George Pistol, tot mai mediatizat

Gigi de Buftea, peste Gigi de Pipera

Gheorghe Pistol, consilier judeţean de Ilfov, deţine împreună cu familia sa 650 de hectare de teren, cu 200 mai mult decât familia lui Gigi Becali.

Gheorghe Pistol îşi foloseşte rudele ca paravan pentru tranzacţii imobiliare. Mama sa are 120 de hectare de teren, iar sora- 58.

Mâna dreaptă a baronului PDL de Ilfov, Cristache Rădulescu, consilierul judeţean Gheorghe Pistol (38 de ani) este unul dintre cei mai mari latifundiari din zona Capitalei. Proprietăţile sale imobiliare sunt răspândite în judeţele Ilfov şi Dâmboviţa, mai cu seamă în zona oraşului Buftea. Personaj discret, Pistol preferă să-şi conducă afacerile din umbră, cel mai adesea sub paravanul unor apropiaţi. O mare parte dintre terenuri  au fost donate sau cumpărate pe numele mamei, Ioana Năstase, şi al surorii lui, Margareta Pistol. Aceasta din urmă face parte din Organizaţia de femei a PDL Buftea. Cu cele 650 de hectare de teren ale familiei sale, Gheorghe Pistol l-a depăşit chiar şi pe finanţatorul Stelei, Gigi Becali, despre care se spune că deţine 450 de hectare de teren în nordul Capitalei, în Voluntari.

Avere impresionantă

În evidenţele Primăriei Buftea, sora lui Gheorghe Pistol, Margareta, (42 de ani) figurează cu 107 terenuri, în suprafaţă totală de peste 58 de hectare. Mama, Ioana Năstase (63 de ani), este şi mai „avută”, aceasta deţinând 199 de terenuri, în suprafaţă de aproximativ 120 de hectare. La acestea se mai adaugă terenurile pe care Gheorghe Pistol a preferat să le lase chiar pe numele său. „Latifundiara” Ioana Năstase are o pensie modestă de 536 de lei. Modeste sunt şi locuinţele familiei Pistol. Ioana Năstase locuieşte, împreună cu fiica sa Margareta, la Buftea, într-un apartament de bloc. Consilierul judeţean Gheorghe Pistol preferă şi el traiul la bloc, fiind vecin de imobil cu mama şi cu sora sa.

Declaraţia de avere, din anul 2009, a consilierului judeţean Gheorghe Pistol l-ar face invidios până şi pe Gigi Becali. Pe cele opt pagini ale declaraţiei, Pistol a trecut nu mai puţin de 317 terenuri, cu suprafeţe cuprinse între 500 mp şi 45 de hectare de teren. La acestea se mai adaugă câteva imobile în care au funcţionat sau funcţionează firmele sale. Este vorba de Ing Construct SRL, Euro System SRL, Gun Computers SRL şi KDP Construct SRL. Cu excepţia ultimei firme, toate celelalte sunt în faliment. Multe dintre loturile de teren deţinute de familia consilierului judeţean au valoare foarte mare, aflându-se pe traseul viitoarei şosele de centură a Capitalei.

Birou în casa atribuită unuI bolnav de SIDA

Gheorghe Pistol îşi conducea afacerile imobiliare, până nu demult, din apartamentul Primăriei. Aici îl căutau toţi cei care doreau să cumpere sau să vândă o proprietate. Locuinţa are o poziţie strategică, în acelaşi bloc funcţionând cele două birouri notariale din Buftea. Tranzacţiile cu terenuri perfectate de Pistol erau parafate apoi la notariat. Anul trecut, Elena Dragomir a făcut demersuri la Primăria Buftea pentru a intra definitiv în posesia apartamentului. Astfel, la 1 iulie 2009, Dragomir, care nu realizează niciun venit şi trăieşte doar din ajutorul social, a depus la Primărie o cerere de cumpărare a locuinţei închiriate. Gheorghe Pistol susţine că nu a folosit niciodată locuinţa închiriată de Primărie Elenei Dragomir. „Eu i-am igienizat apartamentul, tot eu i-am plătit şi medicamentaţia. Întâmplător, consiliera mea este naşa copilului Elenei Dragomir.

I-a botezat copilul. Probabil, nu mai avem voie să mai facem nici acte de creştinism”, a declarat consilierul judeţean. Potrivit acestuia, de vină pentru acest scandal ar fi edilul de Buftea. „Totul a plecat de la primar, care are impresia că suntem într-o competiţie şi că cineva vrea să-i ia locul. Vă daţi seama că nu mă pretez eu la un apartament…”, a mai spus Pistol. Primarul localităţii a refuzat să comenteze prea mult situaţia. „Este un proces pe rol, la Judecătoria Buftea. Am fost daţi în judecată de Elena Dragomir, care nu a locuit niciodată în apartament”, a declarat edilul, lăsând să se înţeleagă că în spatele acţiunii în instanţă s-ar afla tot consilierul judeţean. Pe de altă parte, Gheorghe Pistol a refuzat să răspundă solicitărilor „Adevărul” de a-şi exprima un punct de vedere referitor la situaţia sa imobiliară. Deşi este unul dintre cei mai înstăriţi ilfoveni, consilierul judeţean Gheorghe Pistol locuieşte într-un modest apartament de bloc. În acelaşi imobil locuieşte şi mama sa, Ioana Năstase. Pistol nu s-a mulţumit însă cu un singur apartament, aşa că, în 2008, el a ocupat o locuinţă social repartizată unei bolnave de SIDA.

În 2006, Primăria Buftea a repartizat Elenei Dragomir un apartament cu două camere, situat în centrul oraşului, pe Bulevardul Mihai Eminescu. Apartamentul în cauză fusese folosit de Judecătoria Buftea pentru a adăposti arhiva instituţiei. Contractul de închiriere a fost semnat de primarul de la acea vreme, ­Constantin Bălălău, un apropiat al consilierului judeţean Gheorghe Pistol. Motivul declarat al atribuirii locuinţei a fost unul de natură socială: Elena Dragomir nu realizează niciun venit, are o fiică minoră în întreţinere şi este bolnavă de SIDA. Ea se află în evidenţele Primăriei Buftea cu un ajutor social în valoare de aproximativ 250 de lei lunar. Din aceşti bani, femeia trebuia să plătească o chirie lunară de 35 de lei.

Contract ilegal de subînchiriere

Elena Dragomir nu a locuit niciodată în apartamentul primit de la Primăria Buftea, ea fiind doar un paravan pentru consilierul judeţean Gheorghe Pistol. În 2009, Primăria Buftea a dispus o anchetă socială în legătură cu situaţia locativă a Elenei Dragomir. În raport, angajaţii Primăriei au consemnat că „spaţiul (locuinţa socială) este folosit de către domnul George Pistol”. Prin intermediul unui interpus, consilierul său personal, Magdalena Oprea (38 de ani), liderul PDL Buftea, a încheiat cu Elena Dragomir un contract prin care a subînchiriat apartamentul, pentru 700 de lei pe lună. Contractul este însă nul de drept, pentru că legea nu permite subînchirierea locuinţelor sociale. Magdalena Oprea, omul de încredere a lui Gheorghe Pistol, conduce o parte dintre afacerile acestuia. La adresa din Bulevardul Mihai Eminescu poate fi văzut venind atât Gheorghe Pistol, care îşi parchează maşina (Mercedes E classe, de culoare argintie, cu nr. IF-10-GUN,) în spatele blocului, cât şi Magdalena Oprea. Cea din urmă conduce un Opel Astra, al cărui număr conţine tot combinaţia  „GUN”.

Scandal la evacuare

Primăria Buftea a refuzat să mai prelungească actul de închiriere al Elenei Dragomir, iar în şedinţa din 27 octombrie 2010 Consiliul Local a decis repartizarea apartamentului firmei locale de gospodărire, Buftea Admin Cons SRL.  În momentul în care reprezentanţii societăţii au încercat ­să-şi preia noul sediu au fost împiedicaţi de oamenii lui Gheorghe Pistol. Mai mult, consilierul judeţean a recurs la ameninţări. „Mi-a zis că nu iese din apartament decât cu rezoluţie de la executorul judecătoresc. Apoi, m-a şi ameninţat: «Măi băieţică, ar fi bine să-ţi vezi de treaba ta şi să uiţi de Buftea, pentru că nu ştii cu cine te pui!»”, a declarat pentru „Adevărul” Maricel Coman, directorul firmei edilitare SC Buftea Admin Cons.

Elena Dragomir este de negăsit. De la izbucnirea scandalului, femeia a dispărut din Buftea. Rudele sale spun că ar fi internată, împreună cu fiica cea mică, la un spital din Capitală.  După ce Gheorghe Pistol a intrat în atenţia Agenţiei Naţionale de Integritate, declaraţia de avere a acestuia de pe site-ul Consiliului Judeţean Ilfov a dispărut. În locul său a fost publicat un alt document, în care au fost trecute doar 15 terenuri intravilane, toate achiziţionate de Pistol înainte de a fi ales consilier judeţean, de dinainte de 2008. Cele 15 terenuri, situate pe raza oraşului Buftea, însumează  20 de hectare.

Executat de bancă

Criza a afectat afacerile cu terenuri derulate de liderul PDL Buftea. În urmă cu câţiva ani, când preţul proprietăţilor crescuse ameţitor, Pistol a luat mai multe credite, în valoare de câteva milioane de euro, pe care le-a garantat cu terenuri. Astfel, în 2007, Pistol a contractat la Volksbank două credite, unul în valoare de 610.000 euro, iar altul de 1,2 milioane de euro. În 2008, Pistol a mai împrumutat, de la aceeaşi bancă, 312.000 euro. Aproape de faliment, Gheorghe Pistol nu mai are cu ce plăti creditele. În septembrie 2010, Volksbank a scos la mezat câteva dintre proprietăţile latifundiarului, din localitatea Crevedia. Este vorba de un teren de 4.200 mp şi de mai multe hale de producţie, în care a funcţionat una dintre firmele sale. Preţul de pornire a fost de 500.000 de euro. Dacă în urmă cu câţiva ani achiziţia proprietăţii la acest preţ ar fi fost considerată un chilipir, acum nimeni nu s-a înghesuit să cumpere.

În decembrie 2010, Volksbank a scos la vânzare alte proprietăţi aparţinând familiei Pistol, pentru recuperarea creditului restant. Alte datorii, în valoare de aproximativ 600.000 de lei (143.000 de euro), în spatele cărora s-ar afla tot Gheorghe Pistol, le reclamă Tipografia Eurografica. Serviciile au fost prestate, în campania electorală, către Buftea TV, televiziune unde apare ca asociat mâna dreaptă a consilierului judeţean, Magdalena Oprea. Pentru recuperarea datoriei, Eurografica a intentat un proces la Tribunalul Bucureşti.

Distribuţia terenurilor pe membru de familie

Gheorghe Pistol – figurează 317 terenuri, în suprafaţă totală de 472 de hectare de teren.

Margareta Pistol (sora) –  figurează cu 107 terenuri, în suprafaţă totală de peste 58 de hectare.

Ioana Năstase (mama) – figurează cu 199 de terenuri, în suprafaţă de 120 de hectare.

Un lup tânăr pe piaţa imobiliară

Gheorghe Pistol (38 de ani) a făcut primii bani vânzând calculatore. De altfel, două dintre primele sale firme, Gun Computers SRL şi Euro System SRL, ambele intrate în faliment între timp, au ca obiect de activitate „fabricarea calculatoarelor şi a altor echipamente electronice”. Pistol a obţinut cele mai multe terenuri între anii 2004 şi 2007, când ţăranii din zonă încă vindeau terenuri la preţuri foarte mici. Gheorghe Pistol a ajuns consilier judeţean în 2008, pe listele PD-L, fiind un apropiat al preşedintelui Consiliului Judeţean Ilfov, Cristache Rădulescu. Pistol este pasionat de creşterea porumbeilor.

Articolul intreg pe adevarul.ro

Sursa foto.

]]>

88 raspunsuri
  1. BOTE
    BOTE says:

    Stoica instrumenteaza toate articolele.
    Al cui este ziarul Adevarul ? A lui Dinu PATRICIU -colegul lui MARIAN PETRACHE cunoscut de MAMATE in satul Crevedia.
    [u]Facem o legatura intre STOICA SI PETRACHE ce vor?[/u]

    Răspunde
  2. umbero
    umbero says:

    iar ai numaram banii lui pistol cum iam numarat ouale lui nastase…pistol a facut bani cum a stiut el mai bine si si a asigurat un trai bun si un scaun de consilier judetean asta e.prost e ala care o sai ofere un scaun si mai bun oricum omul e in top

    Răspunde
  3. Oana
    Oana says:

    Este un plus de imagine care-i prinde bine. Sint curioasa cum de s-a axat toata presa pe George Pistol. Nu mai exista in toata Buftea oameni politici sa fie luati la puricat?

    Răspunde
  4. tot un buftean
    tot un buftean says:

    Sunt sigur ca primarul are cosmaruri , de fapt cred ca ii e asa frica incat a devenit o obsesie pentru el….. Ce nu intelege el, e ca prin marlaniile astea de ospatar, nu ne arata decat ca dincolo de functia asta de primar care azi e si maine poate nu mai e…..tot ospatar ramane……Ma asteptam sa fie un tip mai inteligent….dar daca stau si analizez un pic imi dau seama ca tot ce a realizat el din punc de vedere material incepe cu functia de viceprimar si continua cu cea de primar…..Daca era macar pe sfert de inteligent cat cel pe care il ataca atat poate era cineva inainte de aceste functii…dar din pacate inainte a fost un ospatar !
    „TINA 10-01-2011 13:57
    Este clar mana lui STOICA Ion , are ura pe Pistol. Nu mai stie ce sa faca hotu de primar.”
    Ai dreptate Tina, probabil ca realizeaza ca sansele lui sa mai iasa primar sunt 0, si orice ar face el ar trebui sa inteleaga ca in viata se intampla ceea ce trebuie sa se intample !

    Răspunde
  5. tot un buftean
    tot un buftean says:

    [quote name=”BOTE”]Stoica instrumenteaza toate articolele.
    Al cui este ziarul Adevarul ? A lui Dinu PATRICIU -colegul lui MARIAN PETRACHE cunoscut de MAMATE in satul Crevedia.
    [u]Facem o legatura intre STOICA SI PETRACHE ce vor?[/u][/quote]
    Stoica asta are probleme grave de tot daca a ajuns sa recurga la astfel de chestii…..cat de disperat sa fii….sau mai bine ce incerci sa ascunzi de faci astfel de diversiuni?

    Răspunde
  6. mircea t.
    mircea t. says:

    Ciudat este ca articolul nu aduce dezvaluiri noi, ci doar pune cap la cap articole aparute in timp, cu mici modificari. Parerea mea e ca se doreste mentinerea continua in ochii publicului.

    Răspunde
  7. richard gioarsa
    richard gioarsa says:

    Da, si? Sa moara si capra lui Pistol, nu? Daca eu n-am avut minte sa o pun cu terenurile si am ales sa car marfa ca bezmeticul, sa ma uit cum afacerea scartaie, cum cumparatorii sunt din ce in ce mai putini pentru ca banii sunt din ce in ce mai scurti, ce sa fac? Ii otravesc capra…N-are capra? Nu-i nimic. La plecare scuip in galeata cu apa…Este ca” l-am facut”? Articolul este precum Coloana Infinitului. Nici nu mori, nici nu traiesti, nici nu-l lauda, nici nu-l critica. Pai din 2006 pana in octombrie 2010 e un pic de timp in care si maidanezii au aflat unde este biroul domnului Pistol. Comisiei i-au trebuit vreo patru ani jumatate sa afle asta si au lansat-o ca o bomba, ca o redescoperire a rotii, a apei calde si a lutului…Indirect, domnul Pistol este catalogat-printre randuri-ca zgarcit. de autorul articolului. Pai la 65o de ha, cu aproape 5o% mai mult decat patronul Stelei, merge cu un E classe care nu costa cat aripa Bentley-ului lui Becali si locuieste la bloc, cand lesne ar fi putut lua Stirbey-ul ca resedinta de vara. Nu mai intelegi mare lucru. Ori e bine sa fii modest, ori sa epatezi. Oricum, articolul e slab in continut , in substanta. „Nu ma supar ca m-ai batut, dar de ce mi-ai dat branci?” Un fas…Si apropo, NUME-sc PDL-ul un partid care nu-mi este simpatic…

    Răspunde
  8. Vlad
    Vlad says:

    Hai sa o arunc si eu. Astazi cand veneam in arhiplinul maxi-taxi (16+ 20 in picioare), soferul a fost luat la intrebari de calatori de ce nu sunt mai multe masini mari pe traseu, ghiciti ce spune soferul: „Pentru ca primarul ne-a spus sa bagam masini mici ca sa nu mergem pe pierdere”. Evident a fost intrebat si daca primarul este actionar dar acesta s-a facut ca nu a auzit intrebarea si a schimbat subiectul

    Răspunde
  9. 2012
    2012 says:

    De ce o fi asa mare bataie pentru postul de primar ? Probabil doar pentru ,, a munci ” in folosul comunitatii . Vedeti cum ni s-a mai oferit iar un subiect de rontait ? Nu apreciez oamenii care se ridica pe ignoranta si lipsa de informatie a celor din jurul lor . Banii nemunciti , mai devreme sau mai tarziu , se vor topi . Ar fi interesant de comparat si declaratia de avere a primarului din 2003 cu cea din 2010 . Doar daca nu si-a trecut averea pe numele rudelor . De aceea prefer sa raman cu picioarele pe pamant si sa continui sa intreb : DOMNULE PRIMAR PE CE ATI CHELTUIT 12 MILIOANE EURO IN ULTIMII 2 ANI ?

    Răspunde
  10. Expresul de Buftea
    Expresul de Buftea says:

    Articolul e o panaramă, ca și celelalte, comandat. Cineva i-a pus niște informații la dispoziție ziarustului, care a mai completat cu ce a găsit la noi pe site. Totul pentru direcția ziarului…

    Mi se pare amuzant căt de dezamăgiți sunt ăștia de la ziar că Pistol nu are decât o mașină banală, la fel și sora sa și consiliera sa, doamna Oprea. Cred că s-au dat cu capul de pereți când au aflat că toată familia sa locuiește la bloc.

    Iar finalul e apoteotic… George Pistol e pasionat de porumbei! Ah, nu putea să fie și el pasionat de mașini, femei, case, aur, pistoale, cârciumi… ceva mai „uman”!

    Declarția lui Maricel Coman, zburat demult de la Buftea Admin de către primar, este de fapt dată celor de la Realitatea, la momentul respectiv. Ăștia de la Adevărul și-au insușit-o in cel mai pur stil ziaristic-românesc. Adică furt…

    Apropo de apartament… cine stă acum acolo?

    Răspunde
  11. Expresul de Buftea
    Expresul de Buftea says:

    [quote name=”umberto”]expresule de ce nu prezinti si cazuri sociale din buftea?[/quote]

    Pentru că nu cunosc… Când cineva a avut nevoie de mediatizare unor asfel de cazuri, m-a contactat. Eu n-o să le caut să le mediatizez.

    Răspunde
  12. Expresul de Buftea
    Expresul de Buftea says:

    [quote name=”Oana”]Este un plus de imagine care-i prinde bine. Sint curioasa cum de s-a axat toata presa pe George Pistol. Nu mai exista in toata Buftea oameni politici sa fie luati la puricat?[/quote]

    Cine? Gavrilescu? Hahahaha… Om politic? Nici nevastă-sa nu-l crede!

    Marinescu? Omul nu prezintă niciun pericol, atata timp cât nu se coboară im cocină…

    Stoica? E ospătar, nu om politic…

    Atunci care altul, Oana? Ăsta-i trenudul, atac la guvernanți cu toată presa! Exact cum făceau și ei cu pesediștii când erau in opoziție. Barem ăștia i-au invins…. in schimb pesediștii și anexele nu sunt in stare nici cu toată presa să-i invingă pe băsești.

    E bine totuși că am aflat că ești sensibilă la articolele anti Pistol 🙂

    Răspunde
  13. nume
    nume says:

    [quote name=”Expresul de Buftea”]Iar finalul e apoteotic… George Pistol e pasionat de porumbei! Ah, nu putea să fie și el pasionat de mașini, femei, case, aur, pistoale, cârciumi… ceva mai „uman”![/quote]
    Tusha asta fina am observat-o si eu. Sunt socati ca e normal. Oricum, cuiva ii este frica de el si e o zicala romaneasca veche zice ca de ce ti-e frica nu scapi. Lumea nu mai e atat de proasta sa puna botu’ la cioce d-astea ieftine, in plus Adevarul nu prea conteaza in presa scrisa iar Realitatea e o televiziune falimentara tinuta pana la un punct din buzunar de Vantu, o televiziune ai carui angajati au uitat notiunea de salariu.

    Răspunde
  14. Ion
    Ion says:

    Asta nu este dacat inceputul o sa vedeti ce o sa urmeze.este normal pentru ca ei au fost prieteni si Nelutu stie tot despre el.Acum vreo 5 ani nici nu putea sa ajunga sa vorbeasca cu el,dar de asta este viata.Se vede clar frica si teroarea prin care trece ospatarul.De ce nu am fost si in stare sa cumparam terenuri?De ce noi romanii ne uitam mereu in curtea vecinului?Fiti sinceri si recunoasteti daca am da timpul inapoi si ati sti ce sa faceti cu banii ati fi cumparat si voi terenuri?Decat sa merg pe drum cu un sarac mai bine merg cu un bogat.Eu zic parerea mea ca nu face decat sa_i faca reclama lui George cu idioteniile astea.Sta la bloc ca si noi are masina veche de 7 ani se imbraca modest vorbeste cu toata lumea de la egal la egal si cu bogatii si cu saracii se duce la toate nuntile si botezurile este prea modest.ce avem cu el?Ati vrea sa fiti in locul lui?nu aveti curaj sunteti prea slab acum se vede caracterul dumneavoastra.Cine avea curaj sa faca imprumuturi de milioane de euro la banci?va dati seama prin ce stres a trecut?

    Răspunde
  15. Oana
    Oana says:

    [quote name=”Expresul de Buftea”][quote name=”Oana”]Este un plus de imagine care-i prinde bine. Sint curioasa cum de s-a axat toata presa pe George Pistol. Nu mai exista in toata Buftea oameni politici sa fie luati la puricat?[/quote]

    Cine? Gavrilescu? Hahahaha… Om politic? Nici nevastă-sa nu-l crede!

    Marinescu? Omul nu prezintă niciun pericol, atata timp cât nu se coboară im cocină…

    Stoica? E ospătar, nu om politic…

    Atunci care altul, Oana? Ăsta-i trenudul, atac la guvernanți cu toată presa! Exact cum făceau și ei cu pesediștii când erau in opoziție. Barem ăștia i-au invins…. in schimb pesediștii și anexele nu sunt in stare nici cu toată presa să-i invingă pe băsești.

    E bine totuși că am aflat că ești sensibilă la articolele anti Pistol :-)[/quote]

    Nu’s neaparat sensibila la articolele anti Pistol, dar sint redudante si repetitive. Mai mult, sint o gramada de pseudopoliticieni care invirt fel de fel de afaceri mai mult sau mai putin legale care merita atentia publicului.
    Si pe mine ma amuza ca acum accepti ideea de ospatar.

    Răspunde
  16. Expresul de Buftea
    Expresul de Buftea says:

    Ce vrei să spui… că până acum eram cu Stoica și acum sunt impotriva? Că doar n-am negat eu vreodată că a fost ospătar… Nici măcar el nu cred că a negat vreodată.

    Așa e cu oamenii mari… ori au plecat de la coada vacii, ori așa s-au născut. Mari. In ambele cazuri sunt acuzați… ba că sunt parveniți, ba dcă sunt burghezi innăscuți. Oricum o dai nu e bine, dar in final, in ochii publicului tot mai bine iese ăla care a plecat de jos.

    Sigur că ii condamn pe cei care abuzează de aspectul ăsta, incapabili fiind să ii găsească lui Stoica alte „bube”. Ca și pe cei care nu știu despre Pistol altceva decât că a făcut șmecherii cu pământurile.

    Ce-am spus mai sus a fost voit exagerat, Și cu Stoica și cu Gavrilescu, doar-doar, iți ridic mingea la fileu și iți aflu preferințele. Actuale. Cred că deja le-am aflat. 🙂

    Răspunde
  17. xxxx
    xxxx says:

    cu respect pun o intrebareCITI DINTRE VOI ATI DISCUTAT CU PRIMARUL FATA IN FATA,SI DACA IL CUNOASTETI CA OM SI CE ARE IN PLANUL DE DEZVOLTARE?daca da spuneti si ce anume pentru ca veniti numai cu acuzatii si vrem dovezi.da-mi nr masini de maxi-taxi,ziua si ora sa ma convingi pentru ca aceiasi comentati mereu si numai impotriva,si mai cred ca nu el comanda articolele pentru ca este deranjat de ele si chiar a fost o cearta intre el si citiva[prieteni] la o pitarie saptamina trecuta la miez de noapte unde eram cu 2 baieti si chiar ma deranjat ce sa discutat

    Răspunde
  18. richard gioarsa
    richard gioarsa says:

    Pai domnule xxxx , vrei dovezi, nr.de masina, data, ora,grupa sanguina a soacrei, meniul de pranz si data ultimei epilari…Apoi semnezi ca Piticul Porno…E frumos coane? Nu se cade…Eu am discutat cu domnul Stoica de cateva ori si l-am cunoscut ca om. Cum altfel l-as fi putut cunoaste? Avea doua maini, doua picioare, tuns, frezat, ras si placut mirositor. Din nefericire eu nu il cunosc atat de bine pe domnul primar Stoica, incat sa particip in miez de noapte(?)la certuri sau la cina. Am mai spus ca sunt curios ca o baba si te rog, daca poti, sa dezvolti subiectul. Intreb si eu-ca tine -ce s-a discutat, cine a participat, la care pizzerie, cine a platit…Multumesc anticipat

    Răspunde
  19. Expresul de Buftea
    Expresul de Buftea says:

    Nu e neapărat nevoie ca articolele să fie comandate de Stoica… mai sunt destui in Buftea care ii poartă sâmbetele lui Pistol și care nu și-ar dori să-l vadă primar. Personal, chiar cred că nu e mâna lui. Una dintre impresiile pe care le am despre el, e că e genul „ce ție nu-ți place, altuia nu-i face”.

    Iar treaba cu maxi-taxi e foarte aiurea… cum sa te convingem? Chiar mai sunt unii apropiati ai primarului care nu stiu ce se intampla cu maxi taxi si cum sunt batjocoriti cetatenii zi de zi? Hai ca asta e buna…

    Oana… n-are rost discutia. Era doar un mic amuzament, nimic serios. Să rămână așa. 🙂

    Răspunde
  20. Vin
    Vin says:

    P. Ion S e cam terminat. Dorinta lui de a executa pe George tradeaza neputinta de a face mai mult. Tot ce face cel Ales de Voi este pe banii publici. Ce puteti face? Sa corectati primul rateu ca deh, inca patru ani am intra cu totii intr-un rahat mai mare.

    Răspunde
  21. Oana
    Oana says:

    [quote name=”Expresul de Buftea”]Nu e neapărat nevoie ca articolele să fie comandate de Stoica… mai sunt destui in Buftea care ii poartă sâmbetele lui Pistol și care nu și-ar dori să-l vadă primar. Personal, chiar cred că nu e mâna lui. Una dintre impresiile pe care le am despre el, e că e genul „ce ție nu-ți place, altuia nu-i face”.

    Iar treaba cu maxi-taxi e foarte aiurea… cum sa te convingem? Chiar mai sunt unii apropiati ai primarului care nu stiu ce se intampla cu maxi taxi si cum sunt batjocoriti cetatenii zi de zi? Hai ca asta e buna…

    Oana… n-are rost discutia. Era doar un mic amuzament, nimic serios. Să rămână așa. :-)[/quote]

    Tot pentru amuzament intrebam si eu, Bogdan:)

    Răspunde
  22. 2012
    2012 says:

    Discutia pe aceasta tema este pierdere de timp . Am sa repet ce am spus in mai multe randuri si anume ca m-ar intrista daca dialogul nostru s-ar cantoneaza intre Stoica si Pistol . Fiecare comunitate are conducatorii pe care-i merita . Spectrul mizeriei se adanceste peste noi si care este reactia noastra ? Ne esezam scut in fata unui individ putred de bogat . Am sa continui sa spun ca acea avere nu este cinstita iar unii ma vor contrazice pentru ca de ,…. acum se poarte smecheria ci nu munca si inteligenta . Cate locuri de munca a creeat acest Pistol ? Cata plusvaloare a creeat ? Cetatenii , in cea mai mare parte varstnici , i-au vandut terenuri cunoscand ca pe acolo va trece o autostrada ? Daca prima data au cunoscut aceasta perspectiva si dupa aceea au vandut inseamna ca a fost o afacere cinstita . Altfel a fost o inselatorie ordinara . Dar faptul ca acele terenuri ani de zile nu au fost cultivate este in regula ? De ce le-a cumparat o parte pe numele rudelor lui , a vrut sa nu se expuna prea mult si de ce ? Cum a primit credite in valoare asa de mare ? Ma surprinde ca gasiti laudabil faptul ca un individ asa de bogat traieste cu familia lui la bloc . Asta denota ce ? Spune ca nu se preteaza dar o face inchiriind un apartament social ? Se spune ca cele mai multe terenuri au fost cumparate in perioada 2004-2008 atunci cand primar era prietenul lui Balalau ctitorul de alei bordurate si dalate cu acelasi constructor . Pai de unde avea Pistol evidenta celor ce urmau a fi pusi in posesie si cati dintre acestia au fost pusi in posesie conditionat ? Nu se spunea la vremea respectiva ca primaria devenise agentie imobiliara in care pionii principali erau Pistol . Balalau si Nelutu ? Nu aveau eu in intentie , daca nu cadea pretul la ternuri , sa mute centrul de interes al orasului pe terenurile lui Pistol ? De ce si-au tras presul de sub picioare Nelutu si Balalau , nu pentru ca nu se mai intelegeau la impartit prada ? Cine a fost sponsorul principal in campania electorala a lui Balalau altul decat Pistol ? De ce au dat atata mita electorala ? Pentru ca ne iubea pe noi atat de mult si ne vroia sub microscopul intereselor lor murdare . Ca sa purtam aici un dialog care sa foloseasca unor clarificari cred ca ar trebui sa discutam mai mult cu mintea si mai putin manati de diverse apartenente meschine . Unii nu stiu decat sa manjeasca daca cineva are alt punct de vedere decat ei ?Altii arata voalat cartonasul galben constatand ca esti antismecherie ( antiPistol ) . Nu spun de modul in care unii folosesc Limba Romana ? Daca aceasta tribuna de dialog se respecta cred ca sunt expresii ce ar trebui cenzurate . Aveti in vedere ca intotdeauna exista posibilitatea ca cititorii nostrii sa fie mai destepti decat noi . Sa incercam sa ridicam dialogul intre parametrii decentei . Sa incercam sa avem un dialog real , nu la nivelul unor interese obediente ci la nivelul cetatenilor care in anul 2012 trebuie sa fie mai destepti decat in anul 2008 .. Pentru ca pana la urma intri in dialog cu cine merita . Cat despre ,, ridicat mingea la fileu ” eu am ridicat-o de mai multe ori dar numai ca majoritatea au privirea tintita la jocul de glezne al celor doi jalnici competitori . Putem avea un dialog fara partizanat ?

    Răspunde
  23. TINA
    TINA says:

    Te-am citit cu atentie mai 2012( sa nu-ti zic apocalipsa).
    Apocalipsa , pentru ca ori te ascunzi in spatelelui lui RADU CORNEL zis ASIROM ori esti chiar el.
    Vad ca te pricepi la politica , mai stii si cate ceva din primarie , dar te invarti prea mult intr-o caldare de unul singur.Vin-o cu ceva mai concret,propuneri adevarate 😳

    Răspunde
  24. Expresul de Buftea
    Expresul de Buftea says:

    Jignești foarte mulți cititori ai site-ului, nu neapărat pe mine, crezând că majoritatea le suflăm ăstora in dos…

    Din câte văd, te dai intependent, dar știi destule despre dedesubturile orașului. Poți să mi-o iei in nume de rău, dar am mai văzut viteji ca tine! Spuneai că soluția pentru oraș ar fi un independent… NU cumva incerci să-ți lansezi candidatura la noi aici? 🙂

    Am văzut și noi multe, deși suntem tineri, nu mai punem botul așa ușor la d-astea… cum să cunoști atâtea și să n-ai niciun interes? Să afirmi că nu faci partizanat… Sau că nu ai făcut vreodată.

    Răspunde
  25. Scorpia
    Scorpia says:

    Doamne! Tara asta se duce dracu! Daca la cate probleme sunt, ne impiedicam de averea lui Pistol, avere pentru care a muncit., nu stiu ce sa mai zic. Parca a omorat pe cineva pentru ceea ce are, serios! A inceput cu componente de calculatoare si in paralel si-a vazut de scoala (facultate) si invata si pentru altii (nu dau nume!), a cumparat terenuri pe banii lui, indiferent la ce pret. Toate terenurile erau ieftinute in perioada mai sus amintita. Si daca as fi avut bani de investit in terenuri, m-as fi bagat si eu. Logic ca luase avant afacerea cu terenuri si cine s-a ocupat de asa ceva, a realizat multe din banii scosi. Toti cumparau spre a vinde. In fine!
    Dl. Stoica, a intrat in transa ca vin alegerile si este evident ca-i este teama ca pierde locul caldut de la Primarie.
    Nu tin cu nimeni, dar sunt chestii vizibile si pentru aia cu mai putina scoala. Si, cred ca Pistol daca candideaza la primarie…o sa cam castige. A ajutat destula lume.
    Si stiu despre ce vorbesc. 8)

    Răspunde
  26. Ion
    Ion says:

    Domnule 2012 mai bine zis Domnule Radu Cornel acum tie frica sa_ti mai dai si numele dupa ce_ai facut la restaurant Pruna?Ai grija cum il jignesti pe George ca daca se supara nu te mai invita la sprituri fine,iar despre terenurile lui George pe care spui tu le_a cumparat din primarie,foarte corect atunci cand vrei sa cumperi terenuri de bani multi nu trebuie sa te interesezi unde le cumperi si sa iei si vecinii lor?doar asa te poti dezvolta.Iar daca taranii stiau ca va trece autostrada mai vindeau terenurile?nu.de ce ia pacalit George?pentru ca a cumparat?dac nu era el era altul si tot asa.Pai mai 2012 daca George nu este inteligent inseamna ca nu mai am nimic de spus,tocmai ca numai un om foarte destept poate sa faca ce a facut George,Si inca ceva si George acum vreo 15 ani era sarac lipit dar a muncit a avut ambitie si a reusit.Cand tu 2012 stateai in casa si inumarai bruma de bani pe care o aveai el muncea de dimineata pana seara si risca tot ce avea sa cumpere terenuri,vrei sa spui ca si tu daca stiai ca se vor scumpi ata de mult nu cumparai?fii sincer.Daca ai avea o fata cu cine ai vrea sa o mariti?cu un om stabil si sigur sau cu un om bogat peste noapte si care nu se mai satura de miere,vrea din ce in ce mai mult,ne_am saturat si plictisit o viata de comunisti vrem si noi odata pentru totdeauna sa fim europeni.te rog daca stii atatea despre mita de ce nu ne spui si noua,a existat vreun partid din buftea sa nu dea mita?toti au dat si voi stiti foarte bine asta.Au fost cazuri cand o persoana a luat de la 2 partide si macar nici nu sa dus la vot pentru ca ia fost scarba.Oricum sunt multe de spus dar cuvintele sunt prea ieftine si nu au rost acum,sa vedem ce o sa fie.Doamne ajuta si scuze daca te_am jignit 2012 dar eu cred ca tu esti Radu Cornel,daca m_am inselat scuze.

