partea cea mai importanta, cea care in mod constant este ocolita:
    Poti, cel putin, sa ne spui daca, pentru transparenta cheltuirii bugetului public, nu ar fi normal sa publicati pe site-ul primariei lista explicita a cheltuielilor? Pentru a explica astfel, anonimilor cetateni care va platesc voua salarii, cum „politica se face pe strazi si prin fapte”.
    Sper sa nu raspunzi ca ar trebui sa cerem ceea ce voi aveti obligatia sa informati.
    Tot afirmi ca te ocupi de „actele cu probleme mai mari”. Cheltuirea bugetului local este o problema mica sau mare?

    Răspunde
  42. sacalul
    sacalul says:

    numai mizerii, zuzi nu-i mai baga in seama ca au toti aceaeasi culoare politica si comenteaza la ordin sunt 3 din anl,doua pe agricultori, una la birou in centru, avem in str.paduri,doua in crevedia,si studio 6 dintre care 3 se intilnesc aproape zilnic la cafea si au ce discuta primarie si primar nu pot trai fara magarii.2012 ai bugetul pe saitul primariei si cheltuirea lui se face conform bugetului aprobat de c.local.nu mai lansa ideea ca banii sunt in primarie ca minti,sunt in trezoreria statului si nu se fac plati decit in perioada de 24-31 ale lunii.Primarul este cel care semneaza ca ordonator de credite dar inaintea lui multe semnaturi.Cheltuirea banului public il verifica CURTEA DE CONTURI CARE A VERIFICAT ANUL TRECUT timp de 2 luni si tu oricum nu stii sa citesti un buget esti cum spunea ZUZI loaza daca afirmi ca s-au cheltuit 6 milioane, daca citesti bugetul care e public o sa descoperi si citi bani merg in salariile profesorilor salariile primariei unde se cistiga frumosul salariu de 500 lei luna la majoritatea,dar pentru cultura ta generala iti doresc succesuri depline in magariile tale ca nu ai fudulii si coloana de om serios SI TE ASTEPTAM IN CAMPANIE CU DRAG CA ORICUM NU TE VOTEAZA NICI FAMILIA DECIT DACA II PLATESTI SA IROSEASCA VOTUL

    Răspunde
  43. pacalici
    pacalici says:

    Pai daca performantele sunt atat de mari, capacitatea intelectuala da pe afara, volumul de munca e mare, raspunderea asisderea, de ce mai stati ma la primarie pe 500 de lei? Performantele voastre reclama un venit mult mai mare, mergeti acolo…Ce va mana-n lupta sa stati pe mizeria asta de salariu? Primele alea pe care le luati pana acum vreun an nu mai revin, uitati-le. Si apropos, e cam cam prea cald in birourile voastre iarna si cam prea racoare vara. Nu papati cam multi banuti? A, pentru 500 de roni merita, nu ? Mergeti frate, la munca, ca nu aveti loc prin birouri, stati 2 pe un scaun si plimbati 3 hartii, plictisiti si obositit de la prima ora.

    Răspunde
  44. alexp
    alexp says:

    Sacale te pricepi la bugete vad
    Despre INTRETINEREA spatiilor verzi (care naiba or mai fi si alea?) ce ne poti spune? Cateva sute de mii de euro pe an e in regula?

    *Loaze si paduchi milogi sunteti toti cei care lucrati in primarie 3zile/saptamana 3ore/zi.Venise curtea de conturi si trebuia sa stati 6 ore la munca??

    Răspunde
  45. alexp
    alexp says:

    [quote name=”ZUZI”]Iar referitor la ocupatia mea de baza acum, ca iar iti place sa arunci cu pietre[/quote]
    O stii el ceva , de arunca cu pietre din cauza ocupatiei tale de baza

    Răspunde
  46. 2012
    2012 says:

