Gara Buftea – in asteptarea trenului… si a unor vremuri mai bune

Varianta de transport cu trenul dintre Buftea si Bucuresti poate fi o solutie foarte potrivita pentru multi, mai ales pentru cei care stau in Centru. In cazul amenajarii unui drum, a unei parcari serioase pentru masini si biciclete, plus ceva iluminat stradal si patrula de politie in zona, poate fi atrasa mai multa lume care sa foloseasca aceasta varianta de transport. Asta din partea administratiei locale, ca in rest e treaba cailor ferate…

CFR SA, compania care se ocupa de satiile feroviare, a investit serios acum cativa ani, intr-un pasaj subteran intre linii. In scurt timp, investitia s-a dovedit inutila, din cauza lipsei de paza, scaunele din palstic au fost toate rupte, iar pasajul vandalizat. Acum trecerea prin el, mai ales seara, e un cosmar. Este un focar de infectie lasat in bezna, traversarea lui fiind cea mai sinistra experienta pe care o poti avea in Buftea. 

Mai nou, Gara Buftea s-a pricopsit cu o tentativa de restaurant chiar in incinta salii de asteptare, iar casa de bilete se deschide doar din cand in cand. Am facut zi de zi, timp de 4 ani, naveta cu trenul si nu am vazut nici atunci si nici acum vreo luminita pe portiunea dintre pasarela si gara, cum n-am vazut nici urma de politist. Doar betivi, caini, tigani si navetisti care merg grabiti cu capul in jos, prin noroi sau praf… 

 



Urmatorul text, cat si pozele, ii apartin lui Dragos C. 

 

Zilnic circula cu trenul sute de persoane, elevi, studenti printre care si eu. M-am bucurat atunci cand s-a facut acel pasaj pietonal pe sub pamant, m-am bucurat atunci cand s-au refacut peroanele. De atunci nu s-a mai lucrat deloc la ingrijirea si mentinerea garii, a peroanelor si a tot ce s-a facut acolo. Doar o data pe saptamana am vazut ca vine o fata si matura pe peron. Circul zilnic cu trenul inspre Bucuresti si m-am saturat ca martea sa fie inchis la casele de bilete, sau ca mirosul urat sa persiste in acele pasaje intunecoase chiar si ziua.

Am ajuns astazi mai devreme la gara, ca sa fac cateva poze si sa va arat, celor care nu stiu, cum arata gara buftea, despre care nu se mai vorbeste de mult timp. Macar acum inainte de alegeri sa se faca ceva. Poate ca montarea unei camere de supraveghere in gara, asa cum gasim pe strazi, sau in scoli plus niste amenzi usturatoare celor care rup scaunele de pe peron (vezi poza) ar face ca si gara sa arate mult mai bine decat este acum. Chiar era nevoie ca SALA DE ASTEPTARE sa se transforme in cafe bar (vezi imagine) ?!? Chiar era nevoie de cateva saptamani pentru ca singurul ceas din gara sa fie iar pus in functiune? Chiar mai este nevoie de ceva timp pentru ca boxele care anunta peronul la care ajunge trenul, sau intarzierile lui sa se faca auzite in toata gara? Multe de facut intr-o gara asa de mica…

 

PS: acest text a fost scrie chiar in gara, in asteptarea trenului.

 

 

 


]]>

55 raspunsuri
  1. gica
    gica says:

    E pacat, Buftea are deja gara, daca s-ar infiiinta sa zicem o linie speciala care ar intra pe la Laromet in tunelul de metrou si ar avea posibilitatea unor conexiuni bune catre centrul Bucurestiului (Universitate, Unirii – la Victoriei ajungi destul de usor daca te dai jos chiar in Gara de Nord) atunci cred ca asta ar fi cel mai civilizat mijloc de transport cu putinta pentru navetistii bufteni ❗
    Bineinteles, la gara Buftea trebuie si o parcare MARE, cat de mare se poate ❗ Sa poata multa lume lasa acolo fara grija masina, bicicleta si de acolo sa plece mai departe spre Bucuresti. Ok, parcare cu plata, nu trebuie neaparat sa fie moca, cu abonament pentru navetisti, dar sa fie bine pazita.

    Răspunde
  2. gica
    gica says:

    E pacat, Buftea are deja gara, daca s-ar infiiinta sa zicem o linie speciala care ar intra pe la Laromet in tunelul de metrou si ar avea posibilitatea unor conexiuni bune catre centrul Bucurestiului (Universitate, Unirii – la Victoriei ajungi destul de usor daca te dai jos chiar in Gara de Nord) atunci cred ca asta ar fi cel mai civilizat mijloc de transport cu putinta pentru navetistii bufteni ❗

    Bineinteles, la gara Buftea trebuie si o parcare MARE, cat de mare se poate ❗ Sa poata multa lume lasa acolo fara grija masina, bicicleta si de acolo sa plece mai departe spre Bucuresti. Ok, parcare cu plata, nu trebuie neaparat sa fie moca, cu abonament pentru navetisti, dar sa fie bine pazita.

