Banner

Sondaj

Din partea carui partid crezi ca va candidat Ion Stoica la viitoarele alegeri locale?

  
Banner
Banner

Sugestii si reclamatii

Impresia voastra

Parerea d-voastra despre Expresul de Buftea

  

Imagini din sălbăticie
Opinii
Scris de Expresul de Buftea
Luni, 28 Decembrie 2009

Avem un oras modern, cu centru luminat impecabil de sarbatori, cu petreceri de Craciun si Revelion, cu un sediu impunator al primariei si stadion modern, cu strazi asfaltate si canalizare, cu politisti model si oameni de afaceri, cu centre SPA, cu 6 biserici si inca una pe vine... Cine ar putea crede ca undeva la marginea orasului, pe un drum judetean foarte circulat, se petrec salbaticii demne de oamenii cavernelor?

Dupa cum ati vazut si video... de foarte mult timp, regulat, un individ care probabil se crede filantrop,  profitand de complicitatea autoritatilor, opreste si arunca pe marginea drumului resturi

 

de abator, hranind haite imense de caini salbatici si stolurile de ciori. Nu stiu daca incalca vreo lege, dar ar trebui inventata repede una... pentru ca riscam sa fim sufocati de acele dihanii care traiesc in zona si in plus sa aratam ca un oras aruncat in prapastia civilizatiei.

Pentru ca stiu ca primaria si politia comunitara cunosc despre cine e vorba si ce face, nu-i pot considera decat complici la asemenea infectii. Cand s-au varsat resturile putrede dintr-un camion in Studio, au stiut cum sa amendeze firma transportatoare. Acum tac si se fac ca nu-l vad pe cretin... 

 




 
Comments
Comentariu nou Cautare
Gelu  - Bogdan   |2009-12-28 23:02:36
.. nu o sa pateasca nimic. Cele 2 variante cum ca cetatenii l-ar astepta in
momentul "ospatului" incercand sa-i explice amiabil ce implica asta si
cealalta legala, cad.
Eu zic ca trebuie sa-i multumim pentru modul in care
intelge sa hranesasca caina care ne pot musca maine copii. Dar daca printre
bietele animale latram si noi si atunci ce te faci. Si ei pot spune ca statul ne
da sa mancam degeaba. Eu zic sa ne ferim de revolutia cainilor. Ai grija ce
postezi ca rasa canina iti poate inchide blog-ul.
Eugen   |2009-12-29 00:41:34
Din cate cunosc eu este vorba de un domn, Trutulescu, parca.....mare iubitor de
animale in special caini si care in fiecare zi se opreste cu automobilul Tucson
proprietate personala si hraneste turma de patrupede de la Putul Oii.
In mod
cert acesta domn este cel care a adus toti acei caini pe camp.
Domnul
Trutulescu (sper ca asta e numele real) are o mica gasca, echipa, organizatie la
nivelul orasului Buftea care au pus pe jar autoritatile locale, in sensul ca
orice incercare de scapare a urbei de invazia canina este monitorizata si in
marea majoritate a cazurilor, stopata de acestia.
Conducerile primariei Buftea
atat cea actuala cat si cele precedente au avut de infruntat o serie de
plangeri, sesizari si procese intentate de iubitorii de animale Bufteni iar o
conlucrare cu acestia este aproape imposibila sau implicata foarte
multe.
Singura problema din punctul meu de vedere este ca ei nu inteleg ca daca
esti iubitor de animale nu ai niciun drept sa cresti aceste animale in locurile
publice si pe domeniul public!
Cosmi  - re:   |2009-12-29 09:55:07
Eugen a scris:
Din cate cunosc eu este vorba de un domn, Trutulescu, parca.....mare
iubitor de animale in special caini si care in fiecare zi se opreste
cu automobilul Tucson proprietate personala si hraneste turma de
patrupede de la Putul Oii.
In mod cert acesta domn este cel care a adus
toti acei caini pe camp.
Domnul Trutulescu (sper ca asta e numele
real) are o mica gasca, echipa, organizatie la nivelul orasului Buftea care
au pus pe jar autoritatile locale, in sensul ca orice incercare de
scapare a urbei de invazia canina este monitorizata si in marea majoritate
a cazurilor, stopata de acestia.
Conducerile primariei Buftea atat
cea actuala cat si cele precedente au avut de infruntat o serie
de plangeri, sesizari si procese intentate de iubitorii de animale
Bufteni iar o conlucrare cu acestia este aproape imposibila sau
implicata foarte multe.
Singura problema din punctul meu de vedere
este ca ei nu inteleg ca daca esti iubitor de animale nu ai niciun drept sa
cresti aceste animale in locurile publice si pe domeniul public!

Si atunci primaru de ce mai e primar?
Anonim  - re: re:   |2009-12-29 10:42:51
Cosmi a scris:
Eugen a scris:
Din cate cunosc eu este vorba de un domn, Trutulescu, parca.....mare
iubitor de animale in special caini si care in fiecare zi se opreste
cu automobilul Tucson proprietate personala si hraneste turma de
patrupede de la Putul Oii.
In mod cert acesta domn este cel care a adus
toti acei caini pe camp.
Domnul Trutulescu (sper ca asta e numele
real) are o mica gasca, echipa, organizatie la nivelul orasului Buftea care
au pus pe jar autoritatile locale, in sensul ca orice incercare de
scapare a urbei de invazia canina este monitorizata si in marea majoritate
a cazurilor, stopata de acestia.
Conducerile primariei Buftea atat
cea actuala cat si cele precedente au avut de infruntat o serie
de plangeri, sesizari si procese intentate de iubitorii de animale
Bufteni iar o conlucrare cu acestia este aproape imposibila sau
implicata foarte multe.
Singura problema din punctul meu de vedere
este ca ei nu inteleg ca daca esti iubitor de animale nu ai niciun drept sa
cresti aceste animale in locurile publice si pe domeniul public!

Si atunci primaru de ce mai e primar?


Ca sa veniti voi astia de la PNL sa-l mancati de cur, in mod simtit cu
bun simt....zic! Ce shufe sunteti!
Ati inceput sa
cititi si voi printre randuri? Si sa atacati!?
Asa va invatat tata
Antonescu?
Primarul este primar ca sa respecte legea!! Daca legea i-a permis pana acu decat sa sterilizeze si sa croteze caini
din oras, asta a facut.

In orice caz m-am saturat de masca
asta dupa care va ascundeti si vreti sa dati impresia de oameni cu
"bun simt" dar ati derapat in penibil. Si v-as fi lasat in pace dar
ati inceput sa atacati pe nedrept oameni care au facut ce faceti voi
din pasiune si convingere nu pentru bani.
Asa ca pemiteti-mi sa-mi
folosesc si eu "bunul simt" la fel ca voi si sa readuc
in atentie o campanie PNL Buftea de
"bun simt": 

http://www.youtube.com/watch?v=QQ4-WW2SjiI


 Voi revenii cu amanunte incendiare din bucataria actuala a PNL
Buftea. Am aflat cu antenele mele lungi cu cat sunt platiti tinerii cu
"bun simt" care paticipa la actiunile de "bun simt"
din oras care sunt aceia si de unde(multi nu sunt din Buftea)!
Eugen   |2009-12-29 10:46:06
Semnat Eugen!
Eugen  - re:   |2009-12-29 11:05:09
Eugen a scris:
Singura problema din punctul meu de vedere este ca ei nu inteleg ca daca
esti iubitor de animale nu ai niciun drept sa cresti aceste animale
in locurile publice si pe domeniul public!


Nu este nicio lege care sa interzica hranirea cainilor in locurile
publice (ex: terenul privat de la Putul Oii) sau pe domeniul
public! Democratia am castigat-o acu 20 de ani si uite cum o folosim!
cosmin  - re: re: re:   |2009-12-29 11:30:18
Anonim a scris:
Cosmi a scris:
Eugen a scris:
Din cate cunosc eu este vorba de un domn, Trutulescu, parca.....mare
iubitor de animale in special caini si care in fiecare zi se opreste
cu automobilul Tucson proprietate personala si hraneste turma de
patrupede de la Putul Oii.
In mod cert acesta domn este cel care a adus
toti acei caini pe camp.
Domnul Trutulescu (sper ca asta e numele
real) are o mica gasca, echipa, organizatie la nivelul orasului Buftea care
au pus pe jar autoritatile locale, in sensul ca orice incercare de
scapare a urbei de invazia canina este monitorizata si in marea majoritate
a cazurilor, stopata de acestia.
Conducerile primariei Buftea atat
cea actuala cat si cele precedente au avut de infruntat o serie
de plangeri, sesizari si procese intentate de iubitorii de animale
Bufteni iar o conlucrare cu acestia este aproape imposibila sau
implicata foarte multe.
Singura problema din punctul meu de vedere
este ca ei nu inteleg ca daca esti iubitor de animale nu ai niciun drept sa
cresti aceste animale in locurile publice si pe domeniul public!

Si atunci primaru de ce mai e primar?


Ca sa veniti voi astia de la PNL sa-l mancati de cur, in mod simtit cu
bun simt....zic! Ce shufe sunteti!
Ati inceput sa cititi si
voi printre randuri? Si sa atacati!?
Asa va invatat tata Antonescu?
Primarul este primar ca sa respecte legea!! Daca legea i-a permis pana acu decat sa sterilizeze si sa croteze caini
din oras, asta a facut.

In orice caz m-am saturat de masca asta dupa
care va ascundeti si vreti sa dati impresia de oameni cu "bun simt"
dar ati derapat in penibil. Si v-as fi lasat in pace dar ati
inceput sa atacati pe nedrept oameni care au facut ce faceti voi din
pasiune si convingere nu pentru bani.
Asa ca pemiteti-mi sa-mi folosesc si
eu "bunul simt" la fel ca voi si sa readuc in atentie o
campanie PNL Buftea de
"bun simt": 

http://www.youtube.com/watch?v=QQ4-WW2SjiI

Voi&
nbsp;revenii cu amanunte incendiare din bucataria actuala a PNL Buftea. Am
aflat cu antenele mele lungi cu cat sunt platiti tinerii cu
"bun simt" care paticipa la actiunile de "bun simt"
din oras care sunt aceia si de unde(multi nu sunt din Buftea)!

Dragul meu Anonim!
Nu stiu de ce implici Organizatia PNL Buftea in toate
mesajele care se dau pe Expresul de Buftea.
Astept sa iti
intinzi antenele in bucataria tuturor partidelor si dupa aceea sa
vorbesti.
Iar linkul care l-ai aratat tu pe youtube chiar daca s-a filmat
in Buftea sunt masinile din campania pentru alegerile locale de la
Mogosoaia.
Pentru a sti asta nu iti trebuie antene asa lungi, incearca si
pe ultrascurte ca apar bruiaje din cauza distantei.
Expresul de Buftea   |2009-12-29 11:47:32
Poate nu sunteti unul si acelasi, Cosmi si Cosmin, dar sunteti amandoi
liberali... si pe mine nu aveti cum sa ma pacaliti
Expresul de Buftea  - re: Bogdan   |2009-12-29 11:53:35
Gelu a scris:
Ai grija ce postezi ca rasa canina iti poate inchide blog-ul.


Blogul asta, cum ii zici tu crezand ca-i scazi importanta, nu poate fi
inchis de nimeni. E proprietatea naostra, asa cum altii au terenuri
in proprietate. Doar ca noi nu vindem proprietatea. Cum sa ni-l
inchida cineva? Am mai auzit povesti d'astea... Crezi ca noi ne incaltam cu
fesul?

Nu inteleg de unde atata retine din partea ta vis-a-vis de
acest subiect. Sunt sigur ca stii multe direct de la sursa, dar pe langa
faptul ca nu esti genul care sa ia taurul de coarne, probabil nici nu
esti lasat...
Expresul de Buftea  - re:   |2009-12-29 12:04:42
Eugen a scris:
Din cate cunosc eu este vorba de un domn, Trutulescu, parca.....mare
iubitor de animale in special caini si care in fiecare zi se opreste
cu automobilul Tucson proprietate personala si hraneste turma de
patrupede de la Putul Oii.
In mod cert acesta domn este cel care a adus
toti acei caini pe camp.
Domnul Trutulescu (sper ca asta e numele
real) are o mica gasca, echipa, organizatie la nivelul orasului Buftea care
au pus pe jar autoritatile locale, in sensul ca orice incercare de
scapare a urbei de invazia canina este monitorizata si in marea majoritate
a cazurilor, stopata de acestia.
Conducerile primariei Buftea atat
cea actuala cat si cele precedente au avut de infruntat o serie
de plangeri, sesizari si procese intentate de iubitorii de animale
Bufteni iar o conlucrare cu acestia este aproape imposibila sau
implicata foarte multe.
Singura problema din punctul meu de vedere
este ca ei nu inteleg ca daca esti iubitor de animale nu ai niciun drept sa
cresti aceste animale in locurile publice si pe domeniul public!


Daca nu exista nici o lege, nu poate totusi Consiliul Local sa hotarasca
la nivel local? Ca ce face ala acolo nu se mai numeste hranit...
Poate nu v-ati dat seama din poze, dar resturile alea se intindeau pe
vreo 100 de metri, cu tot cu sosea, iar cainii aia par destul de satui, ca
multi zaceau cu burta la soare pe camp. Deci se intampla frecvent si
la scara mare...

Dati-o dracu de treaba, pai Guţulescu asta e mai tare
ca toate conducerile primariei? Adica el aduce cainii acolo si apoi ii
hraneste, nepatind nimic? Acum ceva timp, insusi primarul facea apel la
vigilenta cetatenilor pentru a depista masinile care descarca javre pe
raza orasului, pentru a da amenzi. Acum e legat de maini si de
picioare? 

Daca tot stiti de gasca lui Cuţulescu asta... faceti
public tot, ca poate se trezeste unul mai destept si mai disperat dintre
noi si o rezolva... tot legal. Se paote aranja foarte simplu
un reportaj la tv pe subiectul asta, dar asta va aduce prejudicii mari
imaginii orasului.
Eugen   |2009-12-29 12:54:42
A adus caini acolo si probabil mai aduce dar ai dovada ca sa poti sa-l dai pe
mana organelor abilitate? NU!
Hraneste caini acolo pe terenul cuiva dar ai vreo
lege care sa-i interzica treaba asta? NU!
Ce sa-i faci Bogdan?!
In schimb el
are ONG-uri, asociatii si fundatii de protectie a animalelor, el are legi si
politia animalelor pe topogan asa ca pana una alta este 1-0 pentru el. Repet
avem 20 de ani de libertate si fiecare o foloseste cum vrea adica in interes
personal si in defovoarea celorlalti!
Expresul de Buftea   |2009-12-29 14:46:12
Dovada? E simplu... atata timp cat autoritatile cunosc marca masinii si numarul.
Doar avem si polititisti in oras... comunitari, stradali, culcati sau in
sant....

Uite... eu tocmai am fost pus in garda. Cica individul e chiar socrul
lui Vântu si ca e bine sa ma apuc de munca serioasa, ca sa nu imi mai vina
idei!.. Sa mai insist pe tema asta? Tu ce zici?
Eugen   |2009-12-29 16:33:50
Acu vezi si tu ce inseamna cainii pentru anumiti oameni din Buftea cu prieteni
suspusi si de ce autoritatile locale nu au putut face mare lucru in acest sens!

Eu zic ca trebuie sa creem un front local al apararii fata de invazia cainilor
chiar daca unii conduc jeep-uri si poate reusim sa facem ceva!
Avem zeci de
cazuri de persoane muscate, de copii desfigurati pe viata si deci nu putem
ramane nepasatori atunci cand vedem astfel de imagini ca cele de mai sus.
Inchipuiesteti ca acei caini invatati cu carne in fiecare zi nu vor mai primi
ratia zilnica (poate pleaca Strutulescu in vacanta). Ce se va intampla? Ne vor
manca de vi!?
Ce dracu...am fost in ajunul Craciunului cu niste pachete in
tigania de la Vata. Erau zeci de copii subnutriti care-l asteptau pe Mosu nu cu
cadouri ci cu ceva de mancare. Pentru astia nu se inghesuie nimeni sa-i
creasca!
Acu ramane la aprecierea ta daca vei mediatiza in continuare acest
subiect!
xxxzzzxxx   |2009-12-29 18:03:41
Nu prea as fi vrut sa ma bag in treaba asta cu caini pentru ca si mie imi plac
animalele, insa daca tot am vazut ca va plangeti ca nu exista solutie pentru
stoparea acestui individ m-am gandit sa dau si eu o idee. Poate nu este cea mai
buna insa ar putea functiona.
Daca politisti comunitari (echipajul care pazeste
zona respectiva) ar sta acolo in fiecare zi ar putea sa ii aplice acestui domn o
amenda pentru aruncarea gunoiului in spatii neamenajate.
Asta ar fii una dintre
ele.
In cazul in care asta nu va functiona se poate apela la garda de mediu
care printre multe altele se ocupa si de asta respectiv aruncarea deseurilor in
locuri neamenajate.
Sunt doua idei sau sa le zicem solutii.
Si sunt convins ca
cel putin una dintre ele ar functiona perfect. Cand esti sesizat in mod repetat
ca intr-un anumit loc se face se incalca legea cred ca poti folosii personalul
din dotare (politia comunitara a orasului) pentru a stopa acest lucru.
Poate nu
se vrea.
O seara buna tuturor!
Cosmi  - re: re: re:   |2009-12-29 18:54:59
Anonim a scris:
Cosmi a scris:
Eugen a scris:
Din cate cunosc eu este vorba de un domn, Trutulescu, parca.....mare
iubitor de animale in special caini si care in fiecare zi se opreste
cu automobilul Tucson proprietate personala si hraneste turma de
patrupede de la Putul Oii.
In mod cert acesta domn este cel care a adus
toti acei caini pe camp.
Domnul Trutulescu (sper ca asta e numele
real) are o mica gasca, echipa, organizatie la nivelul orasului Buftea care
au pus pe jar autoritatile locale, in sensul ca orice incercare de
scapare a urbei de invazia canina este monitorizata si in marea majoritate
a cazurilor, stopata de acestia.
Conducerile primariei Buftea atat
cea actuala cat si cele precedente au avut de infruntat o serie
de plangeri, sesizari si procese intentate de iubitorii de animale
Bufteni iar o conlucrare cu acestia este aproape imposibila sau
implicata foarte multe.
Singura problema din punctul meu de vedere
este ca ei nu inteleg ca daca esti iubitor de animale nu ai niciun drept sa
cresti aceste animale in locurile publice si pe domeniul public!

Si atunci primaru de ce mai e primar?


Ca sa veniti voi astia de la PNL sa-l mancati de cur, in mod simtit cu
bun simt....zic! Ce shufe sunteti!
Ati inceput sa cititi si
voi printre randuri? Si sa atacati!?
Asa va invatat tata Antonescu?
Primarul este primar ca sa respecte legea!! Daca legea i-a permis pana acu decat sa sterilizeze si sa croteze caini
din oras, asta a facut.

In orice caz m-am saturat de masca asta dupa
care va ascundeti si vreti sa dati impresia de oameni cu "bun simt"
dar ati derapat in penibil. Si v-as fi lasat in pace dar ati
inceput sa atacati pe nedrept oameni care au facut ce faceti voi din
pasiune si convingere nu pentru bani.
Asa ca pemiteti-mi sa-mi folosesc si
eu "bunul simt" la fel ca voi si sa readuc in atentie o
campanie PNL Buftea de
"bun simt": 

http://www.youtube.com/watch?v=QQ4-WW2SjiI

Voi&
nbsp;revenii cu amanunte incendiare din bucataria actuala a PNL Buftea. Am
aflat cu antenele mele lungi cu cat sunt platiti tinerii cu
"bun simt" care paticipa la actiunile de "bun simt"
din oras care sunt aceia si de unde(multi nu sunt din Buftea)!

Auzi bai mister bean!
Nu cred ca l-am mancat eu vreodata de cur pe primar
doar ca stii care e chestia?!? in majoritatea comentariilor tale
ii iei apararea primarului... si ceea ce faci tu se numeste
pupincurism
putzin_diferit  - ...   |2009-12-29 20:17:17
ce oameni frate!!!!!! ei se cearta ca.... ,si pe astia mai mari ii doare undeva
:-j.
Expresul de Buftea  - re: re: re: re:   |2009-12-29 20:24:12
Cosmi a scris:

Auzi bai mister bean!
Nu cred ca l-am mancat eu vreodata de cur pe primar
doar ca stii care e chestia?!? in majoritatea comentariilor tale
ii iei apararea primarului... si ceea ce faci tu se numeste
pupincurism


Ma, Cosmine... nu inteleg de ce postezi o data cu "n" la sfarsit
si o data fara! Am observat eu la liberalii bufteni o tenta
spre diversiune, dar mie nu-mi palce, zau!
Expresul de Buftea  - re:   |2009-12-29 20:30:05
xxxzzzxxx a scris:

Daca politisti comunitari (echipajul care pazeste zona respectiva) ar sta
acolo in fiecare zi ar putea sa ii aplice acestui domn o amenda
pentru aruncarea gunoiului in spatii neamenajate.
Asta ar fii una
dintre ele.
In cazul in care asta nu va functiona se poate apela la garda
de mediu care printre multe altele se ocupa si de asta
respectiv aruncarea deseurilor in locuri neamenajate.
Sunt doua idei
sau sa le zicem solutii.
Si sunt convins ca cel putin una dintre ele ar
functiona perfect. Cand esti sesizat in mod repetat ca intr-un
anumit loc se face se incalca legea cred ca poti folosii personalul
din dotare (politia comunitara a orasului) pentru a stopa acest
lucru.
Poate nu se vrea.


Exact... e foarte simplu. Dar e clar ca nu se vrea! Ar trebui sa facem o
sesizare officiala catre primarie sau politie? Poate
inregistrarile foto-video si comentariile de aici nu se pot
numi sesizari...
putzin_diferit  - baaaaah !!!   |2009-12-29 20:38:30
daca nu se arunca acolo,se arunca in alta parte! are si primarul vina lui,si
politia comnunitara la fel,dar asta tine de bun- simt ,nu ai cum sa faci asa
ceva, si oricum cainii sunt un fenomen care nu mai poate fi controlat in Buftea.
Eugen   |2009-12-29 20:38:38
Iete hoarda de "bun simt" a PNL-ului Buftean, Cosmi si Putin_diferit!
Mai bine mergeti sa luati gunoiul de pe la lume prin Flamanzeni si bineinteles
sa va trageti si in poze de "bun simt" si postatile pe toate site-urile
Buftene si va fac legatura si cu Gelu sa apareti si la ziar ca sa vada lumea ce
lucruri de "bun simt" faceti voi.
Haideti ma baieti numai pierdeti
timpul aiurea pe net ca daia sunteti platiti.
Sefu' Marian ce zice? Este
deacord sa improscati cu noroi campania de "bun simt" pe care incearca
sa o duca prin atacurile astea aiurea la persoana!
Vedeti sa nu va taie din
salariu ca vine revelionu' acu si e pacat sa nu aveti si voi bani de
buzunar.
PS: Si folositi si voi banii aia pentru meditatii ca nu v-ar strica.
Pupincurism se cheama ce faceti voi. Pupincurism propriu chiar. Daca am incercat
sa caut solutii pentru rezolvarea unei probleme se cheama spirit civic. Va
reamintesc ca la comentul meu initial nu am spus nimic de primar!
Eugen   |2009-12-29 20:54:53
Nu cred ca este un motiv elocvent asta cu aruncatul gunoiului pentru ca el
hraneste niste caini nu arunca gunoi! Cainii oricum mananca tot iar carnea si
oasele sunt biodegradabile. Nu cred ca s-ar baga cineva sa-l amendeze pe motivul
asta.
Face contestatie si te da in judecata apoi de nu te mai vezi om
vreodata.
Dar poate merge aia cu Garda de Mediu....numai ca si aici depinde
cine o conduce! Ca doar discutam de persoane suspuse parca!
Gelu  - re: re: Bogdan   |2009-12-30 11:59:36
Expresul de Buftea a scris:
Gelu a scris:
Ai grija ce postezi ca rasa canina iti poate inchide blog-ul.


Blogul asta, cum ii zici tu crezand ca-i scazi importanta, nu poate fi
inchis de nimeni. E proprietatea naostra, asa cum altii au terenuri
in proprietate. Doar ca noi nu vindem proprietatea. Cum sa ni-l
inchida cineva? Am mai auzit povesti d\'astea... Crezi ca noi ne
incaltam cu fesul?

Nu inteleg de unde atata retine din partea ta
vis-a-vis de acest subiect. Sunt sigur ca stii multe direct de la sursa,
dar pe langa faptul ca nu esti genul care sa ia taurul de coarne,
probabil nici nu esti lasat...

---------

Bogdan, pentru ca-mi esti simpatic iti raspund:
Nu ma
intereseaza sa duc o lupta ca sa se \"distreze\" curiosii.
Eu cand ma lupt ... castig sau pierd. Nu o fac de show. Sa zicem ca
din datele pe care le detin, nu cred ca are cineva ce sa-i faca acelui
domn. bineanteles daca haita aia de caini nu o sa ma atace intr-o
zi...
Tu ai dat culoare acestui blog alb-negru pentru caai sustinut totul
cu atitudine insa rezultate.... Stiu o sa spui de mine... ca nici
eu... N-ai de unde stii.
Uite subiectul zilei de azi fa-l de genul:
cate \"lupte\" a cawstigat expresul. Eu unul iti
raspund anticipat. NICIUNA. Bine...iar o sa vi cu explicatii de-alea
acedmice si afitate insa, tu cu blog-ul tau n-ai miscat un PAI.
Unii au si renuntat sa te mai citeasca iar ak=ltii dupa cum vei
observa nu prea mai sunt activi in comunitatea aia pe acre ai facut-o tu.
nu din rautate iti spun cin te indemn atunci cand spui NU sau ca nu-ti
pplce vino TU cu o solutie 2, 3. Apropo urmatorul nr din trompeta primariei
apare azi. O sa-ti trimit pdf sa nu temai chinui sa scanezi. Totul
este sa-mi ceri.
Concluzie: La tine pe blog, foarte multe suturi pe
poarta si pe langa. GOLURI - - - - 0
Gelu  - Aaaa, mai e o soluitie...   |2009-12-30 01:50:52
Avem un lider politic local mai tare decat 10 haite. Poate l-o deranja intr-o zi
cand va trece pe-acolo. Stiu ca daca se enerveaza, dispare totul din fata
lui.
Bine el nu stie ca in principiu noi stim ca a fost un copil tare bun si
bine crescut de un meserias la propriu, om cu frica de Dumnezeu.
Gelu  - Eugene   |2009-12-30 01:55:08
...Lasa-l ma ca nu stie cu cine are de a face... si pan' la urma... lasa-l pe el
sa tipe. Cineva trebuie s-o faca sii pe asta si daca vrea el sa pozeze in
erou... te poti juca cu nebuniile omului.
Bogdane n-am zis ca-ti inchide cineva
blog-ul . Spuneam ca n-ai ce sa-i faci si pen ca stiu mai multe despre dansul,
iti "metaforizam" - citez pe nea Gigi, ca sa-ti intaresc ideea.
Gelu  - Hai npoapte buna   |2009-12-30 01:58:49
si acum baga mare cu jigniri. cand ma trezesc dimineata iti mai fac o vizita sa
ma delectez cu elucubratiile tale agitate. Hai poate vi azi la un suc. Te strig
la balconul rosu pe la ora.... stai a vad 14.00. E bine?
Marian Gavrilescu  - Ultima replica   |2009-12-30 09:06:21
Domnule Expres de Buftea, cred ca ai ajuns cam departe cu scenarita. Te rog sa
pui capat afirmatiilor nesimtite. Am inteles intentia ta de a crea trafic si
comentarii pe site, insa nu pot permite nimanui sa-si bata joc de munca si
crezul unor oameni. Cand unii stau comod in fata calculatorului, semeni ai
nostri folosesc fiecare prilej pentru a arata celorlalti ca depinde numai de noi
sa avem un oras curat, sa ne intelegem bine, sa comunicam persuasiv si sa ne
unim in sprijinul celor neajutorati si al comunitatii din care facem parte. Da,
este o scapare a mea. Nu trebuia sa reactionez de fiecare data cand cineva
vorbea de rau PNL (comunicate oficiale, nu comentarii ale unora sau altora care
se dau PNL-isti). Am dorit numai sa se inteleaga ca Noua Organizatie nu are
legatura cu ce s-a intamplat, cu vechii reprezentanti, cu vechile obiceiuri si
ca nu ne intereseaza voturile. Sa ne ajute Dumnezeu sa reusim sa demonstram
ceiea ce ne dorim si garantez atat tie, cat si cititorilor acestui site ca o sa
va doriti sa existe mai multi ca noi. Pana atunci, multumesc echipei PNL Buftea
ca a inteles ca nu trebuie sa cedam in fata unor mizerii. Cu siguranta vor mai
fi. Ma astept sa nu mai avem parte de asa ceva din partea ta. Sunt lucruri care,
desi te ajuta in activitatea ta, nu face onoare familiei tale pe care o cunosc
si pentru care-mi dau jos palaria. Scria cineva de nu stiu ce salarii, sume de
bani pentru cei care fac diferite actiuni. Este un mare pacat! Multi dintre ei
sunt tineri, creduli (in sensul pozitiv, cred intr-un ideal si actioneaza ca
atare), ca si mine si nu le pica tocmai bine cand, in loc de simplu
“MULTUMESC”, li se spune “pai au facut pentru ca au fost platiti de
Marian”. Daca ai sti ca si-au cumparat singuri lopetile, pelerinele etc ...
Niste prosti, nu? Dragi bufteni, ma adresez dumneavoastra pe aceasta cale: Daca
nu doriti sa laudati pe cineva care va ajuta, va rog, va implor sa va stopati
intentiile demagogice. Vine un an greu. Trebuie sa fim mai uniti si sa ne
folosim resursele catre lucruri constructive si eficiente. La Multi Ani!
xxxzzzxxx   |2009-12-30 10:52:08
Nu as mai fi vrut sa scriu nimic, insa mi s-a parut foarte interesanta
intrebarea lui Eugen referitor la cine va conduce o actiune la Garda de
Mediu.
Eugen sa nu intelegi gresit nimic din ce spun, pentru ca te respect
pentru efortul depus in clarificarea partiala a unor neintelegeri intre cei care
citesc acet site si administratie si nu vreau sa te critic.
Singurul lucru este
ca vreau sa iti raspund la intrebarea cine va conduce aceasta actiune catre
Garda de Mediu.
Exista mai multe variante pentru cei care vor conduce si pot
face asta si acestia ar fi:
1. Dl. Primar - o persoana cu influente puternice
atat la nivel de conducere inalata a tarii cat si la nivel de conducere
judeteana
2. Se poate organiza cu titlu simbolic o oragnizatie civica spre
exemplu organizatia Expresul de Buftea care poate avea actiuni si de acest
gen.
3. Oricare din persoanele care au postat mai sus in nume propriu deranjat
de ce se intampla acolo.
4. Consiliul Local Buftea - fara comentarii
Lista poate
continua insa ceea ce trebuie sa intelegi tu cat si toti cei care citesc acest
site este ca aceste lucruri nu se pot rezolva doar vorbind in fapt despre
ele.
Trebuie ca cei care vor sa apere interesele acetui oras si a locuitorilor
acestuia sa faca ceva concret.
Exista o vorba simpla din popor care zice asa
"Fapte si nu vorbe."
Aceasta situatie ca si multe altele vor fi
ingropate si uitate in scurt timp atat de noi care ne racim gura pe aici cat si
de restul locuitorilor si conducatorilor acestui oras.
Cam atat am avut de spus.

Va urez tuturor "Un an nou bun plin de bucurii si realizari!"
La Multi
Ani!
Eugen  - re: Ultima replica   |2009-12-30 11:55:52
Marian Gavrilescu a scris:
Domnule Expres de Buftea, cred ca ai ajuns cam departe cu scenarita. Te rog
sa pui capat afirmatiilor nesimtite. Am inteles intentia ta de a crea
trafic si comentarii pe site, insa nu pot permite nimanui sa-si bata joc de
munca si crezul unor oameni. Cand unii stau comod in
fata calculatorului, semeni ai nostri folosesc fiecare prilej pentru a
arata celorlalti ca depinde numai de noi sa avem un oras curat, sa ne
intelegem bine, sa comunicam persuasiv si sa ne unim in sprijinul
celor neajutorati si al comunitatii din care facem parte. Da, este o
scapare a mea. Nu trebuia sa reactionez de fiecare data cand
cineva vorbea de rau PNL (comunicate oficiale, nu comentarii ale unora
sau altora care se dau PNL-isti). Am dorit numai sa se inteleaga ca Noua
 Organizatie nu are legatura cu ce s-a intamplat, cu vechii
reprezentanti, cu vechile obiceiuri si ca nu ne intereseaza voturile. Sa ne
ajute Dumnezeu sa reusim sa demonstram ceiea ce ne dorim si garantez
atat tie, cat si cititorilor acestui site ca o sa va doriti sa existe mai
multi ca noi. Pana atunci, multumesc echipei PNL Buftea ca a inteles
ca nu trebuie sa cedam in fata unor mizerii. Cu siguranta vor mai fi. Ma
astept sa nu mai avem parte de asa ceva din partea ta. Sunt lucruri
care, desi te ajuta in activitatea ta, nu face onoare familiei tale pe care
o cunosc si pentru care-mi dau jos palaria. Scria cineva de nu stiu ce
salarii, sume de bani pentru cei care fac diferite actiuni. Este un mare
pacat! Multi dintre ei sunt tineri, creduli (in sensul pozitiv,
cred intr-un ideal si actioneaza ca atare), ca si mine si nu le pica
tocmai bine cand, in loc de simplu “MULTUMESC”, li se spune “pai au
facut pentru ca au fost platiti de Marian”. Daca ai sti ca si-au
cumparat singuri lopetile, pelerinele etc ... Niste prosti, nu? Dragi
bufteni, ma adresez dumneavoastra pe aceasta cale: Daca nu doriti sa
laudati pe cineva care va ajuta, va rog, va implor sa va stopati intentiile
demagogice. Vine un an greu. Trebuie sa fim mai uniti si sa ne folosim
resursele catre lucruri constructive si eficiente. La Multi Ani!


Hai sa lamurim lucrurile!
Domnule Marian, eu am fost cel care a facut
afirmatiile care v-au deranjat nu expresul! Eugen Duta este
numele meu!
Va rog in primul rand sa va calmati aghiotantii care
intra si posteaza comentarii pe acest site. Nu cred ca a fost nimeni
impotriva sa va faceti publicitate campaniilor pe care le-ati realizat
in Buftea.
Expresul de Buftea va oferit ocazia sa le postati ca si
articol pe paginile site-ului sau. Sincer nu-mi aduc aminte sa mai
fi facut asa ceva pentru un alt partid. Deci pot sa-mi permit sa afirm
ca ati avut un stalp de sprijin in Expresul de Buftea pentru acest
inceput al d-voastra.
Dar toate pana in momentul in care tinerii
care merg cu d-voastra in campanie si-au luat nume conspirative si au
inceput sa atace vizibil si nefondat autoritatea locala cat
si ceilalti viitori contracandidati ai d-voastra. Macar daca doresc o
confruntare sa o faca barbateste, cu numele real si acuze fondate ca
nu cred ca se supara nimeni si aveti si mai multa credibilitate.
Cat
despre afirmatia mea cu privire la plata unora din cei care merg
cu d-voastra in campanii va rog sa ma credeti ca este absolut reala.
Si nu mai insistati pe acest lucru pentru ca ma voi simti nevoit sa
dezvalui indentitatea celor care mi-au marturisit personal de la cine
si cati bani au primit si care dealtfel imi sunt prieteni si nu vreau sa le
creez probleme.
La multi ani si mult succes!
Expresul de Buftea  - re: re: re: Bogdan   |2009-12-30 12:07:48
Gelu a scris:

Bogdan, pentru ca-mi esti simpatic iti raspund:
Nu ma intereseaza sa duc
o lupta ca sa se \"distreze\" curiosii. Eu cand ma
lupt ... castig sau pierd. Nu o fac de show.



Cand lucrai la atac-online si te laudai ca ai dus site-ul ala pe primele
locuri in Romania... faceai show ca sa se distreze curiosii?
Cosmi  - re: re: re: re: Bogdan   |2009-12-30 12:13:39
Expresul de Buftea a scris:
Gelu a scris:

Bogdan, pentru ca-mi esti simpatic iti raspund:
Nu ma intereseaza sa duc
o lupta ca sa se \"distreze\" curiosii. Eu cand ma
lupt ... castig sau pierd. Nu o fac de show.



Cand lucrai la atac-online si te laudai ca ai dus site-ul ala pe primele
locuri in Romania... faceai show ca sa se distreze curiosii?

sa nu uitam sa reamintim ca si PRM`ul a mers in campanii cu oameni cu
probleme mintale (cristi alias "cristi nebunu`" si richi de
la vile)
asa ca si voi ati mers in campanie nu pe bani ci cu
promisiunea primarului ca va da terenuri la tineri si nu poti sa negi
asta
LA MULTI ANI!
Cosmi  - re: re: re: re: re: Bogdan   |2009-12-30 12:15:19
Cosmi a scris:
Expresul de Buftea a scris:
Gelu a scris:

Bogdan, pentru ca-mi esti simpatic iti raspund:
Nu ma intereseaza sa duc
o lupta ca sa se \"distreze\" curiosii. Eu cand ma
lupt ... castig sau pierd. Nu o fac de show.



Cand lucrai la atac-online si te laudai ca ai dus site-ul ala pe primele
locuri in Romania... faceai show ca sa se distreze curiosii?

sa nu uitam sa reamintim ca si PRM`ul a mers in campanii cu oameni cu
probleme mintale (cristi alias "cristi nebunu`" si richi de
la vile)
asa ca si voi ati mers in campanie nu pe bani ci cu
promisiunea primarului ca va da terenuri la tineri si nu poti sa negi
asta
LA MULTI ANI!

scuze Expresule voiam sa dau un raspuns lui eugen dar am gresit scuze!
Expresul de Buftea  - re: re: re: Bogdan   |2009-12-30 12:18:09
Gelu a scris:

Uite subiectul zilei de azi fa-l de genul: cate \"lupte\"
a cawstigat expresul. Eu unul iti raspund anticipat. NICIUNA. Bine...iar
o sa vi cu explicatii de-alea acedmice si afitate insa, tu cu blog-ul
tau n-ai miscat un PAI. Unii au si renuntat sa te mai citeasca iar ak=ltii
dupa cum vei observa nu prea mai sunt activi in comunitatea aia pe
acre ai facut-o tu. nu din rautate iti spun cin te indemn atunci cand spui
NU sau ca nu-ti pplce vino TU cu o solutie 2, 3. Apropo urmatorul nr
din trompeta primariei apare azi. O sa-ti trimit pdf sa nu temai chinui
sa scanezi. Totul este sa-mi ceri.
Concluzie: La tine pe blog, foarte
multe suturi pe poarta si pe langa. GOLURI - - - - 0


Ti-am mai spus eu, dar nu retii ce trebuie... Nu o sa incerc cu tot
dinadinsul sa descopar pe acest site marii rechini din oras si sa le dau
sangele pe nas, pentru simplu fapt ca nu ma tine sa fac asta doar
pentru a poza in haiduc. Dar daca-mi pica din diferite surse chestii
dovedite le arat fara probleme pe site

Despre cat de util e site-ul
asta pentru oras, iti poti intreba seful de cate ori a tinut cont de
parerile oamenilor de aici.

Te rog frumos, daca vrei, sa ne trimiti
si noua, cetatenilor, ziarul...
Expresul de Buftea  - re: Ultima replica   |2009-12-30 12:29:44
Marian Gavrilescu a scris:
Domnule Expres de Buftea, cred ca ai ajuns cam departe cu scenarita. Te rog
sa pui capat afirmatiilor nesimtite. Am inteles intentia ta de a crea
trafic si comentarii pe site, insa nu pot permite nimanui sa-si bata joc de
munca si crezul unor oameni.


Ma gandesc ca singurele afirmatii ale mele pe care le puteti considera
nesimtite au fost cand am vorbit despre mica diversiune incercata de
cativa tineri membri pnl aici pe site. Nu au fost chestii grave, dar
mie nu-mi plac... ca sa ne respectam partenerii de discutie trebuie sa ne
asumam afirmatiile si asta se face doar prin ramanerea la un nume unic
pentru a posta, chiar daca nu e ala din buletin. Va pot face dovada oricand
a acestor afirmatii nesimtite ale mele.

Dar eu cred ca v-au deranjat
de fapt afirmatiile lui Eugen, dar ati gresit un pic... un pic mai mult


Inca o data... ramaneti la un nume unic, chiar daca nu seamana cu
ala din buletin. Doar pentru chestii IMPORTANTE puteti folosi alt
pseudonim...

De exemplu... Gelu are o dovada ca primarul fura si nu
vrea sa se semneze ca da de belea... e, atunci poate semna altfel, mai ales
ca eu garantez confidentialitate in oricare din cazuri.
Gelu  - re: Ultima replica   |2009-12-30 12:32:34
Marian Gavrilescu a scris:
Domnule Expres de Buftea, cred ca ai ajuns cam departe cu scenarita. Te rog
sa pui capat afirmatiilor nesimtite. Am inteles intentia ta de a crea
trafic si comentarii pe site, insa nu pot permite nimanui sa-si bata joc de
munca si crezul unor oameni. Cand unii stau comod in
fata calculatorului, semeni ai nostri folosesc fiecare prilej pentru a
arata celorlalti ca depinde numai de noi sa avem un oras curat, sa ne
intelegem bine, sa comunicam persuasiv si sa ne unim in sprijinul
celor neajutorati si al comunitatii din care facem parte. Da, este o
scapare a mea. Nu trebuia sa reactionez de fiecare data cand
cineva vorbea de rau PNL (comunicate oficiale, nu comentarii ale unora
sau altora care se dau PNL-isti). Am dorit numai sa se inteleaga ca Noua
 Organizatie nu are legatura cu ce s-a intamplat, cu vechii
reprezentanti, cu vechile obiceiuri si ca nu ne intereseaza voturile. Sa ne
ajute Dumnezeu sa reusim sa demonstram ceiea ce ne dorim si garantez
atat tie, cat si cititorilor acestui site ca o sa va doriti sa existe mai
multi ca noi. Pana atunci, multumesc echipei PNL Buftea ca a inteles
ca nu trebuie sa cedam in fata unor mizerii. Cu siguranta vor mai fi. Ma
astept sa nu mai avem parte de asa ceva din partea ta. Sunt lucruri
care, desi te ajuta in activitatea ta, nu face onoare familiei tale pe care
o cunosc si pentru care-mi dau jos palaria. Scria cineva de nu stiu ce
salarii, sume de bani pentru cei care fac diferite actiuni. Este un mare
pacat! Multi dintre ei sunt tineri, creduli (in sensul pozitiv,
cred intr-un ideal si actioneaza ca atare), ca si mine si nu le pica
tocmai bine cand, in loc de simplu “MULTUMESC”, li se spune “pai au
facut pentru ca au fost platiti de Marian”. Daca ai sti ca si-au
cumparat singuri lopetile, pelerinele etc ... Niste prosti, nu? Dragi
bufteni, ma adresez dumneavoastra pe aceasta cale: Daca nu doriti sa
laudati pe cineva care va ajuta, va rog, va implor sa va stopati intentiile
demagogice. Vine un an greu. Trebuie sa fim mai uniti si sa ne folosim
resursele catre lucruri constructive si eficiente. La Multi Ani!

-------
Marian,

nu te mai agita. Agitatia pe care expresul o creaza
este menita sa completeze lipsa de comentarii. Bineanteles ca atunci cand
ti se pare ceva nedrept la adresa ta simti nevoia sa te implioci si
astfel apar comentariile, care ii creste expresului rating-ul. F bine pana
aici. Ce-i spunea aseara este ca nu vine cu nici o solutie si nici nu
s-a intamplat nimic in urma a ceea ce a scris. Nu va mai agitati atat. El
creste si pe voi va face albie de porci.. Aveam mai multe pretentii
del atine.. Apropo mai da-mi si mie un beep ca mi s-a dus nr tau din
agenda. Bogdane daca vrei sa cenzurezi comentariul nu ma supar. nu
mai pot sa vin azi la 14.00 la tine dar te voi striga de jos cand
ajung in oras. Poate vii sa ne vedem.
Gelu  - ...ziarul   |2009-12-30 12:34:14
Mi-a ramas la tipo stick-ul cu pdf-urile am sa le cer la tehnoredactare si o sa
ti le trimit.
Te mai rog ceva. nu te mai confuinda cu majoritatea cetatenilor
. PLEASE
Expresul de Buftea   |2009-12-30 12:44:23
Pai nu sunt doar un simplu cetatean? Ce am in plus?
Expresul de Buftea  - re: re: Ultima replica   |2009-12-30 12:47:43
Gelu a scris:

Marian,

nu te mai agita. Agitatia pe care expresul o creaza este menita
sa completeze lipsa de comentarii. Bineanteles ca atunci cand ti
se pare ceva nedrept la adresa ta simti nevoia sa te implioci si
astfel apar comentariile, care ii creste expresului rating-ul. F bine pana
aici. Ce-i spunea aseara este ca nu vine cu nici o solutie si nici nu
s-a intamplat nimic in urma a ceea ce a scris. Nu va mai agitati atat. El creste si pe voi va face albie de porci.. Aveam mai multe pretentii del atine..


De ce nu termini cu mizeriile, ma, Gelule? Pe cine vreodata am facut
albie de porci? Prost sunt eu ca te bag in seama... Sper sa mai discutam
doar cand o sa ai ceva ca lumea de spus....
Gelu  - Ia Bogdane...   |2009-12-30 15:58:43
...Interpreteza cum vrei tu art
astea:

http://www.expresuldebuftea.ro/index.php
?option=com_content&view=article&id=931:buftea-azi
-nr-5&catid=36:presa-noastra-de-ziare&Itemid=57



http://www.expresuldebuftea.ro/index.php?option=c
om_content&view=article&id=819:minciuna-are-voturi
-scurte&catid=36:presa-noastra-de-ziare&Itemid=57



http://www.expresuldebuftea.ro/index.php?option
=com_content&view=article&id=779:echipa-qcurata-si
-dezinfecteazaq&catid=35:noutati&Itemid=50
Gelu  - Sunt din   |2009-12-30 15:59:45
.... expresuldebuftea
Gelu  - hai ca se-cheie anu'   |2009-12-30 16:03:45
...LA MULTI ANI BAIETI si sa va dea Dumnezeu to ce va doriti. Va salut cu
respect pe toticare mi-i amintesc si nu nuami:
gonen, avocatul, perish,
navarone, bulldog, anonim, Expresulde buftea, admin, Greuceanu (pt personaj ca
tare bine le mai spunea ), Eugen, G P, Si toti care au mai trecut
pe aici.

Mai treceti si pe la mine :-)) poate il convingem pe Bogdan sa
fuzionam
Gelu  - ... aaa l-am uitat pe Corvin   |2009-12-30 16:05:30
... acre in principiu n-are nici o vina. Vrea si el da' nu stie ce, cat si cum
sa faca sa obtina.... Dar de bagat in seama il asiguram ca inca il bagam
deci...
EXISTA

:-)
Buftean  - re: Gelu   |2009-12-30 18:29:42
Gelu a scris:
Apropo urmatorul nr din trompeta primariei apare azi. O sa-ti trimit pdf sa
nu temai chinui sa scanezi. Totul este sa-mi ceri.
Concluzie:
La tine pe blog, foarte multe suturi pe poarta si pe langa. GOLURI - -
- - 0


Sa inteleg ca tot ce-ti doresti este sa te roage oamenii in genunchi pt
o foaie tiparita. Cate dezacorduri gramaticale mai sunt in
acest numar.

Eu nu vreau sa citesc pe expres pagina ta tiparita. Eu
vreau sa citesc pe siteul primariei acolo unde ati promis ca o sa
postati fiecare numar.

http://www.primariabuftea.ro/index.php?primaria...

Stiu, o sa spui ca tu esti doar un colaborator si ca alea alea. Dar
parca realizai pagina din bani publici si cu ajutorul unor angajati
din primarie.
Ma ofer sa acualizez eu siteul primariei fara interese
financiare, ca vad ca acest lucru nu este facut de nimeni.

In rest
La Multi Ani si sa va dati cat mai mari si cat mai tari la revelionul
primariei!
Eugen  - re: re: re: re: re: Bogdan   |2009-12-30 21:41:55
Cosmi a scris:
Expresul de Buftea a scris:
Gelu a scris:

Bogdan, pentru ca-mi esti simpatic iti raspund:
Nu ma intereseaza sa
duc o lupta ca sa se \"distreze\" curiosii. Eu cand ma
lupt ... castig sau pierd. Nu o fac de show.



Cand lucrai la atac-online si te laudai ca ai dus site-ul ala pe
primele locuri in Romania... faceai show ca sa se distreze curiosii?

sa nu uitam sa reamintim ca si PRM`ul a mers in campanii cu oameni cu
probleme mintale (cristi alias "cristi nebunu`" si richi de
la vile)
asa ca si voi ati mers in campanie nu pe bani ci cu
promisiunea primarului ca va da terenuri la tineri si nu poti sa negi
asta
LA MULTI ANI!


Te-ai gandit mult?!
Asa-i nu pot nega ca va primi Cristi si Richi
teren cum nu pot nega ca vei primi si tu. Toti 3 sunteti cetateni ai
orasului Buftea si aveti sanse egale mai ales pentru ca nu te
diferentiezi cu nimic de ei, a ..ba da, doar cu apartenenta
politica!
Cristi si Richi reprezinta dovada palpabila ca cetatenii din
randul lumii au vrut sa castige echipa asta nu neaparat PRM-ul si ca
noi nu ne-am sfiit niciun moment ca ei sa mearga cu noi .... atata timp cat
isi doreaua asta! Iti atrag atentia ca daca vroiau bani se duceau
peste drum.
Si sa sti ca toata echipa noastra i-a primit cu drag si i-a
tratat absolut normal iar ceea ce faci tu acum este un lucru foarte
urat..dar ma rog nu vreau sa mai insist pe treaba asta!
putzin_diferit  - cretini!!   |2010-01-04 18:58:21
nu am mai avut timp sa intru pe aceasta tampenie de site.eugen nu am sincer timp
sa intru in polemica cu un neica nimeni ca tine.poti sa crezi ce vrei,si asa pe
acest site vad ca intra 10 insi care se cearta intre ei.daca iti spui vreo
parere inseamna ca faci parte dintrun partid.cine stie cine ti-o da si tie ceva
acolo sa vorbesti asa fara nicio noima,nici nu merita sa mai mergi la vot cand
vezi atata mancatorie!!!
Eugen   |2010-01-04 21:03:38
@ putin_diferit
Aceasta tampenie de site va dat sansa sa fiti cunoscuti iar
parerile si opiniile voastre sa ajunga direct pe biroul primarului, al
viceprimarului, al consilierilor, al consilierilor judeteni, al senatorului de
Ilfov si al multor alte oficialitati ilfovene.
Cat despre apartenenta ta
politica iti amintesc ca ai aparut pe site odata cu mult trambitatele campanii
de binefacere ale PNL-ului buftean si ca nick-name-ul tau conspirativ
(putin_diferit) este foarte usor de afiliat la incercarile esuate de "putin
diferit" cu care sefii tai incearca sa se faca remarcati.
Unde sa mai pun
ca de fiecare data intrati in haita Navarone tanaru' PNL-ist, putin_diferit
putin diferit, cosmi sau cosmin si sustineti actiunile PNL-iste cu comentarii de
preamarire si de denigrare a celorlalti adversari.
Bebe  - re:   |2010-01-04 22:20:37
Eugen a scris:
@ putin_diferit
Aceasta tampenie de site va dat sansa sa fiti cunoscuti
iar parerile si opiniile voastre sa ajunga direct pe
biroul primarului, al viceprimarului, al consilierilor, al
consilierilor judeteni, al senatorului de Ilfov si al multor alte
oficialitati ilfovene.
Cat despre apartenenta ta politica iti amintesc ca
ai aparut pe site odata cu mult trambitatele campanii de binefacere
ale PNL-ului buftean si ca nick-name-ul tau conspirativ (putin_diferit)
este foarte usor de afiliat la incercarile esuate de "putin
diferit" cu care sefii tai incearca sa se faca remarcati.
Unde sa mai
pun ca de fiecare data intrati in haita Navarone tanaru' PNL-ist,
putin_diferit putin diferit, cosmi sau cosmin si sustineti actiunile
PNL-iste cu comentarii de preamarire si de denigrare a celorlalti
adversari.

Observ ca este ceva personal) cu PNL-ul Buftean?
Cocosila  - ?   |2010-01-04 23:18:34
Adica din ce cetim mai sus sa intelegem ca primaria e impotenta, vis a-vis de
individul care depoziteaza gunoaie pe domeniul public/privat? Si nu ii poate
face nimic, pentru ca e socrul lui Vantu (care nu e insurat...)? Interesant...


Si sa mai intelegem ca inca nu se stie care sunt mai destepti, PRM-istii,
PD-L-istii sau PNL-istii, ca vad ca PSD-istii s-au retras de pe situl asta, pe
motiv ca au dificultati la exprimarea in scris. Din pacate la intrebarea asta
exista doar un raspuns - prosti sunt cei care v-au votat si nu vin acum sa va
rupa picioarele cand o dati din colt in colt (inclusiv eu), iar voi continuati
sa va bateti pe ciolan. Nici macar amaratii aia de caini nu au ferocitatea
voastra...
Marian Gavrilescu  - Frumoasa incercare   |2010-01-05 09:40:57
Frumoasa incercare de a forta mana PNL-istilor sa vina cu o replica. Va fac
cunoscut ca nu o sa se mai posteze mesaje din partea PNL, exceptie facand cele
oficiale. Replicile mele erau puse pe site de un coleg care, fara sa cunosc,
posta cu acele IP-uri si alte mesaje. Cer scuze expresului ca nu am cunoscut
acest aspect. Referitor la aspectele sesizate de Cocosila, ciudat cunoscator al
celor relatate, am cateva precizari. Stie ca persoana are un grad de rudenie cu
SOV, iar incercarea de ruda ginere-socru este penibila.PNL Buftea nu denigreaza
si preamareste pe adversarii politici. Inteleg ca este foarte greu pentru cineva
sa creada ca putem fi obiectivi cu adversarii, altfel (in afara campaniei
electorale, prieteni, cunoscuti, membri ai aceleiasi comunitati). Referitor la
implicarea PNL (parte din oala cu alesi) in acest caz, va informam ca am trimis
o echipa sa vorbeasca cu domnul cu pricina. Din nefericire, cand sa-l amendeze
au sesizat ca nu aveau la ei carnetul de procese-verbale. S-au scotocit ei prin
buzunare, insa nu au gasit nici acte de proprietate asupra terenuliui respectiv,
nici ceva legitimatii de politie, politie comunitara, mediu etc. Daca mergeau
pregatiti, il faceau praf. Cer scuze pentru usoara ironie, insa avem talentul sa
vedem lucrurile altfel decat sunt ele... mai complicate. Cred ca acel domn face
un gest frumos. Cred ca acele animale nu pot trai numai cu pamant. Cred ca ar
trebui sa vorbim cu domnul primar Stoica si sa-i propunem o alta varianta (un
alt loc sau o alta metoda prin care acel domn sa hraneasca bietele animale). Nu
credeti ca in acest mod ar trebui sa se canalizeze energia dumneavoastra ? Sunt
un iubitor de animale, insa uneori am tendinta sa le pun ganduri rele. Mi-as
dori sa-i imping cu pusca de la spate intr-un camion, mai ales pe cei din oras
(foarte multi si un mare potential pericol pentru copii si chiar pentru
sanatatea noastra) si sa-i duc de aici. Unde ? Nu cred ca vreau sa fac asemeni
celor care i-au adus aici. In urma cu cativa ani asistam la intrarea in Vaslui
la descaracarea a sute de caini dintr-un TIR cu numere de Bucuresti (am sunat la
Politie, nu am scris pe blog-uri). Placuta priveliste, insa nu cred ca doriti sa
va imaginati acel camion la intrarea in Buftea.De asemenea, nu cred ca acea
persoana, ruda cu SOV (nu vad importanta si nu consider ca este protejat din
acest motiv) arunca astfel de “gunoaie” acolo, cand putea sa vorbeasca cu
cei de la fabrica specializata din apropiere sa foloseasca oasele pentru faina
de oase (atat de cautata de animale). Domnule Cocosila, te provoc sa gasesti o
solutie (un alt loc sau o alta metoda prin care acel domn sa hraneasca bietele
animale). Numai asa o sa consider ca interventia ta nu a fost o rautate. Daca
PNL Buftea te poate ajuta cu ceva, in acest caz sau in altul, intra la noi pe
site sau comunica prin Expres.Multumesc celor care au citit acest comentariu si
cer scuze (a 3 a oara) pentru numarul de caractere. Corvin, te rog sa nu
consideri un material defensiv. P.S. Un prieten spunea sa nu ne mai ambalam.
Urmatoarea Gripa va fi Canina, trebuie numai sa rezolvam problema securitatii
noastre fara caini... inainte.O zi buna tuturor!
Expresul de Buftea   |2010-01-05 11:44:58
Vedeti, boieri dumneavoastra... unii suntem doar niste fraieri obisnuiti in
orasul asta... nu avem afaceri, nu avem functii, nu facem politica, nu avem
prieteni interlopi, nici politisti, nu vrem sa ne admire lumea, nu avem bani de
amenzi, nici timp de pus la dizpozitie.

Ca cetateni simpli, consider ca am
facut ceva macar prin faptul ca am tras un semnal de alarma si am mediatizat o
probloma. Restul mai e si datoria altora... cetatenii obisnuiti nu pot iesi in
strada de capul lor sa rezolve probleme.... S-ar putea trezi cu un glonte in cur
si nu toti au un umar pe care sa planga. Adica nu rezolva primaria, politia,
afaceristii, interlopii... si rezolv eu, miezul de pe internet?

Eu stiu ca
astia de pe internet vi se par voua, cei adevarati, niste fatalai care stiu doar
cu gura... Dar nu vreau sa fiu ca moldoveanul ala care zicea... "palarie am,
adidasi in picioare am, o lecutza de bataie stiu... hai la bucuresti!"
putzin_diferit  - hai ca m-am enervat   |2010-01-05 19:03:33
bah eugene(ca sa vorbesc pe limba ta),initial intram pe acest site sa ma
distrez.Am 26 de ani si ma cheama Adrian.Nici macar nu am drept de vot aici
pentru ca am buletin de Bucuresti.Stau in Buftea de 2 ani.Prietena mea i-a vazut
pe baieti de la PNL atunci cu zapada si eu am primit personal un mar in campanie
ceea ce m-a convins ca sunt niste baieti de treaba. Oricum dupa cum am spus pe
acest site intra maxim 20 de insi. Ca sa-ti dau un exemplu mie mi-a placut ideea
primarului cu revelionul la PRO TV,asta inseamna ca sunt membru PRM? Nu vreau sa
fac parte din vreun partid ca sa nu fiu obligat dupa sa ma bag in seama asa cum
faci tu,si sa fac afirmatii tampite.Aici sunteti vreo 5 insi si va certati intre
voi,chiar crezi ca pe cetateni ii intereseaza?Uite o sa fac ambitie si o sa ma
iau de tine ori de cate ori pot.Nu am vrut sa-mi spun numele pentru ca la ce se
intampla in Buftea ma astept sa fiu batut daca zic ceva.
Expresul de Buftea   |2010-01-05 21:18:04
putzin_diferit a scris:
Oricum dupa cum am spus pe acest site intra maxim 20 de insi.


Ai luat-o deja pe urmele lui Gelu... bagati amandoi ochiul aici si
schimbati placa.

Unici pe luna...

http://stat.trafic.ro/stat/expresuldebuftea/viz...

Unici pe zi, intr-o perioada de vacante...

http://stat.trafic.ro/stat/expresuldebuftea/viz...
putzin_diferit  - 112?   |2010-01-06 18:14:23
nu ma prea pricep la internet,vreau sa te intreb ceva: in ziua de miercuri(
06.01.2010) au fost 112 de vizitatori unici?
Expresul de Buftea   |2010-01-06 19:30:30
cred ca da... la ora la care te-ai uitat tu... probabil numarul va creste pana
la sfarsitul zilei.
putzin_diferit  - sa fim seriosi   |2010-01-06 21:16:14
Nu vreau sa fiu rau sau chestii d-astea,dar la o pucucutie de 25000 de
locuitori,un site ce se vrea sa fie un site al orasului are cam putini
vizitatori pentru o zi.Poti sa ma contrazici ca e mai multa cearta decat
dezbatere aici?
Expresul de Buftea   |2010-01-06 21:44:57
Ai perfecta dreptate...

Dar si eu am scuze...

Tin site-ul aproape de unul
singur, am 31 de ani si multe alte preocupari serioase si mai putin serioase, nu
castig bani de pe urma lui, nu doresc trafic fals si deci nu inteprind nimic in
privinta atragerii de "unici" prin orice mijloace, pe oamenii maturi si
seriosi, care sunt targetul nostru, nu prea ii preocupa internetul, ca pe niste
pustani sau pierde-vara care circula pe siteurile cu trafic fals.

Nu am facut
niciodata reclama agresiva site-ului. Nici macar nu am trimis link-uri pe
messenger prietenilor apropiati. Am reusit sa stau in umbra foarte mult timp...
asta pt ca nu vroiam trafic. Site-ul asta a fost o surpriza majora pentru multi.
Daca faceam un site cu chestii supte din deget, ca Gelu, veneau doar personaje
penibile, iar cei care contau nu mai erau surprinsi.

90% din pocucutia
orasului Buftea se incalta cu fesul in privinta internetului. Sau misca mouse-ul
cu talpa piciorului. Internetul a sosit in Buftea abia acum vreo 4-5 ani... nu e
asa usor sa aduci oameni de peste 30-40 de ani sa urmareasca un site al
orasului. Cine nu crede paote incerca sa faca unul...

Atata pot, atata ofer!
Am mai spus... cine vrea mai mult, se paote implica oricand alaturi de mine!

Eu
tot sper ca ne vom dezvolta mult mai bine, dar pentru asta cred ca va trebui sa
renunt la slujba actuala si sa ma apuc de ziaristica. Ceea ce din pct de vedre
financiar nu ma incanta. Dar cine stie... eu sunt un om care o data la cativa
ani in viata face o schimbare majora. Altfel ma duc dracu...
putzin_diferit   |2010-01-07 17:48:33
Ai si tu dreptatea ta,dar in ceea ce priveste "nepriceperea" buftenilor
pe internet nu sunt de acord cu tine.Nici eu nu ma prea pricep,si nu am peste 30
de ani.Poate unora nu le place ,altii nu au timp si tot asa..,insa cu timpul
probabil ca toate acestea se pot schimba. Poate "numar mic" de
vizitatori unici se datoreaza si faptului ca unii nu fac altceva decat sa se
certe,nici macar neavand curiozitatea sa citeasca informatiile pe care le
postezi.Asta pentru ca nu au taria de caracter sa-si expuna propriile ganduri
,ci sunt influentati de alte alte fenomene,cred ca stii la ce fenomene ma refer.
Scrieti comentariu
Nume:
Email:
 
Titlu:
UBB:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img] 
 
 
:angry::0:confused::cheer:B):evil::silly::dry::lol::kiss:
:D:pinch::(:shock::X:side::):P:unsure::woohoo:
:huh::whistle:;):s:!::?::idea::arrow:
 
Va rog sa introduceti codul anti-spam pe care il puteti citi in imagine.

3.25 Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

 

Ultimele comentarii

Facebook

Banner

Piesa zilei

Clipul zilei

Scurse din presă