    Am sa readuc in discutie un text care a ramas suspendat tot prin contributia celor ce se cred/dau atotstiutori.
    Tot timpul am vorbit despre bugetul din venituri proprii, care a totalizat in ultimii doi ani 12 milioane euro si care nu include salariile profesorilor ce sunt platite din bugetul de stat. Tot timpul am vorbit despre NECESITATEA DE A SE FACE PUBLICE CHELTUIELILE DIN BUGETUL PROPRIU.
    2012 02-01-2011 10:36
    Zuzi mai ai putin si plangi dar tot te faci ca nu intelegi . Pe viitor doresc sa evit pe cat posibil dialogul cu tine pentru ca simt ca aluneca in mahala .Chiar daca si tu contribui la bugetul public , asta nu-ti da dreptul sa vorbesti ca o precupeata cu cei care nu-ti cred lamentarile pe tema bugetului public . Inseamna ca firimiturile care-ti pica de la masa primarului sunt consistente iar obraznicia ta fara limite . Aceasta atitudine egocentrica s-ar putea sa-ti dauneze grav sanatatii . In loc sa publicati cheltuielile facute din bani publici va aprindeti de mama focului intrebandu-va cine isi permite sa va traga la raspundere ………………….. Daca te intereseaza identitatea mea o ofer contra transparentei voastre . In ceea ce priveste Codul penal cred ca vorbesti de funie in casa spanzuratului . Pentru ca vorbesti in felul acesta , cel putin ai reusit sa deturnezi sensul unei discutii aplicate . Vad ca este eficient bruiajul tau . Cat priveste partizanatul meu politic era usor sa constati ca asa cum s-a exprimat si Richard eu ,, mai intai i-am inpuscat si dupa aceea i-am numarat ’’. Tine de coloana vertebrala …………………………………………………………… Orice discutie concreta se transforma in circ iar din cauza padurii nu putem vedea copacii . Raman insa la convingera ca pe site-ul primariei , in spiritual dreptului cetateanului la informatie , este necesar sa cerem publicarea cheltuielilor in detaliu . De fapt doamna careia nu doresc sa-i mai pomenesc pseudonimul spune intr-un mod smecheresc ca avem dreptul la informatie dar sa-l cerem . Eu consider ca acest drept o data castigat nu trebuie cerut de fiecare data atata timp cat primaria are obligatia sa informeze despre modul in care cheltuie bugetul local . Ne intereseaza toate cheltuielile dar in principal acelea care presupun achizitii publice adica cheltuielile pentru dotari , reparatii ( pentru fiecare obiect in parte ) si investitii ( cu nominalizarea fiecarui contract ) . Si de ce nu ? , cat costa aceste actiuni de circodivertisment .

    Răspunde
  47. 2012
    2012 says:

    Pentru „trafic” dar si pentru divertisment pe un „site independent de atitudine si opinii libere” redau numai cateva exprimari care „mi-a(u) placut” dar m-au si convins:

    Expresul de Buftea 16-02-2011 12:12
    Hmmm… ce e aia loază? 😮 Tre să știu neapărat, că sună bine… 🙂

    Expresul de Buftea 17-02-2011 15:25
    Ești obraznic… și cu obraznici nu am nevoie să fac o cerere scrisă pentru a mă baga in seamă la mine pe site!…………..
    Faptul că impun niște reguli de bun simț nu inseamnă că cenzurez sau ca nu sunt transparent!………………………………….
    Cum ar fi să spun și eu pe site cine ești, cu nume și prenume, așa poate află și domnul Dumitrescu cine a vorbit in halul ăla despre el și despre băiatu său…………………………, ar putea să fie periculos pentru tine.

    #14 Adrian Mihai 16-12-2010 15:44
    Din pacate am crezut ca esti altfel. Dar se pare ca nu te duce capul mai mult de cateva jigniri ieftine adresate celor care nu sunt de acord cu tine

    Răspunde
  48. ZUZI
    ZUZI says:

    Cine iti finanteaza campania de denigrare 2012? Ca e evident ca tu nu esti decat unealta scriitoare. Esti tu independent cum sunt sunt eu locuitor al Parisului! Care este cuantumul acestor cheltuieli pe care cei din spatele tau le fac cu mizeriile pe care le prestezi pe net? Ca e evident ca iti place sa defaimazi, sa minti acolo unde nu ai date, sa fabulezi. Apropo, care iti e platforma program de mare om politic anonim? Si ca sa revenim la cheltuieli, cum iti sunt platiti banii? Lunar, saptamanal sau pe numar de interventii la fiecare articol? Cate IP -uri folossti ?????????????? Asta mi-o poate confirma in mod cert administratorul acestui site. Si mai schimba-ti intervalul orar in care apari pe net ca teama e mare. Si ca sa revenim la oile noastre, cine te plateste asa de bine de iti risti libertatea doar pentru a improsca cu noroi tot ce tine de primar si primarie? Apropo, crezi in Dumnezeu? Ca de asta ma indoiesc profund, altfel nu ai avea nerusinarea sa imbarligi lucrurile si sa minti in halul asta orice despre oricine. Stii expresia asa sa te ajute Dumnezeu? Sa iti dea tie ce le urezi tu altora! Sa vezi cat e de bine si daca atunci iti tin banii primiti de cald. Iar in ceea ce ma priveste nu am niciun fel de rusine fata de activitatea mea profesionala desfasurata pana in momentul de fata. Nu are nicun fel de pata, indiferent ca ai sa minti in continuare si ai sa imi compui scenarii doar din dorinta, bine platita, de a-l infunda pe primar si de a-i crea o imagine diabolica. Daca ma gandesc bine tu semeni izbitor cu o unealta a celui incornorat. Si referitor la rusine, cred ca tie ar trebi sa iti fie rusine si sa nu te mai dai transparent. Iti inchipui ca daca imi divulgi mie numele si ma improsti cu fel si fel de acuzatii nefondate esti barbat si esti transparent? Ca tot le lauzi cu transparenta ta. Nu esti decat un las platit, o iscoada satanista. Atat. Azi e slujba, poate catadicsesti sa te duci si tu la spovedanie ca esti plin de pacate. Te incadrezi la multe din cele 10 capitale, si ar fi cazul sa iti vezi barna aia mare dintre ochii si nu paiele altora( paie pe ca le inventezi tot tu ca un mare scamator de actiuni si suflete).

    Răspunde
  49. richard gioarsa
    richard gioarsa says:

    E multa patima si credeam ca ne rezumam la principii, la confruntari de idei… Incepe sa devina o vendeta, un razboi la care nu-mi place sa particip, cu sudalmi aruncate printre dinti, cu amenintari si jigniri. Pana la urma nimic nu se poate rezolva cu sabiile scoase, doar se mareste o inclestare deja puternica. Nu-mi permit eu sa dau sfaturi si nici nu am vreo calitate, dar cred ca o oarecare transparenta ar fi oprit din fasa polemicile, nelamuririle, starile confuze. E doar o parere si nu am pretentia ca e cea buna. Eu am mai spus ca domnul Stoica nu cred ca e inger, dar nici demon. O fi gresit, o fi facut si lucruri bune, ca noi toti, de altfel. Ce ne opreste insa sa clarificam starile cetoase prin dialog ? Bleahhh!… Nu-mi place cearta. Eu am incheiat subiectul. Il mai comentez cand o fi pace.

    Răspunde
  50. ZUZI
    ZUZI says:

    Nu exista principii cand minti. Iar bugetul local sa il consulte fie pe site-ul primariei ,fie sa il ceara in mod legal asa cum prevede Legea nr. 544/2001. Dialogul cu o institutie publica se poarta prin cereri adresate conducatorului acesteia si nu pe un site privat unde sub acoperisul anonimatului poti sa spui orice mizerie .

    Răspunde
  51. 2012
    2012 says:

    Cred ca s-a inteles foarte bine. Cheltuielile publice sunt secrete. In loc de raspunsuri primim: insinuari, amenintari voalate, blesteme, cuvinte grosolane,…..Daca pe nimeni nu dranjeaza aceasta atitudine, de ce m-ar deranja doar pe mine? Tipic romanesc, nu ne convine, dar daca s-ar putea ca altii sa faca ordine pentru noi. Traim o perpetua reverberatie a lasitatii, tradarii si minciunii ridicata la nivel oficial. Ramane astfel emblematic pentru o comunitate aflata la periferia democratiei: „nu ai cu cine, ma,…nu ai cu cine…” Responsabilitatea si simtul civic sunt intr-o periculoasa si deznadajduita minoritate…..

    Răspunde
  52. Expresul de Buftea
    Expresul de Buftea says:

    [quote name=”ZUZI”] Cate IP -uri folossti ?????????????? Asta mi-o poate confirma in mod cert administratorul acestui site. [/quote]

    Mai are un pic și il ajunge pe Gelu la nr. de ip-uri de pe care scrie…

    Apropo de ip-uri, poate mă lămurește cineva care se pricepe. Cum se face că cei care folosesc mai multe ip-uri sunt de romtelecom?

    Răspunde
  53. 2012
    2012 says:

    Daca esti asa de cinstit si independent, o victima a invidiei celorlalti , cum poti sa afirmi ca folosesc mai multe ip-uri?
    Halal, „site independent de atitudine si opinii libere”…..

    Răspunde
  54. 2012
    2012 says:

    Sa-ti reamintesc cea mai potrivita si decenta caracterizare facuta tie:
    „14 Adrian Mihai 16-12-2010 15:44
    Din pacate am crezut ca esti altfel. Dar se pare ca nu te duce capul mai mult de cateva jigniri ieftine adresate celor care nu sunt de acord cu tine”
    Sa-ti reamintesc si parerea ta despre tine:
    „Expresul de Buftea 13-01-2011 22:59
    Sunt un nimeni de 32 de ani, 1.82 și 80 de kile,…”

    Răspunde
  55. Expresul de Buftea
    Expresul de Buftea says:

    Hai să ne lămurim un pic, pentru că există naivi care au văzut in tine ceva intersant, ba chiar unii au crezut că ești mesia. Nu ne referim la postacii de partid care ți-au ținut isonul doar pentru că atacai pe cine trebuie.

    Având in vedere multitudinea de cunoștințe pe care ți le-ai etalat aici de vreo 3 luni, este evident că ai făcut sau incă mai faci parte din sistem.

    Când zic sistem, me refer la peisajul politic buftean, la taberele de hiene care vor sau au pus mâna pe puterea locală.

    Nu suntem toți naivi. Nu ai cu să știi atâtea decât dacă faci parte din sistem… Ceea ce demontează clar faptul că ești independent, cum ai tot lăsat să se ințeleagă. Pentru că in sistem nu e nimeni independent. Nu a fost și nici nu va fi vreodată! Deci domnule, aici clar ești escroc!

    Alta și mai interesantă….

    In tot peisajul ăsta pariez că nu există individ care să scrie atât de bine gramatical sau să se exprime așa elevat. Asta nu inseamnă decât că tu ești doar un postac, ești cel ce scrie, nu cel ce gândește strategia. Adică ești pus de cineva să scrii, cu indicații și informații. Și o faci de pe mai multe ip-uri, toate de romtelecom, ca să nu cumva să ți se dea de urmă. O faci la orice oră, ești prezent non-stop pe site și studiezi atent orice comentariu, ba chiar sapi adânc in arhivă. Asta inseamnă deja job…

    In principiu ataci la primar, mai arunci uneori și câte o săgeată in altă parte. Și mă mai ataci pe mine… doar pe singura pistă care ar putea părea decentă… independența mea.

    Rezumat… sunteți o gașcă, unul gândește, unul se informează, unul scrie, iar restul apasă butoanele verzi și roșii de la comentarii, in funcție de interes. Un grup interesant pe care il bănuiesc și care se va deconspira curând.

    Cu cât te intinzi mai mult cu atât va fi mai ușor de citit cine sunteți și ce vreți.

    Te plângi că ești jignit, că n-ai cu cine să discuți aici, ai amenințat că nu mai postezi. Dar n-o să faci asta… pentru că s-ar strica tot planul. N-aveși cum să vă lipsiți de site-ul ăsta.

    Dacă vrei o luăm și pe indicii… Din mesajele tale nu pari portocaliu. Și știi ce de? Pentru că tu nu emani ură, cum emană de obicei portocalii bufteni la adresa echipei primarului. Mesajele tale emană frustrare și blazare… Hmmm… oare pe cine caracterizează asta?

    Răspunde
  56. Vuvuzela RO
    Vuvuzela RO says:

    Despre problema lui Pistol eu am scris inca de ceva vreme. Se pare insa ca dl Toba nu e de acord cu ce scriu si imi cenzureaza mesajele pe acest site INDEPENDENT…
    Mai sa fie!
    Am scris si la mine pe blog vezi articolul:

    Rivalul lui Don Melone…. Mafiotul Don … Pistone!

    dar dl Toba, un fan Nelutzu…. a cenzurat referirile la acest articol.
    Asa ceva nu se face.

    Răspunde
  57. 2012
    2012 says:

    Esti grav bolnav si excesiv de rudimentar.
    Esti un individ fara valoare.
    Pe site-ul acesta pe care-l numesti enfatic „site-ul meu” foarte multi afisaza un soi de supusenie balcanica care -ti alimenteza orgoliul, cum s-ar spune, esti si tu cineva.
    Pentru mine esti „un nimeni”.
    Nu suport minciuna de nici un fel.
    N-am sa cobor la nivelul tau. Este mult prea jos.

    Răspunde
  58. ZUZI
    ZUZI says:

    Si apropo, sunt sigura ca e scribul oficial ca are acelasi stil cu cel ce scria chipurile sub initialele CDD, parca, la rubrica cu patinoarul. Si care atunci ma facea vulgara desi nu il balacarisem inca in niciun fel.

    Răspunde
  59. ZUZI
    ZUZI says:

    Si las-o mai moale cu minciuna ca ala care minte esti in mod cert tu. Ca sa nu spun voi, ca e evident ca sunteti un grup infractional constituit in scopuri politice.

    Răspunde
  60. nume
    nume says:

    [quote name=”ZUZI”]Cine iti finanteaza campania de denigrare 2012? Ca e evident ca tu nu esti decat unealta scriitoare. Esti tu independent cum sunt sunt eu locuitor al Parisului! Care este cuantumul acestor cheltuieli pe care cei din spatele tau le fac cu mizeriile pe care le prestezi pe net? Ca e evident ca iti place sa defaimazi, sa minti acolo unde nu ai date, sa fabulezi. Apropo, care iti e platforma program de mare om politic anonim? Si ca sa revenim la cheltuieli, cum iti sunt platiti banii? Lunar, saptamanal sau pe numar de interventii la fiecare articol? Cate IP -uri folossti ?????????????? Asta mi-o poate confirma in mod cert administratorul acestui site. Si mai schimba-ti intervalul orar in care apari pe net ca teama e mare. Si ca sa revenim la oile noastre, cine te plateste asa de bine de iti risti libertatea doar pentru a improsca cu noroi tot ce tine de primar si primarie? Apropo, crezi in Dumnezeu? Ca de asta ma indoiesc profund, altfel nu ai avea nerusinarea sa imbarligi lucrurile si sa minti in halul asta orice despre oricine. Stii expresia asa sa te ajute Dumnezeu? Sa iti dea tie ce le urezi tu altora! Sa vezi cat e de bine si daca atunci iti tin banii primiti de cald. Iar in ceea ce ma priveste nu am niciun fel de rusine fata de activitatea mea profesionala desfasurata pana in momentul de fata. Nu are nicun fel de pata, indiferent ca ai sa minti in continuare si ai sa imi compui scenarii doar din dorinta, bine platita, de a-l infunda pe primar si de a-i crea o imagine diabolica. Daca ma gandesc bine tu semeni izbitor cu o unealta a celui incornorat. Si referitor la rusine, cred ca tie ar trebi sa iti fie rusine si sa nu te mai dai transparent. Iti inchipui ca daca imi divulgi mie numele si ma improsti cu fel si fel de acuzatii nefondate esti barbat si esti transparent? Ca tot le lauzi cu transparenta ta. Nu esti decat un las platit, o iscoada satanista. Atat. Azi e slujba, poate catadicsesti sa te duci si tu la spovedanie ca esti plin de pacate. Te incadrezi la multe din cele 10 capitale, si ar fi cazul sa iti vezi barna aia mare dintre ochii si nu paiele altora( paie pe ca le inventezi tot tu ca un mare scamator de actiuni si suflete).[/quote]

    http://www.youtube.com/watch?v=wbhopYXKXGE&playnext=1&list=PL2B57E8DA7633FC4D

    Eu am mari indoieli ca se poate face campanie electorala cuiva pe net. Sa fim seriosi, in Buftea in nici un caz. Campania se face altfel la tara.

    Expresule, e posibil ca 2012 sa fie un om cu foarte mult timp liber. In plus exista un site (nu-i dau numele) care-ti modifica IP-urile, plus multe alte programe gen proxi care-ti atribuie la fiecare logare alt IP. Deci daca vrei sa ramai anonim nu e foarte greu.

    Oricum, disputa a degenerat.

    Răspunde
  61. Expresul de Buftea
    Expresul de Buftea says:

    Mai ușor cu nominalizatul, că e urât dacă vă inșelați.

    2012 deja ești obsedat, n-ai și tu familie, duminică, serviciu? Mai ia și tu o pauză măcar, te repeți! Nu mă gândesc să-ți sugerez să nu mai intri aici, pentru că interesul tău e expresul de buftea. Nu o să ne părăsești sub nicio formă…

    Pentru ăla pe care l-am interzis, in spiritul libertății de exprimare… Bă, boule, tu ai impresia că poți să iți bați joc de mine, de munca mea și de familia mea, iar eu să te primesc la mine acasă și să te pun la masă? Tu roagă-te să nu dai ochii cu mine pe stradă…

    Cred totuși că pierd prea mult timp să dau replica oricărui postac. Ar trebui să fac altceva cu timpul ăsta.

    Tare aia cu Șopârlița liberă.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *