Banner

Sondaj

Din partea carui partid crezi ca va candidat Ion Stoica la viitoarele alegeri locale?

  
Banner
Banner

Sugestii si reclamatii

Impresia voastra

Parerea d-voastra despre Expresul de Buftea

  

Politia din Buftea nu mai exista!
Opinii
Scris de Expresul de Buftea
Marţi, 09 Septembrie 2008

               Image Hosted by ImageShack.us

Erau vremuri cand ma impiedicam de ei pe strada. Ma intrebau sambata seara, bagandu-mi lanterna in ochi, ce-i cu mine la ora 12 noaptea, de unde vin si unde stau. Daca treceam din Centru in Studio sau invers dupa 11 noaptea, cu siguranta eram oprit de un echipaj pe traseu. Control de rutina. Balamuc in centru? Imediat aparea aro-ul obosit de politie, paraind lehamite pe teava de esapament si chior de un far. Se impaca lumea, se pupa si impreuna cu scandalagii, politistii impingeau huiduma de masina, sa porneasca. Nu era ca pe vremea lui Tepes, dar era liniste. Mai scapau uneori tiganii la scandal, ca vacile in trifoi, dar nu era un lucru chiar asa rau... atata timp cat se altoiau intre ei. Mie imi convenea. Si politistilor, cred.

Anii au trecut, orasul a crescut, iar cetateanul s-a maturizat din punct de vedere european... i-au crescut pretentiile. Insa politia orasului nu prea a evolut, desi si-a schimbat si parul si naravul. Ca dracul, nu ca lupul! S-a coafat, ca Maricica inainte de nunta cu cetateanul buftean, Sandel... s-a intinerit si jura credinta vesnica sotului. Dar n-are de gand sa se puna in slujba cetateanului, ci doar sa traiasca pe spatele sau. Cetateanul Sandel si-a pus baza in ea... i-a luat 3-4 loganuri, o gazduieste in cateva camere in centrul orasului, ii ofera onoarea de a-i purta numele si ii mai da si ceva bani de buzunar. Destui... pentru diploma de bac muncita cu greu de Maricica. Dar ea e cucoana mare, ca si cunostinta ei mai veche, Lenea. Si-a facut si cont pe hi5, sa dea bine la oameni, se gateste ca pentru hora, insa lui Sandel nu-i da nimic in schimb, nu se implica in gospodarie, ba nici macar la pat nu e buna. Cica o doare capul. Nu poate nici dragoste sa ofere, desi doarme noptile alaturi de cetatean. Vine timida, constienta poate de frigiditatea sa si se baga in pat, ignorand nevoiele de afectiune ale cetateanului buftean. Desi ii sta zi de zi si seara de seara alaturi, nu apare farmecul ala necesar unei relatii, nu are "je ne sais quoi"-ul ala. Asa ca nici de urmasi nu pote fi vorba, de rodul iubiirii lor.

Cetateanul este clar nemultumit de activitatea Politiei Comunitare. Nu e suficient doar sa fie prezenta sau sa se prezinte cand este chemata, numai de dragul statisticilor. Degeaba exista si vine cand este chemata daca nu si rezolva problemele. Ca si in afaceri, strategia ar trebui sa desfasoare pe termen lung, sa previna si pe viitor problemele. Nu este suficient doar rezolvarea pe moment. Concret?

Concret, Politia Comunitara din Buftea, ca si cea rutiera, jandarmerie sau alte forme de protectie a cetateanului nu mai exista. Politia Buftea nu mai exista!

                       Image Hosted by ImageShack.us 

E cazul sa amintim problemele din oras? Pai fara sa ne agitam prea tare, ar cam fi cateva, la o privire superficiala... Inconstientii care tureaza motoarele si lesina cauciucurile pe centru sau strada Studioului, printre masini parcate si oameni seriosi, la ore tarzii in noapte, traficul de pe Bucurest i-Targovise si parcatul aiurea, zecile de scuteristi fara casca care dispera si pe soferi si pe omul care se odihneste, gastile de dubiosi care se strang la colturi... Imposibil sa nu-i stiti. Poarta lanturi de aur, tricouri albe doar pe exterior si papuci in picioare. Treziti-va sambata sau duminica dimineata si luati tot centrul de la un cap la altul, sa vedeti ce ramane in urma lor. Gramezi de coji de seminte... despica-li-s-ar limbile in doua, ca la serpi... cutii de bere la tot pasul, plus peturi de toate marimile, ambalaje de tot felul si binenteles, mucuri de tigari. Cineva a avut initiativa, bunicica totusi, de a "coafa" putin boschetii din fata primariei. Numai ca asta a atras si "boschetareala". Seara de seara casutele din lemn sunt pline de tineri, multi minori, care beau si mananca seminte, urland si urinand acolo... ma rog, nu in acelasi timp. Stiu, am vazut, politistii incearca sa-si faca datoria, atat cat ii tine. Dar pe mine nu ma icalzeste ca strica ceva castele de nisip ale copiilor sau ca dau la peste cu tifonul si cu undita... Vreau pestii mari, actiuni serioase, profesionalism.

 Nota: sursa pozelor este hi5-ul buftean, facute plublice chiar de catre proprieter, care se pare a fost sau este angajat in Politia Comunitara Buftea. Mai avem si altele, cu alti angajati, dar nu le publicam, ca nu suntem cancan.

Comments
Comentariu nou Cautare
studio zone   |2008-09-12 12:26:16
A.C.A.B
Dumitru  - Felicitari pt. articol!   |2008-09-12 15:20:04
Iata ce am gasit pe site-ul Politiei Romane:
ATRIBUTII ALE POLITISTULUI DE PROXIMITATE
 Realizeaza cunoasterea po*cucu*tiei, sub aspectul numarului
locuitorilor, structurii, obiceiurilor si traditiilor cu caracter
local, domiciliului si resedintei;
 Este prezent în fiecare zi
minim 6 ore pe jos în cartier pentru ca cetatenii sa il poata aborda;

 Stabileste contacte permanente cu administratorii asociatiilor
de proprietari, factorii responsabili din cadrul unitatilor de invatamant,
societatilor comerciale, organizatiilor
neguvernamentale, administratiei publice locale pentru
identificarea factorilor de risc privind ordinea publica si siguranta
cetateanului si stabilirea masurilor comune de prevenire si combatere a
faptelor antisociale;
 Participa la sedintele asociatiilor de
proprietari si la alte evenimente din cartier;
 Consiliaza cetatenii
care fac parte din categoriile cu grad inalt de risc din punct de
vedere al victimizarii;
 Mediaza si rezolva amiabil conflictele
interumane; 
 Formeaza sau participa la ateliere, care au ca
obiect de activitate imbunatatirea sigurantei publice si personale;

 Recepteaza problemele po*cucu*tiei si impreuna cu institutiile
abilitate stabilesc masuri pentru rezolvarea acestora; 
 Atrage si
mobilizeaza cetatenii in derularea unor programe de prevenire a
criminalitatii in cartiere pe baza de voluntariat;

 Rezolva recla*meu*ile si sesizarile cetatenilor, ce nu
au caracter penal si nu presupun aplicarea de sanctiuni
contraventionale, care privesc:
- stari conflictuale;
- tulburarea
linistii publice în unitatile de învatamânt, asociatii de locatari,
societati comerciale, etc.;
- fapte antisociale ale caror victime sunt
persoane cu probleme sociale (minori, batrâni, persoane cu handicap
sau afectiuni neuropsihice, etc);
Celelalte sesizari si recla*meu*i
ale cetatenilor, din competenta for*meu*unilor de ordine publica, vor
fi solutionate de catre ofiterii din cadrul birourilor sau
sefii sectoarelor de siguranta publica. 
 Colaboreaza cu
mass-media pentru ameliorarea sigurantei publice;
 Efectueaza acte
de constatare si sanctionare numai în cazul infractiunilor si
contraventiilor flagrante; 
 Intretine permanent relatii de colaborare
cu politistii din for*meu*unile operative privind evolutia situatiei
operative din sectorul de activitate, tine zilnic evidenta
evenimentelor înregistrate si prezinta conducerii rapoarte privind
activitatile desfasurate, problemele cu care se confrunta po*cucu*tia si
propuneri de îmbunatatire a muncii;
 Zilnic
analizeaza evenimentele înregistrate în sectorul
de responsabilitate, pe care le prezinta sefilor si le evidentiaza pe
harta criminogena.
dece?  - pis-pis   |2008-09-25 12:36:18
In sfarsit am onoarea sa-l vad si eu pe "motanul" in ipostaze
de hi5
Leeah   |2008-10-03 09:42:07
Pe langa toate cele politia comunitara oricum nu "s-ar baga " daca ar
exista o problema intre baietii de la colturi si...eu spre exemplu...Oricum din
cate am inteles eu si Politia comunitara a fost infiintata pe acelasi sistem
bine pus la punct: pilele...Ah si ce am vazut ca se mai practica : taxele de
protectie domne'...Adik vine un pustan de 17-18 ani ...cu gasca lui ...si le cer
bani astora de 13-14 ani...Oricum nu cred k s ar putea face ceva in legatura cu
Politia...eu sunt multumita ca acum cel putin strazile sunt mai bine luminate
Expresul de Buftea  - police   |2008-10-03 14:41:14
Cat de bolovan tre sa fii sa intri pe pile in politia comunitara? Ce e asa
avantajos sa fii comunitar d\'asta? Pai pile iti trebuie sa intri pe un post
smecher in primarie, in prefectura sau in minister... acolo e bataia pestelui.

La astia ce sa faci? Sa te pozezi in uniforma si sa pui poze pe hi5? Sau sa ma
stresezi pe mine la terasa cu \"tu stii cine sunt io, ba?\" ))
Hai ca mi-am adus aminte... La cat de beat era nici sa rad nu-mi venea.
Anonim   |2009-01-11 19:50:00
CAT TIMP VA FI CONDUSA DE VECHI MILITIENI NICI NU VE-TI VEDEA ROADE LA POLITIA
COMUNITARA.STAU SI MA INTREB CUNOSCAND FFB. SITUATIA P.C. BUFTEA CUM AU REUSIT
MILITIENII ASTIA SA-SI FACA MESERIA ACOLO UNDE AU FOST ANGAJATI INAINTE CAND EI
DAU RAPOARTE SI LUCRARI IMPORTANTE SA LE FACA ANGAJATI CARE NU AU INCA
EXPERIENTA NECESARA SI DAU AMEZI LA OAMENII STRAZI DOAR SA FIE LA NUMAR-VEZI
SEFU MURARESCU.
FCM   |2009-01-11 19:53:41
ATENTIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! POZELE NU SUNT DE LA POLITISTII
COMUNITARI DIN BUFTEA : VEDETI EMBLEMA.
Nashu   |2009-01-11 19:54:40
Problema societatii romanesti este ca nimeni nu ia atitudine, toti ne complacem
in aceeasi situatie si nu facem nimic. Daca toata lumea ar incepe sa scrie o
reclamatie, o petitie, sa faca ceva, treburile incet incet se vor schimba. Daca
insa toti stam pasivi nimic nu se va schimba, ba cred ca va fi si mai rau.
Nu
stiu daca ati observat dar de cind am facut acest site am avut citeva "mici
victorii" si s-au mai indreptat citeva lucruri. Noi vom fi intotdeauna cu
ochiul pe autoritati si cu gura pe ele sa faca treaba si sa o faca bine. Dar
trebuie ca si voi sa ne ajutati, sa discutam in mod civilizat, sa aratam cu
degetul dar sa nu aruncam cu noroi pentru ca altfel nu ne vom mai deosibi de
ceilalti.
Anonim  - Politia Comunitara   |2009-01-13 22:04:02
TOTI VORBITI DE POLITIA COMUNITARA DAR INTII DE TOTE TERBUIE REAMINTIT FAPTUL CA
TRAIM IN ROMANIA . IN ALTE PARTI ALE TARII VA INTREBATI CE FACE POLITIA
COMUNITARA . DE LA PRIMAR UNI DIN NOI VREA TOTUL PESTE NOAPTE . DE LA P.C DORITI
SA VEDETI TOT MULTE DAR DACA UNI DINTRE DV. VA DERANJEAZA P.C. SUNATANI PE FINU
,NASUL SI ASA MAI DEPARTE .DAR UITAM CA DACA PE SRADA MERGEM SI UN GRUP DE 2 SAU
3 PUSTII SE LOVESC SAU SE BAT NU VA BAGATI CA VA ESTE FRICA . DE CA NU
RECUNOASTEM CA SUNTEM NEPASATORI SI NE UTAM IN ALTA PARTE LA ASEMENEA CAZURI .
UNDE ESTE CONDUITA CETACENEASCA ? NU ZIC DA DE CIND CU P. C. SA MAI SCHIMBAT
CEVA NU MULT DAR TOTUS .DRAGI MEI SA NU MAI ARUNCAM CU NOROI IN ALTI CA NIMENI
NU ESTE PERFECT. NU UITATI CA RONANUL ARE DESTULE PARTI BUNE SI CALITATI
DEOSEBITE .DAR SA NU UITAM CA ESTE SI RAUTACIOS DI CALE AFARA. TOTI NE LOM DE
PRIMAR CA NU FACE SAU NUSTIU CE NA FACUT SAU P.C. LA FEL ,PAI VA INTERB EU CINE
NE CODUCE ESTE PERFECT IN PARLAMENT SE DOARME PE BANI NOSTRI SI BANI GREI .DE CE
ACOLO NU AVETI CURAJ SA VA BAGATI. SE DA SPAGA SE APLICA VARIANTA PILE
CUNISTINTE RELATII DE CE NU INCEPEM SA LUAM ATITUDINE DIRECT DE JUS SI ATUNCI SE
VA REGLEMENTA SI MAI JOS SITUATIA .PT CA PESTELE DE LA CAP SE STRICA . MAI
GINDITIVA SI MAI DISCUTAM CU PLACERE.
Expresul de Buftea  - politia comunitara   |2009-01-13 23:40:10
Nu te contrazice nimeni in ceea ce spui... asa e.

Dar... daca ti-ai ales
meseria asta, tre sa stii la ce te expui si ce responsabilitate ai. Ca altfel te
angajai paznic de noapte la Conserve.
Despre atitudinea luata incepand de sus,
iar ai dreptate... dar daca ma duc peste ei acolo sus, tot tu vii si ma iei de
guler si ma pui la punct. Pentru ca ca-ti permiti... eu sunt spalat, nu ti pot
pune mari probleme, spre deosebire de mizeriile de la colt de strada.
Asta
inseamna ca nu esti bine pregatit si instruit. Si iar nu e vina ta, ci a celor
de sus.

Deci... ai dreptate, dar nu putem sa nu ne dam cu parerea, suntem
romani

Cand am zis "tu"... nu ma referam la persoana ta,
ci in general la un politist comunitar din Romania.
LEO  - re: ILFOV   |2009-01-14 09:02:49
FCM a scris:
ATENTIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  POZELE NU SUNT DE LA
POLITISTII COMUNITARI DIN BUFTEA : VEDETI EMBLEMA.

emblemele alea dovedesc ca respectivul este de la politia comunitara
ilfov care nu tzine de buftea. astia de la ilfov pazesc la
maternitatea din studio si la trezorerie! nu intzeleg de ce
s-a acceptat mani*cucu*rea asta de catre expresul de buftea, cu poze
care nu reprezinta politia comunitara buftea. cat despre comunitarii
din BUFTEA ce sa vorbim???? stiati ca de la o vreme nu mai le da
primaria motorina si fac pe jos in fiecare zi? le rad pushtii in nas cand
trec pe langa ei cu mashinile lor smekere! stiati ca salariile in
primarie nu se mai dau la vreme si ca toti au fost amanati cu 2
saptamani????stiatzi ca salariile sunt de 800 lei\luna??? aia de
la ilfov castiga mai bine si chiar nu fac nimic!stiati ca la
targoviste ori la bucuresti un comunitar castiga cam 1600 lei/luna??? si
noi vrem ca ai nostri sa faca treaba!am impresia ca primarul nostru
vrea politie comunitara doar de forma parerea mea!!!
LEO  - re:   |2009-01-14 09:11:17
Anonim a scris:
CAT TIMP VA FI CONDUSA DE VECHI MILITIENI NICI NU VE-TI VEDEA ROADE LA
POLITIA COMUNITARA.STAU SI MA INTREB CUNOSCAND FFB. SITUATIA P.C. BUFTEA
CUM AU REUSIT MILITIENII ASTIA SA-SI FACA MESERIA ACOLO UNDE AU FOST
ANGAJATI INAINTE CAND EI DAU RAPOARTE SI LUCRARI IMPORTANTE SA LE FACA
ANGAJATI CARE NU AU INCA EXPERIENTA NECESARA SI DAU AMEZI LA OAMENII
STRAZI DOAR SA FIE LA NUMAR-VEZI SEFU MURARESCU.

frate in primaria noastra la care face parte si politia comunitara buftea
sunt multe lucruri nashpa stiu bine care e treaba, toata lumea
stie dar nu are curaj sa spuna! merge la fel de rau k pe timpul lui
balalau. salariile nu se dau, sporuri nu se dau si altele!!!dar lumea
vrea competentza! zici de pensionari angajatzi? pai s_au mai angajat
catziva!stiatzi asta?adica aia vin de la politie cu pensie buna si mai ia
inca 8_9 milioane de la comunitara!in schimb primarulle cere la aia
tineri sa fie conpetentzi! sa dea amenzi si sa se ia de gashtile de
cartier.aia ishi risca pielea aiurea parerea mea! si am vazut cu ochii
mei ca daca se ia de cine nu trebuie smekerul respectiv da un telefon la
NASHU si se rezolva! pai de cine sa se ia comunitarii? de tziganii aia
amarati din buciumeni si din 23august! ca aia nu au pile!
Anonim  - re: re: ILFOV   |2009-01-16 20:00:49
LEO a scris:
FCM a scris:
ATENTIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  POZELE NU SUNT DE LA
POLITISTII COMUNITARI DIN BUFTEA : VEDETI EMBLEMA.

emblemele alea dovedesc ca respectivul este de la politia comunitara ilfov
care nu tzine de buftea. astia de la ilfov pazesc la maternitatea
din studio si la trezorerie! nu intzeleg de ce s-a acceptat mani*cucu*rea asta de catre expresul de
buftea, cu poze care nu reprezinta politia comunitara buftea.
cat despre comunitarii din BUFTEA ce sa vorbim???? stiati ca de la o vreme
nu mai le da primaria motorina si fac pe jos in fiecare zi? le rad
pushtii in nas cand trec pe langa ei cu mashinile lor smekere! stiati ca
salariile in primarie nu se mai dau la vreme si ca toti au
fost amanati cu 2 saptamani????stiatzi ca salariile sunt de 800
lei\luna??? aia de la ilfov castiga mai bine si chiar nu fac
nimic!stiati ca la targoviste ori la bucuresti un comunitar castiga
cam 1600 lei/luna??? si noi vrem ca ai nostri sa faca treaba!am impresia ca
primarul nostru vrea politie comunitara doar de forma parerea mea!!!


Mani*cucu*re?! Hai frate, ca n-am ajuns asa de jm3k3ri sa reusim
mani*cucu*ri. As vrea eu...

OK, deci nu e de la politia din Buftea? Dar
sta in Buftea respectivul...

Ehee... o sa fiu nevoit odata sa le
scot si pe alea cu politistii de la noi. Dar n-ar fi frumos din partea
mea.

Daca doreste cineva sa spuna lucruri CONCRETE despre chestii
importante sau daca se considera nedreptatit si frustrat de afirmatii
facute aici... poate oricand sa ne scrie o explicatie sau un drept la
replica pe contact@expresuldebuftea.ro

Publicam pe site orice
opinie intemiata si mai ales...
Garantam confidentialitate...
Anonim   |2009-02-20 14:17:02
RUGAMINTEA MEA REFERITOR LA FOTO ESTE SA NU FIE FACUTE IN ASA FEL INCIT SA PARA
CU TOT DINADINSUL CA AU GRESIT.
fcm   |2009-02-20 14:18:09
RUGAMINTEA MEA REFERITOR LA FOTO ESTE SA NU FIE FACUTE IN ASA FEL INCIT SA
PARA
CU TOT DINADINSUL CA AU GRESIT
florinel  - un nou shef   |2009-03-16 10:01:40
am inteles ca de azi polita comunitara buftea are un nou sef pe dl arzoi.sa
vedem daca va fi mai bun ca dl
murarescu!
[url]http://www.urbaniulian.ro/2008/10/
30/locuitorii-din-buftea-sunt-nemultumiti-de-polit ia-locala//url]
florinel   |2009-03-16 10:02:34
http://www.urbaniulian.ro/2008/10/30/locuitorii-di
n-buftea-sunt-nemultumiti-de-politia-locala/
fcm  - un nou sef   |2009-04-02 16:03:44
din cate am auzit si discutat cu baietii de la pcb se pare ca domnul arzoi vrea
sa faca treaba. sa vedem daca si poate.
cornel  - re: un nou sef   |2009-04-03 13:43:49
fcm a scris:
din cate am auzit si discutat cu baietii de la pcb se pare ca domnul arzoi
vrea sa faca treaba. sa vedem daca si poate.

am auzit ca vrea sa faca schimbari in bine si sa puna politia comunitara
pe roate.eu ii zic succes ca are nevoie. si sa faca curatenie si sa scape
de moshii incompetenti si de aia care se leaga aiurea de oameni si da
aamenzi tampite pt ca am suit masina cu 2 roti pe trotuar si sa dea afara
si pe pustiul ala brunet nu stiu cum il cheama dar e numai figuri de
smecher pe el si mai e una acolo o tuta despre care am auzit multe si face
politia de ras asa cum sa facut de ras si in sat. sa fie oameni de
oameni si sa-si faca treaba dupa lege si cu respect pt oameni daca vor sa
fie respectati!
RADU  - ieri pe TAMASI   |2009-04-07 09:09:20
AM TRECUT IERI PE LA PRANZ SPRE TAMASI PE CAMP PE LANGA PADURE CA SA SCURTEZ
DRUMU SI CE CREDETI CA AM VAZUT? UN LOGAN DE LA COMUNITARA LA PANDA ASA AM
CREZUT EU DAR CE PANDEA SPRE PADURE?M-AM APROPIAT CU VITEZA A DOA USUREL CA SA
NU MA AUDA SI NU AM VAZ PE NIMENI.ABIA CAND AM AJUNS APROAPE AM VAZ CUM S-A
RIDICAT UNUL SI CU UNA CA EREAU CU SCAUNELE DIN FATA LASATE PE SPATE.PE EL NU
LAM VAZ BINE CA BATEA LUMINA DAR EA EREA UNA CU O SEPCUTZA TRASA PE OCHI CRED CA
EREA BLONDA NU STIU SIGUR.PAI ASTIA DORMEAU LA CLADURA LA PADURE???CE PAZEAU
ACOLO CU LOGANU?/?
Expresul de Buftea   |2009-04-08 11:04:25
Mai varule... ce ai tu de gand? Ce tot insisti pe subiectul asta? De ce tot bagi
vrajeli d\astea. De ce iti iei diferite nume... radu, cornel, cata, stelu...
si apari din cand in cand aici sa mai dai cu ceva in blonda aia.

Este ultimul
mesaj de acest gen pe care ti l mai permit. De acum inainte daca vrei sa mai
postezi , postezi sub un singur nume!
fcm  - re: ieri pe TAMASI   |2009-04-09 13:14:12
RADU a scris:
AM TRECUT IERI PE LA PRANZ SPRE TAMASI PE CAMP PE LANGA PADURE CA SA
SCURTEZ DRUMU SI CE CREDETI CA AM VAZUT? UN LOGAN DE LA COMUNITARA LA
PANDA ASA AM CREZUT EU DAR CE PANDEA SPRE PADURE?M-AM APROPIAT CU
VITEZA A DOA USUREL CA SA NU MA AUDA SI NU AM VAZ PE NIMENI.ABIA CAND AM
AJUNS APROAPE AM VAZ CUM S-A RIDICAT UNUL SI CU UNA CA EREAU
CU SCAUNELE DIN FATA LASATE PE SPATE.PE EL NU LAM VAZ BINE CA BATEA
LUMINA DAR EA EREA UNA CU O SEPCUTZA TRASA PE OCHI CRED CA EREA BLONDA NU
STIU SIGUR.PAI ASTIA DORMEAU LA CLADURA LA PADURE???CE PAZEAU ACOLO CU
LOGANU?/?
poti sa spui povesti de genul asta cat vrei. pe timpul zilei cand
comunitari nu apuca cateodata nici sa manince no sa-i vezi tu
dormind.parerea mea e ca ai ceva personal cu o anumita blonda de la
pcb
anonim  - re: re: ieri pe TAMASI   |2009-04-09 15:16:07
fcm a scris:
RADU a scris:
AM TRECUT IERI PE LA PRANZ SPRE TAMASI PE CAMP PE LANGA PADURE CA SA
SCURTEZ DRUMU SI CE CREDETI CA AM VAZUT? UN LOGAN DE LA COMUNITARA LA
PANDA ASA AM CREZUT EU DAR CE PANDEA SPRE PADURE?M-AM APROPIAT CU
VITEZA A DOA USUREL CA SA NU MA AUDA SI NU AM VAZ PE NIMENI.ABIA CAND AM
AJUNS APROAPE AM VAZ CUM S-A RIDICAT UNUL SI CU UNA CA EREAU
CU SCAUNELE DIN FATA LASATE PE SPATE.PE EL NU LAM VAZ BINE CA BATEA
LUMINA DAR EA EREA UNA CU O SEPCUTZA TRASA PE OCHI CRED CA EREA BLONDA NU
STIU SIGUR.PAI ASTIA DORMEAU LA CLADURA LA PADURE???CE PAZEAU ACOLO CU
LOGANU?/?
poti sa spui povesti de genul asta cat vrei. pe timpul zilei cand
comunitari nu apuca cateodata nici sa manince no sa-i vezi tu
dormind.parerea mea e ca ai ceva personal cu o anumita blonda de la
pcb
Bati campii.
FCM  - re: re: un nou sef   |2009-04-17 17:33:32
cornel a scris:
fcm a scris:
din cate am auzit si discutat cu baietii de la pcb se pare ca domnul arzoi
vrea sa faca treaba. sa vedem daca si poate.

am auzit ca vrea sa faca schimbari in bine si sa puna politia comunitara
pe roate.eu ii zic succes ca are nevoie. si sa faca curatenie si sa scape
de moshii incompetenti si de aia care se leaga aiurea de oameni si da
aamenzi tampite pt ca am suit masina cu 2 roti pe trotuar si sa dea afara
si pe pustiul ala brunet nu stiu cum il cheama dar e numai figuri de
smecher pe el si mai e una acolo o tuta despre care am auzit multe si face
politia de ras asa cum sa facut de ras si in sat. sa fie oameni de
oameni si sa-si faca treaba dupa lege si cu respect pt oameni daca vor sa
fie respectati!
FAZA CU MASINA PE TROTUAR O GASESTI IN H.C.L BUFTEA SI CHIAR SUNT NEVOITI
SA APLICE AVERTISMENTE SAU AMENZI DEPINDE DE CAZ.
pt fcm  - re: re: re: un nou sef   |2009-05-02 10:44:32
FCM a scris:
cornel a scris:
fcm a scris:
din cate am auzit si discutat cu baietii de la pcb se pare ca domnul arzoi
vrea sa faca treaba. sa vedem daca si poate.

am auzit ca vrea sa faca schimbari in bine si sa puna politia comunitara
pe roate.eu ii zic succes ca are nevoie. si sa faca curatenie si sa scape
de moshii incompetenti si de aia care se leaga aiurea de oameni si da
aamenzi tampite pt ca am suit masina cu 2 roti pe trotuar si sa dea afara
si pe pustiul ala brunet nu stiu cum il cheama dar e numai figuri de
smecher pe el si mai e una acolo o tuta despre care am auzit multe si face
politia de ras asa cum sa facut de ras si in sat. sa fie oameni de
oameni si sa-si faca treaba dupa lege si cu respect pt oameni daca vor sa
fie respectati!
FAZA CU MASINA PE TROTUAR O GASESTI IN H.C.L BUFTEA SI CHIAR SUNT NEVOITI
SA APLICE AVERTISMENTE SAU AMENZI DEPINDE DE CAZ.

cred ca lucrezi la comunitari.daca asa e atunci spunemi cum e cu
acidentul de la primarie din toamna?o masina de la comunitari nu a
dat prioritate si a intrat pe contrasens in curba aia de la
raifaisen?cine conducea nu are permis si nici un act stiu de la cineva
care lucreaza tot la voi!adica a avut acte dar i le-a furat!si politia
buftea a musamalizat treaba ca nu putea sa suspendeze un carnet care nu mai
este nu e asa?pai e corect?si de faza din studio din decembrie
ce spui?masina de comunitari cu 2 femei de acolo asculta muzica la
blana noaptea nene , la gardul scolii si unul le aducea suc si pizza pai
ce bine se petrece la politia comunitara!daca eu dau muzica la blana
in masina oprit la nonstop mie imi da amenda cu linistea cetatenilor dar la
ei nu se aplica. e una mirela ailalta nu stiu cine e dar voi stiti
acolo si ce zice sefu asta nou de chestile astea?pai de aia are lumea ce
are cu comunitari ca fac rahaturi din astea ei isi strica firma in
oras!
fcm   |2009-05-11 17:00:37
chiar nu stiu nimic si credema nu lucrez la ei
Deniz  - comunitarii si masina   |2009-05-20 23:46:54
am citit parerile tuturor...opinia e unanima: pcb nu face o treaba prea buna,
dar speram cu totii sa se schimbe situatia. Eu am o singura povestioara de
zis/scris: eram acum vreo 2 saptamani la padure...k deee nu imi permit sa ma duc
la munte, doar e criza mondiala. Si cum ma duceam eu frumusel spre padure cu
rucsacul in spate ce imi e dat sa vad...masina politiei comunitare buftea la
intrare in padure. imi zic: ok stau aici sa nu fak lumea focul in padure. trec
pe langa masina...nimeni. ok...ceva suspect, unde snt comunitarii??? fac vreo 2
pasi si apare in fata mea una bucata duduie comunitara, un pic cam sifonata. ma
cam mira iesirea din decor, dar o fii facut pisu' saraca si de unde toaleta
ecologica in padure?...a folosit toaleta "la copacelu' srl" nici nu
sterg bine zambetul de pe buze k tzup!!! din tufisori inca un comunitar...bai
nene pipi, dar chiar asa toata lumea deodata???.... nu vreau sa insinuez k cine
stie ce faceau tinerii comunitari in padure, numai k am vaga impresie (un pic
ironik din cauza nervilor provocati de indiferenta) k ei ar fii tr sa isi faca
treaba...nu sa stea sa admire natura. Sa nu uitam un lucru: politia, pompierii,
medicii sunt platiti din banii nostrii. este normal sa isi faca treaba. eu dak
frec duda la munca, ma zboara in 2 timpi si 3 miscari. fratilor sa ne trezim din
coma asta profunda...esti platit sa faci ceva. fa-ti treaba cu demnitate si
modestie... eu nu cer sa faca totul pc, dar macar sa patruleze PE JOS (k din
masina te privesc cu oarecare superioritate si in plus polueaza) si sa ii mai
potoleasca pe pustii cu fitze si rasini care cred k pot face orice.

asteptam
o schimbare d-lor pc!!!
Corvin  - re: comunitarii si masina     |2009-05-21 10:45:58
nu bre, nu ai dreptate... Aia doi erau comunitari comuni... Si daca i-ai vazut
cu organele scoase afara, la vedere, inseamna ca-si exprimau adeziunea la PSD.
Stii tu, "uniti in cuget si simtiri".
Ca asa se face: isi marcheaza
teritoriul.
Din cate stiu eu, politia comunitara era treaba si sarcina fostului
viceprimar. Asa era cand s-a infiintat. Acum daca Ion Stoica a devenit primar,
teoretic comunitarii (si numele o spune: comunitari-comuni-comunisti) ei bine
acum activitatea lor ar trebui sa fie in sarcina viceprimarului, adica tov. Radu
Marinescu.
Si atunci e logic de ce politia comunitara face ce a invatat ca
trebuie sa faca: conform doctrinei rosii pesediste: si-o trag pe la colturi, sau
si-o trag pe unde apuca! Ideea e sa fie pe la spate,ca asa scrie la cartea
rosie.
pt corvin  - re: re: comunitarii si masina   |2009-05-22 09:22:00
Corvin a scris:
nu bre, nu ai dreptate... Aia doi erau comunitari comuni... Si daca i-ai
vazut cu organele scoase afara, la vedere, inseamna ca-si
exprimau adeziunea la PSD. Stii tu, "uniti in cuget
si simtiri".
Ca asa se face: isi marcheaza teritoriul.
Din cate
stiu eu, politia comunitara era treaba si sarcina fostului viceprimar. Asa
era cand s-a infiintat. Acum daca Ion Stoica a devenit primar,
teoretic comunitarii (si numele o spune: comunitari-comuni-comunisti) ei
bine acum activitatea lor ar trebui sa fie in sarcina viceprimarului,
adica tov. Radu Marinescu.
Si atunci e logic de ce politia comunitara face
ce a invatat ca trebuie sa faca: conform doctrinei rosii pesediste:
si-o trag pe la colturi, sau si-o trag pe unde apuca! Ideea e sa fie pe la
spate,ca asa scrie la cartea rosie.


nu cred ca politia comunitara trebuie sa serveasca pe marinescu ori pe
stoica asa cum se zice aici si cum se aude si in oras.sa fie
pentru oras si impartiali!!!!dar buftea e mica si lumea aude diverse
chestii si vede multe asa ca de aia comunitarii nu sunt vazuti bine.Se stie
ca s-a angajat pe pile si pe ochi frumosi.unul e neam cu nu stiu ce
consilier altul e finu lui cutare altul e pila lui fostul primar una e
adusa de fostul amant vicele dintr-o comuna de pe aici a altii
au facut campanie electorala pt stoica si tot asa!! Daca mai punem la
socoteala si fostii militeni batrani angajati la comunitari[ am auzit ca
sunt vreo 5-6} atunci ce facem?? Unde sunt politistii competenti de
care e nevoie ca sa potoleasca gashtile de jmekeri din studio si din
centru??ce meserie stiu astia? Ce meserie fac femeiustile alea care le
vezi cu tigarica in gura in loganul comunitar si fac ocheade la baietii cu
masini bengoase la nonstop si aia tureaza motoarele ca sa se dea
jmekeri de te trezeste la 2 noaptea si adoua zi trebuie sa te duci la munca
nedormit??ce meserie fac pustanii aia cu mainile in buzunar care sta
de vorba cu gastile din studiou ca si cum ar fi fratzi?? Ce meserie face
ala de umbla numai civil si care iese de la munca
implteticit/???am vazut la televizor ca se face polite locala!
pai intra si comunitarii aici?cine?moshii care au
fost militieni?jmecherii cu fitze?neamul lui cutare si cutare?gagica
de juma de metru si 100 kg de sperie infractorul[ astia nu au un stas ca in
armata sau cum e???], gagica aia mare panarama de o stie studioul?? eu
nu cred ca e pe bune politia asta locala. Daca intra si astia si altii ca
ei nu facem nimic bun in Buftea.
Anonim  - re: comunitarii si masina   |2009-05-26 16:10:29
Eu am o singura povestioara de zis/scris: eram acum vreo 2 saptamani la
padure...k deee nu imi permit sa ma duc la munte, doar e criza mondiala. Si cum
ma duceam eu frumusel spre padure cu rucsacul in spate ce imi e dat sa
vad...masina politiei comunitare buftea la intrare in padure. imi zic: ok stau
aici sa nu fak lumea focul in padure. trec pe langa masina...nimeni. ok...ceva
suspect, unde snt comunitarii??? fac vreo 2 pasi si apare in fata mea una bucata
duduie comunitara, un pic cam sifonata. ma cam mira iesirea din decor, dar o fii
facut pisu\' saraca si de unde toaleta ecologica in padure?...a folosit
toaleta "la copacelu\' srl" nici nu sterg bine zambetul de pe buze k
tzup!!! din tufisori inca un comunitar...bai nene pipi, dar chiar asa toata
lumea deodata???.... nu vreau sa insinuez k cine stie ce faceau tinerii
comunitari in padure, numai k am vaga impresie (un pic ironik din cauza nervilor
provocati de indiferenta) k ei ar fii tr sa isi faca treaba...nu sa stea sa
admire natura. Sa nu uitam un lucru: politia, pompierii, medicii sunt platiti
din banii nostrii. este normal sa isi faca treaba. eu dak frec duda la munca, ma
zboara in 2 timpi si 3 miscari. fratilor sa ne trezim din coma asta
profunda...esti platit sa faci ceva. fa-ti treaba cu demnitate si modestie... eu
nu cer sa faca totul pc, dar macar sa patruleze PE JOS (k din masina te privesc
cu oarecare superioritate si in plus polueaza) si sa ii mai potoleasca pe pustii
cu fitze si rasini care cred k pot face orice.

------------------------------------------------ --------


Cand povestiti
ceva de genul asta singura voastra preocupare este sa pozitionati faptele altfel
decat corespund realitatii. esti penibil daca gandesti ca in mijlocul zilei te
crede cineva ca ,comunitarii se tavaleau in padure.
EuEu  - nu e de crezut   |2009-05-28 09:43:39
ca se tavaleau ziua in padure ori in alta parte dar daca lumea zice despre ei
chestii nasoale e pt ca se stie bine ca acolo au angajat destui dubiosi care nu
se tin de munca si care noaptea dorm prin coclauri in Flamanzeni ori pe str
Padurii in capat asta chiar se poate verifica ce naiba ca doar sunt destui
baieti care au vazut asta si am vazut si poze pe tel cu loganu ala brek!si
degeaba le tine partea Anomim ca baietii vad cu ochii lor tot felul de treburi
si multa lume stie ca au angajat acolo si smecheri baieti cu fitze in cap si
parasute despre una din ele cunoscuta in studio vad ca se vorbeste aici si unii
care iau spaga ca sa nu dea amenzi la aia care vind lemne din camion si alte
alea!
POLITAI  - SCRIETI AIURELI   |2009-05-30 22:18:54
Va luati degeaba de politistii comunitari. Ei incearca sa-si faca treaba cu
toate ca au salarii mici si sunt luati in ras de tot felul de pustani care nu
au ce face, ori au primit amenzi si acum cauta sa se razbune. E loc de mai bine
in activitatea lor, asta se stie, dar sa nu mai aruncam cu noroi cand nu e
cazul. GIGI de la Militie.
Wirelessu' lu' vecinu'  - Vina nu e a lor...   |2009-06-01 03:20:59
...Ci a celor care au hotarat ca Politia comunitara trebuie sa existe. Diferenta
de costri ar fi putut sa sustina suplimentarea politistilor din oras care oricum
au mai multa competenta (referitor la ordine publica s.a.), resurse si
"Putere". Ca si echipa de fotbal, ne mananca usor, ca termitele, banii.
pt Wirelessu  - re: Vina nu e a lor...   |2009-06-05 13:36:31
Wirelessu' lu' vecinu' a scris:
...Ci a celor care au hotarat ca Politia comunitara trebuie sa existe.
Diferenta de costri ar fi putut sa sustina suplimentarea
politistilor din oras care oricum au mai multa competenta (referitor
la ordine publica s.a.), resurse si "Putere". Ca si echipa de
fotbal, ne mananca usor, ca termitele, banii.

politia comunitara o sa se transforme in politie locala am vazut ca e
directiva europeana si ministrul de interne asa zice.e mai
bine asa!politia nationala sa ramana cu crimele si treburile penale si
locala sa aiba ordine publica.problema in buftea e ca sunt prea
multe influente politice locale adica primaru da ordine politiei cum
vrea el aici e buba!si treaba aia cu incompetentii angajati pe pile si pe
ochi frumosi ori pe rubedenii si kestii de astea!are
dreptate lumea:afara cu moshii,smecherii si farfuzele!
Anonim  - re:   |2009-06-26 21:19:02
FCM a scris:
ATENTIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  POZELE NU SUNT DE LA
POLITISTII COMUNITARI DIN BUFTEA : VEDETI EMBLEMA.
Anonim   |2009-06-26 21:22:26
Raducu  - re: re:   |2009-07-08 17:37:01
Anonim a scris:
FCM a scris:
ATENTIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  POZELE NU SUNT DE LA
POLITISTII COMUNITARI DIN BUFTEA : VEDETI EMBLEMA.

TREABA ASTA S-A MAI SEMNALAT LA COMENTARII SI POZELE NU AU FOST SCOASE PT
CA SE VEDE CA E CINEVA CARE VREA CONFUZIE.TREABA E CA UNII VOR SA DEA
CU NOROI LA GRAMADA SI SE VEDE A STA.TOT SE SCRIE CA POLITIA
COMUNITARA FACE SI DREGE , NU E ADEVARAT. NU TOTI.SUNT USCATURI.AM AUZIT CA
MAJORITATEA ISI FAC TREABA BINE SI AM VAZUT
COMUNITARI CORECTI,POLITICOSI SI EFICIENTI. DAR SUNT SI MOSHNEGI CARE
NU FAC NIMIC, SHMEKERI CARE FAC DE RAS SI GAGICUTZE SI MAI SI.DECI NU TOTI
FAC BUFTEA DE RAS.AIA CARE FAC CE SE SCRIE AICI SUNT PUTINI SI EU CRED
CA SEFII SI PRIMARUL CUNOSC SITUATIA. TREABA ESTE DE CE NU SE FACE
CURATENIE??
Expresul de Buftea   |2009-07-09 11:06:21
Ce confuzie vreau sa fac? Viteazul din poza e din Buftea, dar probabil ca
lucreaza la comunitarii ilfoveni. L-am pus pe el, ca sa nu pun pe altii de la
Buftea...
Anonim   |2009-08-01 10:53:22
acum cateva seri a fost scandal mare la nonstop in studio si comunitarii sa-u
facut de ras ca si politia buftea ca au reusit abia sa prinda pe unul asa am
auzit. deci scandalul la-m vazut dar pe ala ca l-au prins nu am vazut. erau doua
fete si radeau cu unii cu o masina cu muzica si la un moment dat aia lea-u luat
la misto si apoi sa-u certat si a iesit cu injuraturi si a venit si alta masina
de comunitari cu doi tipi dar aia au plecat repede. am auzit de la baieti ca
alea era sa o ia pe coaja de la jmecheri!!ce politie e asta?si se fura ca in
codru in studio! gogoseria a sparto si geamurile la salvare si inca un butic si
la biserica in spate si toti sunt acuma cu berea in mana pe strada si nu le mai
zice nimeni nimic! scandal si manele toata noaptea de se scoala lumea la 5 sa
plece la munca tot nedormita!si politia buftea nu face nici aia nimic
VIKY  - pentru''FCM''   |2009-12-09 17:03:19
Curatenia a inceput de astazi,Nea Vasile a plecat la pensie...saracu!
FCM  - CURATENIA DE PASTE   |2009-12-10 13:40:45
Cinstit vorbind astazi am aflat de la un prieten. cred ca este mai bine asa. de
fapt sunt sigur ca e mai bine.cat despre domnul ARZOI eu zic, ca va faca treaba
buna cu toate ca nu-l cunosc personal , decat din vedere dar am auzit lucruri
bune spuse de un prieten comun din vremea cand lucra la buftea.asa cum am spus
si in alt post sper sa si poata avand in vedere ca urmeaza schimbari majore la
nivelul politiei comunitare, dar daca este sprijinit de oamenii din subordine,
iar dansul este realist fata de tot ce se intampla pe strada zic ca treburile se
va indrepta pe un fagas bun, lucru care nu poate sa fie decat benefic pentru
buftea
VYKY  - ....   |2009-12-10 16:12:18
Domnul Arzoiu ce poate face?!...Domnule FCM??? Poate nu mai mult decat
nea'Vasile.
Nu stiu de ce s-a intamplat asa ceva: Era unul(politist comunitar)
care misca ceva,dar la un momendat nu l-am mai vazut(am auzit ca este
dispecer)...de ce?....pe cine a suparat? pe cine a deranjat?...Cui nu-i comvenea
ca dadea cateva amenzi?
Este mult mai bine ca aia doi hodorogi?...unul securist
comvins iar celalalt depanator TV.Este mult mai bine asa ca politia comunitara
este de prevenire nici de cum de sanctionare a contravenientelor care oricum nu
pot fi fanctionati ca suna telefoanele.
DIMA IONEL  - politisti corupti     |2010-02-02 18:15:55
PERSONAL PROPIETATEA MI-A FOST INCALCATA, VECINUL MEU INTRAND PE PROPIETATEA MEA
SI MI-A INGRADIT ACCESUL LA UN BECI COMUN. STITI CE A FACUT POLITIA? NIMIC.
PUTUROSII NICI NU AU AVUT BUNUL SIMT DE A SE DEPLASA LA FATA LOCULUI SA
FOTOGRAFIEZE ZONA SI CAPACUL FACUT PE PROPIETATEA MEA DE CATRE VECINUL PE NUME
COCAN. STITI CUM SA FINALIZAT. SI-AU FACUT CERCETARILE DIN BIROU, IAR IN
MOMENTUL IN CARE AM CONTESTAT SEFUL POLITIEI DIN BUFTEA DOMNULSUBCOMISAR VDUMA
ANDREI MI-A SPUS CA M-AM SCULAT CU FATA LA CEARCEAF CUM AM PUTUT SA-I CER SA
ANCHETEZE PROFESIONISTI ACEST CAZ. L-AM INTELES DEOARECE NU EXISTA ASA CEVA IN
POLITIA BUFTEA. IAR DOMUL CAPRA MIHAITA SEFUL FORMATIUNII ORDINE SI SIGURANTA
PUBLICA DUPA CE A TIPAT LA MINE DATORITA FAPTULUI CA AM AVUT CURAJUL SA-L
INFRUNT, STITI CE A FACUT? NIMIC. CU TOATE CA EXISTA DECLARATIA DOMNULUI COCAN
CA MI-A INGRADIT ACCESUL LA AEL BECI COMUN, NU AU FACUT DECAT SA-I DEA UN
AVERTISMENT. STITI CUM VAD EU LUCRURILE? INCOMPETENTA, TRANTORI, CORUPTIE,
INDIFERENTA, PROSTIE, ...............ETC.
Anonim  - re: CURATENIA DE PASTE   |2010-08-04 17:40:07
FCM a scris:
Cinstit vorbind astazi am aflat de la un prieten. cred ca este mai bine
asa. de fapt sunt sigur ca e mai bine.cat despre domnul ARZOI eu zic, ca
va faca treaba buna cu toate ca nu-l cunosc personal , decat din
vedere dar am auzit lucruri bune spuse de un prieten comun din vremea cand
lucra la buftea.asa cum am spus si in alt post sper sa si poata avand
in vedere ca urmeaza schimbari majore la nivelul politiei comunitare, dar
daca este sprijinit de oamenii din subordine, iar dansul este realist
fata de tot ce se intampla pe strada zic ca treburile se va indrepta pe un
fagas bun, lucru care nu poate sa fie decat benefic pentru buftea

mi-a spus cineva din primarie ca se face curatenie..... adica se da afara
dintre comunitari. cica trebuie sa plece vreo 10 insi. cu cine o sa
mai faca treaba?ca nu cred sa fie mai mult de 25 la politia
comunitara!pleaca pensionarii? si angajeaza altii mai tineri? pai cine
vine pe 600-700 lei pe luna? la tv spunea ca s-a redus salariu si la
comunitari in toata tara zicea ca mai mult de 1000 ron nu iau nici
sefii. deci sa vezi balamuc in buftea mai ales ca le-a taiat salariile
si la politistii adevarati
Scrieti comentariu
Nume:
Email:
 
Titlu:
UBB:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img] 
 
 
:angry::0:confused::cheer:B):evil::silly::dry::lol::kiss:
:D:pinch::(:shock::X:side::):P:unsure::woohoo:
:huh::whistle:;):s:!::?::idea::arrow:
 
Va rog sa introduceti codul anti-spam pe care il puteti citi in imagine.

3.25 Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

 

Ultimele comentarii

Facebook

Banner

Piesa zilei

Clipul zilei

Scurse din presă