    Răspunde
  27. MIHAI
    MIHAI says:

    DA CE SA ZIC E MANA LUI STOICA ,MAINE PARCA IL VAD CA SE INTERESEAZA SI DE CRESTEREA PORUMBEILOR SAU MAI STIU EU CE ,DAR UN LUCRU ESTE SIGUR COPIA NU ARE VALOARE 🙄

    Răspunde
  28. Madalina
    Madalina says:

    Mai oameni buni toti cei care il mancati de fund pe Stoica nu sunteti altceva decat niste dementi.Ce va facut omul asta care ajunta pe oricine este in vreo problema??Spuneti care mai de care cate o prostie despre el .Voi chiar nu aveti altceva de facut decat sa-l vorbiti de rau pe acest om?

    Răspunde
  29. GuessWho
    GuessWho says:

    Wow , cata lume a sarit in apararea lui Gun 😡 pe bune , nu stiam ca PDL are atatia partizani . O intrebare … cat va plateste pt acele actiuni de binefacere / distractie ? Am tot observat ca sunt date in presa locala . Oameni ipocriti :> dar inteleg , fiecare linge mana care ii hraneste . Daca ar disparea El Capo , ati fi pierduti . Si NU , nu il sustin nici pe Stoica nici pe altul . Mi se pare o porcarie ce se incearca aici . A furat PDL , a furat PSD inainte , acum fura PRM .. urmeaza sa fure cine ? Traim in Romania , Buftea , se va fura intotdeauna . NIMENI , nu are curaj sa nu fure 😉

    Răspunde
  30. Oana
    Oana says:

    [quote name=”Madalina”]Mai oameni buni toti cei care il mancati de fund pe Stoica nu sunteti altceva decat niste dementi.Ce va facut omul asta care ajunta pe oricine este in vreo problema??Spuneti care mai de care cate o prostie despre el .Voi chiar nu aveti altceva de facut decat sa-l vorbiti de rau pe acest om?[/quote]

    Madalina, cum si cu ce te-a ajutat pe tine?

    Răspunde
  31. Ion
    Ion says:

    [quote name=”luis”]ce aveti cu domnul radu daca vrea sa candideze sa candideze ce trebuie neaparat sa fie si votat..[/quote]
    Bravo Luis pentru comentariu ai dreptate toata lumea poate sa candideze.

    Răspunde
  32. 2012
    2012 says:

    Repet : , cei care scriem aici .
    Accept scuzele lui Ion dar nu m-a convins cum crede ca va fi european la remorca lui Pistol . Administratorului acestui site i-am urat candva cat mai multa echidistanta . A exprima un punct de vedere presupune a jigni foarte multi oameni ? Cam cati ? Tineretea poate fi uneori o scuza . Unii folosesc un limbaj suburban la adresa unui om cauia din cate inteleg nu-i dati voie sa exprime o opinie si care nu are nici o implicare in ceea ce am scris eu . Il rog sa ma ierte pentru disconfortul pricinuit . Intr-o democratie cetatenii au dreptul de a alege sau de a fi alesi . Daca nu stim sa purtam un dialog de ce ne mai miram ca totul merge din ce in ce mai prost in tara asta ? Sunt exprimate uneori puncte de vedere puierile ca sa nu spun ridicole . Fiecare se exprima asa cum poate …..Se confirma faptul ca avem conducatorii pe care-i meritam . Va doresc cat mai multa intelepciune , capacitate de a dialoga si poate si putin respect in modul de exprimare !

    Răspunde
  33. 2012
    2012 says:

    Repet : < Sa incercam sa ridicam dialogul intre parametrii decentei . Pentru ca pana la urma intri in dialog cu cine merita . Aveti in vedere ca intotdeauna exista posibilitatea ca cititorii nostrii sa fie mai destepti decat noi >, cei care scriem aici .

    Răspunde
  34. Expresul de Buftea
    Expresul de Buftea says:

    Pentru că mi se pare că bați apa-n piuă, ca știu eu cine, repet și eu…

    [quote]Din câte văd, te dai intependent, dar știi destule despre dedesubturile orașului. Poți să mi-o iei in nume de rău, dar am mai văzut viteji ca tine!

    Am văzut și noi multe, deși suntem tineri, nu mai punem botul așa ușor la d-astea… cum să cunoști atâtea și să n-ai niciun interes? Să afirmi că nu faci partizanat… Sau că nu ai făcut vreodată.[/quote]

    Răspunde
  35. Comprehension_orale
    Comprehension_orale says:

    Expresule, citesc de ceva zile acest,…. site ? …blog ? Cum l-as putea numi cand de fiecare data vad aceleasi tabere care se confrunta si un arbitru ce se vrea ……neutru/impartial ? Pana la urma chiar ne este imposibil sa vedem ca orasul acesta nu are nevoie de nelutzu si al tau georgica ? ( nu ca as fi analfabet da niste nume de « nimeni »asa trebuiesc scrise -> vezi DOOM2) Poate ar trebui sa nu mai aruncam cu vorbe ( vorbe de oameni care sparg seminte pe la colt de strada si care se lauda cu parinti care sapa prin curte si care se desconsidera si se numesc « vita ») in cei care au pareri proprii si doresc o schimbare. Expresule sa sti ca nu ii e greu niciunuia dintre persoanele pe care le jignesti sa iti arunce vorbe de ocara…pana la urma a-i respecta pe ceilalti inseamna a te respecta pe tine. Ideea « apocalipsei »de a avea un independent mi se pare mai mult decat perfecta. Ti se pare ca in cazu de ar fi ales un independent nu te-ar accepta ca sustinator sau mai nous spus.. »pupincurist » ? ( cum vad ca te accepta george sa dai cu spray la fiecare « putoare »pe care o face).Care este interesul tau in aceasta aparare? Dragi interlocutori ce e mai rau, sa vinzi tigari netimbrate cum auzem tot felul de acuze la adresa unora, sau sa umbli cu prostitu pe la oameni saraci si fara informarea necesara ca sa le iei pamantul si apoi sa te scalzi in masini si intr-o scara imputita de bloc ? Pupincuristule, incearca sa ramai neutru si sa incepi sa te comporti ca un ziarist civilizat nu de alta dar traim totusi intr-o tara civilizata si pana la urma internetul este un mijloc de informare si educare. Felicitari doamnei/domnului 2012 care de fiecare data reuseste sa informeze mica ta audienta. Pentru toti ceilalti un sfat…incercati sa va ganditi la binele vostru nu la interesul de grup.

    Răspunde
  36. Expresul de Buftea
    Expresul de Buftea says:

    Hai sictir, bă, diversionistul lui pește! Sunteți penibili să mă acuzați zilnic, chiar și la aceleași articole, ba că sunt cu PIstol, ba că sunt cu Stoica! Cât să vă mai suport, bă, nesimțiților să mă jigniți in halul ăsta din spatele anonimatului, fără să aveți vreodată ceva concret?

    Da, bă, părinții mei sapă in curte și mă laud cu ei, și m-au invățat să nu fiu pupincurist și ascuns ca voi! Sunt un nimeni de 32 de ani, 1.82 și 80 de kile, dar nu mă feresc de voi, pizdelor!

    Răspunde
  37. Comprehension_orale
    Comprehension_orale says:

    Bine ca recunosti. Multi inainte…dar, mai ai de crescut:) Cat despre faptul ca si eu, 2012 si multi altii te acuzam „la aceleasi articole” da-i drumu si fa si altele. Atat timp cat ai ales sa fi un lipitor de afise pentru sefu tau, simte-te si spune-ne si noua astora pe care ii vezi asa bagaciosi cum ar putea pistol sa ne faca viata mai buna..chiar si nelutu. Eu zic ca daca tot ti se adreseaza intrebari pe blogu asta, cauta-le si raspunsul si vino cu ceva concret. De vorbe goale chiar si tu te-ai saturat, nu? Mai bine inceteaza cu copilarismele de genul „ba care esti acolo” pentru ca nu ma vad rezolvarea la problemele tale:) Promit ca daca imi fac si eu blog ca tine si o sa imi comentezi la articole ma voi prezenta mai bine ca tine ( adica nu „Sunt un nimeni de 32 de ani, 1.82 și 80 de kile, dar nu mă feresc de voi, pizdelor!”). A tout a l’heure!

    Răspunde
  38. Scorpia
    Scorpia says:

    Stii (vorbesc cu Expresul, evident!) ce nu am sa inteleg eu vreodata? De ce se chinuie cineva sa citeasca „blogul” asta, daca nu-i convine niciodata nimic?
    Ca vad ca toti te-au luat la…ca esti ba cu Stoica, ba cu Pistol. Da’ care-i faza, defapt? Se oftica ei, sau ce? Daca nu le convine ce citesc pe „blog”, sa nu mai intre. Hello!
    Sunt unii care sunt chiar enervanti la culme. Si din fiecare rahatel ei fac un poopoo (ca sa nu scriu cacat) mare. De ce? Nu e liber fiecare sa-si exprime opiniile? Asa ca fiecare dintre noi, trebuie sa respectam opinia celuilalt, nu sa sarim la gatul cuiva daca nu ne impartaseste opiniile.
    In fine, ma opresc ca incep sa arunc vorbe urate si e prea de dimineata si prietena mea ma anunta ca nu trebuie sa vorbesc urat la ora asta. 😆

    Răspunde
  39. buftean
    buftean says:

    DTI GOOGAL – MARIANA COAFEZA FURA VETI VEDEAO PE TITOASA INPREUNA CU IUBITUL MIRCEA CUM FURA . MIZERABIL CUM COMENTATI? LASATII PE CEI CARE SIAU FACUT AVERE LEGAL.