    Răspunde
  3. gica
    gica says:

    Iar gara Buftea parca o vad cum va arata: luminoasa, cu geamuri mari de tot din termopan, cu scari rulante, cu un bufet la care sa poti comanda o cafea, un ceai, un sandwich… cu picturi moderniste pe pereti, cu conexiune wireless la care sa primesti prima data pagina web a garii -> pe care bineinteles sa poti face booking online de bilete si la care sa platesti bineinteles online cu cardul… Iar garnitura de tren a navetistilor poate sa fie foarte bine facuta cu Sageata Albastra, cred ca e ok ca si calitate :kiss:

    Răspunde
  4. gica
    gica says:

    Iar gara Buftea parca o vad cum va arata: luminoasa, cu geamuri mari de tot din termopan, cu scari rulante, cu un bufet la care sa poti comanda o cafea, un ceai, un sandwich… cu picturi moderniste pe pereti, cu conexiune wireless la care sa primesti prima data pagina web a garii -> pe care bineinteles sa poti face booking online de bilete si la care sa platesti bineinteles online cu cardul… Iar garnitura de tren a navetistilor poate sa fie foarte bine facuta cu Sageata Albastra, cred ca e ok ca si calitate :kiss:

    Răspunde
  5. Anonim
    Anonim says:

    se poate face rezervare doar de la accelerat in sus.
    si nu ca sunt eu gica contra,dar desi sunt multi oameni care merg cu trenul destui nu platesc bilete.
    trenuri oricum sunt putine,mai ales seara si vinerea cand CFR considera ca e normal sa scoata un accelerat si sa-l incarce pana la refuz pe singurul ramas pe ruta bucuresti nord-brasov.
    este o bataie de joc mai ales ca trenurile intarzie mereu,acc de 7.52 venind intotdeauna dupa 8 si…deci nu trebuie sa te grabesti prea tare.
    nu ai voie sa fumezi in tren dar nasi au vagon rezervat si dreptul sa fumeze direct in compartiment….ei nu-si iau amenda,ca doar nu-si dau singur…si asta in timp ce pe culoar noi ne inghesuim sa stam….ca deh astea-s conditiile in Ro….
    de cateii din gara ai uitat sa povestesti,cred ca sunt singura aparitie vesela si prietenoasa de acolo….
    azi pe ploaia de dimineata am vazut cum vreo 10 femei se adaposteau pe scarile imputite ale unuia dintre pasaje,in asteptarea trenului….pe cand niste adaposturi amenajate pentru a putea fi folosite pe timp de iarna-ploaie?
    infectia din pasaj ar putea fi evitata dc in primul rand lumea ar fi educata si s-ar duce la veceul de langa gara,care este reamenajat de la o vreme…dar deh….e mai usor sa te duci printre copaci sau in tunel…ca doar nu stergem noi?!!!noi doar calcam in infectia aia….
    de nesimtitii din tren care se iau de tine si au pretentia sa le luminezi drumul ca deh…doar ei de ce sa nu profite nu spune nimeni nimic? nu a fost nimeni agresat verbal de acesti libidinosi fara cei 7 ani de acasa?
    ar mai fi multe de spus..dar va las si voua cuvantul.

    Răspunde
  6. Guest
    Guest says:

    se poate face rezervare doar de la accelerat in sus.
    si nu ca sunt eu gica contra,dar desi sunt multi oameni care merg cu trenul destui nu platesc bilete.
    trenuri oricum sunt putine,mai ales seara si vinerea cand CFR considera ca e normal sa scoata un accelerat si sa-l incarce pana la refuz pe singurul ramas pe ruta bucuresti nord-brasov.
    este o bataie de joc mai ales ca trenurile intarzie mereu,acc de 7.52 venind intotdeauna dupa 8 si…deci nu trebuie sa te grabesti prea tare.
    nu ai voie sa fumezi in tren dar nasi au vagon rezervat si dreptul sa fumeze direct in compartiment….ei nu-si iau amenda,ca doar nu-si dau singur…si asta in timp ce pe culoar noi ne inghesuim sa stam….ca deh astea-s conditiile in Ro….
    de cateii din gara ai uitat sa povestesti,cred ca sunt singura aparitie vesela si prietenoasa de acolo….
    azi pe ploaia de dimineata am vazut cum vreo 10 femei se adaposteau pe scarile imputite ale unuia dintre pasaje,in asteptarea trenului….pe cand niste adaposturi amenajate pentru a putea fi folosite pe timp de iarna-ploaie?
    infectia din pasaj ar putea fi evitata dc in primul rand lumea ar fi educata si s-ar duce la veceul de langa gara,care este reamenajat de la o vreme…dar deh….e mai usor sa te duci printre copaci sau in tunel…ca doar nu stergem noi?!!!noi doar calcam in infectia aia….
    de nesimtitii din tren care se iau de tine si au pretentia sa le luminezi drumul ca deh…doar ei de ce sa nu profite nu spune nimeni nimic? nu a fost nimeni agresat verbal de acesti libidinosi fara cei 7 ani de acasa?
    ar mai fi multe de spus..dar va las si voua cuvantul.

    Răspunde
  7. Expresul de Buftea
    Expresul de Buftea says:

    Stiu ca e greu pentru o femeie sa coboare in gara la Buftea, mai ales noaptea… dar poate va fi mai bine. Daca te incalzeste cu ceva, sa stii ca si primarul si politistii comunitari au citit acest articol… asta ca sa stii pe cine injuri data viitoare cand se vor mai lua de tine. Pentru ca nu se va schimba ceva prea curand…
    poate doar daca va veni cineva sa te astepte pe peron si totul se va termina intr-o baie de sange… amestecat cu fecalele din tunelul intunecat.
    doamne ajuta!

    Răspunde
  8. Expresul de Buftea
    Expresul de Buftea says:

    Stiu ca e greu pentru o femeie sa coboare in gara la Buftea, mai ales noaptea… dar poate va fi mai bine. Daca te incalzeste cu ceva, sa stii ca si primarul si politistii comunitari au citit acest articol… asta ca sa stii pe cine injuri data viitoare cand se vor mai lua de tine. Pentru ca nu se va schimba ceva prea curand…

    poate doar daca va veni cineva sa te astepte pe peron si totul se va termina intr-o baie de sange… amestecat cu fecalele din tunelul intunecat.

    doamne ajuta!

    Răspunde
  9. primar
    primar says:

    Cu parere de rau va informez ca tronsonul de drum de la pasarela spre liceu pina la gara este proprietatea CFR si nu pot interveni nici cu asfalt si nici cu trotuare pe acest segment,in schimb am somat CFR pentru modernizarea zonei,s-au sa o predea primariei sa putem interveni.Politia comunitara are un efectiv de 33 persoane din care (CO CM libere)si nu pot face fata la problemele orasului,astept legea cu politia locala care a trecut de senat si o sa vedeti atunci o schimbare pentru ca va fii in subordinea primarului circulatia si ordinea publica,iar in momentul de fata lucram la o noua organigrama in care politia va fi directie cu un nr de apoximativ70 persoane,iar in primariedin 107 in momentul de fata cred ca pot lucra cu un nr de maxim 70 persoane si mai bine si mai eficient.Noi stam ffff prost la capitolul bunului simt,ce avem distrugem(parcurile)parcam oriunde(vom avea masina de ridicat masinile)……………….Va invit la o discutie directa sa raspund la intrebari.

    Răspunde
  10. primar
    primar says:

    Cu parere de rau va informez ca tronsonul de drum de la pasarela spre liceu pina la gara este proprietatea CFR si nu pot interveni nici cu asfalt si nici cu trotuare pe acest segment,in schimb am somat CFR pentru modernizarea zonei,s-au sa o predea primariei sa putem interveni.Politia comunitara are un efectiv de 33 persoane din care (CO CM libere)si nu pot face fata la problemele orasului,astept legea cu politia locala care a trecut de senat si o sa vedeti atunci o schimbare pentru ca va fii in subordinea primarului circulatia si ordinea publica,iar in momentul de fata lucram la o noua organigrama in care politia va fi directie cu un nr de apoximativ70 persoane,iar in primariedin 107 in momentul de fata cred ca pot lucra cu un nr de maxim 70 persoane si mai bine si mai eficient.Noi stam ffff prost la capitolul bunului simt,ce avem distrugem(parcurile)parcam oriunde(vom avea masina de ridicat masinile)……………….Va invit la o discutie directa sa raspund la intrebari.

    Răspunde
  11. Dragos C.
    Dragos C. says:

    bunul simt lipseste in Romania, nu numai in Buftea. de aceea s-au si instalat acele camere de supraveghere prin tot orasul, sa ajute politia si comunitarii, nu?? Si pana acum s-a gasit pre vreunu care a rupt un leagan sau au facut facut stricaciuni in parcuri?? O amenda cuiva?? NUUUU (asta din ce stiu eu).
    opaa, deci ala de si-a facut cafenea in gara in sala de asteprare, are acordul celor de la CFR???? nu prea cred.

    Răspunde
  12. Dragos C.
    Dragos C. says:

    bunul simt lipseste in Romania, nu numai in Buftea. de aceea s-au si instalat acele camere de supraveghere prin tot orasul, sa ajute politia si comunitarii, nu?? Si pana acum s-a gasit pre vreunu care a rupt un leagan sau au facut facut stricaciuni in parcuri?? O amenda cuiva?? NUUUU (asta din ce stiu eu).
    opaa, deci ala de si-a facut cafenea in gara in sala de asteprare, are acordul celor de la CFR???? nu prea cred.

    Răspunde
  13. Anonim
    Anonim says:

    Bunul simt inseamna bani. Adica sa-i arzi la buzunar sa-i doara si atunci sa vezi civilizatie. Dar ce sa mai vorbim de bun simt domnule primar cand in bucata de drum dintre Stirbey si biserica de la Flamanzeni sunt aruncate la misto niste bucati de asfalt intro mare adunatura de gropi si tot asfaltul pus acolo e mai putin decat au unii oameni din primarie la porti. Cum e?

    Răspunde
  14. Guest
    Guest says:

    Bunul simt inseamna bani. Adica sa-i arzi la buzunar sa-i doara si atunci sa vezi civilizatie. Dar ce sa mai vorbim de bun simt domnule primar cand in bucata de drum dintre Stirbey si biserica de la Flamanzeni sunt aruncate la misto niste bucati de asfalt intro mare adunatura de gropi si tot asfaltul pus acolo e mai putin decat au unii oameni din primarie la porti. Cum e?

    Răspunde
  15. primar
    primar says:

    Tronsonul Stirbei-Biserica nu il asfaltez pentru ca in 2010 vom introduce canalizarea in Flaminzeni si nu-mi bat joc de putini bani pe care ii avem( de dragul unui anonim-fii barbat )stiu ca este un tronson important il vom mentine in stare buna(fara gropi)

    Răspunde
  16. primar
    primar says:

    Tronsonul Stirbei-Biserica nu il asfaltez pentru ca in 2010 vom introduce canalizarea in Flaminzeni si nu-mi bat joc de putini bani pe care ii avem( de dragul unui anonim-fii barbat )stiu ca este un tronson important il vom mentine in stare buna(fara gropi)

    Răspunde
  17. Corvin
    Corvin says:

    [quote=primar]Tronsonul Stirbei-Biserica nu il asfaltez pentru ca in 2010 vom introduce canalizarea in Flaminzeni si nu-mi bat joc de putini bani pe care ii avem( de dragul unui anonim-fii barbat )stiu ca este un tronson important il vom mentine in stare buna(fara gropi)[/quote]
    OOOPS… sa fie vorba de acelasi tronson care cu emfaza a fost anuntat de catre domn’ primar ca va intra in lucrari taman din toamna asta?
    Aceeasi toamna care acum se incheie?
    Si ca sa citez:”Nu voi asfalta acea portiune ptr ca in toamna acestui an (2009 n.r.)vor incepe lucrarile de canalizare si modernizare. Nu are rost sa torn asfalt si sa-l sparg apoi ca sa bag canal!” – citat din Ion Stoica Primar Ales al Orasului Buftea.
    Pai unde-i Maria, unde-i palaria, ghici ciuperca ce-i?!
    Ce facem aici, bambilici, sau jucam leapsa pe ouate?!

    Răspunde
  18. Corvin
    Corvin says:

    [quote name=”primar”]Tronsonul Stirbei-Biserica nu il asfaltez pentru ca in 2010 vom introduce canalizarea in Flaminzeni si nu-mi bat joc de putini bani pe care ii avem( de dragul unui anonim-fii barbat )stiu ca este un tronson important il vom mentine in stare buna(fara gropi)[/quote]

    OOOPS… sa fie vorba de acelasi tronson care cu emfaza a fost anuntat de catre domn’ primar ca va intra in lucrari taman din toamna asta?
    Aceeasi toamna care acum se incheie?
    Si ca sa citez:”Nu voi asfalta acea portiune ptr ca in toamna acestui an (2009 n.r.)vor incepe lucrarile de canalizare si modernizare. Nu are rost sa torn asfalt si sa-l sparg apoi ca sa bag canal!” – citat din Ion Stoica Primar Ales al Orasului Buftea.
    Pai unde-i Maria, unde-i palaria, ghici ciuperca ce-i?!
    Ce facem aici, bambilici, sau jucam leapsa pe ouate?!

    Răspunde
  19. Expresul de Buftea
    Expresul de Buftea says:

    Multumim de precizari domnului primar, chiar daca nu suntem chiar multumiti de ele, bine macar ca stie despre ce e vorba.
    O sa strengem niste intrebari aici si o sa le trimitem dansului… si intr-un fel sau altul sa ne raspunda.

    Răspunde
  20. Expresul de Buftea
    Expresul de Buftea says:

    Multumim de precizari domnului primar, chiar daca nu suntem chiar multumiti de ele, bine macar ca stie despre ce e vorba.

    O sa strengem niste intrebari aici si o sa le trimitem dansului… si intr-un fel sau altul sa ne raspunda.

    Răspunde
  21. Cheloo
    Cheloo says:

    [b]Daca era vorba sa punem intrebari aici si chiar domn’ Primar imi va raspunde pai atunci ma adresez: Sfarsitul strazii agricultori care da in muncii a fost de curand asfaltat (asa zisa tiganie) stie dumnealui mai bine, intrebarea este urmatoarea : de ce nu s-a putut face o lucrare de doamne ajuta si a fost facuta una asa zisa ”la misto” doar ca firma de asfaltare respectiv aranjare sa ia banu? v-ati inaltat cu soseaua cu mult peste curtile noastre drept urmare toata apa ne ajunge in curti (inainte nu era asa) si cel mai important ” de ce toate gurile de canal au fost bagate la 30 de cm dedesuptul soselei pentru ca , cam atat v-ati si inaltat cu ea.Practic apa unde se va mai duce?O sa fac cateva poze dupa o ploaie sa vedeti ca apa ajunge peste bitum cam 1 metru latime asta doar din cauza pantei data de echipa de meseriasi .Totusi … traim in romania si asta ne ocupa tot timpul .Respect![/b]

    Răspunde
  22. Cheloo
    Cheloo says:

    [b]Daca era vorba sa punem intrebari aici si chiar domn’ Primar imi va raspunde pai atunci ma adresez: Sfarsitul strazii agricultori care da in muncii a fost de curand asfaltat (asa zisa tiganie) stie dumnealui mai bine, intrebarea este urmatoarea : de ce nu s-a putut face o lucrare de doamne ajuta si a fost facuta una asa zisa ”la misto” doar ca firma de asfaltare respectiv aranjare sa ia banu? v-ati inaltat cu soseaua cu mult peste curtile noastre drept urmare toata apa ne ajunge in curti (inainte nu era asa) si cel mai important ” de ce toate gurile de canal au fost bagate la 30 de cm dedesuptul soselei pentru ca , cam atat v-ati si inaltat cu ea.Practic apa unde se va mai duce?O sa fac cateva poze dupa o ploaie sa vedeti ca apa ajunge peste bitum cam 1 metru latime asta doar din cauza pantei data de echipa de meseriasi .Totusi … traim in romania si asta ne ocupa tot timpul .Respect![/b]

    Răspunde
  23. mircea
    mircea says:

    [quote=primar]Cu parere de rau va informez ca tronsonul de drum de la pasarela spre liceu pina la gara este proprietatea CFR si nu pot interveni nici cu asfalt si nici cu trotuare pe acest segment,in schimb am somat CFR pentru modernizarea zonei,s-au sa o predea primariei sa putem interveni.Politia comunitara are un efectiv de 33 persoane din care (CO CM libere)si nu pot face fata la problemele orasului,astept legea cu politia locala care a trecut de senat si o sa vedeti atunci o schimbare pentru ca va fii in subordinea primarului circulatia si ordinea publica,iar in momentul de fata lucram la o noua organigrama in care politia va fi directie cu un nr de apoximativ70 persoane,iar in primariedin 107 in momentul de fata cred ca pot lucra cu un nr de maxim 70 persoane si mai bine si mai eficient.Noi stam ffff prost la capitolul bunului simt,ce avem distrugem(parcurile)parcam oriunde(vom avea masina de ridicat masinile)……………….Va invit la o discutie directa sa raspund la intrebari.[/quote]
    Manca-ti-as gramatica matale!

    Răspunde
  24. mircea
    mircea says:

    [quote name=”primar”]Cu parere de rau va informez ca tronsonul de drum de la pasarela spre liceu pina la gara este proprietatea CFR si nu pot interveni nici cu asfalt si nici cu trotuare pe acest segment,in schimb am somat CFR pentru modernizarea zonei,s-au sa o predea primariei sa putem interveni.Politia comunitara are un efectiv de 33 persoane din care (CO CM libere)si nu pot face fata la problemele orasului,astept legea cu politia locala care a trecut de senat si o sa vedeti atunci o schimbare pentru ca va fii in subordinea primarului circulatia si ordinea publica,iar in momentul de fata lucram la o noua organigrama in care politia va fi directie cu un nr de apoximativ70 persoane,iar in primariedin 107 in momentul de fata cred ca pot lucra cu un nr de maxim 70 persoane si mai bine si mai eficient.Noi stam ffff prost la capitolul bunului simt,ce avem distrugem(parcurile)parcam oriunde(vom avea masina de ridicat masinile)……………….Va invit la o discutie directa sa raspund la intrebari.[/quote]

    Manca-ti-as gramatica matale!

    Răspunde
  25. GABI
    GABI says:

    [quote=primar]Tronsonul Stirbei-Biserica nu il asfaltez pentru ca in 2010 vom introduce canalizarea in Flaminzeni si nu-mi bat joc de putini bani pe care ii avem( de dragul unui anonim-fii barbat )stiu ca este un tronson important il vom mentine in stare buna(fara gropi)[/quote]
    Eu ma refeream doar la bunul simt si am dat doar unul din multele exemple. Dumneavoastra ca un bun politician cu o diplomatie specifica normal ca vreti sa duceti discutia intro directie in care va convine si sa distrageti atentia de la ce se discuta de fapt. Si se pare ca ati reusit. In rest numai de bine. GABI-acum sunt BARBATA?

    Răspunde
  26. GABI
    GABI says:

    [quote name=”primar”]Tronsonul Stirbei-Biserica nu il asfaltez pentru ca in 2010 vom introduce canalizarea in Flaminzeni si nu-mi bat joc de putini bani pe care ii avem( de dragul unui anonim-fii barbat )stiu ca este un tronson important il vom mentine in stare buna(fara gropi)[/quote]

    Eu ma refeream doar la bunul simt si am dat doar unul din multele exemple. Dumneavoastra ca un bun politician cu o diplomatie specifica normal ca vreti sa duceti discutia intro directie in care va convine si sa distrageti atentia de la ce se discuta de fapt. Si se pare ca ati reusit. In rest numai de bine. GABI-acum sunt BARBATA?

    Răspunde
  27. gica
    gica says:

    Haideti sa nu mai facem aceste mici polemici legate de greselile gramaticale, barbatia, maturitatea / preferintele politice ale celor care posteaza 😛
    Sa ramanem pe chestiunile legate de oras, dl primar mai intra pe aici si ne raspunde 😉

    Răspunde
  28. gica
    gica says:

    Haideti sa nu mai facem aceste mici polemici legate de greselile gramaticale, barbatia, maturitatea / preferintele politice ale celor care posteaza 😛
    Sa ramanem pe chestiunile legate de oras, dl primar mai intra pe aici si ne raspunde 😉

    Răspunde
  29. mircea
    mircea says:

    [quote=gica]Haideti sa nu mai facem aceste mici polemici legate de greselile gramaticale, barbatia, maturitatea / preferintele politice ale celor care posteaza 😛
    Sa ramanem pe chestiunile legate de oras, dl primar mai intra pe aici si ne raspunde ;)[/quote]
    Mie mi se rupe de politica… Cat despre gara, nea primaru’ are dreptate… Este in proprietatea CFR-ului, ce poate sa faca primaria…!?
    In schimb, garile, ca orice obiectiv de interes strategic aflat in proprietatea unei companii nationale, ar trebui sa fie pazite de autoritatile competente, respectiv Politie si/sau Jandarmerie. Ar trebui, eventual, discutat cu seful garii… dar si el o sa va spuna ca nu sunt bani, ca nu si-a mai luat leafa de doua luni… asa ca… Doamne-ajuta de becuri, asfalt sau alte imbunatatiri… Dar in privinta pazei, trebuie discutat cu Politia, nici macar cu Politia Comunitara, care se afla in subordinea autoritatii locale… Primarul are tot atata treaba cu chestiunea in discutie, atat cat are sula cu prefectura, ca tot discutaram despre diverse autoritati, locale sau centrale…
    In schimb, raman la parerea ca primarul ar trebui sa aiba mai multa treaba cu gramatica… ca nici ocupat din cale afara de alte chestii nu pare sa fie… Parerea mea!

    Răspunde
  30. mircea
    mircea says:

    [quote name=”gica”]Haideti sa nu mai facem aceste mici polemici legate de greselile gramaticale, barbatia, maturitatea / preferintele politice ale celor care posteaza 😛
    Sa ramanem pe chestiunile legate de oras, dl primar mai intra pe aici si ne raspunde ;-)[/quote]

    Mie mi se rupe de politica… Cat despre gara, nea primaru’ are dreptate… Este in proprietatea CFR-ului, ce poate sa faca primaria…!?
    In schimb, garile, ca orice obiectiv de interes strategic aflat in proprietatea unei companii nationale, ar trebui sa fie pazite de autoritatile competente, respectiv Politie si/sau Jandarmerie. Ar trebui, eventual, discutat cu seful garii… dar si el o sa va spuna ca nu sunt bani, ca nu si-a mai luat leafa de doua luni… asa ca… Doamne-ajuta de becuri, asfalt sau alte imbunatatiri… Dar in privinta pazei, trebuie discutat cu Politia, nici macar cu Politia Comunitara, care se afla in subordinea autoritatii locale… Primarul are tot atata treaba cu chestiunea in discutie, atat cat are sula cu prefectura, ca tot discutaram despre diverse autoritati, locale sau centrale…
    In schimb, raman la parerea ca primarul ar trebui sa aiba mai multa treaba cu gramatica… ca nici ocupat din cale afara de alte chestii nu pare sa fie… Parerea mea!

    Răspunde
  31. Anonim
    Anonim says:

    Toata lumea il admira
    Cand il vede-n „Golden Blitz”
    Doar asa poti sa tii pasul
    Cand ai bot de blonda-n slit
    Chiar de te-am votat odata
    Nu ma mai inseli usor
    Recunosc ca-n ’04 am fost orb
    Votand un chior.
    Si inchei gandind , amice
    Ca-s satul de dictatura
    Cine-o sa te mai voteze
    Sa ma pupe drept in p…. .

    Răspunde
  32. Guest
    Guest says:

    Toata lumea il admira
    Cand il vede-n „Golden Blitz”
    Doar asa poti sa tii pasul
    Cand ai bot de blonda-n slit

    Chiar de te-am votat odata
    Nu ma mai inseli usor
    Recunosc ca-n ’04 am fost orb
    Votand un chior.

    Si inchei gandind , amice
    Ca-s satul de dictatura
    Cine-o sa te mai voteze
    Sa ma pupe drept in p…. .

    Răspunde
  33. Expresul de Buftea
    Expresul de Buftea says:

    Daca ar stii Eminescu cum i-a inspirat pe unii Scrisoarea III…
    Cred ca s-ar consola cu gandul ca voi nu l-ati citit niciodata pe el, ci doar Vacanta Mare.

    Răspunde
  34. Expresul de Buftea
    Expresul de Buftea says:

    Daca ar stii Eminescu cum i-a inspirat pe unii Scrisoarea III…

    Cred ca s-ar consola cu gandul ca voi nu l-ati citit niciodata pe el, ci doar Vacanta Mare.

    Răspunde
  35. Cheloo
    Cheloo says:

    [quote=gica]Sunteti off-topic cu asfaltarea 😛
    Multumesc si eu d-lui primar pentru raspunsuri aici pe site ;)[/quote]
    Pai nea’ Gica domn primar a zis ca ne raspunde la intrebari !!!
    Sa inteleg ca esti din PRM, staful primariei, avocatul familiei etc?
    SAU nu exista un raspuns pentru tampeniile care se fac in buftea cu banii publici si nici macar o strada amarata nu poate fi asfaltata cum trebuie
    Eu inteleg ca toti vor sa manance (toti am face la fel), dar sa manance toti cu o limita ca nu vine craciunu

    Răspunde
  36. Cheloo
    Cheloo says:

    [quote name=”gica”]Sunteti off-topic cu asfaltarea 😛

    Multumesc si eu d-lui primar pentru raspunsuri aici pe site ;-)[/quote]

    Pai nea’ Gica domn primar a zis ca ne raspunde la intrebari !!!
    Sa inteleg ca esti din PRM, staful primariei, avocatul familiei etc?
    SAU nu exista un raspuns pentru tampeniile care se fac in buftea cu banii publici si nici macar o strada amarata nu poate fi asfaltata cum trebuie
    Eu inteleg ca toti vor sa manance (toti am face la fel), dar sa manance toti cu o limita ca nu vine craciunu

    Răspunde
  37. gica
    gica says:

    Nu, nu sunt membru al vreunui partid sau institutii 😛
    Am si eu interesele mele minuscule in Buftea si ma bucur ca se face cate ceva, sigur ca nu imi plac lucrarile de mantuiala, imi aduc de exemplu aminte si acum ce era prin Bucuresti pe strazi cu diferenta de nivel la gurile de canale… :s
    Cum vedeti o rezolvare la problema de pe strada Agricultori ?

    Răspunde
  38. gica
    gica says:

    Nu, nu sunt membru al vreunui partid sau institutii 😛
    Am si eu interesele mele minuscule in Buftea si ma bucur ca se face cate ceva, sigur ca nu imi plac lucrarile de mantuiala, imi aduc de exemplu aminte si acum ce era prin Bucuresti pe strazi cu diferenta de nivel la gurile de canale… :s

    Cum vedeti o rezolvare la problema de pe strada Agricultori ?

    Răspunde
  39. Cheloo
    Cheloo says:

    Nea gica (daca zic bine) ce naiba rezolvare , strada a fost asfaltata de 2 saptamani dupa ani buni de zile de promisiuni (daca nu zeci de ani) cine o sa sparga 20 de cm de bitum si vreo 10 de piatra tasata pentru un amarat de canal, lasa ca doar am WC in curte si bag apa acolo , fac poze si vin la primarie sa cer bani de vitanjare.Sa vedem totusi poate ne raspunde domnul nostru primar la intrebarea asta nedumerita si in acelasi timp problema .Chestia e ca baietii veseli cu lama si cu cilindrul s-au cam plimbat pe strada zile bune daca nu vreo saptamana deci se putea baga lama ca soseaua sa se scoata la cea actuala (sau oare nu mai puteau ei fura motorina care o bagau in bidoane) ori nu au vazut din cauza berii care o beau zilnic la barul de aici si apoi erau cei mai veseli 🙂

    Răspunde
  40. Cheloo
    Cheloo says:

    Nea gica (daca zic bine) ce naiba rezolvare , strada a fost asfaltata de 2 saptamani dupa ani buni de zile de promisiuni (daca nu zeci de ani) cine o sa sparga 20 de cm de bitum si vreo 10 de piatra tasata pentru un amarat de canal, lasa ca doar am WC in curte si bag apa acolo , fac poze si vin la primarie sa cer bani de vitanjare.Sa vedem totusi poate ne raspunde domnul nostru primar la intrebarea asta nedumerita si in acelasi timp problema .Chestia e ca baietii veseli cu lama si cu cilindrul s-au cam plimbat pe strada zile bune daca nu vreo saptamana deci se putea baga lama ca soseaua sa se scoata la cea actuala (sau oare nu mai puteau ei fura motorina care o bagau in bidoane) ori nu au vazut din cauza berii care o beau zilnic la barul de aici si apoi erau cei mai veseli 🙂

    Răspunde
  41. gica
    gica says:

    [quote=Cheloo]strada a fost asfaltata de 2 saptamani dupa ani buni de zile de promisiuni (daca nu zeci de ani) cine o sa sparga 20 de cm de bitum si vreo 10 de piatra tasata pentru un amarat de canal[/quote]
    Poate ma insel, dar am impresia ca primarii pot obliga societatile care asfalteaza sa aduca gurile de canal la nivel ? :dry: Si probabil ca nimeni normal la cap nu a dat aviz unui proiect de asfaltare care sa astupe si gurile de canal ale strazii, oare nu sunt buni de sanctionat direct cei cu asfaltarea ? Pe banii lor sa dea gauri si sa aduca gurile la nivel, asa e normal.

    Răspunde
  42. gica
    gica says:

    [quote name=”Cheloo”]strada a fost asfaltata de 2 saptamani dupa ani buni de zile de promisiuni (daca nu zeci de ani) cine o sa sparga 20 de cm de bitum si vreo 10 de piatra tasata pentru un amarat de canal[/quote]

    Poate ma insel, dar am impresia ca primarii pot obliga societatile care asfalteaza sa aduca gurile de canal la nivel ? :dry: Si probabil ca nimeni normal la cap nu a dat aviz unui proiect de asfaltare care sa astupe si gurile de canal ale strazii, oare nu sunt buni de sanctionat direct cei cu asfaltarea ? Pe banii lor sa dea gauri si sa aduca gurile la nivel, asa e normal.

    Răspunde
  43. Cheloo
    Cheloo says:

    Cred ca si daca ar face asta degeaba ar mai face-o (sau poate din motive de garantie etc) Un nea fasole asa zis inginer a fost pe acolo si a povestit ca el da panta spre canale la asfalt (minciuni care le zicea la lume)
    Acum ce sa mai zic , nea tras apa si canal dar a asfaltat fara ca sa ne dea posibilitatea de a mai trage utilitatile. Timp de 1 an sau 1 an jumate nu a venit sa zica ca ne ajuta si pe noi cu sapatul (pentru ca avem vreo 40-50 de metri de sapat pana la canal si pe strada e numai piatra de cale ferata tasata pusa de rovinaru si decat sa sapi la tarnacop mai bine iti bagi un batz in fund) a bagat inaite cu 2 sapt apa dar nu a tras nimeni , de ce a mai bagat-o? Cine a incasat banii pentru aceea retea de apa? sau care e rostul iei?

    Răspunde
  44. Cheloo
    Cheloo says:

    Cred ca si daca ar face asta degeaba ar mai face-o (sau poate din motive de garantie etc) Un nea fasole asa zis inginer a fost pe acolo si a povestit ca el da panta spre canale la asfalt (minciuni care le zicea la lume)
    Acum ce sa mai zic , nea tras apa si canal dar a asfaltat fara ca sa ne dea posibilitatea de a mai trage utilitatile. Timp de 1 an sau 1 an jumate nu a venit sa zica ca ne ajuta si pe noi cu sapatul (pentru ca avem vreo 40-50 de metri de sapat pana la canal si pe strada e numai piatra de cale ferata tasata pusa de rovinaru si decat sa sapi la tarnacop mai bine iti bagi un batz in fund) a bagat inaite cu 2 sapt apa dar nu a tras nimeni , de ce a mai bagat-o? Cine a incasat banii pentru aceea retea de apa? sau care e rostul iei?

    Răspunde
  45. gica
    gica says:

    [i]Linia de metrou Gara de Nord -Laromet va fi gata in 2010, constructie
    care costa 22 milioane euro, lucrarile desfasurandu-se foarte lent ca urmare a protejarii structurii de rezistenta a blocurilor din apropierea metroului.
    „Firma de constructii si proiectantul liniei de metrou Gara de Nord -Laromet vor fi chemati, in cursul saptamanii viitoare, la discutii la minister pentru a negocia modul in care se va realiza lucrarea. Nu sunt de acord ca se fac sapaturi deschise pe aceasta linie”, a declarat ministrul transporturilor, Ludovic Orban, citat
    de NewsIn.
    Ministrul de resort a facut o vizita pentru a verifica stadiul lucrarilor la statiile Bazilescu si Pod Constanta. La statia Bazilescu lucrarile se deruleaza incet, pentru a proteja structura de rezistenta a blocurilor din apropiere, iar la statia Pod Constanta se lucreaza in acelasi ritm din cauza celor doua conducte magistrale care trec prin apropiere.
    Tronsonul Gara de Nord -Basarab- Laromet va face legatura intre Gara de Nord si Laromet, de-a lungul Caii Grivitei, subtraversand podul Constanta si continuand pe Bd. Bucurestii Noi. Tronsonul va avea o lungime de aproximativ sase km si include sapte statii, urmand ca pana in anul 2010 sa fie finalizate statiile Pajura, Bazilescu, Zarea si Laromet.
    Valoarea lucrarilor structurii de rezistenta a statiei Bazilescu este de aproximativ patru milioane de euro, fara a include instalatiile si finisajele.Structura galeriei Podului Constanta va costa 7,9 milioane de euro. Potrivit directorului Metrorex, Gabriel Mocanu, structura de rezistenta a tronsonului va fi gata in primul trimestru al anului viitor, iar finalizarea si punerea in functiune se va realiza in 2010.[/i]
    http://www.business-adviser.ro/stiri_linie_metrou_laromet.html
    Poate va fi bine vreodata pentru navetistii bufteni… Daca s-ar incepe macar cu obligarea melcilor aia de Buftea numiti maxi taxi sa nu mai opreasca intre statii si sa circule cu viteza celorlalti participanti la trafic… :s

    Răspunde
  46. gica
    gica says:

    [i]Linia de metrou Gara de Nord -Laromet va fi gata in 2010, constructie
    care costa 22 milioane euro, lucrarile desfasurandu-se foarte lent ca urmare a protejarii structurii de rezistenta a blocurilor din apropierea metroului.

    „Firma de constructii si proiectantul liniei de metrou Gara de Nord -Laromet vor fi chemati, in cursul saptamanii viitoare, la discutii la minister pentru a negocia modul in care se va realiza lucrarea. Nu sunt de acord ca se fac sapaturi deschise pe aceasta linie”, a declarat ministrul transporturilor, Ludovic Orban, citat
    de NewsIn.

    Ministrul de resort a facut o vizita pentru a verifica stadiul lucrarilor la statiile Bazilescu si Pod Constanta. La statia Bazilescu lucrarile se deruleaza incet, pentru a proteja structura de rezistenta a blocurilor din apropiere, iar la statia Pod Constanta se lucreaza in acelasi ritm din cauza celor doua conducte magistrale care trec prin apropiere.

    Tronsonul Gara de Nord -Basarab- Laromet va face legatura intre Gara de Nord si Laromet, de-a lungul Caii Grivitei, subtraversand podul Constanta si continuand pe Bd. Bucurestii Noi. Tronsonul va avea o lungime de aproximativ sase km si include sapte statii, urmand ca pana in anul 2010 sa fie finalizate statiile Pajura, Bazilescu, Zarea si Laromet.

    Valoarea lucrarilor structurii de rezistenta a statiei Bazilescu este de aproximativ patru milioane de euro, fara a include instalatiile si finisajele.Structura galeriei Podului Constanta va costa 7,9 milioane de euro. Potrivit directorului Metrorex, Gabriel Mocanu, structura de rezistenta a tronsonului va fi gata in primul trimestru al anului viitor, iar finalizarea si punerea in functiune se va realiza in 2010.[/i]

    http://www.business-adviser.ro/stiri_linie_metrou_laromet.html

    Poate va fi bine vreodata pentru navetistii bufteni… Daca s-ar incepe macar cu obligarea melcilor aia de Buftea numiti maxi taxi sa nu mai opreasca intre statii si sa circule cu viteza celorlalti participanti la trafic… :s

    Răspunde
  47. Glenna
    Glenna says:

    I know this if off topic but I’m looking into starting my own weblog
    and was wondering what all is required to get setup?
    I’m assuming having a blog like yours would cost a
    pretty penny? I’m not very web smart so I’m not 100% positive.

    Any recommendations or advice would be greatly appreciated.
    Kudos

    Feel free to surf to my web site – [url=http://www.thailandhotelstonight.com/]thailand hotel[/url]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *