NOUTATI
  • Avem o noua pagina de Facebook : facebook.com/ebuftea !

Articole asemanatoare

88 Comentarii

  1. 1

    GuessWho

    Dupa ce am citit articolul .. m-am gandit la o melodie de la Parazitii …. o sa te caute o masina neagra 😆 ai grija .

    Raspuns
  2. 2

    BOTE

    Stoica instrumenteaza toate articolele.
    Al cui este ziarul Adevarul ? A lui Dinu PATRICIU -colegul lui MARIAN PETRACHE cunoscut de MAMATE in satul Crevedia.
    [u]Facem o legatura intre STOICA SI PETRACHE ce vor?[/u]

    Raspuns
  3. 3

    umbero

    iar ai numaram banii lui pistol cum iam numarat ouale lui nastase…pistol a facut bani cum a stiut el mai bine si si a asigurat un trai bun si un scaun de consilier judetean asta e.prost e ala care o sai ofere un scaun si mai bun oricum omul e in top

    Raspuns
  4. 4

    umberto

    expresule de ce nu prezinti si cazuri sociale din buftea?

    Raspuns
  5. 5

    TINA

    Este clar mana lui STOICA Ion , are ura pe Pistol. Nu mai stie ce sa faca hotu de primar.

    Raspuns
  6. 6

    Oana

    Este un plus de imagine care-i prinde bine. Sint curioasa cum de s-a axat toata presa pe George Pistol. Nu mai exista in toata Buftea oameni politici sa fie luati la puricat?

    Raspuns
  7. 7

    TINA

    Se vede clar, ca sunt comandate,Primarul este un om rau,orgolios.

    Raspuns
  8. 8

    umberto

    dar credeti ca primarul il viseaza pe pistol?fiti seriosi

    Raspuns
  9. 9

    tot un buftean

    Sunt sigur ca primarul are cosmaruri , de fapt cred ca ii e asa frica incat a devenit o obsesie pentru el….. Ce nu intelege el, e ca prin marlaniile astea de ospatar, nu ne arata decat ca dincolo de functia asta de primar care azi e si maine poate nu mai e…..tot ospatar ramane……Ma asteptam sa fie un tip mai inteligent….dar daca stau si analizez un pic imi dau seama ca tot ce a realizat el din punc de vedere material incepe cu functia de viceprimar si continua cu cea de primar…..Daca era macar pe sfert de inteligent cat cel pe care il ataca atat poate era cineva inainte de aceste functii…dar din pacate inainte a fost un ospatar !
    „TINA 10-01-2011 13:57
    Este clar mana lui STOICA Ion , are ura pe Pistol. Nu mai stie ce sa faca hotu de primar.”
    Ai dreptate Tina, probabil ca realizeaza ca sansele lui sa mai iasa primar sunt 0, si orice ar face el ar trebui sa inteleaga ca in viata se intampla ceea ce trebuie sa se intample !

    Raspuns
  10. 10

    tot un buftean

    [quote name="BOTE"]Stoica instrumenteaza toate articolele.
    Al cui este ziarul Adevarul ? A lui Dinu PATRICIU -colegul lui MARIAN PETRACHE cunoscut de MAMATE in satul Crevedia.
    [u]Facem o legatura intre STOICA SI PETRACHE ce vor?[/u][/quote]
    Stoica asta are probleme grave de tot daca a ajuns sa recurga la astfel de chestii…..cat de disperat sa fii….sau mai bine ce incerci sa ascunzi de faci astfel de diversiuni?

    Raspuns
  11. 11

    mircea t.

    Ciudat este ca articolul nu aduce dezvaluiri noi, ci doar pune cap la cap articole aparute in timp, cu mici modificari. Parerea mea e ca se doreste mentinerea continua in ochii publicului.

    Raspuns
  12. 12

    richard gioarsa

    Da, si? Sa moara si capra lui Pistol, nu? Daca eu n-am avut minte sa o pun cu terenurile si am ales sa car marfa ca bezmeticul, sa ma uit cum afacerea scartaie, cum cumparatorii sunt din ce in ce mai putini pentru ca banii sunt din ce in ce mai scurti, ce sa fac? Ii otravesc capra…N-are capra? Nu-i nimic. La plecare scuip in galeata cu apa…Este ca” l-am facut”? Articolul este precum Coloana Infinitului. Nici nu mori, nici nu traiesti, nici nu-l lauda, nici nu-l critica. Pai din 2006 pana in octombrie 2010 e un pic de timp in care si maidanezii au aflat unde este biroul domnului Pistol. Comisiei i-au trebuit vreo patru ani jumatate sa afle asta si au lansat-o ca o bomba, ca o redescoperire a rotii, a apei calde si a lutului…Indirect, domnul Pistol este catalogat-printre randuri-ca zgarcit. de autorul articolului. Pai la 65o de ha, cu aproape 5o% mai mult decat patronul Stelei, merge cu un E classe care nu costa cat aripa Bentley-ului lui Becali si locuieste la bloc, cand lesne ar fi putut lua Stirbey-ul ca resedinta de vara. Nu mai intelegi mare lucru. Ori e bine sa fii modest, ori sa epatezi. Oricum, articolul e slab in continut , in substanta. „Nu ma supar ca m-ai batut, dar de ce mi-ai dat branci?” Un fas…Si apropo, NUME-sc PDL-ul un partid care nu-mi este simpatic…

    Raspuns
  13. 13

    richard gioarsa

    Am uitat sa zic ceva de ultima afirmatie, cea cu porumbeii…Un om din Bistrita-Nasaud avea un motor. Si la ce i-a folosit?

    Raspuns
  14. 14

    Vlad

    Hai sa o arunc si eu. Astazi cand veneam in arhiplinul maxi-taxi (16+ 20 in picioare), soferul a fost luat la intrebari de calatori de ce nu sunt mai multe masini mari pe traseu, ghiciti ce spune soferul: „Pentru ca primarul ne-a spus sa bagam masini mici ca sa nu mergem pe pierdere”. Evident a fost intrebat si daca primarul este actionar dar acesta s-a facut ca nu a auzit intrebarea si a schimbat subiectul

    Raspuns
  15. 15

    2012

    De ce o fi asa mare bataie pentru postul de primar ? Probabil doar pentru ,, a munci ” in folosul comunitatii . Vedeti cum ni s-a mai oferit iar un subiect de rontait ? Nu apreciez oamenii care se ridica pe ignoranta si lipsa de informatie a celor din jurul lor . Banii nemunciti , mai devreme sau mai tarziu , se vor topi . Ar fi interesant de comparat si declaratia de avere a primarului din 2003 cu cea din 2010 . Doar daca nu si-a trecut averea pe numele rudelor . De aceea prefer sa raman cu picioarele pe pamant si sa continui sa intreb : DOMNULE PRIMAR PE CE ATI CHELTUIT 12 MILIOANE EURO IN ULTIMII 2 ANI ?

    Raspuns
  16. 16

    2012

    Vedeti cum este viata , ei se lupta in averi nemuncite iar noi zumzaim in jurul lor . Avantaj ,ei .

    Raspuns
  17. 17

    Expresul de Buftea

    Articolul e o panaramă, ca și celelalte, comandat. Cineva i-a pus niște informații la dispoziție ziarustului, care a mai completat cu ce a găsit la noi pe site. Totul pentru direcția ziarului…

    Mi se pare amuzant căt de dezamăgiți sunt ăștia de la ziar că Pistol nu are decât o mașină banală, la fel și sora sa și consiliera sa, doamna Oprea. Cred că s-au dat cu capul de pereți când au aflat că toată familia sa locuiește la bloc.

    Iar finalul e apoteotic… George Pistol e pasionat de porumbei! Ah, nu putea să fie și el pasionat de mașini, femei, case, aur, pistoale, cârciumi… ceva mai „uman”!

    Declarția lui Maricel Coman, zburat demult de la Buftea Admin de către primar, este de fapt dată celor de la Realitatea, la momentul respectiv. Ăștia de la Adevărul și-au insușit-o in cel mai pur stil ziaristic-românesc. Adică furt…

    Apropo de apartament… cine stă acum acolo?

    Raspuns
  18. 18

    Expresul de Buftea

    [quote name="umberto"]expresule de ce nu prezinti si cazuri sociale din buftea?[/quote]

    Pentru că nu cunosc… Când cineva a avut nevoie de mediatizare unor asfel de cazuri, m-a contactat. Eu n-o să le caut să le mediatizez.

    Raspuns
  19. 19

    Expresul de Buftea

    [quote name="Oana"]Este un plus de imagine care-i prinde bine. Sint curioasa cum de s-a axat toata presa pe George Pistol. Nu mai exista in toata Buftea oameni politici sa fie luati la puricat?[/quote]

    Cine? Gavrilescu? Hahahaha… Om politic? Nici nevastă-sa nu-l crede!

    Marinescu? Omul nu prezintă niciun pericol, atata timp cât nu se coboară im cocină…

    Stoica? E ospătar, nu om politic…

    Atunci care altul, Oana? Ăsta-i trenudul, atac la guvernanți cu toată presa! Exact cum făceau și ei cu pesediștii când erau in opoziție. Barem ăștia i-au invins…. in schimb pesediștii și anexele nu sunt in stare nici cu toată presa să-i invingă pe băsești.

    E bine totuși că am aflat că ești sensibilă la articolele anti Pistol :-)

    Raspuns
  20. 20

    nume

    [quote name="Expresul de Buftea"]Iar finalul e apoteotic… George Pistol e pasionat de porumbei! Ah, nu putea să fie și el pasionat de mașini, femei, case, aur, pistoale, cârciumi… ceva mai „uman”![/quote]
    Tusha asta fina am observat-o si eu. Sunt socati ca e normal. Oricum, cuiva ii este frica de el si e o zicala romaneasca veche zice ca de ce ti-e frica nu scapi. Lumea nu mai e atat de proasta sa puna botu’ la cioce d-astea ieftine, in plus Adevarul nu prea conteaza in presa scrisa iar Realitatea e o televiziune falimentara tinuta pana la un punct din buzunar de Vantu, o televiziune ai carui angajati au uitat notiunea de salariu.

    Raspuns
  21. 21

    Ion

    Asta nu este dacat inceputul o sa vedeti ce o sa urmeze.este normal pentru ca ei au fost prieteni si Nelutu stie tot despre el.Acum vreo 5 ani nici nu putea sa ajunga sa vorbeasca cu el,dar de asta este viata.Se vede clar frica si teroarea prin care trece ospatarul.De ce nu am fost si in stare sa cumparam terenuri?De ce noi romanii ne uitam mereu in curtea vecinului?Fiti sinceri si recunoasteti daca am da timpul inapoi si ati sti ce sa faceti cu banii ati fi cumparat si voi terenuri?Decat sa merg pe drum cu un sarac mai bine merg cu un bogat.Eu zic parerea mea ca nu face decat sa_i faca reclama lui George cu idioteniile astea.Sta la bloc ca si noi are masina veche de 7 ani se imbraca modest vorbeste cu toata lumea de la egal la egal si cu bogatii si cu saracii se duce la toate nuntile si botezurile este prea modest.ce avem cu el?Ati vrea sa fiti in locul lui?nu aveti curaj sunteti prea slab acum se vede caracterul dumneavoastra.Cine avea curaj sa faca imprumuturi de milioane de euro la banci?va dati seama prin ce stres a trecut?

    Raspuns
  22. 22

    Expresul de Buftea

    Da, săracu’ ! :-)

    Raspuns
  23. 23

    Oana

    [quote name="Expresul de Buftea"][quote name="Oana"]Este un plus de imagine care-i prinde bine. Sint curioasa cum de s-a axat toata presa pe George Pistol. Nu mai exista in toata Buftea oameni politici sa fie luati la puricat?[/quote]

    Cine? Gavrilescu? Hahahaha… Om politic? Nici nevastă-sa nu-l crede!

    Marinescu? Omul nu prezintă niciun pericol, atata timp cât nu se coboară im cocină…

    Stoica? E ospătar, nu om politic…

    Atunci care altul, Oana? Ăsta-i trenudul, atac la guvernanți cu toată presa! Exact cum făceau și ei cu pesediștii când erau in opoziție. Barem ăștia i-au invins…. in schimb pesediștii și anexele nu sunt in stare nici cu toată presa să-i invingă pe băsești.

    E bine totuși că am aflat că ești sensibilă la articolele anti Pistol :-)[/quote]

    Nu’s neaparat sensibila la articolele anti Pistol, dar sint redudante si repetitive. Mai mult, sint o gramada de pseudopoliticieni care invirt fel de fel de afaceri mai mult sau mai putin legale care merita atentia publicului.
    Si pe mine ma amuza ca acum accepti ideea de ospatar.

    Raspuns
  24. 24

    Expresul de Buftea

    Ce vrei să spui… că până acum eram cu Stoica și acum sunt impotriva? Că doar n-am negat eu vreodată că a fost ospătar… Nici măcar el nu cred că a negat vreodată.

    Așa e cu oamenii mari… ori au plecat de la coada vacii, ori așa s-au născut. Mari. In ambele cazuri sunt acuzați… ba că sunt parveniți, ba dcă sunt burghezi innăscuți. Oricum o dai nu e bine, dar in final, in ochii publicului tot mai bine iese ăla care a plecat de jos.

    Sigur că ii condamn pe cei care abuzează de aspectul ăsta, incapabili fiind să ii găsească lui Stoica alte „bube”. Ca și pe cei care nu știu despre Pistol altceva decât că a făcut șmecherii cu pământurile.

    Ce-am spus mai sus a fost voit exagerat, Și cu Stoica și cu Gavrilescu, doar-doar, iți ridic mingea la fileu și iți aflu preferințele. Actuale. Cred că deja le-am aflat. :-)

    Raspuns
  25. 25

    Oana

    Nu crezi ca mai bine ma intrebai direct decit sa ridici mingea la fileu sa tragi cine stie ce concluzii? Actuale? Pe cele vechi le stiai? :-)

    Raspuns
  26. 26

    xxxx

    cu respect pun o intrebareCITI DINTRE VOI ATI DISCUTAT CU PRIMARUL FATA IN FATA,SI DACA IL CUNOASTETI CA OM SI CE ARE IN PLANUL DE DEZVOLTARE?daca da spuneti si ce anume pentru ca veniti numai cu acuzatii si vrem dovezi.da-mi nr masini de maxi-taxi,ziua si ora sa ma convingi pentru ca aceiasi comentati mereu si numai impotriva,si mai cred ca nu el comanda articolele pentru ca este deranjat de ele si chiar a fost o cearta intre el si citiva[prieteni] la o pitarie saptamina trecuta la miez de noapte unde eram cu 2 baieti si chiar ma deranjat ce sa discutat

    Raspuns
  27. 27

    richard gioarsa

    Pai domnule xxxx , vrei dovezi, nr.de masina, data, ora,grupa sanguina a soacrei, meniul de pranz si data ultimei epilari…Apoi semnezi ca Piticul Porno…E frumos coane? Nu se cade…Eu am discutat cu domnul Stoica de cateva ori si l-am cunoscut ca om. Cum altfel l-as fi putut cunoaste? Avea doua maini, doua picioare, tuns, frezat, ras si placut mirositor. Din nefericire eu nu il cunosc atat de bine pe domnul primar Stoica, incat sa particip in miez de noapte(?)la certuri sau la cina. Am mai spus ca sunt curios ca o baba si te rog, daca poti, sa dezvolti subiectul. Intreb si eu-ca tine -ce s-a discutat, cine a participat, la care pizzerie, cine a platit…Multumesc anticipat

    Raspuns
  28. 28

    Expresul de Buftea

    Nu e neapărat nevoie ca articolele să fie comandate de Stoica… mai sunt destui in Buftea care ii poartă sâmbetele lui Pistol și care nu și-ar dori să-l vadă primar. Personal, chiar cred că nu e mâna lui. Una dintre impresiile pe care le am despre el, e că e genul „ce ție nu-ți place, altuia nu-i face”.

    Iar treaba cu maxi-taxi e foarte aiurea… cum sa te convingem? Chiar mai sunt unii apropiati ai primarului care nu stiu ce se intampla cu maxi taxi si cum sunt batjocoriti cetatenii zi de zi? Hai ca asta e buna…

    Oana… n-are rost discutia. Era doar un mic amuzament, nimic serios. Să rămână așa. :-)

    Raspuns
  29. 29

    Vin

    P. Ion S e cam terminat. Dorinta lui de a executa pe George tradeaza neputinta de a face mai mult. Tot ce face cel Ales de Voi este pe banii publici. Ce puteti face? Sa corectati primul rateu ca deh, inca patru ani am intra cu totii intr-un rahat mai mare.

    Raspuns
  30. 30

    Oana

    [quote name="Expresul de Buftea"]Nu e neapărat nevoie ca articolele să fie comandate de Stoica… mai sunt destui in Buftea care ii poartă sâmbetele lui Pistol și care nu și-ar dori să-l vadă primar. Personal, chiar cred că nu e mâna lui. Una dintre impresiile pe care le am despre el, e că e genul „ce ție nu-ți place, altuia nu-i face”.

    Iar treaba cu maxi-taxi e foarte aiurea… cum sa te convingem? Chiar mai sunt unii apropiati ai primarului care nu stiu ce se intampla cu maxi taxi si cum sunt batjocoriti cetatenii zi de zi? Hai ca asta e buna…

    Oana… n-are rost discutia. Era doar un mic amuzament, nimic serios. Să rămână așa. :-)[/quote]

    Tot pentru amuzament intrebam si eu, Bogdan:)

    Raspuns
  31. 31

    2012

    Discutia pe aceasta tema este pierdere de timp . Am sa repet ce am spus in mai multe randuri si anume ca m-ar intrista daca dialogul nostru s-ar cantoneaza intre Stoica si Pistol . Fiecare comunitate are conducatorii pe care-i merita . Spectrul mizeriei se adanceste peste noi si care este reactia noastra ? Ne esezam scut in fata unui individ putred de bogat . Am sa continui sa spun ca acea avere nu este cinstita iar unii ma vor contrazice pentru ca de ,…. acum se poarte smecheria ci nu munca si inteligenta . Cate locuri de munca a creeat acest Pistol ? Cata plusvaloare a creeat ? Cetatenii , in cea mai mare parte varstnici , i-au vandut terenuri cunoscand ca pe acolo va trece o autostrada ? Daca prima data au cunoscut aceasta perspectiva si dupa aceea au vandut inseamna ca a fost o afacere cinstita . Altfel a fost o inselatorie ordinara . Dar faptul ca acele terenuri ani de zile nu au fost cultivate este in regula ? De ce le-a cumparat o parte pe numele rudelor lui , a vrut sa nu se expuna prea mult si de ce ? Cum a primit credite in valoare asa de mare ? Ma surprinde ca gasiti laudabil faptul ca un individ asa de bogat traieste cu familia lui la bloc . Asta denota ce ? Spune ca nu se preteaza dar o face inchiriind un apartament social ? Se spune ca cele mai multe terenuri au fost cumparate in perioada 2004-2008 atunci cand primar era prietenul lui Balalau ctitorul de alei bordurate si dalate cu acelasi constructor . Pai de unde avea Pistol evidenta celor ce urmau a fi pusi in posesie si cati dintre acestia au fost pusi in posesie conditionat ? Nu se spunea la vremea respectiva ca primaria devenise agentie imobiliara in care pionii principali erau Pistol . Balalau si Nelutu ? Nu aveau eu in intentie , daca nu cadea pretul la ternuri , sa mute centrul de interes al orasului pe terenurile lui Pistol ? De ce si-au tras presul de sub picioare Nelutu si Balalau , nu pentru ca nu se mai intelegeau la impartit prada ? Cine a fost sponsorul principal in campania electorala a lui Balalau altul decat Pistol ? De ce au dat atata mita electorala ? Pentru ca ne iubea pe noi atat de mult si ne vroia sub microscopul intereselor lor murdare . Ca sa purtam aici un dialog care sa foloseasca unor clarificari cred ca ar trebui sa discutam mai mult cu mintea si mai putin manati de diverse apartenente meschine . Unii nu stiu decat sa manjeasca daca cineva are alt punct de vedere decat ei ?Altii arata voalat cartonasul galben constatand ca esti antismecherie ( antiPistol ) . Nu spun de modul in care unii folosesc Limba Romana ? Daca aceasta tribuna de dialog se respecta cred ca sunt expresii ce ar trebui cenzurate . Aveti in vedere ca intotdeauna exista posibilitatea ca cititorii nostrii sa fie mai destepti decat noi . Sa incercam sa ridicam dialogul intre parametrii decentei . Sa incercam sa avem un dialog real , nu la nivelul unor interese obediente ci la nivelul cetatenilor care in anul 2012 trebuie sa fie mai destepti decat in anul 2008 .. Pentru ca pana la urma intri in dialog cu cine merita . Cat despre ,, ridicat mingea la fileu ” eu am ridicat-o de mai multe ori dar numai ca majoritatea au privirea tintita la jocul de glezne al celor doi jalnici competitori . Putem avea un dialog fara partizanat ?

    Raspuns
  32. 32

    TINA

    Te-am citit cu atentie mai 2012( sa nu-ti zic apocalipsa).
    Apocalipsa , pentru ca ori te ascunzi in spatelelui lui RADU CORNEL zis ASIROM ori esti chiar el.
    Vad ca te pricepi la politica , mai stii si cate ceva din primarie , dar te invarti prea mult intr-o caldare de unul singur.Vin-o cu ceva mai concret,propuneri adevarate 😳

    Raspuns
  33. 33

    Oana

    @ 2012-„Putem avea un dialog fara partizanat” ? Am putea, doar unii dintre noi. Parerea mea.

    Raspuns
  34. 34

    Expresul de Buftea

    Jignești foarte mulți cititori ai site-ului, nu neapărat pe mine, crezând că majoritatea le suflăm ăstora in dos…

    Din câte văd, te dai intependent, dar știi destule despre dedesubturile orașului. Poți să mi-o iei in nume de rău, dar am mai văzut viteji ca tine! Spuneai că soluția pentru oraș ar fi un independent… NU cumva incerci să-ți lansezi candidatura la noi aici? :-)

    Am văzut și noi multe, deși suntem tineri, nu mai punem botul așa ușor la d-astea… cum să cunoști atâtea și să n-ai niciun interes? Să afirmi că nu faci partizanat… Sau că nu ai făcut vreodată.

    Raspuns
  35. 35

    Scorpia

    Doamne! Tara asta se duce dracu! Daca la cate probleme sunt, ne impiedicam de averea lui Pistol, avere pentru care a muncit., nu stiu ce sa mai zic. Parca a omorat pe cineva pentru ceea ce are, serios! A inceput cu componente de calculatoare si in paralel si-a vazut de scoala (facultate) si invata si pentru altii (nu dau nume!), a cumparat terenuri pe banii lui, indiferent la ce pret. Toate terenurile erau ieftinute in perioada mai sus amintita. Si daca as fi avut bani de investit in terenuri, m-as fi bagat si eu. Logic ca luase avant afacerea cu terenuri si cine s-a ocupat de asa ceva, a realizat multe din banii scosi. Toti cumparau spre a vinde. In fine!
    Dl. Stoica, a intrat in transa ca vin alegerile si este evident ca-i este teama ca pierde locul caldut de la Primarie.
    Nu tin cu nimeni, dar sunt chestii vizibile si pentru aia cu mai putina scoala. Si, cred ca Pistol daca candideaza la primarie…o sa cam castige. A ajutat destula lume.
    Si stiu despre ce vorbesc. 8)

    Raspuns
  36. 36

    Ion

    Domnule 2012 mai bine zis Domnule Radu Cornel acum tie frica sa_ti mai dai si numele dupa ce_ai facut la restaurant Pruna?Ai grija cum il jignesti pe George ca daca se supara nu te mai invita la sprituri fine,iar despre terenurile lui George pe care spui tu le_a cumparat din primarie,foarte corect atunci cand vrei sa cumperi terenuri de bani multi nu trebuie sa te interesezi unde le cumperi si sa iei si vecinii lor?doar asa te poti dezvolta.Iar daca taranii stiau ca va trece autostrada mai vindeau terenurile?nu.de ce ia pacalit George?pentru ca a cumparat?dac nu era el era altul si tot asa.Pai mai 2012 daca George nu este inteligent inseamna ca nu mai am nimic de spus,tocmai ca numai un om foarte destept poate sa faca ce a facut George,Si inca ceva si George acum vreo 15 ani era sarac lipit dar a muncit a avut ambitie si a reusit.Cand tu 2012 stateai in casa si inumarai bruma de bani pe care o aveai el muncea de dimineata pana seara si risca tot ce avea sa cumpere terenuri,vrei sa spui ca si tu daca stiai ca se vor scumpi ata de mult nu cumparai?fii sincer.Daca ai avea o fata cu cine ai vrea sa o mariti?cu un om stabil si sigur sau cu un om bogat peste noapte si care nu se mai satura de miere,vrea din ce in ce mai mult,ne_am saturat si plictisit o viata de comunisti vrem si noi odata pentru totdeauna sa fim europeni.te rog daca stii atatea despre mita de ce nu ne spui si noua,a existat vreun partid din buftea sa nu dea mita?toti au dat si voi stiti foarte bine asta.Au fost cazuri cand o persoana a luat de la 2 partide si macar nici nu sa dus la vot pentru ca ia fost scarba.Oricum sunt multe de spus dar cuvintele sunt prea ieftine si nu au rost acum,sa vedem ce o sa fie.Doamne ajuta si scuze daca te_am jignit 2012 dar eu cred ca tu esti Radu Cornel,daca m_am inselat scuze.

    Raspuns
  37. 37

    MIHAI

    DA CE SA ZIC E MANA LUI STOICA ,MAINE PARCA IL VAD CA SE INTERESEAZA SI DE CRESTEREA PORUMBEILOR SAU MAI STIU EU CE ,DAR UN LUCRU ESTE SIGUR COPIA NU ARE VALOARE :roll:

    Raspuns
  38. 38

    Madalina

    Mai oameni buni toti cei care il mancati de fund pe Stoica nu sunteti altceva decat niste dementi.Ce va facut omul asta care ajunta pe oricine este in vreo problema??Spuneti care mai de care cate o prostie despre el .Voi chiar nu aveti altceva de facut decat sa-l vorbiti de rau pe acest om?

    Raspuns
  39. 39

    luis

    ce aveti cu domnul radu daca vrea sa candideze sa candideze ce trebuie neaparat sa fie si votat..

    Raspuns
  40. 40

    GuessWho

    Wow , cata lume a sarit in apararea lui Gun 😡 pe bune , nu stiam ca PDL are atatia partizani . O intrebare … cat va plateste pt acele actiuni de binefacere / distractie ? Am tot observat ca sunt date in presa locala . Oameni ipocriti :> dar inteleg , fiecare linge mana care ii hraneste . Daca ar disparea El Capo , ati fi pierduti . Si NU , nu il sustin nici pe Stoica nici pe altul . Mi se pare o porcarie ce se incearca aici . A furat PDL , a furat PSD inainte , acum fura PRM .. urmeaza sa fure cine ? Traim in Romania , Buftea , se va fura intotdeauna . NIMENI , nu are curaj sa nu fure 😉

    Raspuns
  41. 41

    Oana

    [quote name="Madalina"]Mai oameni buni toti cei care il mancati de fund pe Stoica nu sunteti altceva decat niste dementi.Ce va facut omul asta care ajunta pe oricine este in vreo problema??Spuneti care mai de care cate o prostie despre el .Voi chiar nu aveti altceva de facut decat sa-l vorbiti de rau pe acest om?[/quote]

    Madalina, cum si cu ce te-a ajutat pe tine?

    Raspuns
  42. 42

    Ion

    [quote name="luis"]ce aveti cu domnul radu daca vrea sa candideze sa candideze ce trebuie neaparat sa fie si votat..[/quote]
    Bravo Luis pentru comentariu ai dreptate toata lumea poate sa candideze.

    Raspuns
  43. 43

    2012

    Repet : , cei care scriem aici .
    Accept scuzele lui Ion dar nu m-a convins cum crede ca va fi european la remorca lui Pistol . Administratorului acestui site i-am urat candva cat mai multa echidistanta . A exprima un punct de vedere presupune a jigni foarte multi oameni ? Cam cati ? Tineretea poate fi uneori o scuza . Unii folosesc un limbaj suburban la adresa unui om cauia din cate inteleg nu-i dati voie sa exprime o opinie si care nu are nici o implicare in ceea ce am scris eu . Il rog sa ma ierte pentru disconfortul pricinuit . Intr-o democratie cetatenii au dreptul de a alege sau de a fi alesi . Daca nu stim sa purtam un dialog de ce ne mai miram ca totul merge din ce in ce mai prost in tara asta ? Sunt exprimate uneori puncte de vedere puierile ca sa nu spun ridicole . Fiecare se exprima asa cum poate …..Se confirma faptul ca avem conducatorii pe care-i meritam . Va doresc cat mai multa intelepciune , capacitate de a dialoga si poate si putin respect in modul de exprimare !

    Raspuns
  44. 44

    2012

    Repet : < Sa incercam sa ridicam dialogul intre parametrii decentei . Pentru ca pana la urma intri in dialog cu cine merita . Aveti in vedere ca intotdeauna exista posibilitatea ca cititorii nostrii sa fie mai destepti decat noi >, cei care scriem aici .

    Raspuns
  45. 45

    Expresul de Buftea

    Pentru că mi se pare că bați apa-n piuă, ca știu eu cine, repet și eu…

    [quote]Din câte văd, te dai intependent, dar știi destule despre dedesubturile orașului. Poți să mi-o iei in nume de rău, dar am mai văzut viteji ca tine!

    Am văzut și noi multe, deși suntem tineri, nu mai punem botul așa ușor la d-astea… cum să cunoști atâtea și să n-ai niciun interes? Să afirmi că nu faci partizanat… Sau că nu ai făcut vreodată.[/quote]

    Raspuns
  46. 46

    Comprehension_orale

    Expresule, citesc de ceva zile acest,…. site ? …blog ? Cum l-as putea numi cand de fiecare data vad aceleasi tabere care se confrunta si un arbitru ce se vrea ……neutru/impartial ? Pana la urma chiar ne este imposibil sa vedem ca orasul acesta nu are nevoie de nelutzu si al tau georgica ? ( nu ca as fi analfabet da niste nume de « nimeni »asa trebuiesc scrise -> vezi DOOM2) Poate ar trebui sa nu mai aruncam cu vorbe ( vorbe de oameni care sparg seminte pe la colt de strada si care se lauda cu parinti care sapa prin curte si care se desconsidera si se numesc « vita ») in cei care au pareri proprii si doresc o schimbare. Expresule sa sti ca nu ii e greu niciunuia dintre persoanele pe care le jignesti sa iti arunce vorbe de ocara…pana la urma a-i respecta pe ceilalti inseamna a te respecta pe tine. Ideea « apocalipsei »de a avea un independent mi se pare mai mult decat perfecta. Ti se pare ca in cazu de ar fi ales un independent nu te-ar accepta ca sustinator sau mai nous spus.. »pupincurist » ? ( cum vad ca te accepta george sa dai cu spray la fiecare « putoare »pe care o face).Care este interesul tau in aceasta aparare? Dragi interlocutori ce e mai rau, sa vinzi tigari netimbrate cum auzem tot felul de acuze la adresa unora, sau sa umbli cu prostitu pe la oameni saraci si fara informarea necesara ca sa le iei pamantul si apoi sa te scalzi in masini si intr-o scara imputita de bloc ? Pupincuristule, incearca sa ramai neutru si sa incepi sa te comporti ca un ziarist civilizat nu de alta dar traim totusi intr-o tara civilizata si pana la urma internetul este un mijloc de informare si educare. Felicitari doamnei/domnului 2012 care de fiecare data reuseste sa informeze mica ta audienta. Pentru toti ceilalti un sfat…incercati sa va ganditi la binele vostru nu la interesul de grup.

    Raspuns
  47. 47

    Expresul de Buftea

    Hai sictir, bă, diversionistul lui pește! Sunteți penibili să mă acuzați zilnic, chiar și la aceleași articole, ba că sunt cu PIstol, ba că sunt cu Stoica! Cât să vă mai suport, bă, nesimțiților să mă jigniți in halul ăsta din spatele anonimatului, fără să aveți vreodată ceva concret?

    Da, bă, părinții mei sapă in curte și mă laud cu ei, și m-au invățat să nu fiu pupincurist și ascuns ca voi! Sunt un nimeni de 32 de ani, 1.82 și 80 de kile, dar nu mă feresc de voi, pizdelor!

    Raspuns
  48. 48

    Scorpia

    Doamne! Hahaha. hai ca m-am distrat, cu atatia oameni de bine, destepti, impartiali, bine intentionati, etc, etc! 😆

    Raspuns
  49. 49

    Comprehension_orale

    Bine ca recunosti. Multi inainte…dar, mai ai de crescut:) Cat despre faptul ca si eu, 2012 si multi altii te acuzam „la aceleasi articole” da-i drumu si fa si altele. Atat timp cat ai ales sa fi un lipitor de afise pentru sefu tau, simte-te si spune-ne si noua astora pe care ii vezi asa bagaciosi cum ar putea pistol sa ne faca viata mai buna..chiar si nelutu. Eu zic ca daca tot ti se adreseaza intrebari pe blogu asta, cauta-le si raspunsul si vino cu ceva concret. De vorbe goale chiar si tu te-ai saturat, nu? Mai bine inceteaza cu copilarismele de genul „ba care esti acolo” pentru ca nu ma vad rezolvarea la problemele tale:) Promit ca daca imi fac si eu blog ca tine si o sa imi comentezi la articole ma voi prezenta mai bine ca tine ( adica nu „Sunt un nimeni de 32 de ani, 1.82 și 80 de kile, dar nu mă feresc de voi, pizdelor!”). A tout a l’heure!

    Raspuns
  50. 50

    Scorpia

    Stii (vorbesc cu Expresul, evident!) ce nu am sa inteleg eu vreodata? De ce se chinuie cineva sa citeasca „blogul” asta, daca nu-i convine niciodata nimic?
    Ca vad ca toti te-au luat la…ca esti ba cu Stoica, ba cu Pistol. Da’ care-i faza, defapt? Se oftica ei, sau ce? Daca nu le convine ce citesc pe „blog”, sa nu mai intre. Hello!
    Sunt unii care sunt chiar enervanti la culme. Si din fiecare rahatel ei fac un poopoo (ca sa nu scriu cacat) mare. De ce? Nu e liber fiecare sa-si exprime opiniile? Asa ca fiecare dintre noi, trebuie sa respectam opinia celuilalt, nu sa sarim la gatul cuiva daca nu ne impartaseste opiniile.
    In fine, ma opresc ca incep sa arunc vorbe urate si e prea de dimineata si prietena mea ma anunta ca nu trebuie sa vorbesc urat la ora asta. 😆

    Raspuns
  51. 51

    buftean

    DTI GOOGAL – MARIANA COAFEZA FURA VETI VEDEAO PE TITOASA INPREUNA CU IUBITUL MIRCEA CUM FURA . MIZERABIL CUM COMENTATI? LASATII PE CEI CARE SIAU FACUT AVERE LEGAL.

    Raspuns
  52. 52

    Expresul de Buftea

    V-ați făcut o gașcă și incercați să vă pipi pe mine, jigodiilor! Nu reușiți să faceți față unor discuții coerente și aruncați cu mizerii in mine, profitând de faptul că sunt atât de prost incât nu suport cenzura, nici măcar când cineva mă acuză pe nedrept.

    Rămâneți niște mizerii, caractere infecte. Sunteți niște pulifrici cârora cineva le-a dat nas și acum vă credeți băieți mari in oraș. Vreți să ligenți și voi ciolanul, dar culema, vă impiedicați de mine.

    N-aveți tupeu nici să vă dați numele aici inainte de acuza și nici să mă opriți pe stradă să mă luați de guler! Cum ziceam… păsărici!

    Raspuns
  53. 53

    2012

    Tocmai hotarasem sa renunt . Recunosc ca nu pot face fata intr-un mediu submediocru si subcultural . Dar tocmai se confirma ca cititorii nostri sunt mai destepti decat noi . Colitatea acestui site este suma calitatii celor care se exprima aici .

    Raspuns
  54. 54

    Expresul de Buftea

    Ia uite, bă, ce repede apăruși și tu… ce coincindență, nu? Ai dat din gură atâta timp și n-ai spus nimic concret… exact stilul politicianului modern.

    Caută-ți alt mediu, prietene, dacă nu poși face față intr-un ca ăsta, submediocru și subcultural… tu, care scrii „orași”!

    Inainte să ne părăsești, mai evită o dată ce tot iți repet de ceva timp și te faci că plouă…

    [quote name="Expresul de Buftea"]Pentru că mi se pare că bați apa-n piuă, ca știu eu cine, repet și eu…

    [quote]Din câte văd, te dai intependent, dar știi destule despre dedesubturile orașului. Poți să mi-o iei in nume de rău, dar am mai văzut viteji ca tine!

    Am văzut și noi multe, deși suntem tineri, nu mai punem botul așa ușor la d-astea… cum să cunoști atâtea și să n-ai niciun interes? Să afirmi că nu faci partizanat… Sau că nu ai făcut vreodată.[/quote][/quote]

    Raspuns
  55. 55

    buftean

    dti gogool MARIANA COAFEZA FURA VETI VEDEA IMAGINI MIRCEA CEL ISTET SI TITOSA FURTISAGA, URIT SE LE FIE RUSINE

    Raspuns
  56. 56

    rudotel

    Care sunt cifrele de afaceri anuale si profiturile firmelor lui George Pistol ? Dar sumele utilizate pentru achizitionarea de terenuri in anii respectivi ? Ce suprafete de teren a achizitionat in fiecare an ?
    Este oare posibil ca terenurile sa nu fie ale lui George Pistol si acesta sa fie doar un paravan pentru alti posesori de resurse financiare care nu pot fi justificate ? Sa reprezinte oare venituri din afaceri cu medicamente ?
    Este clar ca George Pistol este un personaj controversat, nu-i asa ? Oare s-au produs cumva fraude si modificari abuzive ale titlurilor de proprietate in perioada de boom imobiliar – in anii 2005, 2006, 2007 si 2008 ? Ce spune justitia ? Sunt procese pe rol in acest sens in care sa fie implicate Primaria – Comisia Locala de fond funciar, Cadastrul Ilfov, Comisia Judeteana ?
    Meditati….

    Raspuns
  57. 57

    nume

    [quote name="buftean"]dti gogool MARIANA COAFEZA FURA VETI VEDEA IMAGINI MIRCEA CEL ISTET SI TITOSA FURTISAGA, URIT SE LE FIE RUSINE[/quote]

    Asta adica :
    http://www.youtube.com/watch?v=KPEJ6jCwEq0&feature=related

    [quote name="expresul"]Da, bă, părinții mei sapă in curte și mă laud cu ei, și m-au invățat să nu fiu pupincurist și ascuns ca voi! Sunt un nimeni de 32 de ani, 1.82 și 80 de kile, dar nu mă feresc de voi, pizdelor![/quote]

    Am ras.

    Raspuns
  58. 58

    2012

    Esti total lipsit de respect . Daca n-ai inteles nimic din ce am scris nu este vina mea . Ce mult de deranjeaza pe tine independentii ? Intr-o societate democretica tu ai ales insa dependenta . Pot sa vorbesc si eu ca tine dar nu-mi permit cei sapte ani de acasa . Chiar nu-ti este rusine sa mergi pe strada coleric si vulgar asa cum esti ? Ai o mare problema de personalitate . Tu chiar iti permiti sa spui ,, ba ” oricui , indiferent ca eu am mult mai multi ani decat tine ? Chiar cine te crezi ?… , esti tu persoana potrivita sa faci judecati de valoare ? Comportamentul tau care te consideri ,, un nimeni ” este patologic , ai grije si consulta de urgenta un medic . Te-ai facut de ras . Incearca sa te obisnuiesti ca intai sa gandesti si dupa aceea sa vorbesti . Chiar nu inteleg de ce inca unii oameni mai stau de vorba cu tine . In ceea ce ma priveste pentru mine ai sa ramai amintirea unui individ ipocrit , rudimentar si prost crescut . Nu cred ca esti in stare sa-ti ceri scuze . La momentul potrivit in mod sigur ne vom intalni pentru ca vreau sa vad daca poti sa rosesti .

    Raspuns
  59. 59

    Oana

    [quote name="2012"]Esti total lipsit de respect . Daca n-ai inteles nimic din ce am scris nu este vina mea . Ce mult de deranjeaza pe tine independentii ? Intr-o societate democretica tu ai ales insa dependenta . Pot sa vorbesc si eu ca tine dar nu-mi permit cei sapte ani de acasa . Chiar nu-ti este rusine sa mergi pe strada coleric si vulgar asa cum esti ? Ai o mare problema de personalitate . Tu chiar iti permiti sa spui ,, ba ” oricui , indiferent ca eu am mult mai multi ani decat tine ? Chiar cine te crezi ?… , esti tu persoana potrivita sa faci judecati de valoare ? Comportamentul tau care te consideri ,, un nimeni ” este patologic , ai grije si consulta de urgenta un medic . Te-ai facut de ras . Incearca sa te obisnuiesti ca intai sa gandesti si dupa aceea sa vorbesti . Chiar nu inteleg de ce inca unii oameni mai stau de vorba cu tine . In ceea ce ma priveste pentru mine ai sa ramai amintirea unui individ ipocrit , rudimentar si prost crescut . Nu cred ca esti in stare sa-ti ceri scuze . La momentul potrivit in mod sigur ne vom intalni pentru ca vreau sa vad daca poti sa rosesti .[/quote]

    2012, ce rau m-am inselat in privinta ta. Sau a dvs..pt ca sinteti mai mare decit mine. Dar chiar si asa domnule, nervii sau nestiinta v-au pus piedica in exprimarea si scrierea limbii romane. Nu-mi sta in fire sa sar in apararea lui Bogdan dar la cele citite mi s-a cam zbirlit blana. Si, ca sa va uimesc putin, Bogdan nu stiu daca roseste, dar sigur stie sa-si ceara scuze atunci cind stie ca a gresit. Si pina la urma, colericul, sangvinicul, flegmaticul, melancolicul, extrovertitul sau introvertitul, cu totii trebuie sa mearga pe strada fara sa le fie rusine.

    Raspuns
  60. 60

    Expresul de Buftea

    Termină cu vrăjeala… Te mai intreb o dată. Ce vrei tu, de fapt, 2012? Că nu spui nimic… doar că tu ești independent, iar eu dependent, lucruri știute de amandoi ca fiind vrăjeli.

    Vorbesc urât cu cei care imi vor răul… In cazul tău, a fost doar o figură retorică… „ia uite, bă”. Știi ce aia figură retorică? De unde să știi tu, care scrii „orași” sau „grije”… și ne consideri pe noi submediocrii.

    Ai apărut pe aici doar să ne arăși că nu ai cu cine discuta… tu, deșteptul, independentul, bineintenționatul și foarte cunoscătorul de dedesubturi. Nu ne poți păcăli…

    O să ai pretenția să nu ne tutuim? Nu cumva vrei să te apelez cu „d-voastră domnule 2010”?

    Raspuns
  61. 61

    2012

    Expresule cand afirmi ca ,, nu ne poti pacali ” pe cine reprezinti ? Inainte sa ma intrebi pe mine ce vreau , te-ai intrebat la ce foloseste acest site ? Nu te obliga nimeni sa fii de acord cu mine dar fii civilizat si intelege ca si eu am dreptul sa fiu in dezacord cu tine . Nu vrei sa ramanem intr-un dialog ? Daca eu nu spun nimic , asta o spui fara sa fii obiectiv , poti sa dai exemplu de ceva important spus de cineva pe acest site ? Subiectele propuse sunt de interes ? Ce zici de subiectul cu tinerii pdl-isti la ,, sorcovit ” ? , dar de permanentul conflict cu Gelu ?
    In ceea ce te priveste pe tine Oana , cred ca ai inteles gresit dar putem discuta civilizat si asta de fapt conteaza . Nu sunt perfect si nu am interzis nimanui sa mearga pe strada , daca asta ai inteles . Toti avem defecte si eu sunt usor coleric dar nu-mi uit politetea acasa .

    Raspuns
  62. 62

    comprehension orale

    bai ziaristu lu peste sau mai bn zis a lu pistol si implicit al nimanui, t dai mare cu slogane ca ai site d opinii si atitudini libere..libere la ce? La lins ciolanul? Nu ti.e rusine, un site d cacat nu alta. Ajunge o femeie sa.ti ia apararea, d parca ai fi vreo floare, sau deja ai inceput sa plangi, domnisoara? Pana la urma, vino cu raspunsurile la intrebari nu cu prostii dastea. Unde ziceai ca ai facut seralul? Cine iti da sa mananci? Imi cer scuze pt cei care citesc comentariile mele dar oameni buni, asta chiar nu stie c sa zica, bate apa.n piua.↲pupincuristule, revino.ti si incearca sa n faci p noi cititorii sa n punem intrebari si sa vrem sa facem o schimbare. In stilul meu, si tu n.aime pas ca, nique ta mere.

    Raspuns
  63. 63

    nume

    [quote name="comprehension orale"]si tu n.aime pas ca, nique ta mere.[/quote]
    Parlez vous francaise ?

    Raspuns
  64. 64

    2012

    Terenurile care au trecut prin mana familiei Pistol depasasc 1000 de hectare pentru ca unele dupa ce le-a cumparat le-a instrainat . Bineinteles ca a fost in cardasie cu Balalau si Nelutu , cei care i-au tinut spatele dandu-i informatiile de care avea nevoie si chiar conditionandu-i pe cei ce urmau a fi pusi in posesie . Punerea in posesie cu cei 6% a fost sub conducerea tehnica a ,, cinstitului ” Pistol . Sunt foarte multi cetateni carora li s-a schimbat amplasamentul terenurilor , pe care aveau titlu de proprietate , pentru a-i facilita lui Pistol parcele compacte . Pentru aceste fapte se pot autosesiza institutiile abilitate . Nu putem sa producem noi probele aici pe site ca sa-i dovedim administratorului ca spunem lucruri concrete . De fapt aceste institutii s-au autosesizat si de aceea Pistol doreste cu tot dinadinsul o umbrela politica . Rostul nostru pe un site ,, de atitudine si opinii libere ” este sa aducem in spatiul public faptele care aduc atingere interesului public si sa luam atitudine . Noi nu putem fi procurori dar putem sa ne unim glasurile pentru a protesta impotriva indivizilor hrapareti care pentru a-si satisface interesele personale actioneaza contra interesului public .

    Raspuns
  65. 65

    ion

    Cu tot respectul Expresule fii te rog mai politicos si nu mai vorbi cuvinte obscene tocmai tu,calmeazate si lasa sa vorbeasca 2012 pana no mai putea,pe mine ma mira ca stie atatea lucruri care se intampla prin oras si nu stiu de unde?Propun ca cei care nu_si dau numele si sunt anonimi sa se bage sub patut si sa stea ca purcelusii tolaniti pe laturi.Domule 2012 de ce nu va dati numele sa stim si noi cu cine dialogam de ce va este frica?de numele dumneavoastra?la fel si cu nume care vad ca mai scrie pe aici si multi altii.Este urat sa jignesti cand tu nici nu stii cine esti de fapt.Fiti barbati pentru ca femeile or sa rada de noi in hohote cand or sa citeasca aceste mesaje.Iar tu Expresule parerea mea este ca te aprinzi prea repede asta este nu ai ce sa faci,nu stiai dinainte ca multi or sa arunce cu noroi in tine?e urat dar nu ai ce sa faci astia suntem.In legatura cu canditatura la muschiul de vita,pe cine sa votam oameni buni?George nu e bun,Nelutu nu e bun,Gavrilescu nu e bun,Marinescu hotaraste sotia si nu e bun,cine mai ramane?de unde sa luam altul?vino te rog Expresule cu o propunere pentru primar.Eu oricum cand o sa ma duc sa votez o sa votez cu 2012.Este bine domnule Radu?Si apropos nu mai ameninta ca am pretentii la tine.Ai grija pe unde mergi Bogdane pentru ca 2012 este pe urmele tale.

    Raspuns
  66. 66

    2012

    Asta ne-a mai ramas de facut : dupa 4 ani cu Balalau , avem 4 ani cu Nelutu si ni se propune 4 ani cu Pistol . Un prieten spunea in 2008 ca daca ar fi sa aleaga intre Balalau si Dracu , l-ar alege pe Dracu . Cred ca acelasi lucru vom putea spune in 2012 despre Pistol . Daca nu vom spune asa in 2012 sigur vom spune asa in 2016 .

    Raspuns
  67. 67

    Expresul de Buftea

    Să trecem peste faptul că iar nu spui nimic…

    Pentru că amândoi știm că nu ești Radu Cornel, cum tot mănâncă de ceva vreme Ion, te rog să dezminți acum acest lucru. NU e frumos să lași lucrurile așa, poate domnul acela e deranjat că-i apare numele in această diversiune.

    Raspuns
  68. 68

    2012

    Asa cum era si normal , am facut aceasta precizare in comentariul de la pozitia 43 .

    Raspuns
  69. 69

    Expresul de Buftea

    N-ai făcut-o, tovarășe… te-ai fofilat iar! Nu e nicio diferență intre tine și puțoiul ăla de mă injură de mamă in franceză!

    Raspuns
  70. 70

    nume

    [quote name=”Expresul de BufteaNu e nicio diferență intre tine și puțoiul ăla de mă injură de mamă in franceză![/quote]
    Linta cumva?

    Raspuns
  71. 71

    2012

    Este ca-ti place trancaneala fara continut ? Esti o mica vedeta pe site -ul tau . Ai intrat in spatiul public cu bocancii inainte . Te deranjeaza cand altii au mai multa minte decat tine si asta iti accentuiaza frustrarea . Pai eu am pomenit cumva numele d-lui Cornel Radu in vreun fel sau amicii tai de cleveteala vulgara ? Eu am scris de sprituri la Pruna ? Tu ca un administrator responsabil si impartial ce te dai de ce nu ai cenzurat astfel de aiureli . Pentru ca v-am tulburat cuibusorul de nebunii , cu vulgaritati si subiecte de rasul curcilor , ai crezut ca esti obiectul unei ,, diversiuni ” . Ai acceptat astfel ca vulgarii tai prieteni sa-ti sara in ajutor . Nu te-a deranjat ca acestia arunca mizerii la adresa unui om nevinovat . Acum te-ai trezit si-mi ceri mie sa o fac in numele vostru ? Te deranjeaza si cel care ti-a scris in franceza pentru ca frustrarea ta este mare . Ti-am mai spus ca in mod sigur cititorii nostri sunt mai destepti decat noi . Dar numai ca pe acest site intra foarte putini oameni fara obligatii fata de Nelutu sau Pistol .

    Raspuns
  72. 72

    Scorpia

    Sunteti patetici. Dar foarte patetici. Nu va dati seama de asta? Puteti merge mai departe sa va vedeti de vietile voastre pline de de toate? Ca se pare ca voi sunteti cei mai cei, supereroi neinfricati, destepti, cuminti, devreme acasa, stiti de toate, mirositi oamenii de la distanta, ce sa mai, sunteti wonder guys!
    Deja m-am plictisit sa va vad comentariile cretine pe mail-ul meu, zilnic. Move on!
    Nimeni nu e prea bun pentru voi si toti sunt plini de defecte…voi perfecti, evident! Da’ de ce nu candidati voi la primarie? Da’ de ce nu ne spuneti numele voastre? Sunt curioasa cate controverse ati starni. De obicei ala putred se crede valoros 😉
    Ati sarit in capul Expresului. Va repet, nici nu trebuie sa intrati aici. Serios! Intra atata lume, isi spune parerea, dar voi deja ati depasit limita. Ne jigniti si pe noi ceilalti cititori. Ia gata cu melitele alea de babe barffitoare de pe marginea santului.

    Raspuns
  73. 73

    2012

    Haide sa va vad cum va cereti scuze , inteligentilor . Pe vremea cand ne adresam cu tovarase inginerii faceau inginerie , nu sapau in gradina .

    Raspuns
  74. 74

    richard gioarsa

    Esti rau 2012. Te respect dar trebuie sa-ti spun ca am cunoscut in viata mea oameni care nu practicau meseria sau specialitatea pentru care se pregatisera. Din varii motive, nu au importanta. Viata e facuta din urcusuri, din coborasuri si „esecele” te pandesc ca un vanator cu arma la ochi si incarcata. Credeam ca o alta abordare a problemelor s-a ivit pe firmament si dialogul, confruntarea de idei, a mai capatat un adept. Nu as fi dorit-si nu doresc-sa ma insel. Nu cobori stacheta, sa nu ajungem sa nu vedem padurea din cauza copacilor. Nu cred ca e bine sa transformi ceea ce spui intr-o confruntare cu Expresul, ne gazduieste si accepta atat cat crede sau cat poate. Pana la urma, cineva spunea ca l-a chemat domnul primar si l-a zdruncinat. O fi, n-o fi adevarat, dar daca e, pana la urma el isi ia castanele, noi contribuim prin anonimat la inmultirea lor. Nu te poti razboi cu toata lumea, pana la urma in starea de normalitate, in democratie, in ginta straveche, tot majoritatea isi insusea dreptatea, chiar daca nu o avea. Cat despre inteligenta noastra, despre servilismul nostru, vis-a-vis de domnul Stoica sau domnul Pistol, nu ma regasesc-eu cel putin-in nici o barca. Nedorind sa dau, cat de cat, o conotatie politica imi doresc doar deschidere, transparenta si dialog de la actualul sau viitorul primar. Fie de unde o fi, de la orice partid, daca intentiile sunt bune, daca comunicarea exista, daca sase din zece sunt multumiti de ce se intampla, sunt si eu. Altfel, Soarele e plin de pete…

    Raspuns
  75. 75

    2012

    Richard din respect pentru tine si pentru inca cativa am scris ca ,, pe acest site intra foarte putini oameni fara obligatii „. Pentru ca administrezi un site de buna voie si nesilit de nimeni nu inseamna ca ceilalti trebuie sa fie tot timpul de acord cu tine . Citeste toata desfasurarea ,, confruntarii ” , asa cum o numesti tu , ca sa poti constata ca nu am fost absolut deloc grosolan fata de cate grosolanii mi s-au adresat mie . Nu te cred ca la astfel de grosolanii nu ai fi reactionat . Apreciez gestul tau , pana la urma firesc si rational , dar incearca doar sa te pui in postura mea . Iti place limbajul pe care unii il folosesc in spatiul public ? Nu am folosit si nu voi folosi un astfel de limbaj din respect pentru cei din jurul meu si din respect pentru mine ?

    Raspuns
  76. 76

    2012

    ……din respect pentru mine . ( corectura )

    Raspuns
  77. 77

    richard gioarsa

    Si eu mi-am luat reprosuri cu nemiluita desi nu am nimic de impartit cu nimeni. Ba am mai patit niste chestii de prost gust care mai mult i-au speriat pe ai mei, cei din casa. Am cativa „prieteni” care-orice as spune-ma contreaza si incearca sa ma blameze prin activitatea pe care o desfasor. Ba veiozele nu se vand, ba miroase(???)argintul, ba lustrele sunt triste(????), ba acum vreo 14-15 ani as fi vandut tigari fara timbru…Domnul Nume e specialist, analist si imi pune nervii la incercare. Si mie „imi vine cateodata, sa dau cu cutitu-n-cheatra” de rautati, dar ma abtin, desi ma ustura palmele…

    Raspuns
  78. 78

    nume

    [quote name="richard gioarsa"]Si eu mi-am luat reprosuri cu nemiluita desi nu am nimic de impartit cu nimeni. Ba am mai patit niste chestii de prost gust care mai mult i-au speriat pe ai mei, cei din casa. Am cativa „prieteni” care-orice as spune-ma contreaza si incearca sa ma blameze prin activitatea pe care o desfasor. Ba veiozele nu se vand, ba miroase(???)argintul, ba lustrele sunt triste(????), ba acum vreo 14-15 ani as fi vandut tigari fara timbru…Domnul Nume e specialist, analist si imi pune nervii la incercare. Si mie „imi vine cateodata, sa dau cu cutitu-n-cheatra” de rautati, dar ma abtin, desi ma ustura palmele…[/quote]

    Sunteti in eroare Domnule Richard, eu nu v-am acuzat niciodata de nimic. V-ati simtit dumneavoastra atacat, eu nu v-am nominalizat niciodata. Sanatate !

    Raspuns
  79. 79

    Expresul de Buftea

    [quote name="2012"] Te deranjeaza si cel care ti-a scris in franceza pentru ca frustrarea ta este mare .[/quote]

    M-a deranjat pentru că m-a injurat de mamă… Frustare e un cuvânt folosit foarte des de compelxati.

    [quote name="2012"]Pe vremea cand ne adresam cu tovarase inginerii faceau inginerie , nu sapau in gradina .[/quote]

    Eu n-am zis nicăieri că tata e inginer, dar tu văd că știi… deci imi știi dosarul. Dă cu sapa in curte și nu mai lucrează in domeniu, pentru că e pensionat pe caz de boală. A avut un atac vascular.

    Să recapitulăm… intâi v-ați luat de frati-miu, pe urmă de mama, acum de tata. De mine nu contează. Sunteți anti Stoica și anti Pistol… Deci ai cui puteți fi? Ai unor jigodii care mai nou și-au pus in cap să intre puternic pe internet, dar n-aveau loc de site-ul ăsta.

    Mai ai dreptul la o singură replică…

    Raspuns
  80. 80

    2012

    Citez Expresul : ,, De exemplu, tata e inginer și acum dă cu sapa in grădină,….” ( 04-01-2011 ) ,, Eu n-am zis nicăieri că tata e inginer, dar tu văd că știi… deci imi știi dosarul ” ( 16-01-2011 ). Cred ca orice comentariu este de prisos . Ori nu stii ce vorbesti si asta denota iresponsabilitate ori esti un mare mincinos . Daca nici una nici alta nu este adevarata citez tot Expresul : ,,Sunt un nimeni de 32 de ani, 1.82 și 80 de kile,…”
    Nu am facut acesta demonstratie pentru tine , pentru ca nu cred ca tu vei intelege ceva , ci pentru oamenii seriosi si responsabili care inca mai zabovesc in acesata spelunca pe care tu o numesti tot mincinos ,, site independent de atitudine si opinii libere „. Daca nu ar fi o minciuna in acest titlu cum ai putea sa-mi scrii : ,, Mai ai dreptul la o singură replică… ” Tu ai o problema existentiala si crezi ca esti obiectul unei mari conspiratii pentru care ma faci pe mine raspunzator . Citez Expresul : ,, Să recapitulăm… intâi v-ați luat de frati-miu, pe urmă de mama, acum de tata. ” Mai baiatule revino-ti pentru ca altfel este pacat de tineretea ta . Nu cunosc pe nimeni din familia ta si nici pe tine nu te cunosc . Chiar nu vrei sa incetezi aceasta disputa ?, mai ti-amintesti de unde a plecat ? Aceasta permanenta atitudine conflictuala crezi ca-ti foloseste ? Daca tot o tii asa nu te asteapta decat singuratatea si tristetea . Este insa bine sa te documentezi care sunt drepturile si obligatiile administratorilor de site . Citez de pe site-ul administrat de tine ( Ion-11-01-2011 ) : ,, Domnule Radu Cornel acum tie frica sa_ti mai dai si numele dupa ce_ai facut la restaurant Pruna?Ai grija cum il jignesti pe George ca daca se supara nu te mai invita la sprituri fine ” De ce nu v-ati cerut scuze si tu si Ion atata timp cat afirmi : ,, NU e frumos să lași lucrurile așa, poate domnul acela e deranjat că-i apare numele in această diversiune ” Mai ai multe de invatat dar nu de la cei care-ti asculta cuminti toate vulgaritatile . Totodata este bine sa nu uiti de obligatia de a respecta dreptul la replica .

    Raspuns
  81. 81

    Expresul de Buftea

    Așa e, acum mi-am dat seama, de la mine știai probabil, dar asta nu inseamnă că tre să-l aduci tu ironic in discuție… Probabil că am devenit paranoic vizavi de cei ce vor răul site-ului, dar nici nu ești departe… te-ai bătut cu pumnii-n piept că știi multe, dar nu ai dat decât răsuflate, iar in final te-ai apucat de mine și de site.

    Nu mai vorbi iar aiurea, că nu te-a oprit nimieni să zici ce vrei aici,

    Spui că n-ai cu cine discuta pe site-ul ăsta, că e o speluncă, toți suntem implicați politic, și alte jigniri față de cei peste 4000 de vizitatori unici pe lună. Atunci de ce mai intri și de ce mai cauți discuții?

    Raspuns
  82. 82

    2012

    Eu zic sa o lasam asa , ar fi timpul sa abandonam aceasta confruntare care nu foloseste nimanui , nici chiar noua . Cred ca avem mult mai multe lucruri interesante de discutat . O seara buna !

    Raspuns
  83. 83

    C.o

    hai salut ziaristule, ma gandeam ca am lasat lucrurile nerezolvate si ar trebui sa le explicam oamenilor cum ai reusit tu din ura sau ma rog, prostie sa ma restrictionezi pe mine de la blogul asta al tau. Cu ce te-am deranjat? De lasat la ciolan sa il lingi te-am lasat ( cum ziceai tu data trecuta de mine si domnul/doamna 2012), de pus intrebari inteligente sau ma rog cum vrei sa le categorisesti, ti-am pus….dar u? Ajung sa dau un mesaj de pe telefon? Oare mai exista securitatea? Vorbesti de democratie si de liberul arbitru? N-am ce sa mai fac ca sa te fac sa intelegi. Bogdanele, tu inca nu ai raspuns la multe intrebari…eu, ti-am satisfacut ca sa zic asa curiozitatea asupra celor intamplate. A la prochaine! C.O 😉

    Raspuns
  84. 84

    austria

    Cata precizie referitor la suprafetele de pamant avute in proprietate de familia Pistol,
    Intrebarea care se pune implicit este cine si pe cat a dat pe goarna de la taxe si impozite din deosebita noastra primarie.Anumite date se inscriu pe declaratia de avere dar sunt convins ca doamna mama Pistol nu avea declaratie de avere pentru ca nu lucra in sistem bugetar.La fel si sora domnului Pistol.Ce functionari avem.! Poate scrieti despre asta domnule , care dupa cum vad aveti acces la anumite informatii confidentiale din primarie! Intamplator??

    Raspuns
  85. 85

    Expresul de Buftea

    Tu iar te trezești vorbind… articolul e din Adevărul.

    Raspuns
  86. 86

    dan

    are omul de toate,si ce? noi nu avem? avem nevoi.

    Raspuns
  87. 87

    dibacyu

    stie cineva a cui este constructia din chitila(sabareni) de pe dn 7?

    Raspuns
  88. 88

    dibacyu

    dar adevarate stiri nu sunt in orasul asta? sau aici ne certam? e site de stiri sau de scandaluri personale? noi putem face ceva daca vrem cu adevarat,cu sau fara george sau nelutu. mai ganditi-va!

    Raspuns

Plasati un comentariu pentru

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

2015 - Expresul de Buftea