    Răspunde
  40. Expresul de Buftea
    Expresul de Buftea says:

    V-ați făcut o gașcă și incercați să vă pipi pe mine, jigodiilor! Nu reușiți să faceți față unor discuții coerente și aruncați cu mizerii in mine, profitând de faptul că sunt atât de prost incât nu suport cenzura, nici măcar când cineva mă acuză pe nedrept.

    Rămâneți niște mizerii, caractere infecte. Sunteți niște pulifrici cârora cineva le-a dat nas și acum vă credeți băieți mari in oraș. Vreți să ligenți și voi ciolanul, dar culema, vă impiedicați de mine.

    N-aveți tupeu nici să vă dați numele aici inainte de acuza și nici să mă opriți pe stradă să mă luați de guler! Cum ziceam… păsărici!

    Răspunde
  41. 2012
    2012 says:

    Tocmai hotarasem sa renunt . Recunosc ca nu pot face fata intr-un mediu submediocru si subcultural . Dar tocmai se confirma ca cititorii nostri sunt mai destepti decat noi . Colitatea acestui site este suma calitatii celor care se exprima aici .

    Răspunde
  42. Expresul de Buftea
    Expresul de Buftea says:

    Ia uite, bă, ce repede apăruși și tu… ce coincindență, nu? Ai dat din gură atâta timp și n-ai spus nimic concret… exact stilul politicianului modern.

    Caută-ți alt mediu, prietene, dacă nu poși face față intr-un ca ăsta, submediocru și subcultural… tu, care scrii „orași”!

    Inainte să ne părăsești, mai evită o dată ce tot iți repet de ceva timp și te faci că plouă…

    [quote name=”Expresul de Buftea”]Pentru că mi se pare că bați apa-n piuă, ca știu eu cine, repet și eu…

    [quote]Din câte văd, te dai intependent, dar știi destule despre dedesubturile orașului. Poți să mi-o iei in nume de rău, dar am mai văzut viteji ca tine!

    Am văzut și noi multe, deși suntem tineri, nu mai punem botul așa ușor la d-astea… cum să cunoști atâtea și să n-ai niciun interes? Să afirmi că nu faci partizanat… Sau că nu ai făcut vreodată.[/quote][/quote]

    Răspunde
  43. rudotel
    rudotel says:

    Care sunt cifrele de afaceri anuale si profiturile firmelor lui George Pistol ? Dar sumele utilizate pentru achizitionarea de terenuri in anii respectivi ? Ce suprafete de teren a achizitionat in fiecare an ?
    Este oare posibil ca terenurile sa nu fie ale lui George Pistol si acesta sa fie doar un paravan pentru alti posesori de resurse financiare care nu pot fi justificate ? Sa reprezinte oare venituri din afaceri cu medicamente ?
    Este clar ca George Pistol este un personaj controversat, nu-i asa ? Oare s-au produs cumva fraude si modificari abuzive ale titlurilor de proprietate in perioada de boom imobiliar – in anii 2005, 2006, 2007 si 2008 ? Ce spune justitia ? Sunt procese pe rol in acest sens in care sa fie implicate Primaria – Comisia Locala de fond funciar, Cadastrul Ilfov, Comisia Judeteana ?
    Meditati….

    Răspunde
  44. nume
    nume says:

    [quote name=”buftean”]dti gogool MARIANA COAFEZA FURA VETI VEDEA IMAGINI MIRCEA CEL ISTET SI TITOSA FURTISAGA, URIT SE LE FIE RUSINE[/quote]

    Asta adica :
    http://www.youtube.com/watch?v=KPEJ6jCwEq0&feature=related

    [quote name=”expresul”]Da, bă, părinții mei sapă in curte și mă laud cu ei, și m-au invățat să nu fiu pupincurist și ascuns ca voi! Sunt un nimeni de 32 de ani, 1.82 și 80 de kile, dar nu mă feresc de voi, pizdelor![/quote]

    Am ras.

    Răspunde
  45. 2012
    2012 says:

    Esti total lipsit de respect . Daca n-ai inteles nimic din ce am scris nu este vina mea . Ce mult de deranjeaza pe tine independentii ? Intr-o societate democretica tu ai ales insa dependenta . Pot sa vorbesc si eu ca tine dar nu-mi permit cei sapte ani de acasa . Chiar nu-ti este rusine sa mergi pe strada coleric si vulgar asa cum esti ? Ai o mare problema de personalitate . Tu chiar iti permiti sa spui ,, ba ” oricui , indiferent ca eu am mult mai multi ani decat tine ? Chiar cine te crezi ?… , esti tu persoana potrivita sa faci judecati de valoare ? Comportamentul tau care te consideri ,, un nimeni ” este patologic , ai grije si consulta de urgenta un medic . Te-ai facut de ras . Incearca sa te obisnuiesti ca intai sa gandesti si dupa aceea sa vorbesti . Chiar nu inteleg de ce inca unii oameni mai stau de vorba cu tine . In ceea ce ma priveste pentru mine ai sa ramai amintirea unui individ ipocrit , rudimentar si prost crescut . Nu cred ca esti in stare sa-ti ceri scuze . La momentul potrivit in mod sigur ne vom intalni pentru ca vreau sa vad daca poti sa rosesti .

    Răspunde
  46. Oana
    Oana says:

    [quote name=”2012″]Esti total lipsit de respect . Daca n-ai inteles nimic din ce am scris nu este vina mea . Ce mult de deranjeaza pe tine independentii ? Intr-o societate democretica tu ai ales insa dependenta . Pot sa vorbesc si eu ca tine dar nu-mi permit cei sapte ani de acasa . Chiar nu-ti este rusine sa mergi pe strada coleric si vulgar asa cum esti ? Ai o mare problema de personalitate . Tu chiar iti permiti sa spui ,, ba ” oricui , indiferent ca eu am mult mai multi ani decat tine ? Chiar cine te crezi ?… , esti tu persoana potrivita sa faci judecati de valoare ? Comportamentul tau care te consideri ,, un nimeni ” este patologic , ai grije si consulta de urgenta un medic . Te-ai facut de ras . Incearca sa te obisnuiesti ca intai sa gandesti si dupa aceea sa vorbesti . Chiar nu inteleg de ce inca unii oameni mai stau de vorba cu tine . In ceea ce ma priveste pentru mine ai sa ramai amintirea unui individ ipocrit , rudimentar si prost crescut . Nu cred ca esti in stare sa-ti ceri scuze . La momentul potrivit in mod sigur ne vom intalni pentru ca vreau sa vad daca poti sa rosesti .[/quote]

    2012, ce rau m-am inselat in privinta ta. Sau a dvs..pt ca sinteti mai mare decit mine. Dar chiar si asa domnule, nervii sau nestiinta v-au pus piedica in exprimarea si scrierea limbii romane. Nu-mi sta in fire sa sar in apararea lui Bogdan dar la cele citite mi s-a cam zbirlit blana. Si, ca sa va uimesc putin, Bogdan nu stiu daca roseste, dar sigur stie sa-si ceara scuze atunci cind stie ca a gresit. Si pina la urma, colericul, sangvinicul, flegmaticul, melancolicul, extrovertitul sau introvertitul, cu totii trebuie sa mearga pe strada fara sa le fie rusine.

    Răspunde
  47. Expresul de Buftea
    Expresul de Buftea says:

    Termină cu vrăjeala… Te mai intreb o dată. Ce vrei tu, de fapt, 2012? Că nu spui nimic… doar că tu ești independent, iar eu dependent, lucruri știute de amandoi ca fiind vrăjeli.

    Vorbesc urât cu cei care imi vor răul… In cazul tău, a fost doar o figură retorică… „ia uite, bă”. Știi ce aia figură retorică? De unde să știi tu, care scrii „orași” sau „grije”… și ne consideri pe noi submediocrii.

    Ai apărut pe aici doar să ne arăși că nu ai cu cine discuta… tu, deșteptul, independentul, bineintenționatul și foarte cunoscătorul de dedesubturi. Nu ne poți păcăli…

    O să ai pretenția să nu ne tutuim? Nu cumva vrei să te apelez cu „d-voastră domnule 2010”?

    Răspunde
  48. 2012
    2012 says:

    Expresule cand afirmi ca ,, nu ne poti pacali ” pe cine reprezinti ? Inainte sa ma intrebi pe mine ce vreau , te-ai intrebat la ce foloseste acest site ? Nu te obliga nimeni sa fii de acord cu mine dar fii civilizat si intelege ca si eu am dreptul sa fiu in dezacord cu tine . Nu vrei sa ramanem intr-un dialog ? Daca eu nu spun nimic , asta o spui fara sa fii obiectiv , poti sa dai exemplu de ceva important spus de cineva pe acest site ? Subiectele propuse sunt de interes ? Ce zici de subiectul cu tinerii pdl-isti la ,, sorcovit ” ? , dar de permanentul conflict cu Gelu ?
    In ceea ce te priveste pe tine Oana , cred ca ai inteles gresit dar putem discuta civilizat si asta de fapt conteaza . Nu sunt perfect si nu am interzis nimanui sa mearga pe strada , daca asta ai inteles . Toti avem defecte si eu sunt usor coleric dar nu-mi uit politetea acasa .

    Răspunde
  49. comprehension orale
    comprehension orale says:

    bai ziaristu lu peste sau mai bn zis a lu pistol si implicit al nimanui, t dai mare cu slogane ca ai site d opinii si atitudini libere..libere la ce? La lins ciolanul? Nu ti.e rusine, un site d cacat nu alta. Ajunge o femeie sa.ti ia apararea, d parca ai fi vreo floare, sau deja ai inceput sa plangi, domnisoara? Pana la urma, vino cu raspunsurile la intrebari nu cu prostii dastea. Unde ziceai ca ai facut seralul? Cine iti da sa mananci? Imi cer scuze pt cei care citesc comentariile mele dar oameni buni, asta chiar nu stie c sa zica, bate apa.n piua.↲pupincuristule, revino.ti si incearca sa n faci p noi cititorii sa n punem intrebari si sa vrem sa facem o schimbare. In stilul meu, si tu n.aime pas ca, nique ta mere.

    Răspunde
  50. 2012
    2012 says:

    Terenurile care au trecut prin mana familiei Pistol depasasc 1000 de hectare pentru ca unele dupa ce le-a cumparat le-a instrainat . Bineinteles ca a fost in cardasie cu Balalau si Nelutu , cei care i-au tinut spatele dandu-i informatiile de care avea nevoie si chiar conditionandu-i pe cei ce urmau a fi pusi in posesie . Punerea in posesie cu cei 6% a fost sub conducerea tehnica a ,, cinstitului ” Pistol . Sunt foarte multi cetateni carora li s-a schimbat amplasamentul terenurilor , pe care aveau titlu de proprietate , pentru a-i facilita lui Pistol parcele compacte . Pentru aceste fapte se pot autosesiza institutiile abilitate . Nu putem sa producem noi probele aici pe site ca sa-i dovedim administratorului ca spunem lucruri concrete . De fapt aceste institutii s-au autosesizat si de aceea Pistol doreste cu tot dinadinsul o umbrela politica . Rostul nostru pe un site ,, de atitudine si opinii libere ” este sa aducem in spatiul public faptele care aduc atingere interesului public si sa luam atitudine . Noi nu putem fi procurori dar putem sa ne unim glasurile pentru a protesta impotriva indivizilor hrapareti care pentru a-si satisface interesele personale actioneaza contra interesului public .

    Răspunde
  51. ion
    ion says:

    Cu tot respectul Expresule fii te rog mai politicos si nu mai vorbi cuvinte obscene tocmai tu,calmeazate si lasa sa vorbeasca 2012 pana no mai putea,pe mine ma mira ca stie atatea lucruri care se intampla prin oras si nu stiu de unde?Propun ca cei care nu_si dau numele si sunt anonimi sa se bage sub patut si sa stea ca purcelusii tolaniti pe laturi.Domule 2012 de ce nu va dati numele sa stim si noi cu cine dialogam de ce va este frica?de numele dumneavoastra?la fel si cu nume care vad ca mai scrie pe aici si multi altii.Este urat sa jignesti cand tu nici nu stii cine esti de fapt.Fiti barbati pentru ca femeile or sa rada de noi in hohote cand or sa citeasca aceste mesaje.Iar tu Expresule parerea mea este ca te aprinzi prea repede asta este nu ai ce sa faci,nu stiai dinainte ca multi or sa arunce cu noroi in tine?e urat dar nu ai ce sa faci astia suntem.In legatura cu canditatura la muschiul de vita,pe cine sa votam oameni buni?George nu e bun,Nelutu nu e bun,Gavrilescu nu e bun,Marinescu hotaraste sotia si nu e bun,cine mai ramane?de unde sa luam altul?vino te rog Expresule cu o propunere pentru primar.Eu oricum cand o sa ma duc sa votez o sa votez cu 2012.Este bine domnule Radu?Si apropos nu mai ameninta ca am pretentii la tine.Ai grija pe unde mergi Bogdane pentru ca 2012 este pe urmele tale.

    Răspunde
  52. 2012
    2012 says:

    Asta ne-a mai ramas de facut : dupa 4 ani cu Balalau , avem 4 ani cu Nelutu si ni se propune 4 ani cu Pistol . Un prieten spunea in 2008 ca daca ar fi sa aleaga intre Balalau si Dracu , l-ar alege pe Dracu . Cred ca acelasi lucru vom putea spune in 2012 despre Pistol . Daca nu vom spune asa in 2012 sigur vom spune asa in 2016 .

    Răspunde
  53. Expresul de Buftea
    Expresul de Buftea says:

    Să trecem peste faptul că iar nu spui nimic…

    Pentru că amândoi știm că nu ești Radu Cornel, cum tot mănâncă de ceva vreme Ion, te rog să dezminți acum acest lucru. NU e frumos să lași lucrurile așa, poate domnul acela e deranjat că-i apare numele in această diversiune.

    Răspunde
  54. Expresul de Buftea
    Expresul de Buftea says:

    N-ai făcut-o, tovarășe… te-ai fofilat iar! Nu e nicio diferență intre tine și puțoiul ăla de mă injură de mamă in franceză!

    Răspunde
  55. 2012
    2012 says:

    Este ca-ti place trancaneala fara continut ? Esti o mica vedeta pe site -ul tau . Ai intrat in spatiul public cu bocancii inainte . Te deranjeaza cand altii au mai multa minte decat tine si asta iti accentuiaza frustrarea . Pai eu am pomenit cumva numele d-lui Cornel Radu in vreun fel sau amicii tai de cleveteala vulgara ? Eu am scris de sprituri la Pruna ? Tu ca un administrator responsabil si impartial ce te dai de ce nu ai cenzurat astfel de aiureli . Pentru ca v-am tulburat cuibusorul de nebunii , cu vulgaritati si subiecte de rasul curcilor , ai crezut ca esti obiectul unei ,, diversiuni ” . Ai acceptat astfel ca vulgarii tai prieteni sa-ti sara in ajutor . Nu te-a deranjat ca acestia arunca mizerii la adresa unui om nevinovat . Acum te-ai trezit si-mi ceri mie sa o fac in numele vostru ? Te deranjeaza si cel care ti-a scris in franceza pentru ca frustrarea ta este mare . Ti-am mai spus ca in mod sigur cititorii nostri sunt mai destepti decat noi . Dar numai ca pe acest site intra foarte putini oameni fara obligatii fata de Nelutu sau Pistol .

    Răspunde
  56. Scorpia
    Scorpia says:

    Sunteti patetici. Dar foarte patetici. Nu va dati seama de asta? Puteti merge mai departe sa va vedeti de vietile voastre pline de de toate? Ca se pare ca voi sunteti cei mai cei, supereroi neinfricati, destepti, cuminti, devreme acasa, stiti de toate, mirositi oamenii de la distanta, ce sa mai, sunteti wonder guys!
    Deja m-am plictisit sa va vad comentariile cretine pe mail-ul meu, zilnic. Move on!
    Nimeni nu e prea bun pentru voi si toti sunt plini de defecte…voi perfecti, evident! Da’ de ce nu candidati voi la primarie? Da’ de ce nu ne spuneti numele voastre? Sunt curioasa cate controverse ati starni. De obicei ala putred se crede valoros 😉
    Ati sarit in capul Expresului. Va repet, nici nu trebuie sa intrati aici. Serios! Intra atata lume, isi spune parerea, dar voi deja ati depasit limita. Ne jigniti si pe noi ceilalti cititori. Ia gata cu melitele alea de babe barffitoare de pe marginea santului.

    Răspunde
  57. richard gioarsa
    richard gioarsa says:

    Esti rau 2012. Te respect dar trebuie sa-ti spun ca am cunoscut in viata mea oameni care nu practicau meseria sau specialitatea pentru care se pregatisera. Din varii motive, nu au importanta. Viata e facuta din urcusuri, din coborasuri si „esecele” te pandesc ca un vanator cu arma la ochi si incarcata. Credeam ca o alta abordare a problemelor s-a ivit pe firmament si dialogul, confruntarea de idei, a mai capatat un adept. Nu as fi dorit-si nu doresc-sa ma insel. Nu cobori stacheta, sa nu ajungem sa nu vedem padurea din cauza copacilor. Nu cred ca e bine sa transformi ceea ce spui intr-o confruntare cu Expresul, ne gazduieste si accepta atat cat crede sau cat poate. Pana la urma, cineva spunea ca l-a chemat domnul primar si l-a zdruncinat. O fi, n-o fi adevarat, dar daca e, pana la urma el isi ia castanele, noi contribuim prin anonimat la inmultirea lor. Nu te poti razboi cu toata lumea, pana la urma in starea de normalitate, in democratie, in ginta straveche, tot majoritatea isi insusea dreptatea, chiar daca nu o avea. Cat despre inteligenta noastra, despre servilismul nostru, vis-a-vis de domnul Stoica sau domnul Pistol, nu ma regasesc-eu cel putin-in nici o barca. Nedorind sa dau, cat de cat, o conotatie politica imi doresc doar deschidere, transparenta si dialog de la actualul sau viitorul primar. Fie de unde o fi, de la orice partid, daca intentiile sunt bune, daca comunicarea exista, daca sase din zece sunt multumiti de ce se intampla, sunt si eu. Altfel, Soarele e plin de pete…

    Răspunde
  58. 2012
    2012 says:

    Richard din respect pentru tine si pentru inca cativa am scris ca ,, pe acest site intra foarte putini oameni fara obligatii „. Pentru ca administrezi un site de buna voie si nesilit de nimeni nu inseamna ca ceilalti trebuie sa fie tot timpul de acord cu tine . Citeste toata desfasurarea ,, confruntarii ” , asa cum o numesti tu , ca sa poti constata ca nu am fost absolut deloc grosolan fata de cate grosolanii mi s-au adresat mie . Nu te cred ca la astfel de grosolanii nu ai fi reactionat . Apreciez gestul tau , pana la urma firesc si rational , dar incearca doar sa te pui in postura mea . Iti place limbajul pe care unii il folosesc in spatiul public ? Nu am folosit si nu voi folosi un astfel de limbaj din respect pentru cei din jurul meu si din respect pentru mine ?

    Răspunde
  59. richard gioarsa
    richard gioarsa says:

    Si eu mi-am luat reprosuri cu nemiluita desi nu am nimic de impartit cu nimeni. Ba am mai patit niste chestii de prost gust care mai mult i-au speriat pe ai mei, cei din casa. Am cativa „prieteni” care-orice as spune-ma contreaza si incearca sa ma blameze prin activitatea pe care o desfasor. Ba veiozele nu se vand, ba miroase(???)argintul, ba lustrele sunt triste(????), ba acum vreo 14-15 ani as fi vandut tigari fara timbru…Domnul Nume e specialist, analist si imi pune nervii la incercare. Si mie „imi vine cateodata, sa dau cu cutitu-n-cheatra” de rautati, dar ma abtin, desi ma ustura palmele…

    Răspunde
  60. nume
    nume says:

    [quote name=”richard gioarsa”]Si eu mi-am luat reprosuri cu nemiluita desi nu am nimic de impartit cu nimeni. Ba am mai patit niste chestii de prost gust care mai mult i-au speriat pe ai mei, cei din casa. Am cativa „prieteni” care-orice as spune-ma contreaza si incearca sa ma blameze prin activitatea pe care o desfasor. Ba veiozele nu se vand, ba miroase(???)argintul, ba lustrele sunt triste(????), ba acum vreo 14-15 ani as fi vandut tigari fara timbru…Domnul Nume e specialist, analist si imi pune nervii la incercare. Si mie „imi vine cateodata, sa dau cu cutitu-n-cheatra” de rautati, dar ma abtin, desi ma ustura palmele…[/quote]

    Sunteti in eroare Domnule Richard, eu nu v-am acuzat niciodata de nimic. V-ati simtit dumneavoastra atacat, eu nu v-am nominalizat niciodata. Sanatate !

    Răspunde
  61. Expresul de Buftea
    Expresul de Buftea says:

    [quote name=”2012″] Te deranjeaza si cel care ti-a scris in franceza pentru ca frustrarea ta este mare .[/quote]

    M-a deranjat pentru că m-a injurat de mamă… Frustare e un cuvânt folosit foarte des de compelxati.

    [quote name=”2012″]Pe vremea cand ne adresam cu tovarase inginerii faceau inginerie , nu sapau in gradina .[/quote]

    Eu n-am zis nicăieri că tata e inginer, dar tu văd că știi… deci imi știi dosarul. Dă cu sapa in curte și nu mai lucrează in domeniu, pentru că e pensionat pe caz de boală. A avut un atac vascular.

    Să recapitulăm… intâi v-ați luat de frati-miu, pe urmă de mama, acum de tata. De mine nu contează. Sunteți anti Stoica și anti Pistol… Deci ai cui puteți fi? Ai unor jigodii care mai nou și-au pus in cap să intre puternic pe internet, dar n-aveau loc de site-ul ăsta.

    Mai ai dreptul la o singură replică…

    Răspunde
  62. 2012
    2012 says:

    Citez Expresul : ,, De exemplu, tata e inginer și acum dă cu sapa in grădină,….” ( 04-01-2011 ) ,, Eu n-am zis nicăieri că tata e inginer, dar tu văd că știi… deci imi știi dosarul ” ( 16-01-2011 ). Cred ca orice comentariu este de prisos . Ori nu stii ce vorbesti si asta denota iresponsabilitate ori esti un mare mincinos . Daca nici una nici alta nu este adevarata citez tot Expresul : ,,Sunt un nimeni de 32 de ani, 1.82 și 80 de kile,…”
    Nu am facut acesta demonstratie pentru tine , pentru ca nu cred ca tu vei intelege ceva , ci pentru oamenii seriosi si responsabili care inca mai zabovesc in acesata spelunca pe care tu o numesti tot mincinos ,, site independent de atitudine si opinii libere „. Daca nu ar fi o minciuna in acest titlu cum ai putea sa-mi scrii : ,, Mai ai dreptul la o singură replică… ” Tu ai o problema existentiala si crezi ca esti obiectul unei mari conspiratii pentru care ma faci pe mine raspunzator . Citez Expresul : ,, Să recapitulăm… intâi v-ați luat de frati-miu, pe urmă de mama, acum de tata. ” Mai baiatule revino-ti pentru ca altfel este pacat de tineretea ta . Nu cunosc pe nimeni din familia ta si nici pe tine nu te cunosc . Chiar nu vrei sa incetezi aceasta disputa ?, mai ti-amintesti de unde a plecat ? Aceasta permanenta atitudine conflictuala crezi ca-ti foloseste ? Daca tot o tii asa nu te asteapta decat singuratatea si tristetea . Este insa bine sa te documentezi care sunt drepturile si obligatiile administratorilor de site . Citez de pe site-ul administrat de tine ( Ion-11-01-2011 ) : ,, Domnule Radu Cornel acum tie frica sa_ti mai dai si numele dupa ce_ai facut la restaurant Pruna?Ai grija cum il jignesti pe George ca daca se supara nu te mai invita la sprituri fine ” De ce nu v-ati cerut scuze si tu si Ion atata timp cat afirmi : ,, NU e frumos să lași lucrurile așa, poate domnul acela e deranjat că-i apare numele in această diversiune ” Mai ai multe de invatat dar nu de la cei care-ti asculta cuminti toate vulgaritatile . Totodata este bine sa nu uiti de obligatia de a respecta dreptul la replica .

    Răspunde
  63. Expresul de Buftea
    Expresul de Buftea says:

    Așa e, acum mi-am dat seama, de la mine știai probabil, dar asta nu inseamnă că tre să-l aduci tu ironic in discuție… Probabil că am devenit paranoic vizavi de cei ce vor răul site-ului, dar nici nu ești departe… te-ai bătut cu pumnii-n piept că știi multe, dar nu ai dat decât răsuflate, iar in final te-ai apucat de mine și de site.

    Nu mai vorbi iar aiurea, că nu te-a oprit nimieni să zici ce vrei aici,

    Spui că n-ai cu cine discuta pe site-ul ăsta, că e o speluncă, toți suntem implicați politic, și alte jigniri față de cei peste 4000 de vizitatori unici pe lună. Atunci de ce mai intri și de ce mai cauți discuții?

    Răspunde
  64. 2012
    2012 says:

    Eu zic sa o lasam asa , ar fi timpul sa abandonam aceasta confruntare care nu foloseste nimanui , nici chiar noua . Cred ca avem mult mai multe lucruri interesante de discutat . O seara buna !

    Răspunde
  65. C.o
    C.o says:

    hai salut ziaristule, ma gandeam ca am lasat lucrurile nerezolvate si ar trebui sa le explicam oamenilor cum ai reusit tu din ura sau ma rog, prostie sa ma restrictionezi pe mine de la blogul asta al tau. Cu ce te-am deranjat? De lasat la ciolan sa il lingi te-am lasat ( cum ziceai tu data trecuta de mine si domnul/doamna 2012), de pus intrebari inteligente sau ma rog cum vrei sa le categorisesti, ti-am pus….dar u? Ajung sa dau un mesaj de pe telefon? Oare mai exista securitatea? Vorbesti de democratie si de liberul arbitru? N-am ce sa mai fac ca sa te fac sa intelegi. Bogdanele, tu inca nu ai raspuns la multe intrebari…eu, ti-am satisfacut ca sa zic asa curiozitatea asupra celor intamplate. A la prochaine! C.O 😉

    Răspunde
  66. austria
    austria says:

    Cata precizie referitor la suprafetele de pamant avute in proprietate de familia Pistol,
    Intrebarea care se pune implicit este cine si pe cat a dat pe goarna de la taxe si impozite din deosebita noastra primarie.Anumite date se inscriu pe declaratia de avere dar sunt convins ca doamna mama Pistol nu avea declaratie de avere pentru ca nu lucra in sistem bugetar.La fel si sora domnului Pistol.Ce functionari avem.! Poate scrieti despre asta domnule , care dupa cum vad aveti acces la anumite informatii confidentiale din primarie! Intamplator??

    Răspunde
  67. dibacyu
    dibacyu says:

    dar adevarate stiri nu sunt in orasul asta? sau aici ne certam? e site de stiri sau de scandaluri personale? noi putem face ceva daca vrem cu adevarat,cu sau fara george sau nelutu. mai ganditi-va!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *